Köszönjük a kérdést, jól vagyunk és a következő hónapban várjuk.
Hajma: Anno a Pappasnál azt emlegették, hogy az utastéri egységet szokták cserélni szivárgás miatt.
El nino82: P0601 - internal self test - internal powertrain control module fault condition detected (failed memory checksum) Sejtésem sincs, ogy ez milyen konkrét hibát takarhat. Szerintem hívd fel valamelyik kereskedést és kérdezd meg, hogy ez mit jelenthet, mert nem mersz vele elindulni. A hibát egyébként a kulcs háromszori gyujtás be-ki elfordításával (az utolsó értelemszerűen be) kiolvashatod te is a km-számlálón.
Én tavaly az áfaemelés előtt itt vettem a gumikat. Náluk nincsen túltárolt gumi, mindegyik pár hónapos volt. Akkor még jók voltak az áraik. Meg beszélhetsz Mer3k kollégával, ő is ajánlgatta a segítséget tappancsokkal kapcsolatban.
Ma letekertem vagy 450km-ert és egy márkatárssal sem futottam össze, viszont három lézeresnél is elhúztam és nem tudom bemértek-e vagy nem, és az utolsó a saját utcánkban állt ahova kibetonoztak egy szép új 30-ast a kátyúk helyett, ez szívás és sok főút meg már járhatatlan és tele 60-as plakátokkal, tuti gyorshajtás.
Szeretem ezt a forumot,mindig jok a hozzászolások.A fékkel és vezérmüszijjal én se szeretnèk várni.Ilyen airide-rol meg még nem is hallottam.No majd gyüjtögetek,aztán kiszépitem ám a tütüt.Vannak elképzeléseim.:)
Ha kedvet kaptál, akkor gyere el jövő hét csütörtökön (május 6.) a Lurdy mögé a parkolóba este hétre. Elég rövid a számlaszámod. :) A fékkel nem játszunk, csere, a vezérműszíj szakadása sokba kerülhet, csere. Én amikor megvettem, azonnal vettem hozzá nyári és téli tappancsokat is. Nem is volt gondom a havas utakon. Ha meg már mohóság, akkor ne ültetőrugó, hanem airride! Sokkal látványosabb, és még használható is marad a kocsi. :) PT Cruiser with air suspension
Most màr èn is szivesen elmennék egy ilyen talira:) Ez a vendéglátos melo nem a legkedvezöbb:( Ohh+ :( Fékbetétet kellene cserélnem,meg vezérmüszijat,meg uj nyárigumi se àrtana,mert még az eredeti van,azaz 9éves,de ha màr nyàri gumi,akkor uj felni is kéne,meg ültetörugo,ablakfolia,meg xenon lámpa.Csak egy pici gond a megvalositáshoz van...Szoval a számlaszámom:123...:)))) Vagy tul moho vagyok?:))
A hétvége nagyon zsúfolt lett programokban és nem volt időm gépezni. A mini tali tök jól sikerült, aki mást mond nem volt ott. Képet nem sokat csináltam , mert sokat nézegettünk, beszélgettünk. A felvonulás is nagyon király volt, segitett egy haerly-s cimbora megfogni a forgalmat a kereszteződéseknél, volt pár figura arcoskodtak a kocsisor mellett, lóerő menőnek látszó tárgyal, de a camaro és viper rendezte a hollétüket!! Képek biztos kerülnek a v8 oldalra majd, H. Tomi is itt volt ,egy király, 66' dodge polara cirkálóval tért haza. A legközelebbin biztos többen leszünk és meglátjuk mi kerekedik az eseményből. Jöttek a szomszédból is magyar testvérek kb. 15 amcsi járgánnyal.Tömören ennyi.
A Szántód találkozóra írjátok meg ki tervezi jövetelét a helyigények miatt, vagy majd rendeződünk érkezés szerint, és bővítjük a sort !
a mostani szervizben végre eszembe jutott, hogy nyekereg a szervóm, a szerelő bácsi megnézte, és bár azt mondta, hogy szerinte jó az olajszint, de azért utántöltött kb FÉL DECIT. Azóta NEM SÍR A SZERVÓM ! tessék tehát megnézni, és a felső szintig tölteni !
egyébként meg a 0243-as hibakóddal voltam bent, ( a már említett Kelemen-féle szervízben ) és JGab meg a német fórum segítségével megvettem előre azt a bizonyos turbó-izé gumicsövet. Mégegyszer köszi, JGab ! 10E Ft volt a Pappasnál a cső, a csere munkadíj meg 20 E. Kicsit fújtak-köpködtek, hogy nagyon rossz helyen van, és állati nehéz volt kicserélni, de délutánra visszakaptam a kocsit. Még csak 1 keveset tudtam meghajtani a pályán, de úgy tűnik, minden rendben van vele !