Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BXtwelve Creative Commons License 2016.02.16 0 0 62516

A kis korongot nem hagytad el?

Előzmény: slaci 1.4 sx (62514)
toji76 Creative Commons License 2016.02.16 0 0 62515

Kipufogó?

Előzmény: Andor27 (62511)
slaci 1.4 sx Creative Commons License 2016.02.16 0 0 62514

Sziasztok!

A fűtés ventilátor probléma engem is utol ért....

Korábbi hozzászólások alapján ki is cseréltem a tranzisztorokat az ellenálláson.

De a venti ettől még meg se mozdul.

Tranzisztor csere előtt maxon forgott a venti minden fokozaton még 0-án is.

Ma egy hozzáértővel kimérettem a tranzisztorokat és ő azt mondta,hogy jók.

Lehetséges,hogy a sebesség állító kapcsolójával nem oké valami?

El kezdtem lebontani a műszerfalat,hogy hozzáférjek a kapcsolókhoz,de mintha az óracsoport jobb oldalánál valami még tartaná.

Az óracsoport előtt lévő 2 csavart már kiszedtem fentről,ahogy a szellőzőrácsokat,a fedélzetit és a rádiót is.

Feszegetni nem akarom,nehogy eltörjem.

Tudnátok ebben segíteni nekem?

Köszi előre is!

BXtwelve Creative Commons License 2016.02.16 0 0 62513

Szia!

 

Ez simán lehet motortartó bak is.

Saját tapasztalat.

Előzmény: Andor27 (62511)
gun111 Creative Commons License 2016.02.16 0 0 62512

Szia!

 

Igen, még tavaly augusztusban ment el, sajnálom is azóta, de a céges autó nagy úr! :-)))

 

Jó lenne összefutni valamikor a kocsikkal, lesz franciaautós tali Dunaújvárosban július elején pl.

 

Üdv!

Előzmény: rati update (62476)
Andor27 Creative Commons License 2016.02.16 0 0 62511

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni tőletek mert teljesen tanácstalan vagyok. Egy 2002-es 1.4 benzines Citroen Xsara II. hajtok. Olyan problémákkal küszködök, hogy a motor olyan 3000-es fordulatszámon nagyon hangos. Jóval hangosabb mint azt kéne. A fordulatszám növekedéssel egyenesen arányos a motor hangja is. Iszonyatosan zavaró. Nem tudok rájönni, hogy mi adhatja ezt a hangot. Most cseréltünk vezérlést és reméltük, hogy hátha halkabb lesz mert azt mondták, hogy lehet a feszítő adja ezt a hangot, de sajnos a csere után sem lett halkabb. Teljesen tanácstalanok vagyunk. Arról meg nem is beszélve, hogy a kellő üzemi hőmérséklet elérése után ugrál az alapjárat 900 és 1000-es fordulat között. A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm. :)

Gábor 1978 Creative Commons License 2016.02.16 0 0 62510

Helló betudom küldeni pestre szomszédal abi@c2.hu ra egy tel szám

 

Előzmény: R_end_es (62509)
R_end_es Creative Commons License 2016.02.16 0 0 62509

Szuper lenne, átvétel, hogyan megoldható? Én Budapesten lakom. Igen már tudom, illetve a pontos visszarakás sem mellékes!

Előzmény: Gábor 1978 (62506)
francecoupe Creative Commons License 2016.02.16 0 0 62508

Igen. 

Előzmény: sokab (62505)
Gábor 1978 Creative Commons License 2016.02.16 0 0 62507

Helló igen lekel

Előzmény: sokab (62505)
Gábor 1978 Creative Commons License 2016.02.16 0 0 62506

Helló nekem van ilyen anyám ha kel küldök óvatsan kel meghúzni mert öntvény

Előzmény: R_end_es (62504)
sokab Creative Commons License 2016.02.16 0 0 62505

Köszönöm a segítségedet.A lámpát hogy tudom ki venni?A lököst le kell venni ahhoz ,hogy ki tudjam venni a lámpát?

