Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Slint Creative Commons License 2006.01.29 0 0 17

Szenyor vagyok:-) Ehehehe

 

Szerintem is női autó. De városba, amíg nincs rendes lóvém, akár még az is szóba jöhetne. Vagy nem tudom. Szeretnék valami egyénibb darabot, nem kell a büdös szutyuki....

Előzmény: kswturbo (16)
kswturbo Creative Commons License 2006.01.29 0 0 16

Ugye azt írtam, bondzsornó szinyóre. Vagy akkor most szinyóra? Szinyorína?

Meraz biza női darab. Nejem egyik súlyos kedvence, de mivel nincs belőle 5 ajtós, nem kaphat.

Próbáltam régen ezt a verzsönt, 1,2-es motorral: aszittem Punto átdizájnolva, de NEM: országúton úgy hasított, mint a nagyok. (Zaj, kanyarvétel, komfort, stb,.)

De akkor is női autó, prego.

Amúgy nekem is 1.8-asom vót előtte, Xantia 16V újonnan, szintén bordó. Egy meseszép darab, az is vitte a kétkilót. Lehetett szeretni, na de ennyire nem. Meg a hidrója makrancoskodott má' télen. Meg nyáron a zingyenszauna.

Amúgy klíma nélkül 800 körül már kapsz Y-t. Fene tuggya. Feketébe, nagy krómozott felnikkel talán...

Előzmény: Slint (15)
Slint Creative Commons License 2006.01.29 0 0 15

Thesis csoda, de az eleje, nekem kicsit idegen. A hátulja/belseje viszont telitalálat a Lanciától megint.

 

Más téma.

 

Egyelőre az a helyzet, hogy költésgkímélésképpen autót kell cserélnem. (Jelenleg egy 1.8as Focust hajtok, ami jó, de lomha, és iszonyatosan sokat eszik, nem szeretem, nem, nem, nem.) Sajnos most még nem lehet belőle Kappa, arra még kb két évet várni kell, akkor majd vagy behozatok Ném.o-ból egy gyári állapotút, vagy nem tudom, de lesz. Egy kisebb méretű városi cucc kell.

Szóval azon filozók, hogy maradnék a márkánál, és megnéznék egy ilyen 98 körüli Y-t. Nem tudok róla semmit, de a forma az megint csodálatos:-) Ha már kisautó, akkor csak az. Kíváncsi lennék, milyen lehet...

Előzmény: kswturbo (14)
kswturbo Creative Commons License 2006.01.29 0 0 14

Megvárom... Persze SW is legyen, meg kupé is, ha kérhetem.

Föltolhatnék néhány fotót, de azokat nyilván mindenki ismeri. A Lancia.lap.hu-ról érdekes helyekre lehet eljutni, pl. olvashatók felhasználói vélemények. "A legjobb autó, amit sztrádán, hosszú távon valaha is vezettem. - A legjobb autók egyike, amit Olaszországban valaha gyártottak" - írja valaki.

Egyetértek. Városban nem a legkezesebb - ezzel is.

A Thesis-szel amúgy nincs sok bajom: gyönyörű, bár sztem még inkább konzervatív, és ahogy hallom, rettenetes a megbízhatósága. De van kolléga, aki odáig van érte, persze, egy-két hét alatt nem ette le a haját a szervizszámla, meg amúgyse ő fizette volna:)) Viszont nehezen lehetne SW-síteni...

Szóval azokkal értek egyet, akiknek most megvan, és fő a fejük, hogy mi legyen majd a következő, ha már gazdaságtalan lesz fenntartani. Magasan a léc...

Előzmény: Slint (13)
Slint Creative Commons License 2006.01.29 0 0 13
Szerinted lesz utódja? Állítólag Olaszországban nem volt sikeres, mert túl konzervatív. Hát szerintem meg csodálatos. A legszebb autó amit valaha láttam...
Előzmény: kswturbo (12)
kswturbo Creative Commons License 2006.01.29 0 0 12

Ciao!

 

Kösz. Hát így terjednek a hülyeségek (ld népítélet). Borzasztó.

