Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kovi222 Creative Commons License 2016.02.11 0 0 62463

hozzáteszem hogy levettem a folytószelep műanyag fedelét. lehetséges hogy elálítottam?

Kovi222 Creative Commons License 2016.02.11 0 0 62462

sziasztok  xsara mk2

mitől lehet az hogy ha gázt adok a motor kb 1400-1500 as fordulat között ingadozik?

 

 

ha a bibakód nincs kitorolve akkor még hibásnak gondolja az alkatrészt?

gun111 Creative Commons License 2016.02.11 0 0 62461

Csá Rati! :-)

 

Valóban eltűntél az utóbbi időben... Én a fojtószelep ház takarításával kezdeném, hátha.

 

Üdv!

Előzmény: rati update (62451)
belidzs Creative Commons License 2016.02.10 0 0 62460

Egy I-es Xsara-val szívok mostanában.. Valamiért nem fújja le a párát a szélvédőről, azaz nem is kapcsol nagy sebességre a ventillátor páralefújásra állítva. Pedig régebben legalább indítás után nagyjából 10 perccel mindig bekapcsolt. Most marad a szivaccsal törlés, ami nem igazán optimális.

 

Valaki talalkozott esetleg hasonlóval? Ha egyszerűen megoldható, akkor magamnak orvosolnám

Dániel Magyar Creative Commons License 2016.02.10 0 0 62459

Üdv!

 

Adott egy 1999-es Xsara. Kérdésem az lenne, hogy létezik-e ehhez a típushoz rádió beépítőkeret?

 

Zolysys Creative Commons License 2016.02.10 0 0 62458

benyás megvan még és 2 éve LuZiFer az 1,6HDi vel :)

Előzmény: rati update (62456)
Hf1968 Creative Commons License 2016.02.10 0 0 62457

Lehet hogy az injektor tömítései rosszak. Fals levegőt szív,a tömítés szakadása miatt. Ez könnyen ellenőrizhető. Egy garnitúra ára 2900Ft x 4Db. Fél óra alatt kicseréltem az utcán,a szakszervízben 1.5-2 órát jósoltak,11600Ft óradíjért.

Előzmény: Kovi222 (62444)
rati update Creative Commons License 2016.02.10 0 0 62456

Vettünk egy házat aztán ment a levesbe. Lett belőle egy I. Focus C-max. Sajnáltam is, pöpec kis járgány volt. Most a feleségemnek lett egy Xsara.

307 SW-t hajtod még?

 

Üdv.

Rati

Előzmény: Zolysys (62455)
Zolysys Creative Commons License 2016.02.10 0 0 62455

nah mi van a 407 el ?:)

Előzmény: rati update (62451)
Gyurma85 Creative Commons License 2016.02.10 0 0 62454

Megkertem a szerelőt,  hogy kössük rá a gépet és menjünk vele egy 5-10km-t és folyamatosan nézzük a hátsó szonda értéket.  Ott már biztos meleg lesz a motor és hátha ki is derül mi okozza a gyengeseget. 

 

Előzmény: Gyurma85 (62453)
Gyurma85 Creative Commons License 2016.02.10 0 0 62453

436.000 km van benne.  

Nem lepődök meg ha cserélni kell.  Csak feleslegesen nem akarom. Azt mondta a szerelő hogy inkább katalizátor összeomlás lehet,  mert nincs kondenz víz.  És azért is küldhet rossz jelet a hátsó szonda mert dugult a katalizátor.  

Ti hallottatok már ilyenről, hogy ez a jelenség a katalizátor hibájára utal? 

Amúgy az első szonda régebben cserélve volt és a kipufogó torok is. Mert szett égett/repedt. 

Az első szonda amúgy jó értékeket mutat.  A hátsó alapjaraton pedig azt írja hogy szakadás. 

Előzmény: Kornél 2 (62445)
K.Zoli. Creative Commons License 2016.02.10 0 0 62452

Sziasztok! Bp-en, vagy Pest megyében tudtok olyan szervizt, ahogy kormányművet is javítanak? perselyezni kell.

rati update Creative Commons License 2016.02.10 0 0 62451

Üdvözlök mindenkit!

