Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pier405 Creative Commons License 2006.03.18 0 0 171
A Kappa luxushoz pedig pont illik az automata kényelme.
Előzmény: kswturbo (167)
pier405 Creative Commons License 2006.03.18 0 0 170
Nem a Kappába jobb, hanem a közérzetemnek. Néhány évnyi automatás vezetés után zokon vennék egy kéziváltós autót hosszabb távon.
Slint Creative Commons License 2006.03.18 0 0 169

Ma volt nálam az a barátom, aki elorrolta előlem a Kappát. Hozta a vasat, de szegény nagyon rossz állapotban van. Törések itt-ott, látszik hogy hanyagolva van...Szörnyű volt nézni.

 

Ez viszont nagyon-nagyon szép:

 

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=488135&command=ugras&screenwidth=800

kswturbo Creative Commons License 2006.03.17 0 0 168

Ciao!!!

 

(A Kovi mikor száll be?:))))

A klímánál az alapjárat éppenhogy fölmegy, anélkül 750 körül, vele 900 fölött, és gyorsításkor 2000-től jobban morog valami elölről. (Megyek vele szerelőhöz, ha már nagyon, de ha valakinek volt ilyen jelenség és a végére járt, érdekelne.)

Kéziváltós, 16V turbo, "megcsippelve", úgyhogy 220-ig mindent ver (a 20V turbo-n kívül, persze:))))

Hogy bírják a gömbfejek, szilentek azt a rettenetes gödörzúzást felétek?

Előzmény: **ADAM** (166)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.17 0 0 167

Hirdetnek világoskék metált is, valszeg van is olyan, ha már a QP-t árulták hasonló színnel (Fiat-csoport jobb alapszíneit körbeadja, most vett kolleganőm vadiúj Corsát, sztem az is a 120-as kódú sötét borvörös metál, egymás mellett nézve.)

OFF Na meglancsásodtunk megin, nőm eléggé örvend a klímás-alufelnis-szürkészöld alcantarás-királykék metál '97-es Y-nak - és meg kell hagynom, már nem biztos hogy a családban nekem van a lexebb digó járgányom.:))) De attól tartok, a Kappa jobb bót vót: ez olyan kis gyengusznak tűnik, 1.4 12V csühögővel épphogy 170-et fut, meg lehet rá költeni rogyásig, leharcolták a székesfővárosba ahogy köll. ON

Pier, miért is jobb az automata a Kappába? (Olyat még nem próbáltam.)

Előzmény: pier405 (165)
**ADAM** Creative Commons License 2006.03.17 0 0 166

Üdv a Kappa-tulajdonosoknak!

Most akadtam az oldalatokra, végre van egy Kappás társaság is.

Én négy éve használom a 3.0LS-t, akkor még köszöngettem a szembejövő három-négy Kappának Pesten. Örülök, hogy egyre többen vagyunk.

 

A klímás kérdésedre visszatérve, a morgás, amit hallasz, nem lehet amiatt, hogy az alapjárat a klímabekacsolásnál kb. 100-al lejebb kerül, és megváltozik a motor hangja, járása? Kicsit olyan "rezonálósabb" alapjáraton, főleg ha még az automatát is sebességbe teszed (nem tudom a tied aut. vagy kézi).

 

Én legalábbis ezt tapasztalom, a motor pedig tökéletesen működik.

 

 

Előzmény: kswturbo (158)
pier405 Creative Commons License 2006.03.17 0 0 165
Sajnos az se (igaz eladó se), meg ez se volt automata váltós.
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: pier405 (164)
pier405 Creative Commons License 2006.03.17 0 0 164

Habár ugyanúgy nézett ki, mint a legfrissebb használtauto.hu-s Kappa, ami pedig ezüst színűként szerepel... Végül is tényleg nehéz volt eldönteni, hogy most világos kék, vagy ezüst (kékes árnyalattal).