De ha nem, hát nem. A komputer most már:))) télleg tuti más. Érzésre amúgy a csere óta egész másképp megy: alapból zizz-húz volt, azóta brumm-zúz, ha érthető (?) ez így.

A 80-120 km/h közti 4,7 mp-t se mondanám gyengének. (Jelzem, a Saab 9-5 2.3 Aeroval mértünk 5,1-et.) A turbó meg akkora, mint egy sárgadinnye, olajat nem szórja, nekem ennyi elég. Amúgy épp akartam írni, hogy az erején kívül a stílusa, meg a magamfajta vén fószernak a "minden egybe" is nyerő, mármint családi kombi, előzőbajnok, sztrádabombázó Il Granturismo - a szerpentint meg hagyjuk a Deltára, de abból nem kapni ilyen jót sehol, v. csak horroráron.

Igazad lehet, az árkülönbözet nyilván nem a semmiért van.

De: a Kappa akkor is sokkal jobb autó, mint a híre, azt meg álmomban se gondoltam volna, hogy ennyire. Most már késő imidzset javítani neki, de bízzunk benne, lesz még méltó utódja. Forza Lancia!

PACE!

 

player-1 Creative Commons License 2006.01.28 0 0 11

Hi!

 

Sok fontos dolog hasonló a te motorod és egy EVO 2 motor között (a teljesítménye is majdnem akkora), de szerintem akkor sem lehet egy lapon említeni vele. Már a lancia-s topikban is akartam erről írni neked, de elmaradt.........

 

 

Az alkatrész cd szerint ami nem EVO II a motorodban:

-computer,

-injektorok,

-turbo (t3 helyett csak t25-ös),

-kipufogó- vezérműtengely és szelep,

-kipufogórendszer.

 

Ezek nem kicsit szólnak bele egy motor teljesítményébe és karakterisztikájába(!). Egy EVO motorban ezek is EVO alkatrészek!!

 

Ami pl. a dugókat illeti, arra hozza a cromát, themát, fiat coupe-t, delta integrale 16v-t is.Szívó Vezérműtengely + szelep szintén a fenti típusok közöse. Szóval ennyi erővel egy utolsó szériás thema turbora és egy új kasztnis delta turbora is rámondhatnánk, hogy EVO 2-es motor van benne mivel ránézésre és szerkezetileg valóban 99%-ban hasonlítanak.

 

Ennek ellenére én is imádom az én turbos FIAT/LANCIA motoromat. Nagyon eltalálták az olaszok.......

 

PEACE

Előzmény: kswturbo (8)
kswturbo Creative Commons License 2006.01.27 0 0 10

DE!!! A legjobb fajtából: sokat adok és sokat kapok.

Illetve: feleannyiér megvan, mint svéd, német hasonlók.

Aztán persze figyelmesnek és udvariasnak kell lenni. (Érted nyilván, milyen értelemben.) És meghálálja. Feledhetetlen évekkel, kilométerekkel.

Nekem ilyen, amikor laza 220-szal tolom 150 km-t oda-vissza a pályán, vagy mikor nyáron a családdal a legnagyobb kényelemben megyünk bárhova. (LX: elektromos, memóriás Alcantara-ülések, igen korrekt klíma, Solextra-üveg, stb. nem sorolom.)

Az sem zavar - van akit igen - hogy a "környezet" nem sokra tartja. Amíg be nem ültetem egy körre:)). Viszont bárhol otthagyhatom, nem mint egy bömöst.

Regadó télleg nem éri meg.

S persze ki kell fogni. Szakszerűen.

Előzmény: Slint (9)
Slint Creative Commons License 2006.01.27 0 0 9

Németországi kapcsolat van, láttam is ott nagyon szépet, csak hát a regadó...Vagy szerinted megéri?

 

 

PL itt vannak nagyon jók: www.autoscout24.de

 

Kombit nem akarnék, nekem pont a limóforma a szívügyem, meg hát persze a Coupé, ami valljuk be, minden idők legszebb kupéja. Mármint a Lancia Kappa Coupé.

