Ha persze,mert te megveszed mondjuk 1500ert literet,ok meg szivesebben adnak 2500ft ert literjet.
Es akkor a nagy kerdes pedig....Mi volt a flakonba? :D
jobb az ha ra alsz egy aknara,le ereszted az olajat,kicsereled a szurot,es beletoltod azt az olajat ami te magad megvettel,ugy legalabb 99% biztos lehetsz abba hogy az van benne amit megvettel :)
Ha mar szobakerultek a szervizek, mai tapasztalat:
Bp Motors Kft (BP, Szentendrei ut)- nem vihetsz semmit a szervizbe, hiaba gyari original alkatresz, mindent ok adnak. Mondtam nekik, hogy az sem erdekel, ha beleirjak a szervizkonybe, hogy "hozott anyagbol". Nem es kesz.
Véletlenül se piszkálódásképp, de ha Te ilyen ügyes csávó vagy ilyen jó kapcsolatokkal, és még az üres üvegeket is visszavitted, akkor már rég össze kellett volna spórolnod egy vadiúj M550XD-re baszki.
bakker most szállt el amit írtam.....nnna akkor még1x:
Még mindig ez a rohadt limp mód:
Mivel Horváto-ban pihizek, volt lehetőségem idefele meghajtani a kicsikét, itt mondjuk bőven van hely padlón gurulni sok-sok km-t :). Szóval amit tapasztaltam, amikor folyamatosan padlón mentem minimum 1percig, akkor 2x az alábbi hibát írta be: "4185 exhaust gas temperature sensor signal before catalyst", 1x pedig a:"4521 charge pressure control error"-t.
Most néztük át pár napja a turbót, nem fütyül, nem lötyög/lóg, szépen könnyen jár a geometria....
Amikor nézem a turbónyomást, akkor a maximum 1,44bar pillanatnyi (az új MAP szenzor óta), de tartósan inkább csak 1,35 körül ad le a turbó.
Ha csak padlózom néhány másodpercig, akkor nem szokott kiakadni, tartós padlózás kell neki. A hibát is csak a hiba kiolvasásával veszem észre, mivel a hibajelenség a működés közben nehezen érzékelhető: gyakorlatilag kevésbé gyorsul a hiba bedobása után a kocsi, de nem szembetűnően, a pálya azért jó, mert nyomatékpad nélkül csak a légellenállást tudom segítségül hívni a lóerő lemérésére: szóval 240-nel megyek és ha a hiba előjön, akkor 220körülre lassul a kocsi...
A turbógeometria állító elektromos vezérlése? Esetleg a dpf remapped során valami nem lett kiütve a programból?
Ha van valami ötlet a fentiek alapján, azt megköszönöm!
Automatában 80 ezrenként, kézinél 150 ezrenként. De cserélj olajat a difiben és a kormányműben is! A láncszakadás témában sok emberrel szerelőkkel szakszervizesekkel beszéltem, többnyire az a vélemény, hogy az LCI-nél nem kellene, de ajánlott 200 körül cserélni. 150 ezer körül van maga a lánc az összes kütyüvel + munkadíj. Bontósok szerint az összes 6 hengeres dízel tépkedi. Márka szervizben amiket láttam láncszakadásból eredő javításokat, azok 300 e után szakadt 218 lovas 3 literesek voltak. Csak azt nem értem, hogy a gyár, miért ilyen "szart" tesz bele, miért lett cél az, hogy szopjon a tulaj 5 év / 200 e km után.
Hali en miutan megvettem (LCI 530d xdrive) szinte egyszerre megchipeltettem. Nalam ugyan nem a fogyasztas csokkentes volt a fo szempont, de azonos vezetesi stilus mellett mintha picit (0,5-0,6l/100km) csokkent volna a fogyasztasa. Szinte csak autopalyan es lakott teruleten kivul hasznalom, a varosban bicajjal jarok :-) ha tehetem. Azota belement kb 10.000 km, nem fustol, nem rangat, alapjarat nem ingadozik...... csak megy es megy, ha kell akkor megforgatja maga alatt a Foldet :-)
Lenne még egy kérdésem. Mikortól változott az idrive? Gondolok itt a több gombos vezérlőre, illetve a menüben nem találtam a DPF állapot kijelzését, pedig nekem a régebbi E61 -ben kiírta.
Nemrég én is csatlakoztam a márkatársakhoz, és egy pofás 525d (2004.11.) társául szegődtem. Tudom nem nagy dolog, de az autó szerszámkészlete hiányos és pótolni szeretném. Ha nem tévedek, az alábbiak hiányoznak:
csavarhúzó : 71 11 1 179 629; villáskulcsok: 71 11 1 126 148 (12-13-as) és 71 11 1 112 893 (8-10-es) valamint az ék: 71 12 6 756 392.
Az új MAP szenzor "beszerelése" még annyi változást azért hozott, hogy az eddigi 20 psi helyett 21,4 psi lett a max turbónyomás ( kb. 1,35 vs 1,45 bar). Érzésre is jobbnak tűnik... vagy csak placebo....és a valódi nyomás ua. csak a szenzor mutat többet? Ez az info esetleg szűkítheti a hiba okokat? (mobilról írok bocs)