MPM-10-re tudtok műanyag üzemanyagtartályt, amit nem vagy minimálisan kell barkácsolni, és nincs horror áron. A jelenlegi tartály elég rozsdás és a porlasztónak nem igazán használ (2 szűrő van betéve).
Ne engedd hogy leássa magát, ki kell emelni. Követ már én is szorítotam be a kapatagok és a fedéllemez közé. Ha ilyen a talaj ez elkerülhetetlen. Mégi azt tanácsolom ne vedd le a lemezt mert dobálja a földet felfele is.
Igen nem olcsó, ezért gondoltam, hogy veszek egy alig használtat kb feleannyiért, de ezzel a problémával nem számoltam...
Holnap beszerzek egy kellően merev menetes szárat illetve egy csődarabot a középtengelyhez és meglátjuk, hogy mennyire stabil. Amíg működőképes ez az alternatíva nem szívesen tenném "tönkre" az eredeti részeket.
Egy olyan megoldáson is gondolkoztam, hogy egy menetes szárral helyettesíteném a távtartókat, és egy új középtengelyt raknék be, hogy ne bántsam az eredetiket. Bár vannak kétségeim afelől, hogy a menetes szár nem lesz elég merev...
Nem régen sikerült szert tennem egy Marci hajtóműves rotakapára. Szeretnék vontatni is vele vagy esetleg ha úgy adódik tolólappal havat takarítani, ezért beszereztem egy úgynevezett láncos univerzális felezőt is hozzá.
Viszont a következő a problémám adódott ezzel a kombinációval. A hajtómű tengelyén lévő csapszeg helyek túl közel vannak egymáshoz, ezért a felező távtartói miatt nem megy fel a felező a tengelyre.
Van valamilyen ötlet, hogy hogyan lehetne felrakni ezt a típusú felezőt vagy esetleg milyen más felező jó a Marci hajtóműre? Jó lenne felezni a sebességet, mert semmi kedvem futni a gép után a leadott nyomatékról már nem is beszélve.
Veszprémben találtam egy rotakapát 15000Ft de a tulaj személyesen akarja átadni. (gondolom nincs kedve csomagolni) Van ottani fórumtárs akinek küldhetnék pénzt,s átvenné?
Természetesen a bemenőtengely rajta a tányér rugó kuplung együtt forog,/akkor van gond ha elakad a rugó(tányér hiba)/ a rugó felső megvezetését a bordás hüvely biztosítja itt megnézheted az alkatrészek sorrendjét http://www.szentkiraly-tiller.hu/letoltes/kf_2010pdf.pdf
Eladó védelmében: kurvára nem érdekelte, mit ajánl, csak szabadulni akart tőle-elmondása szerint hagyatékból maradt rá.
A Jófogáson hirdette, futottam pár kört vele, indult 27 ezerről, végén beajánlottam neki 15-öt, úgy, hogy övé a szállítási ktg. Mindezt üzenetváltásokkal, nem hívtam fel.
Elkövettem azt a hibát, hogy miután ezt belöktem neki, lementem a műhelybe dolgozni, és 12 óra után kapcsoltam be a gépet, várt az üzenet, hogy oké, várjam meg, míg beállítja a hirdetésen a megegyezett árat, és leüthetem.
Bocs mostanában nem sok időm van. Van benne ilyen tányér csak ez alu De fentről mintha hiányozna valami, a rugó beleakad a seeger gyűrűbe.Pedig annak nem kéne forogni ,de mégis tekeri valamiért a rugót.
Van egy 6 le Briggs I/C motorom,abban is müanyag az egész vezérmű tengely.Szinte az kopik a legkevésbé. Persze a műanyagok különböznek. Hol árulják 21-ért a 6,5 Möllert?
Léghűtéses motor lévén nyáron nagy melegbe azért lesz mit kiállni a lekönnyített vezérmű keréknek a forgattyús házba. OHV alulszelepelt lévén töréskor nem szalad össze a dugattyú és a szelepek, 2000Ft hozzá csupán a motor tömítés készlet, + a vezérmű tengely ára... de új motorba vezérmű törés rizikó nem elhanyagolható.
Ford Transit vadi új vízpumpa tengelyén a hűtőfolyadék melegedésével a fix lapátkerék megfordul, a keringetés drasztikusan lecsökken, a motor melegszik. Van selejtes alkatrész bőven, bár ne legyen igazam a Möller 6.5HP motor könnyített műanyag vezérmű fogaskerekével kapcsolatos aggodalmam.
Hát igen ez az eldobható kategória. Tavaly a Tesóban láttam egy beszakadt oldalú OHV kapálógép motort. Bazi nagyot eshetett. A személyzet ott hagyta, lásd magyar, milyen szemetet veszel. A szelepekhez (himbákhoz) menő nyomórudak esernyő pálcákból voltak. Szabályos esernyő pálcika, U alakra hajtva ahogy illik. Ez a gép sem a kiváló áruk fórumára készült.
Nekem is van B&S 4T motorom, bő 25 éve működig gond nélkül, nem is vele van fenntartásom. Az új komplett 6.5HP motor 21e.-ért csábító, de árulja darabokba is, na ott látható a fehér műanyag vezérmű fogaskereke, ami piliszka a jól bevált B&S moci műanyag vezérmű fogaskerekéhez képest, kérdés a más műanyag, és a gyengébbnek látszó könnyített kivitel mechanikailag nyáron melegbe mit tud.. szerintem adok pár évet neki..