 

Egéybként tényleg sokkal többet ad ez a cucc, mint bármelyik másik ilyen "nagy" márka. Egyszerűen nem ugyanarról besézlünk, ehhez képest egy audi simán fapad, és nem is oylan érdekes. Meg hát a teljesítmény, az érzés...Nagyon más. Ez szerelem, nemigaz?

Előzmény: kswturbo (7)
kswturbo Creative Commons License 2006.01.27 0 0 8

Tehát erre gondoltam:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=353128&command=ugras&screenwidth=1200

 

Na meg egy komment, ha lehet: "annyira nem akarok száguldozni".

Hát én se akartam! Csak a magas szárú téli cipőm olyan merev, hogy csak padlót tud:) Akkor meg ugye a Mátrix-központba a kezelők izomból rátolnak száz métert a kocsin kívüli dimenziókra. Még ma is kiráz a hideg az Evo II-es motortól, pedig velem együtt 1,8 tonnát kell gyorsítania...

Februártól októberig rögtön 200-ra állt be a mutató, ahogy kiürült előttem az út. Csak a kompresszoros stuttgartiak bírták (1-2 percig) sztrádán a párhuzamos közlekedést, pedig azok min. 10x annyiba fájtak...

Nagy szívás lett volna, ha veszek 3-4x annyiér valami 1-2 kategóriával kisebb újat. Meg bírom a kisebb barkács-pepecs melót, és egy Lancia k esetében van értelme.

Előzmény: Slint (6)
kswturbo Creative Commons License 2006.01.27 0 0 7

Eegen, egen. Illetve si, si.

Mindkettő derék darabnak tűnik, meg is kérik az árukat.

Keményen alkudnék bármelyikre. (Én jóval kevesebbet perkáltam a turbós kombiér, pedig az LX-kivitel Svájcból, sok OK papírral, 133 e km-el, metálba, gyári nyolcküllős 16-osokkal. Na jó, volt csattanva egyszer, de tisztességgel rendbehozták.)

A ződ elegántosabb, a jtd-hez többre lehet következtetni a fotókból. Meg jó az a törtfehér (nem állapot!!:)) árnyalat. Vmint: gyári navis cucc benne, persze csak NYEU-ba, vigyáztak a lökösökre a (gagyi, de most jó jel) gumicsíkkal, meg tolatóradar. Talán LX, vagy LE szint + egyéni extra.

Jó fülű szerelő megmonnya, hány a télleges kilométer benne. Alku után valszeg én arra nyomulnék.

Meg ha béjönne a kombi, tennap még vót 1,2-ér egy ződ benyás kétlityis ugyanott HAHU-n a sorba, (a drótker. mögött.)

Nekem spec formailag a limó nem jön be, de ez egyéni. Meg hát a böszme, kétszintes csomtér, a széria Nivomat mindegyikbe, stb...

Olaszból, Svájcból nincs kapcs? Mer tán megérné...

Előzmény: Slint (6)
Slint Creative Commons License 2006.01.27 0 0 6

Hello uram!

 

Köszi a részletes infokat, nagyon örülök! Nos, én igazából egy 98 utáni NEM turbos Kappát szeretnék, néhány Kappás ismerős(fanatikusok, vigyáznak rá) iszonyatosakat szív a turboval, plusz én annyira nem akarok száguldozni, inkább élvezni a nagy hajó, meg az elegancia adta minőséget, kényelmet.

Nem vagyok egy nagy szaki, ez a 99es 2000 20v szívó, ez a nem turbos ugye? Na ilyen kéne nekem. Most nézegettem épp a hasznaltauto.hu-t, háát...van egy pár. pl ezek itt:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=426457&command=ugras&screenwidth=800

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=382670&command=ugras&screenwidth=800

(esküszöm, még fehérben is kéne, csodálatos)

 

Hallottam oylat is, hogya legjobb vétel ez a 2000 utáni 2.4-es diesel, viszont arról mondtak olyat is, hogy nem szereti a magyar gázolajat. Mondjuk ugye fogyasztás tekintetében akkoris jobb lenne...:-)

 

Egyébként vezettem A8-at, a híres neves 4.2est, nekem csalódás. Semmi extra, a hang se tetszett. Viszont a Kappa. Az mit rendezett egy kövérebb gáznál. Azt hittem ott szarok be. Gyönyörű hang, iszonyat ülésbepréselés. De én inkább ez a "cruiser" típus vagyok. Úgyhogy azért nem is kell a turbo, nem akarok ezzel annyira foglalkozni, elég ha megkapom a 2000(vagy ha nyerek a lottón 3.0 V6) köbcentimet, elleszek vele:-)

Előzmény: kswturbo (5)
kswturbo Creative Commons License 2006.01.27 0 0 5

Egyébként a 2. generáció '98-tól állítólag még jobb.

