Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

EEE60 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 34227

Pedig arra gondoltam másik csórónak is hátha tudsz szerezni… : )

Előzmény: F27szerviz (34217)
F27szerviz Creative Commons License 2014.08.14 0 0 34226

Steeef..

olyan letezik ennel az autonal,hogy a kipufogo csonk bekokszolodik es beszukulnek a leomlo csonkok?

Ettol a turbo is nehezebben forog fel,illetve gyengeb  lesz az auto?

illetve a katalizator is betud kokszolodni? :)

Előzmény: Steeef (34224)
iKereskedo Creative Commons License 2014.08.14 0 0 34225

Üdv! Tud valaki eladó 525d vagy 530d-ről az ismerettségi körében, netalán innen a fórumról?

Steeef Creative Commons License 2014.08.13 0 0 34224

Katalizátort is kiszedtétek?

 

Steeef

Előzmény: lbalog01 (34214)
mikitsi Creative Commons License 2014.08.13 0 0 34223

Köszönöm!

F27szerviz Creative Commons License 2014.08.13 0 0 34222

Ha persze,mert te megveszed mondjuk 1500ert literet,ok meg szivesebben adnak 2500ft ert literjet.

Es akkor a nagy kerdes pedig....Mi volt a flakonba? :D

jobb az ha ra alsz egy aknara,le ereszted az olajat,kicsereled a szurot,es beletoltod azt az olajat ami te magad megvettel,ugy legalabb 99% biztos lehetsz abba hogy az van benne amit megvettel :)

Előzmény: Obici (34218)
Obici Creative Commons License 2014.08.13 0 0 34221

autokorbel.hu

Itt nincs ilyen opcio, hogy link beszurasa?? Vagy csak en vagyok debil.....

Előzmény: richieke (34207)
Obici Creative Commons License 2014.08.13 0 0 34220

Pontosan az :-)

Munkadijat nem tudok mondani, mert nem is kerdeztem mennyi lesz....

En a gyari alkatreszeket AtiTDI-tol szerzem be, ide is irogat, picivel lentebb megtalalod az elerhetoseget is.

Előzmény: madottati (34219)
madottati Creative Commons License 2014.08.13 0 0 34219

Az szép :) 

Mi volt az az alkatrész amin ennyit szerettek volna nyerészkedni? :) 

Én egy szimpla olajcserét szeretnék csináltatni, akkor  mennyivel számolhatok? 

525d e61 2007

Előzmény: Obici (34218)
Obici Creative Commons License 2014.08.13 0 0 34218

Ha mar szobakerultek a szervizek, mai tapasztalat:

Bp Motors Kft (BP, Szentendrei ut)- nem vihetsz semmit a szervizbe, hiaba gyari original alkatresz, mindent ok adnak. Mondtam nekik, hogy az sem erdekel, ha beleirjak a szervizkonybe, hogy "hozott anyagbol". Nem es kesz.

Wallis Kft (Konyves Kalman Krt.)- siman megengedtek

 

Előzmény: F27szerviz (34217)
F27szerviz Creative Commons License 2014.08.13 0 0 34217

Hannan tudod hogy meg nem rendeltem le ? :D

viccet fereteve,pont hogy csoro vagyok azert csinalok meg mindent magam amit csak lehet. :)

hameg arra gondolsz hogy olcson megveszem az alkatreszeket es miert nem adom el kis haszonnal,akkor elmondom sajna nem igy megy :)

es ami a legfontosabb az egeszbe,nem igazan en veszem olcson az alkatreszeket,inkabb sokan masok veszik rohadt dragan.

plane ha 200% haszonal dolgozo szakszervizekbe esnek be paran,mert ugye az itt jelenlevo normalis szervizek a vilag vegen van legtobbek szamara. :)

Előzmény: EEE60 (34216)
EEE60 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 34216

Véletlenül se piszkálódásképp, de ha Te ilyen ügyes csávó vagy ilyen jó kapcsolatokkal, és még az üres üvegeket is visszavitted, akkor már rég össze kellett volna spórolnod egy vadiúj M550XD-re baszki.

Előzmény: F27szerviz (34213)
lbalog01 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 34215

bocs lemaradt: 2004 530d E61

Előzmény: lbalog01 (34214)
lbalog01 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 34214

bakker most szállt el amit írtam.....nnna akkor még1x:

 

Még mindig ez a rohadt limp mód:

 

Mivel Horváto-ban pihizek, volt lehetőségem idefele meghajtani a kicsikét, itt mondjuk bőven van hely padlón gurulni sok-sok km-t :). Szóval amit tapasztaltam, amikor folyamatosan padlón mentem minimum 1percig, akkor 2x az alábbi hibát írta be: "4185 exhaust gas temperature sensor signal before catalyst", 1x pedig a:"4521 charge pressure control error"-t.

http://www.bmwforums.info/guides-how-tos/1030-bmw-diesel-turbo-common-faults-m47-m47n-m57-m57n.html

 

Most néztük át pár napja a turbót, nem fütyül, nem lötyög/lóg, szépen könnyen jár a geometria....

Amikor nézem a turbónyomást, akkor a maximum 1,44bar pillanatnyi (az új MAP szenzor óta), de tartósan inkább csak 1,35 körül ad le a turbó.

Ha csak padlózom néhány másodpercig, akkor nem szokott kiakadni, tartós padlózás kell neki. A hibát is csak a hiba kiolvasásával veszem észre, mivel a hibajelenség a működés közben nehezen érzékelhető: gyakorlatilag kevésbé gyorsul a hiba bedobása után a kocsi, de nem szembetűnően, a pálya azért jó, mert nyomatékpad nélkül csak a légellenállást tudom segítségül hívni a lóerő lemérésére: szóval 240-nel megyek és ha a hiba előjön, akkor 220körülre lassul a kocsi...

