Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Én elmennék, de pont egy másik lancsikát kukkolok holnap, amúgy meg nem vagyok Pesten! (Tood, asszonkának a fullos Y. Még az is lehet, h. néha ezzel fogok járni munkába stb, mégis feleannyit kajál, és legalább könnyen szerzek új, komolyzenére és művészetekre fogékony barátokat:))))
A méreg majd megevett a múltkor, pont előttem vittek el baró 1.4-est alcantarával, CD-vel, alufelnikkel, 790-es irányáron (max. 7-ér, a szerencsés mindenit:((( ), de most talán megleszen.
Próbálj szagértőt toborozni a Lancia-topikból, hátha ráér vki! Ott nem csak magamfajta júzerek vannak, ricambi-CD-vel fexenek-kelnek a kartácsok:))))
Az az első nagyon reménykeltően néz ki!!!! Sima kétezres, pont ami kéne, belseje gyönyörű, óra tutira visszatekerve, de ez beindította a fantáziámat! Nem megyünk el megnézni?
Nagggyon szereti a +3-4 fokot, úgy látszik ilyenkor megfelelő neki az ájer sűrűsége: könnyedén, a szokásosnál csendesebben pörög fel, és még fickósabbat ránt mint általában. + visszaáll a fogyija bőven 12 alá.
Az esti szélvédő-jégleolvasztásnál a klíma úgyis bekapcsol, ilyenkor hazáig hagyom is (kb. 10 p), könyv szerint hetente 1x nem árt, nehogy szökjön a gáz.
Ha megjön a tavasz, megy nagyjavításra, vmi enyhén kopog elöl. A hátsó nyikorgást - ha valaki hasonló cipőben járna - nem okvetlen lengéscsillapító, inkább ilyentájt a kézifékkötelek átvezetésének zsírhiánya okozhatja. Aztán a dörzsölést felerősíti a kasztni, de a "szaxervizbe" kiderült, h csak ennyi:))))
Ha német, francia etc. (kontinentális európai) nyelvet választok akkor km/C ben számol, ha angolt akkor ml/F ben. Ezek szerint nem lehet külön kiválasztani (valószínűleg az évjárattól is függ az enyém 95-ös). Írok a Lanciá-nak.
Majd még kérdezek. Az előző kocsim egy Toyota Carina volt ami jóval primitívebb típus :-)
Most nézem kb negyvenedszerre a Totalcar(Winkler) Maserati Ghibli tesztjét. Egyetlen autó van, amire ki merném mondani, hogy szebb mint a Lancia Kappa, ez pedig a Ghibli. Egyszerűen nem dögölhetek úgy meg, hogy nem lesz az enyém.
Hát elvileg a SERVICE gomb benyom, tart, gyújtáskapcs MAR-állásba, utána a CLIMA/DATE gombbal kiválasztod h. milyen nyelv, ill benzin/dízel. (Ezt most csak a könyvből, du. lepróbálom megy-e)
Nálam angol a kijelző, mégis km/C-fok, úgyhogy be lehet így állítani.
Most vettem egy Lancia k-t és néha kérdeznék ha lehet. Két kérdésem máris van: a computert átállítottam angolra és most mérföld és Fahrenheit lett a mértékegység. Lehet ezt külön állítani (tehát angol nyelv és km/C). A másik kérdés: a fogyasztási adatokat le lehet hívni valahogy ?
Na ma megvót a hátsó betétcsere a szomszéd kispiszkosba 1,5 óra alatt háromér. Amúgy a komplett első-hátsó betétgarnitúra került tavaly tavasszal ~14k-ba (kb. e:8+h:6) tehát nem vészes. Igaz, nem gyári.
Viszont a gyári termosztátot is (csak) 8k körül adták asszem. Nézőpont kérdése, de ez nem horrorszint. Szerintem az alkatrészár nem tartson vissza senkit a Kappavásártól + mint megtudtam Delta-turbo guruktól, a motor Tipo-alkatrészekkel tuningolható:)))
Valamit valamiért. Nivomat, duplafedelű csomagtér, befér a kutya, meg sokkal több holmi. Amúgy az Avantok is sodródósabbak az Audi limóknál, talán a legújabb A6 3.0 TDI quattrót kivéve. Igaz, nem próbáltam gokartpályán, mint a többit.
Kombik hamarabb kidobják a seggüket. A gumicsere is sokat segített, télre UG6-ok, nyárra Kléber ZR16 W-k, mindkettő 205/55 R16.
A nyárival egyáltalán nem csúszik, a télivel meg másképp vezetni, mint egy limót. (Ne provokáld kitörésre fékezéssel, ne vágd le az íveket stb.) Megszokható.
Ebédidőben megkerestem kedvenc hosszú üres egyenes útszakaszomat, aztán belehallgattam az orgonakoncertbe. (4 síp 16 lyuk, komoly fújtatóval:))) Az a baj, hogy ehhez kb. 6ezerig el kell pörgetni, ami harmadikban is min 1km üres szakaszt kér. És csak negyedikben az igazi, ott maj'nem 200. (Mázli, még bőven volt egy km-em amikor visszavettem normálra.) Aztán fölcsapni a sztrádára, emelkedőn jól kiforgatni 2-3-ban, szemgolyók tarkónyomáson...
Most őszintén: ha ilyen géped lehet, mit foglalkoztat hogy hol van az alja földúton:))
Egyébként ha olyan földútra mész, amit komoly teherautók gyúrtak ki, egy Honda HR-V is fennakad (tapasztalat).
Taxis vett rá vastag acél kartervédőt, jobbat én se tudok. A gyári műanyag gyorsan lejövős, viszont ha lassan mész, akkor riszog, rakhatod rükibe és baj nélkül lejössz. Ha gyorsan mentél az pech.