Ui. A kezelés Bioptron lámpás kezelést jelent, amivel ki tudja próbálni a készülék hatását a problémájára. Ha ennyire nem vagy képben, minek írsz hülyeségeket.
Szia! 1. Válaszoltam:1777-esben, talán olvass, mielőtt írsz. 2. Valakit azzal vádolni, hogy nem mond igazat, erős, még tőled is. Ha mindenképpen bunkózni akarsz, csak csináld, én nem fogok. 3. Engedd meg, hogy én döntsem el, hogy nevezem az ügyfeleimet, hiszen nem mindenki vásárló. A legtöbb cég Tisztelt Ügyfelünk megszólítást használ, és mivel te amúgy sem tartozol ebbe a kőrbe, és őszintén remélem, hogy nem is fogsz, nem kell foglalkoznod vele. 4.18 év szerintem jelent valamit a piacon. 5. Ezek után bocsi, de a te véleményed egyáltalán nem érdekel.
Az enyém Solingen anyagú szendvicstalpú készlet "Royal" névvel adták, de 14, vagy 15 éves. Nem "18/10"es, hanem kerámiabetétes talpú nemesacél kotlák. Tökéletes, rendkívül soká tartja a meleget, és ezzel számolni is kell, mert esetleg túlfő a kaja! A fedők érdekes kialakítású edény peremébe tökéletes fémzáródva enyhe túlnyomást hoznak létre főzés közben.
Dögnehéz minden darabja.
Sajna különleges alkalommal az utolsó Szegedi Ipari Vásáron vettem.
Több olyan eset van, amikor a cég az ügyfélnek ad igazat. Hidd el, hogy 16 milliárdos forgalmat nem lehet átverésekre alapozni. Annyit, hogy minden vitás esetben, amikor felmerült a kolléga felelősségének lehetősége, a Zepter elnézést kér, a kollégát büntetik, akár el is bocsátják.
Drága jó Királyhegyi Pali bácsit, a jeles írót és humoristát köszöntötték hetvenöt éves korában. Ő el volt keseredve, nem élte meg ünnepként a jubileumot, ezért a riporter arról győzködte: az öregkornak is vanna szépségei.
– Csak egyet mondj! – felelte erre K. P.
Erre kérlek téged is.
Csak egy ko9nkértét esete mutass fel itt, amikor a Zepter az ügyfélnek adott igazat.
Egyébként én nem "rendelkezem" merev állásponttal.
Az irodai értékesítés valóban az egyik zepteres főnök fejéből pattant ki, és lehet hogy jó is. Én is irodai értékesítésben dolgoztam, és mégis mennem kellett kérdőívezni. Sőt amikor már hirdethettem és saját embereket toboroztam, akkor azokat is én vezettem be a "kérdőívezés rejtelmeibe". És igen, valóban az ügyfeleket behívod, de a telefonszámlát akkor is ki kellett fizetni, mert le osztják. Ha érdekel a Váci út 187-ben dolgoztam az Ambrus csoportnál. És a korrektségről annyit: egy nagyon jó barátnőm is ott dolgozott kb. 3 hónapja, amikor kitalálták neki, hogy Nagykőrösön nyissanak irodát még két legalább olyan tapasztalatlan emberrel. A felszerelést saját pénzen kellett megvenniük (íróasztal, székek, fogasok...stb.) a telefont is saját pénzen kellett rendezniük. Saját pénzen járt le Nagykörösre mindennap, és amikor szóvátette hogy kellene a benzinbe lóvé akkor csak hümmögtek az illetékesek. Ez egy nagy multi cég? Nevetnem kell.....
Légyszi küldjél nekem pontos átvert példát, konkrétnak utána tudok nézni. Az egyesület neve pedig:Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület, ők pereltek, de nem hatóság és főleg nem főfelügyelet. Egyébként szerintem a magyar ember előbb ragad billentyűzetet, ha panasza van, mintha elégedett. Ugye nem gondolod, hogy ez a fórum reprezentatív felmérés? Ennyire nem lehetsz naiv. Nekem vannak Zepter edényeim is, de nem kell hozzá indukciós főzőlap. Sőt a régebbi edények nem voltak alkalmasak erre a főzőfelületre, csak az újabb változatok. Olyan edénye nincs a Zepternek, ami kizárólag valamilyen főzőlapon használható, de tényszerű, hogy a legtakarékosabb az indukciós.Nekem gázom van, és szuperül lehet rajta főzni. Egyébként mosolyoghatsz, de a mi megyénkben összesen két olyan ügyfél volt, aki jelezte, hogy probléma lenne, mindkét esetben megoldódott a dolog, és nem marasztalták el a Zeptert. Egyébként a Zepter vitás esetben az ügyfélnek ad igazat. És tele vagytok a kötbérrel, amit nagyon kevés esetben hajt be a cég. A mi "rajongóink" egyébként nem dumában, hanem vásárlásaikkal, ajánlásaikkal mutatják ki a ragaszkodásukat! Tehát ajánlanak engem ismerősnek, rokonnak, stb. Tudom, hogy hiába írom le ezeket, mert ti merev állásponttal rendelkeztek, de nem is igazán érdekel. Én dolgozom, értékesítek, és szeretnek az ügyfeleim.Ennyi.