Előzmény: pier405 (163)
pier405 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 163
Tegnap láttam egy világos kék Kappát - nagyon jól áll ez a szín neki élőben.
Előzmény: kswturbo (162)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.15 0 0 162

Lehet hogy kár. Ahogy elnéztem, a megóvott felnik és a szép belső egy ennyi idős, ilyen ócsó autónál jót jelent, ui. ennyiér nem érdemes így rendbehozni, valszeg vigyáztak rá.

Sebaj: példának írom, épphogy lefoglaltam asszonnak a zipszilonnyát, 1 hét múlva megjelent egy hasonló állapotú, uo felszereltségű, sokkal olcsóbb irányáron. Csak figyelni kell:-)

Előzmény: Slint (161)
Slint Creative Commons License 2006.03.15 0 0 161
hello barátom! lekéstem:-)
Előzmény: kswturbo (160)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.15 0 0 160
Gyorsan eltűnt a zöld kétezres hirdetése... Signore Slint, gratuláljak az új ótóhoz vagy lekéstél róla?:)))
pier405 Creative Commons License 2006.03.11 0 0 159
A klíma nálam is vissza fogja a teljesítményt, de ezen nem csodálkozom, mert az enyémben csak 90 LE van. Amit múltkor kipróbáltam 2.0-ás Kappát, azon nem lehetett észre venni a klímát, csak azon, hogy hűt - amennyire emlékszem.
Előzmény: kswturbo (158)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.10 0 0 158
Üdv! Az enyém nem olajzik, viszont bekapcsolt klímakompresszorral nem ANNYIRA szépen pörög föl, morgósabb a motorhang: ha komolyabb csapágyazás v. csere jön, nem fogok +lepődni. Közel 160e km-nél és 9 évnél ez szinte várható is. (Vagy ennyit számít, ahogyan lefog a teljesítményből.) Más autókon nem hallottam, h. erőlködött volna a kompresszortól a motor.
Előzmény: pier405 (157)
pier405 Creative Commons License 2006.03.10 0 0 157

Neked egyébként tiszta a motorod, vagy olajos néhol?

Múltkor, mikor néztem egy eladó Kappát, gyanúsan olajos volt a motorblokk a klímakompresszor mögött, amiről természetesen nem tudott a szervizvezető (!) tulaj, én meg nem igazán tudtam, hogy milyen súlyú lehet a probléma, úgyhogy inkább elálltam a vételtől.