Ránézésre a színrefújt lökösök, belül a másfajta kormány, és ha még megvan, akkor a navis gyári rádió jelzi. (És a turbós már csak 5 hengeres 20V-ben van!)

Vezettem 99-es 2000 20v szívót, limuzint: igen meggyőző darab. Elég volt neki a 155 ló, nem vadállat, mint a "t" jelűek, de krúzingolni, sztrádán hasítani pont jó, és városi cikázásban meglepően kezes.

Futóműve komfortra, iránytartásra sokkal jobb, mint az 1-es generációé, legalábbis az enyémből kiindulva, pedig a gátlóim még 70% fölöttiek.

A régi 16v turbót azért merem ajánlani (tényleg úgy, vagy jobban megy 220-ig, mint a vadiúj A8 4.2), de ha gyorsan akarsz kanyarogni, jobbak a 98 utániak.

kswturbo Creative Commons License 2006.01.26 0 0 4

Bondzsornó, szinyóre Slint!

 

Sztem mint minden  használtautó, egyedi lutri.

Nekem mongyuk bejött, de ez semmire nem gar.

Turbós, meg kombi (SW), pár hónapja írtam róla a Lancia topicba, megtalálhatod.

Próbáltam pár gépet az elmúlt 20 évben, és szerintem használtan nincs reális versenytársa (ár/teljesítmény/luxus).

Egyszer kellett rendbehozni, az nem két fillér, utána vigyázni rá (néha kiforgatni azért nem árt a motort:)) és aztán kutya baja. A turbónak se. (Német chip, neten megtaláltam közben a táblát: 265 packó, 360 Nm). Sok rövid úttal most 12 alatt eszik - alig többet egy 1.8-asnál.

Ja, hát figyelni kell minden rezdülését, este a garázsban leállítás előtt fülelni, falsra, egyébre, mert a gumicső ebben is repedhet, aztán jön vele minden. (Előírt minőségű) folyadékokat mindig szintre állítani + az elektronika, mert kereszül-kasul hülyeségeket tud művelni. Alapból legyen otthon WD-40, de az másra is kell.

Nem nagy hibák. Kasztni, futómű masszív, utastér kímélve tartós lehet.

Szerviz: na, az nehéz ügy. Amit tudok, magam, amit nem, azt kis szervizben szemem előtt, amit úgy se, akkor - utoljára - márkaszerviz. Alkatrész van gyári is, kopóból, szűrőből érdemes utángyártottat, na meg a bontók.

Nem német (!!!): hajtás előtt, alatt, közben figyelmet igényel.

De amit tud:)))))

hegepeti Creative Commons License 2006.01.22 0 0 3

ELADÓ! 4db BRIDGESTONE BLIZZAK 195/65 R15-ös téligumik 6 mm-es profillal, 5*108-as felnivel! Kérésre e-mailben további képet küldök!

hegedus_peter@citromail.hu

Slint Creative Commons License 2006.01.08 0 0 2
senki? na ne. Kappások, egyesüljetek!
Slint Creative Commons License 2006.01.08 0 0 1

térjünk akkor a lényegre

 

van ugye sima 2000-es, gondolom az is megy, egy ismerősömnek grengeteg gondja volt a turbóval. Vagy inkább a turbós kell ekkora kasznihoz?

 

zalagyöngye2 Creative Commons License 2006.01.08 0 0 0
0-t ér az autó
Slint Creative Commons License 2006.01.08 0 0 topiknyitó

Kappások, gyertek

 

rajongók is jöjjenek

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!