Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Slint Creative Commons License 2006.03.06 0 0 148

Egyet nem értek, hogy 20V-nek írják, ugyanakkor csak 150 lovas, akkor most turbós, vagy nem? Valami el van írva...

Előzmény: kswturbo (145)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.06 0 0 147
A legtöbb júzer meghallja, mennyibe lenne a jav., aztán simán kiköttetik...
Előzmény: kswturbo (146)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.06 0 0 146

Haló! Mellik?

(Amúgy ismerek villanyászt, aki az ilyen felfüggesztésekből épített kétszintes házat, be careful...)

Előzmény: pier405 (143)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.06 0 0 145

Hahhó!

 

Én elmennék, de pont egy másik lancsikát kukkolok holnap, amúgy meg nem vagyok Pesten! (Tood, asszonkának a fullos Y. Még az is lehet, h. néha ezzel fogok járni munkába stb, mégis feleannyit kajál, és legalább könnyen szerzek új, komolyzenére és művészetekre fogékony barátokat:))))

A méreg majd megevett a múltkor, pont előttem vittek el baró 1.4-est alcantarával, CD-vel, alufelnikkel, 790-es irányáron (max. 7-ér, a szerencsés mindenit:((( ), de most talán megleszen.

Próbálj szagértőt toborozni a Lancia-topikból, hátha ráér vki! Ott nem csak magamfajta júzerek vannak, ricambi-CD-vel fexenek-kelnek a kartácsok:))))

Előzmény: Slint (144)
Slint Creative Commons License 2006.03.05 0 0 144

Hahó!!!

 

Az az első nagyon reménykeltően néz ki!!!! Sima kétezres, pont ami kéne, belseje gyönyörű, óra tutira visszatekerve, de ez beindította a fantáziámat! Nem megyünk el megnézni?

Előzmény: kswturbo (142)
pier405 Creative Commons License 2006.03.05 0 0 143
Van fenn egy másik háromliteres is, amelyik sedan, és elektromos szintszabályzással hirdetik...
Előzmény: kswturbo (142)
kswturbo Creative Commons License 2006.03.03 0 0 142

Új húsok a placcon!

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=484234&command=ugras&screenwidth=1200

 

Egész jó, a zöld meg a zsenik színe állítólag... Kicsit drága, de aki alkudott már autóra, tudja hogy megy...

 

És egy erőteljes, Alfa-motoros háromliteres:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=489075&command=ugras&screenwidth=1200

 

kswturbo Creative Commons License 2006.03.01 0 0 141

Ciao, ragazzi!

Semmi különös, gép hibátlan. Néhány megfigyelés.

Nagggyon szereti a +3-4 fokot, úgy látszik ilyenkor megfelelő neki az ájer sűrűsége: könnyedén, a szokásosnál csendesebben pörög fel, és még fickósabbat ránt mint általában. + visszaáll a fogyija bőven 12 alá.

Az esti szélvédő-jégleolvasztásnál a klíma úgyis bekapcsol, ilyenkor hazáig hagyom is (kb. 10 p), könyv szerint hetente 1x nem árt, nehogy szökjön a gáz.

Ha megjön a tavasz, megy nagyjavításra, vmi enyhén kopog elöl. A hátsó nyikorgást - ha valaki hasonló cipőben járna - nem okvetlen lengéscsillapító, inkább ilyentájt a kézifékkötelek átvezetésének zsírhiánya okozhatja. Aztán a dörzsölést felerősíti a kasztni, de a "szaxervizbe" kiderült, h csak ennyi:))))

Sierra2000 Creative Commons License 2006.02.24 0 0 140
Ha német, francia etc. (kontinentális európai) nyelvet választok akkor km/C ben számol, ha angolt akkor ml/F ben. Ezek szerint nem lehet külön kiválasztani (valószínűleg az évjárattól is függ az enyém 95-ös). Írok a Lanciá-nak.

Majd még kérdezek. Az előző kocsim egy Toyota Carina volt ami jóval primitívebb típus :-)

Köszi

Zsolt
Előzmény: kswturbo (138)
jen99 Creative Commons License 2006.02.24 0 0 139

Köszönöm a részletes infót!

 

jen.

Előzmény: pier405 (135)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.24 0 0 138
Talán mégis egyedi a probléma. Akármit nyomtam, nem gyütt elő a F ill. a Mile. Neked hogyan sikerült?
Előzmény: kswturbo (132)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.24 0 0 137

Megerősítve! (Nálam a magasság 1464)

Ha még kell:

Első túlnyúlás 947

Hátsó túlnyúlás 1040

Nyomtáv elöl 1530

Nyomtáv hátul 1527

Csomagtér (VDA) 505 dm3

Lehajtott ülésekkel 1500 dm3

 

Előzmény: pier405 (135)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.24 0 0 136

Túl hosszú volt az értekezlet:((

Addig is 1 jó fotós link:

 

http://www.autokatalog.net/LANCIA/KAPPA/KAPPA.HTM

Előzmény: kswturbo (134)
pier405 Creative Commons License 2006.02.24 0 0 135
4687X1826X1462            2700
winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: jen99 (131)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.24 0 0 134
Meg tudná. Mingyá' lemenek a gépkönyvér...
Előzmény: jen99 (131)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.24 0 0 133

Az ember az ilyesmit csak akkor érti meg, amikor eljut oda. (Igen, érdemes)

Én is csak 2-3 hónappal a vásár után jöttem rá, mi került a birtokomba, amikor felújítottam(tattam) a verdát. Más dimenzió, nem magyarázom.

De azér nekem az  a hatmillás 420 lovas Power Pac 2 QP, barátom... Az lenne a +1 dimenzió. Ráadásul nem is akkor batár, mint egy Kappa.