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: kswturbo (156)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.09 0 0 156
Az attól függ. Mennyire taposták, hogyan szervizelték, mindig volt-e benne megfelelő mennyiségű és minőségű olaj, s főképpen csattant-e jó nagyot és rendesen hozták-e helyre? Elég soktényezős lutri, nem árt valóban hozzáértő segítséget vinni hozzá.
Előzmény: pier405 (155)
pier405 Creative Commons License 2006.03.09 0 0 155
Na jó, de egy max. 11 éves Kappa azért még messze van attól az állapottól, hogy ne legyen érdemes rá költeni.
Előzmény: kswturbo (154)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.08 0 0 154
Én sem vagyok az a típus:))) De kétségtelenül létezik egy gazdaságossági határ, ami alatt még érdemes foltozni a gépet, fölötte meg már csak az ócskavas heti gyak. reszelgetése(tetése) horror idô+pénz árán. Ez többnyire szerencse, de ahogy megnéztem az Y-t, kiderült az "aranyigazság": a nagyvasakat több km-re tervezik, egy kiskocsinak 100e km is lehet túl sok:(
A kapcsolható csillapításnak egyébként - ha m?ködik - csak elônyei vannak, pl. az általad említettek.
Előzmény: pier405 (153)
pier405 Creative Commons License 2006.03.08 0 0 153
Szerintem, ha átkapcsol normálból sportba az ember, akkor elméletileg nem ül le annyira a segge teli pakoláskor, azt pedig ne felejtsd el, hogy a 605-ökben azért romlik el, mert már tízenvalahány éves alkatrészekről van szó, amiket időnként cserélni-javítani kell. Nem vagyok az a típus, aki ilyesmire sajnálja a pénzt.
Előzmény: kswturbo (152)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.06 0 0 152
Ha jól tudom, ettől még a reflektor szintállítója megmarad, ellentétben az SW-vel.:)) Ilyen k-t még nem láttam, a 605-ből kiindulva (abban is gyakran elxaródik) lehet normál, komfort és sport fokozata, vagy csak komfort és sport, ami a csillapítás keménységét állítja. Ha a szintezést is elvégezné, az jó lenne, de ahhoz külön hidropneumatikus tagok kellenének (pl. Sachs Nivomat, ami több mint 600 k-ba fájt a 156 SW-khez.)
Előzmény: pier405 (150)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.06 0 0 151
A 20V szívómotor, a kezdetiek 147 LE-vel, kb. 97-től 155 LE. A "20V turbo" alapból 220LE, asszem 320Nm körül, és a legtöbb tuningchip simán fellövi 265 pacekra (!) Majdnem Maserati:)))
Előzmény: Slint (148)
pier405 Creative Commons License 2006.03.06 0 0 150
Elég gyakran teli van a csomagtartóm, ezért nem mindegy, mennyire ül le olyankor a segge.
Előzmény: kswturbo (147)
pier405 Creative Commons License 2006.03.06 0 0 149
Előzmény: kswturbo (145)
Slint Creative Commons License 2006.03.06 0 0 148

Egyet nem értek, hogy 20V-nek írják, ugyanakkor csak 150 lovas, akkor most turbós, vagy nem? Valami el van írva...

Előzmény: kswturbo (145)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.06 0 0 147
A legtöbb júzer meghallja, mennyibe lenne a jav., aztán simán kiköttetik...
Előzmény: kswturbo (146)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.06 0 0 146

Haló! Mellik?

(Amúgy ismerek villanyászt, aki az ilyen felfüggesztésekből épített kétszintes házat, be careful...)

Előzmény: pier405 (143)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.06 0 0 145

Hahhó!

 

Én elmennék, de pont egy másik lancsikát kukkolok holnap, amúgy meg nem vagyok Pesten! (Tood, asszonkának a fullos Y. Még az is lehet, h. néha ezzel fogok járni munkába stb, mégis feleannyit kajál, és legalább könnyen szerzek új, komolyzenére és művészetekre fogékony barátokat:))))

A méreg majd megevett a múltkor, pont előttem vittek el baró 1.4-est alcantarával, CD-vel, alufelnikkel, 790-es irányáron (max. 7-ér, a szerencsés mindenit:((( ), de most talán megleszen.

Próbálj szagértőt toborozni a Lancia-topikból, hátha ráér vki! Ott nem csak magamfajta júzerek vannak, ricambi-CD-vel fexenek-kelnek a kartácsok:))))

Előzmény: Slint (144)
Slint Creative Commons License 2006.03.05 0 0 144

Hahó!!!

 

Az az első nagyon reménykeltően néz ki!!!! Sima kétezres, pont ami kéne, belseje gyönyörű, óra tutira visszatekerve, de ez beindította a fantáziámat! Nem megyünk el megnézni?

Előzmény: kswturbo (142)
pier405 Creative Commons License 2006.03.05 0 0 143
Van fenn egy másik háromliteres is, amelyik sedan, és elektromos szintszabályzással hirdetik...
Előzmény: kswturbo (142)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.03 0 0 142

Új húsok a placcon!

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=484234&command=ugras&screenwidth=1200

 

Egész jó, a zöld meg a zsenik színe állítólag... Kicsit drága, de aki alkudott már autóra, tudja hogy megy...

 

És egy erőteljes, Alfa-motoros háromliteres:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=489075&command=ugras&screenwidth=1200

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!