 

Rati vagyok Rácalmásról.

 

Több francia autóm volt már ezt megelőzőleg, csak PUG (605, 406, 407), én szeretem őket.

 

Most lettünk egy 2001-es Xsara II 1.6 16V SX új tulajai, vagyis a páromé az autó.

 

Mindjárt a nagyérdemű segítségét is kérném.

 

Kisebb sebességnél, alacsonyabb fokozatban, állandó gázpedál állásnál olyan, mintha néha megtaszítaná valaki enyhén az autót hátulról (gázbowdenes az autó, ha jól láttam). Utána megszűnik magasabb sebességnél.

A sebességmérő működik, nem esik le.

 

Ha valaki tud érdemben ötletelni, szívesen várom.

 

Keresnék a bal első ajtóhoz ajtócsillapító határolót és motortéri sárfogólapot csavarokkal.

 

 

Üdv.

Rati

 

mediprofil Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62450

Köszi előbb szétnézek a környéken hátha van, ha nem találok kereslek. Mennyi lenne?

Előzmény: xsaraguru 2 (62438)
At1cor3 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62449

Köszönöm

Hát remélem csak falével, még nem volt időm még nézni de a kesztyűtarto háta mögött találom igaz?! 

Az óra csoport sajnos ennél többet csal, sebbeseg mérő 30km/h.t a fordulat szám mérő peddig 5000től számol. 

 

Előzmény: Gyurma85 (62439)
Kornél 2 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62448

Valójában nem csak a kilóméter számít sok összetevős a képlet ezért nagy különbségek is lehetnek. Általában egy 200E. kilóméteres lambdaszonda nem feltétlen okoz működési zavart,de az új biztos hogy fürgébb,pontosabb ezáltal kedvezöbb fogyasztás és dinamikusabb gyorsítás párosul hozzá. Rendszere válogatja melyik menyire érzékeny a szonda gyengélkedésére.

Érdemes tájékozodni az állapotáról mert egy érzetre jól működő önmagához képest lehet képes lenne a szonda árát belátható időn belül megspórolni,és azután már tiszta nyereség :-). (és talán a katalizátor is tovább fogja bírni).

Előzmény: BallyS16 (62446)
BallyS16 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62447

A MAP szenzort (is) könnyű cserélni, ha van kéznél egy, érdemes kipróbálni.

Előzmény: Kovi222 (62444)
BallyS16 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62446

Nem tudom, hogy ez mennyire kor vagy km-függő.

Enyém (X2 1.6 16V) 16 éves, 276e km, és még mindkét lamdba az eredeti.

Pároméban (X1 1.8 16V) 15 évesen, 200e körül kellett cserélni azt az 1-et, ami benne van.

 

Előzmény: Kornél 2 (62445)
Kornél 2 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62445

A lambdaszonda által küldött jelekből meleg motornál meglehet állapítani,hogy a szonda csere érett vagy sem. Ne várj nagy csodát egy tiz év körüli sokat futott szondátol. Sajnos idönként ezt cserélni kell. Az sem kizárt,hogy miután kicseréled mindkét szondát benyögi a katalizátort. Mennyi a kilométer a kocsiban?

Előzmény: Gyurma85 (62440)
Kovi222 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62444

Sziasztok

nekem egy xsara 1.6 16v van az a probléma hogy alapjáratrol hirtelen gázd adva fullad 1-2 másodpercig 

a szivosorról egy hangosabb "szisszenés"hallatszik és a kipufogo is durran néha 

de viszont 15000 as fordulat környékén nem fullad 

 

hibakód olvasásnál ezt írta: integrált gyujtásfázist és abszolut szívócső nyomás/környezeti nyomásmérő alacsony bemenet 

Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62443

"A katalizátort azt ki tudná mérni a szaki."

Vagy inkább a lambda szondát.  :-)

Előzmény: janaaaaaaaa (62442)
janaaaaaaaa Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62442

Hali. A katalizátor nem okoz nagyobb fogyasztást,legalább is nem jellemző. Ha el van szűkülve az már más kérdés.

