kellene nekem egy pót-kártya, szabadkezes funkcióval, mert elhagytam az egyik eredetit.
amiket eddig találtam (itthon/ebayen), azoknál vagy eleve fel van tüntetve, hogy nem támogatja a szabadkezes funkciót (tehát indításhoz be kell dugni a helyére), vagy nagyon nem derül ki a leírásból, hogy tudja-e.
Amik egyértelműen tudják, azok pedig alighanem aranyból vannak kézzel kifaragva, és gyémántberakás lehet a gombok helyén, olyan drágák...
van valakinek _konkrét_ tapasztalata, hogy honnan érdemes/lehet szabadkezes kártyát venni?
Hibával kapcsolatban. Gyújtás ráad (vagy lehet nem kell, először próbáld nélküle) majd a ajtózár gombját az vezető oldali ajtón 4-5-6 alkalommal ki-be kapcsolod, ez szokta törölni ezt a hibajelzést. Többször jártam már így mióta megvan a gép.
Na megérkezett hozzám is az akkumulátor elhalálozás....elég hamar, főleg, hogy az eredeti Varta aksi elment 6 évet /sőt/, ez meg alig bírt 3-at.
Egyik nap leállította a párom a gépet /még szerencse, hogy otthon történt/ majd másnap már nem is indult. Rámértem 10,5 V maradt bent. Gondoltam leszívta valami... Töltőre fel 24 óra töltést követően is a töltőn még a pirost nyaldosta a mutató, 10,7 V-ot mutatott a mérő...
Cellazárlat
Mit volt mit tenni, régi öreg immáron 9 éves eredeti Varta aksi fel a töltőre /a kihagyott 3 év alatt biztonsági okokból azért töltögettem...
Délután beraktam a kocsiba, pöcc-röff indult a gép. Aztán nem használtuk a kocsit a hétvégén 4 napot.
Nem is számítottam rá, hogy a ma reggeli -5 fokban indulni fog, de indult rendesen /mondjuk a hangján lehetett hallani indításkor, hogy a -8, -10 fokban már nem biztos, hogy elég lett volna benne a szufla.
Bocs, hogy hosszúra sikeredett mondandóm, de,
indítás követően /de lehet már izzításkor is/ pittyenő hang volt hallható, és a "service" felirat megjelent, majd ez a felirat: "Check Auto Door Locking". Elindultam azért, gondoltam nem lehet nagy a gond...
Amit észrevettem, hogy az automata ajtózárás nem megy. Megnéztem minden ajtó záródik, ha a belső gombot megnyomom, záródik ha az ajtókon lévő gombokkal zárok, záródik, ha a távirányítóval zárok, és természetesen fordítva nyitni is lehet.
Napközben ha elindulok úgy kezd, hogy 3 pittyenés, majd "service" és a fenti hiba üzi.
Az automata ajtózár beélesítést nem csinálja egyedül.
összefügghet az aksi mizériámmal?
Egyébként megrendeltem az új aksit ami perceken belül megérkezik, kiváncsi leszek, hogy az új aksival is csinálja-e.
ilyet kap karácsonyra: Exide Premium akkumulátor, 12V 72Ah 720A J+ EU /remélem meghálálja!/ :)
Ha valki tud esetleg ötletet, hogy mitől lehet ez a hiba, vagy járt már így jelezze!
Reggel nem indult az autóm. Mind a négy ajtóból a központi zár folyamatos és gyors kattogása hallatszik, míg az akksit le nem szedem. Amint az újra érintkezik, a kattogás ugyanúgy folytatódik. A kijelző sötét, egy gomb sem reagál (elakadásjelző sem).
Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a megoldás?
Sziasztok. Egy olyan problémám van, hogy az 1,6-os Scenic-em nem indult ma reggel. se kép, se hang. Szombaton még melegebb időben semmi probléma nem volt, de ma a mínuszos időben hang nem jött ki a torkán. Az akku pár hónapos, nincs lemerülve, a kormányzárt kioldja, kiadja a olajszintet, bekapcsol a km óra, de nem csinál semmit. Meg sem próbálja forgatni az önindító a motort és kattogást sem hallok, hogy esetleg a relé próbálkozna, csak síri csend van.
Nem tudom mennyiben függ össze az utóbbi időben lévő hibákkal. Augusztusban egy henger kiszállt a játékból (check emmision), én az hittem csak trafó, de a szerelő azt mondta, mikor a trafó csere nem hozott eredményt és megbontotta a motort, hogy az egyik szelep átégett. Szelep csere, hengerfej tömítés csere, és mivel 60 ezerrel és 3 évvel ezelőtt volt szíj cserélve, a komplett vezérlést is lecserélte. Októberben újabb "check emmision" hibakód. Vissza a szervizbe. A diagnosztika vezérműtengely jeladó hibakódot dobott ki 3 helyre ("határértéken kívüli érték", "vezérműtengely fog eset" és "fázis mérés tartományon kívül"). Jeladó cserélve, de a hibakód nem szűnt meg, ugyanúgy a 0340-es kódot dob ki. Ekkor ki lett cserélve a főtengely jeladó is, hátha nincsenek szinkronban és azért dob ki "határértéken kívüli értéket". A két jeladó csere után ugyanúgy vezérműtengely jeladó hibát jelez. Erre azt mondta a szerelő, hogy akkor az okoskerékkel lehet a gond, cserélni kell (ez nála 60 ezer alkatrész és kb 6 óra munka). Ezt egyenlőre még nem csináltattam meg, hogy utánajárjak, hogy tényleg ez lehet-e a gond. Azon kívül, hogy jeladó hibát jelez, nem volt gond az autóval. Mindig elsőre beindult hidegen is, nem indult nehezen, nem döcögött, vagy rángatott menet közben, nem nőtt meg a fogyasztása, semmi okoskerék meghibásodásra jellemző hang, semmi érezhető a hibakódon kívül. Egészen ma reggelig, amikor is nem indult egyik kártyával sem, a computer elkezdte a dolgát, de a motor semmit nem csinált.
Van-e valakinek ötlete mi lehet? Előre is köszönöm
Olyan gondom lenne, hogy scenic II-m van 2.0 benzin, multkor kiírta, hogy check emission. Elvittem elektromoshoz és ránézett, arra jutottunk hogy rossz az üzemanyag és azért jött be a hiba. KITÖRÖLTE, ELTELT 300KM és megint kiirta ugyen ezt addig a percig míg megint nem tankoltam. Ez normális? Mindig elő fog jönni vagy mi?
Kössz a válaszokat előre is! További szép napot. Norbi