Előzmény: Slint (130)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.24 0 0 132
Kis türelmet! Munkaidőben nem nagyon érek rá, de hamarosan télleg lepróbállom, mer vhogy csak sikerült... Aztán fölrakom, mert nem egyedi probléma.
Előzmény: Sierra2000 (129)
jen99 Creative Commons License 2006.02.24 0 0 131

Üdv a nagyérdeműnek!

 

Eccerű érdeklődő vónék:

Meg tudná adni valaki a kombi hossz/szél/mag/tengelytáv méreteit?

 

Épp összehasonlító táblát rakok össze a szóbajöhető típusokról, és a fent említett adatokat több órás kereséssel sem lelem sehol.

 

 

Köszönettel

 

jen.

Slint Creative Commons License 2006.02.24 0 0 130
Most nézem kb negyvenedszerre a Totalcar(Winkler) Maserati Ghibli tesztjét. Egyetlen autó van, amire ki merném mondani, hogy szebb mint a Lancia Kappa, ez pedig a Ghibli. Egyszerűen nem dögölhetek úgy meg, hogy nem lesz az enyém.
Sierra2000 Creative Commons License 2006.02.23 0 0 129
Helló,

Igen így választottam ki a nyelvet, a módszer stimmel. Amíg német volt addig km/C volt.
Sierra2000 Creative Commons License 2006.02.23 0 0 128
Helló,

Igen így választottam ki a nyelvet, a módszer stimmel. Amíg német volt addig km/C volt.
kswturbo Creative Commons License 2006.02.23 0 0 127

Szasz!

 

Hát elvileg a SERVICE gomb benyom, tart, gyújtáskapcs MAR-állásba, utána a CLIMA/DATE gombbal kiválasztod h. milyen nyelv, ill benzin/dízel. (Ezt most csak a könyvből, du. lepróbálom megy-e)

Nálam angol a kijelző, mégis km/C-fok, úgyhogy be lehet így állítani.

Fogyasztásjelző nincs.

Előzmény: Sierra2000 (126)
Sierra2000 Creative Commons License 2006.02.23 0 0 126
Sziasztok,

Most vettem egy Lancia k-t és néha kérdeznék ha lehet. Két kérdésem máris van: a computert átállítottam angolra és most mérföld és Fahrenheit lett a mértékegység. Lehet ezt külön állítani (tehát angol nyelv és km/C). A másik kérdés: a fogyasztási adatokat le lehet hívni valahogy ?

Üdv

Zsolt

kswturbo Creative Commons License 2006.02.21 0 0 125

Na ma megvót a hátsó betétcsere a szomszéd kispiszkosba 1,5 óra alatt háromér. Amúgy a komplett első-hátsó betétgarnitúra került tavaly tavasszal ~14k-ba (kb. e:8+h:6) tehát nem vészes. Igaz, nem gyári.

Viszont a gyári termosztátot is (csak) 8k körül adták asszem. Nézőpont kérdése, de ez nem horrorszint. Szerintem az alkatrészár nem tartson vissza senkit a Kappavásártól + mint megtudtam Delta-turbo guruktól, a motor Tipo-alkatrészekkel tuningolható:)))

kswturbo Creative Commons License 2006.02.20 0 0 124
Valamit valamiért. Nivomat, duplafedelű csomagtér, befér a kutya, meg sokkal több holmi. Amúgy az Avantok is sodródósabbak az Audi  limóknál, talán a legújabb A6 3.0 TDI quattrót kivéve. Igaz, nem próbáltam gokartpályán, mint a többit.
Előzmény: pier405 (123)
pier405 Creative Commons License 2006.02.20 0 0 123
Na, igazából ez az egyik oka ami miatt megfogadtam, hogy csak limuzint veszek mindig.
Előzmény: kswturbo (122)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.20 0 0 122

Kombik hamarabb kidobják a seggüket. A gumicsere is sokat segített, télre UG6-ok, nyárra Kléber ZR16 W-k, mindkettő 205/55 R16.

A nyárival egyáltalán nem csúszik, a télivel meg másképp vezetni, mint egy limót. (Ne provokáld kitörésre fékezéssel, ne vágd le az íveket stb.) Megszokható.

Előzmény: pier405 (120)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.20 0 0 121

Ebédidőben megkerestem kedvenc hosszú üres egyenes útszakaszomat, aztán belehallgattam az orgonakoncertbe. (4 síp 16 lyuk, komoly fújtatóval:))) Az a baj, hogy ehhez kb. 6ezerig el kell pörgetni, ami harmadikban is min 1km üres szakaszt kér. És csak negyedikben az igazi, ott maj'nem 200. (Mázli, még bőven volt egy km-em amikor visszavettem normálra.) Aztán fölcsapni a sztrádára, emelkedőn jól kiforgatni 2-3-ban, szemgolyók tarkónyomáson... 

Most őszintén: ha ilyen géped lehet, mit foglalkoztat hogy hol van az alja földúton:))

pier405 Creative Commons License 2006.02.20 0 0 120
Valahol említetted, hogy mikor próbáltad vásárlás előtt az autót, kanyarban csúszkált. Ez azóta nem jött elő, vagy megoldódott?
Előzmény: kswturbo (119)
kswturbo Creative Commons License 2006.02.20 0 0 119

Vicces...

Egyébként ha olyan földútra mész, amit komoly teherautók gyúrtak ki, egy Honda HR-V is fennakad (tapasztalat).

Taxis vett rá vastag acél kartervédőt, jobbat én se tudok. A gyári műanyag gyorsan lejövős, viszont ha lassan mész, akkor riszog, rakhatod rükibe és baj nélkül lejössz. Ha gyorsan mentél az pech.

Előzmény: pier405 (118)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!