Akkor gyengülhet az autó,és szerintem többet is eszik. De ha rossz a lambda akkor is többet zabál. 

A katalizátort azt ki tudná mérni a szaki. 

Előzmény: Gyurma85 (62440)
_Twins_ Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62441

Mindegyik km óra csal kb. 7%-ot. Majdnem 110et mutat mikor 100-al mész. Gyári gumi mérettel. Ez direkt van így, nem az óra szar.

Előzmény: Gyurma85 (62439)
Gyurma85 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62440

Sziasztok!
Volna nekem is egy kérdésem.

Láttam, hogy mostanában volt téma a lamda szonda kérdés. Namost nekem is hasonló a problémám, vagy épp ugyanez.

Azt vette észre, hogy a kocsi egyre nehezebben gyorsul, főleg alacsony fordulaton. Inkább csak kínlódik, hörög. Eljöttek a hideg idők és egyre jobban füstöl, vagy inkább gőznek nézett az ki. Fogyasztás nőtt majdnem egy literrel. Először csak a hideg időre gondoltam, de melegebbe is ugyanezt csinálja és a co-mérés és rossz értéket hozott.

Szerelőnél volt nem talált egyértelmű hibát. Csinált egy hibajel törlést és egy picivel jobb lett, de a fogyasztás és az alacsony fordulati gyengeség maradt.
Alapjáraton hátsó lambdaszondára szakadást mutat. Nagyobb gázfröccsre ír valamit.
Azt mondta a szerelő, hogy lehet hogy a szonda rossz, de nem egyértelmű. És ahogy néztem elég drága is a kísérletezéshez.
Felmerült szóba, hogy esetleg a katalizátor és azt mondta, hogy figyelni kell a kondenz vizet, mert ha egyáltalán nincs akkor a katalizátor lesz a ludas. Az enyém egy csepp kondenz vizet nem csinál, pedig régen volt bőven.
Igaz lehet ez az állítás? valóban ez a hibajele a katalizátor végének?

 

 

Gyurma85 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 62439

At1cor3

Az is lehet hogy a fűtő ventillátor egyik lamellája megadta magát és az ér bele a burkolatba. Nekem ez volt a baj. Reméljük csak falevél, mert az én verzióm a ventilátor cseréjével jár.

A másik, hogy szerintem ne cseréld ki a km óra egységet azért mert pontatlan. Csere után sem lesz pontosabb. Rá kell kötni egy gyári programra a kocsit és mindent szépen kinullázni. És tökéletes lesz.

Nekem az üzemanyag visszajelzővel volt ugyanez. azóta tökéletes

A km-óra csalás nem lehet, hogy más gumi méret miatt csinálja?

Előzmény: At1cor3 (62421)
xsaraguru 2 Creative Commons License 2016.02.08 0 0 62438

Van ilyen komplett kábelegységem ha kő

Előzmény: mediprofil (62378)
janaaaaaaaa Creative Commons License 2016.02.08 0 0 62437

Sziasztok! vissza néztem jó pár oldalt,de nem találtam az enyémhez hasonló problémát. 99-es klímás xsarám van.

Abban szeretném kérni a segítségeteket,hogy: a fűtőventilátorban kicseréltem a tranzisztorokat gondoltam azért nem megy semmilyen állásban sem.

Szóval megnéztem a csatiban van-e áram,de nincs. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával?Valakinek van valami ötlete hol keressem a hibát?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Kornél 2 Creative Commons License 2016.02.08 0 0 62436

Hááát még én!!! :-))!

Most már a klímám is hűt,hogy kiszereltem belőle a menyiség szabályzó szelepet. Sikeres volt a hétvégi beavatkozás!

Előzmény: FeZ_ (62431)
BallyS16 Creative Commons License 2016.02.08 0 0 62435

Szerintem így a jó, segítettél magadon :-)

Előzmény: Disturbing.noises. (62433)
BallyS16 Creative Commons License 2016.02.08 0 0 62434

A csatolt képen a klíma gombja hiányzik (az Xsara esetén lenne, ha "sima" klímás is lenne)

Előzmény: soryton (62428)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!