Előzmény: toji76 (62499)
R_end_es Creative Commons License 2016.02.15 0 0 62504

Tanácsaidnak köszönhetően, sokkal egyszerűbb volt minden, igazából, ha ez a csavar ma nem törik el akkor holnap este kész az autó. Nem tudom mondtam-e, de a hülyeségem azzal kezdődött, hogy nem akartam a hazautazásig várni, hogy anyámnál szerelőaknában normálisan megcsináljam. Gondoltam letudom most, megemelve aláfeküdve. Legközelebb várok. Az ékszíjfeszítő-csavart nem bírtam meglazítani és amikor kifordult az imbuszkulcs, akkor hidegvágóval megpróbáltam kitekerni, de az sem bírta kihajtani, így marad a fúrás. Ami érdekes ma kijött a csőfogóval 30 mp alatt. Az anyát meg nem tudtam így feküdve megfigyelni, mire kiszedtem a klímatartó négy csavart, utána kifordult a klíma, lehullottak a darabok, és így emlékeztem. Máskor szoktam képeket csinálni, de így koszos kézzel és fekvő pózban nem volt rá ingerenciám. Valószínűleg már tudom a sorrendet, és áldom a sorsot, hogy nem a teknő tartó fül tört el, csak ez a szutyi.

Előzmény: BXtwelve (62503)
BXtwelve Creative Commons License 2016.02.15 0 0 62503

Szia!

 

Jól megszenvedtél, gondolom. Szerelő húzta meg annyira az excenteres görgőt, hogy nem indult meg?

Hogy sikerült eltörni az az anyát?

Tanácsaimnak hasznát vetted? :-)

Előzmény: R_end_es (62502)
R_end_es Creative Commons License 2016.02.15 0 0 62502

Köszönöm a segítséget mindenkinek, és már majdnem megörültem, hogy vannak a képek a tiedről, de nekem a csodálatos klímakompresszor nem átmenő csavarokkal van megoldva, hanem mindenféle egyéb okossággal. Bár reményeim szerint már tudom, hogy kell majd összerakni. Egyébként az olajleeresztőnél már kész a  közdarab, szárad éppen a tömítőpaszta. Még hogy teljes legyen a "sikertörténet" a hosszbordás-szíj feszítőgörgőjének a csavarja nem adta meg magát, így azt is le kellett fúrnom. Ja igen az újabb akadály, a kompresszorhoz hol tudok beszerezni ilyen csavart, mert ebből az egyiket sikeresen eltörtem.

Előzmény: trakee (62492)
rati update Creative Commons License 2016.02.15 0 0 62501

Köszönöm a választ, megerősítést!

 

Néztem Kuplungot, találtam jó áron a Kauf-Fernél 39-ért Valeot, szerintem ez elég jó ár, figyelemmel a nagy UNIX, Bárdi, stb. 58 E-res árához képest. Bár egy 50%-os kedvezménnyel már jó lenne. Amazonon láttam 89 Fontért.

 

Nem após tehet a dologról, a szerelő, persze azt mondja, hogy ő kicseréli szívesen, mert ez munka neki, de szerinte nem kell. Apósnak a régi 406-osomat vette meg 130E km-rel, így ő is tudja, hogy milyennek kell lennie, csak hát hisz a szerelőnek, akihez hordja a járgányt.

 

Na, mindegy, még elmegy egy darabig, aztán csere. Nem sokára úgyis olajcsere, majd akkor megveszem a kuplungot náluk.

 

 

Üdv.

Rati

 

Előzmény: toji76 (62497)
kIsDe' Creative Commons License 2016.02.15 0 0 62500

Sziasztok! Hátsó híd felújítás van terítéken,a kérdésem az lenne, kit/kiket ajánlanátok a javításhoz (Bp.)? Teamtwork volt már említve a topicban pl.

toji76 Creative Commons License 2016.02.15 0 0 62499

pedig vagy hajszál repedt amit nem látsz, vagy pedig az tömítés/ragasztás ment el a búrban, vagy ilyesmi származék, hiszen valamitől beázik. Meg kell keresni hogy hol a hiba. Vedd ki a lámpát, az izzó helyén fújd meg levegővel, de tömítve ruhával, és nézd hol fújja ki magát.