 

A turbógeometria állító elektromos vezérlése? Esetleg a dpf remapped során valami nem lett kiütve a programból?

 

Ha van valami ötlet a fentiek alapján, azt megköszönöm!

üdv

Előzmény: lbalog01 (34199)
F27szerviz Creative Commons License 2014.08.13 0 0 34213

En 225 ezernel vettem eszre hogy lotyog a lanc rajta.

kicsereltem a ket lancot,feszitopatront,es mind a 4 vezeto sint.

arat nemmondok mert en 45-50% al olcsobban vettem az alkatreszeket,es sajat magam csereltem ki.

 

Előzmény: mikitsi (34208)
EEE60 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 34212

Ja, hogy vegyél újat/újabbat…

Előzmény: EEE60 (34211)
EEE60 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 34211

Automatában 80 ezrenként, kézinél 150 ezrenként. De cserélj olajat a difiben és a kormányműben is! A láncszakadás témában sok emberrel szerelőkkel szakszervizesekkel beszéltem, többnyire az a vélemény, hogy az LCI-nél nem kellene, de ajánlott 200 körül cserélni. 150 ezer körül van maga a lánc az összes kütyüvel + munkadíj. Bontósok szerint az összes 6 hengeres dízel tépkedi. Márka szervizben amiket láttam láncszakadásból eredő javításokat, azok 300 e után  szakadt 218 lovas 3 literesek voltak. Csak azt nem értem, hogy a gyár, miért ilyen "szart" tesz bele, miért lett cél az, hogy szopjon a tulaj 5 év / 200 e km után. 

 

Előzmény: mikitsi (34208)
HG. Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34210

Az olajcsere nem "kell", csak éppen erősen ajánlott.

A gyári előírásokon kívül minden épeszű szerelő ezt mondja.

A gyár / márkaszerviz az első tulajig érdekelt egy autóban, neki meg valóban nem kell (általában)

Előzmény: mikitsi (34208)
mica-r Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34209

Meg kellene nézni élő adatban az előírt és a megvalósult töltőnyomás értékeket.

Előzmény: lbalog01 (34199)
mikitsi Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34208

Sziasztok,

számomra nem egyértelmű, hogy kell a váltóban cserélni olajat vagy nem???

Szerelő barátom szerint a BMW előírása szerint nem, BMWszervízes szerint sem, ám itt azt írjátok, hogy igen...

Másik kérdésem, hogy mennyire szokványos a láncszakadás???

Autóm 525d lci automata. Minden 525d-n van rostély-zár??

Köszönöm.

richieke Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34207

Az jó lehet :) és hol csináltattad?

Előzmény: Obici (34203)
kékled Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34206

Szia.

Hátha érdekel valakit.

Posta megoldott, vagy személyes átvétel, Bp.

Ár 1880ft.

érdeklődj privátban.

thx

madottati Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34205

Köszi, hirdetések között 2008 -as autónál már láttam olyat, ezek szerint akkor lehetett. Viszont az fura, hogy a DPF állapotát nem írja ki...

Előzmény: Obici (34204)
Obici Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34204

Ha jol emlekszem akkor 2008 szeptemberben volt a valtas

Előzmény: madottati (34202)
Obici Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34203

Hali en miutan megvettem (LCI 530d xdrive) szinte egyszerre megchipeltettem. Nalam ugyan nem a fogyasztas csokkentes volt a fo szempont, de azonos vezetesi stilus mellett mintha picit (0,5-0,6l/100km) csokkent volna a fogyasztasa. Szinte csak autopalyan es lakott teruleten kivul hasznalom, a varosban bicajjal jarok :-) ha tehetem. Azota belement kb 10.000 km, nem fustol, nem rangat, alapjarat nem ingadozik...... csak megy es megy, ha kell akkor megforgatja maga alatt a Foldet :-)

 

Előzmény: richieke (34189)
madottati Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34202

Lenne még egy kérdésem. Mikortól változott az idrive? Gondolok itt a több gombos vezérlőre, illetve a menüben nem találtam a DPF állapot kijelzését, pedig nekem a régebbi E61 -ben kiírta. 

Előzmény: madottati (34201)
madottati Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34201

Hello! Köszi szépen az infót! :) 

Előzmény: Zoltan Lisinszki (34190)
Joszifi Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34200

Üdv mindenkinek.

Nemrég én is csatlakoztam a márkatársakhoz, és egy pofás 525d (2004.11.) társául szegődtem. Tudom nem nagy dolog, de az autó szerszámkészlete hiányos és pótolni szeretném. Ha nem tévedek, az alábbiak hiányoznak:

csavarhúzó :  71 11 1 179 629; villáskulcsok: 71 11 1 126 148  (12-13-as) és 71 11 1 112 893 (8-10-es) valamint az ék: 71 12 6 756 392.

Esetleg valakinek elfekvőben?

lbalog01 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 34199
Az új MAP szenzor "beszerelése" még annyi változást azért hozott, hogy az eddigi 20 psi helyett 21,4 psi lett a max turbónyomás ( kb. 1,35 vs 1,45 bar). Érzésre is jobbnak tűnik... vagy csak placebo....és a valódi nyomás ua. csak a szenzor mutat többet? Ez az info esetleg szűkítheti a hiba okokat? (mobilról írok bocs)
Előzmény: cam aro (34198)
cam aro Creative Commons License 2014.08.11 0 0 34198

 

a hibakod csak egy utjelzo a hiba kereseshez.

nem mondja meg hol a szamocas.. csak meg mutatja merre keresd.  

 

meg kell nezni a szenzor tapot, testet..

ha jelalak nem megfelelo, annak az okat. 

Előzmény: lbalog01 (34193)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!