 

Vagy töltsd meg vízzel és úgy fújd meg, valahol szellenteni fog.

 

Aztán alaposan szárítsd ki és tömítsd le. Vagy vegyél másikat.....

Előzmény: sokab (62498)
sokab Creative Commons License 2016.02.15 0 0 62498

Szevasz. Egy kis segítséget szeretnék kérni.Amióta megvan az autó,13 éves,még nem fordult elő,hogy bepárásodik a jobb első lámpa bura.Egy hete tapasztaltam.Égő még a nyáron volt cserélve,és a porvédő kupakok is a helyükön vannak.Már egyszer kiszárítottam hajszárítóval,de másnap ismét párásodott.A lámpa nem repedt,és nem kapott semmi ütést. Mi lehet a probléma.Ehhez kérném a tanácsodat,segítségedet

Előzmény: toji76 (62497)
toji76 Creative Commons License 2016.02.15 0 0 62497

Így van kuplungos...csakis szettet cserélj plusz főtengely, nyeles tengely és féltengely szimeringeket, hogy pár száz forintos szarok miatt ne kelljen újra szétszedni.

 

Az após meg egy........ezek a franciák semmiképpen sem ilyenek.

Előzmény: rati update (62495)
peti.olah Creative Commons License 2016.02.15 0 0 62496

Hullik szét a nyomólap. Le kell venni a váltót, valszeg komplett kuplungcsere.

Előzmény: rati update (62495)
rati update Creative Commons License 2016.02.15 0 0 62495

Azt elfelejtettem írni, hogy elég magasan fog a kuplung.

rati update Creative Commons License 2016.02.15 0 0 62494

Sziasztok!

 

Most van az autó (1.6 16V, 2001.) szervizben. Olyan gondom van, hogy 1. -es fokozatban rángatva/remegve indul az autó. 2. fokozatban is csúsztatott kumplungnál, alacsony sebességű kanyarodáskor is remegve tudok csak bekanyarodni egy utcába, majdnem lefullad a járgány. Azt mondja após szerelője, hogy a Citroen Xsara ez ilyen, induljak nagyobb fordulaton, ja mondom 3000-en pörgetem majd a motort.

 

Szóval én úgy gondolom, hogy ez biztosan nem ilyen. Minden esetre elmegyek vele más szerelőhöz majd, csak nem akarok okoskodni apósnál.

 

Szerintetek?

Kovi222 Creative Commons License 2016.02.14 0 0 62493

Koszonom a segitseget sikerult a betanitas gyujtas + 30mp volt a nyero :)

trakee Creative Commons License 2016.02.14 0 0 62492

CSak 1,9 td -ről vettem le:

 

http://motor-szereles.hu/2015/08/28/citroen-olajtekno-tomites-csere/

 

Azon csak a klímakompresszor volt, a szíjat levéve félre lehetett billenteni leszerelés nélkül. 

Előzmény: R_end_es (62481)
trakee Creative Commons License 2016.02.14 0 0 62491

Sziasztok!

 

Hátha valakit érdekel egy kis olvasnivaló: (xsara generátor, és ékszíj szétszerelés)

 

http://motor-szereles.hu/2016/02/14/egy-nyoszorgo-ekszijjal-kezdodott/

toji76 Creative Commons License 2016.02.14 0 0 62490

Saját maga kinyitja és vissza zárja a folytószelepet, ezzel megkeresve a végpontokat.

 

Add rá a gyújtást várjál 20-30 mp-t és elkezd zúgni meg kattogni, aztán csend lesz. Végzett a művelettel.

Előzmény: 5bdc (62488)
soryton Creative Commons License 2016.02.14 0 0 62489

...csak ....mert ez egy ilyen "okos" fojtószelep ...  :-)) 

Előzmény: 5bdc (62488)
5bdc Creative Commons License 2016.02.14 0 0 62488

Akkor honnan tudja a gázpedál véghelyzetét.

Előzmény: toji76 (62487)
toji76 Creative Commons License 2016.02.14 0 0 62487

Nem egészen....

 

Gyújtás vársz 20-25mp-t és megcsinálja magának, nem kell gáz.

Előzmény: francecoupe (62485)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!