A Google által kidobott átvertek is a papírjaikat nézték, aztán rájöttek, hogy mire használhatják azokat. És nem kevesen vannak.
Gondolkoztál már azon, miért lehet az, hogy a legtöbb márkának van saját, elszállottságig megrendíthetetlen rajongótábora, a Suzuki Wagon R-től kezdve, a svájci bicskán és az NDK gyártmányú, kivehető ajtós turmixgépen át a kínai koppintású Beate Uhse vibrátotokig, csak te izmozol itt magányosan (és reménytelenül) a Zepter mellett? Miért nem siet segítségedre a megelégedett felhasználók és márkahű fanok elvakult tömege? Miért csak egy leány van talpon e topikban, amely egyébként pont azért indult, hogy egybeterelje a boldog Zepter-tulajdonosokat?
Azzal pedig, hogy nem neheztelsz az ügyvédekre és a jogsegély-szolgáltatókra, mert ők jutalékot kapnak azért, hogy klienseik megszabaduljanak az általatok megtévesztéssel rájuk mért méltánytalan anyagi terhektől, amelyek része a ti jutalékotok is, illetve hogy ezért kártérítést szerezzenek az ügyfeleiknek, megmosolyogtattál. Nem látok olyan párhuzamot köztetek, amely akár a végtelenben is találkozást eredményezne, főleg úgy, hogy ti nem vagytok egyenesek. (Egyébként a tűzoltók sem ingyen dolgoznak.)
Ezek után is érdekelne még a jutalékos rendszerben tevékenykedő fogyasztóvédelmi egyesület pontos neve. Nyilván ismered, ha perelni akarták a Zeptert is. (Egyébként nem perelni akarták, hanem elmarasztalták: de az nem egyesület volt, hanem hatóság, illetve főfelügyelőség.)
Nem Google-t nézem, hanem az edényeim garis papírját. Ha gondod lenne, bár én edényt nem árulok, de segítek szívesen. Az új egyesület pedig amivel televan a sajtó, akik akarták perelni a Zeptert is. Nincs bajom, hogy jutalékban vannak, én is abban vagyok, csak kiegészítésként írtam.
Mi a neve ennek az "új" egyesületnek? Nem mondom, hogy nem lehet ilyen, bár kételkedem, amennyiben közhasznú, nonprofit egyesületről van szó. De ha így lenne is: mi ezzel a baj? Az ügyvédek is százalékot kérnek/kapnak sok esetben, például munkajogi vagy kártérítési perekben. A károsultaknak így is megéri.
Szia! A mi irodánk forgalma után van telefonunk, amit a cég fizet. Mi irodai értékesítésben dolgozunk, tehát keveset megyünk ki. Rendezvényekre hívjuk be az ügyfeleket, és bent kezeljük őket. Vannak akik kérdőíveznek nekünk. Nálunk folyamatos képzési program van, vizsgákkal. Az ajándékok pedig azon kívül amit te írtál: késkészlet, sütőedény, tálalószett, grillszett, 18/10-es konyhai tárolóedények, fűszertartók, kávéskészletek stb, több mint 100 féle van. Nem tudom, te hol dolgoztál, de ebből jönnek a negatív vélemények, hogy nem vagytok konkrétak. Pl: Alsómüzmürügyön a Kovács János volt inkorrekt. Rólunk, a mi régiónkról még soha nem volt ilyen kritika, ami köszönhető a régió vezetőjének, aki a legkisebb inkorrektséget is azonnal torolja. De hiába írom le ezeket, mert a fejetekben be van kövesedve a vélemény. Ja, és kb 5 éve vettem egy rm. edényt 5 ezer Ft-ért tésztafőzéshez. Fél év múlva lejött az egyik füle.Üzletben vettem, nem noname. A Zepteres örökgaranciás!
Van egy új fogyasztóvédelmi egyesület, ami nagyon aktív:
Felvilágosító előadásokat tartanak több helyen a fogyasztók jogairól. Ők segítik azokat, akiket valamilyen módon átvertek. Érdekes módon nem Zepteres problémáik vannak, hanem gyapjú, masszázságy stb. Segítik a pert, és nyertes per után százalékot kapnak.
Ugye Te sem hiszed el amit leírtál!!!??? A telefonszámlát mikor fizette a cég? Merthogy amikor megjön a számla irodánként az az irodában nyilvántartottak között szét dobják. Tehát ki kell fizetni. Amúgy az irodában alig vagy, mert reggel kérdőívezéssel kezdesz, napi 3-4 bemutató van aminek a végén "üzletizel"A bemutatók között van időd telefonálni, ha nem sokan vagytok egy csoportban. Ha nem sikerült palira venned senkit, akkor mehetsz megint kérdőívezni, hogy másnap is tudjál telefonon hülyíteni embereket, és elhiteti velük milyen szerencsések. A kolléga aki betanít? Ha van egy kicsi felfogásod, két hét alatt elsajátítasz mindent. És olyan gyorsan leszel medical-manager hogy az hihetetlen. Én ott dolgoztam olyannal is aki ács volt előtte és lett is fél év után újra. Az ajándékok? Na ne... Választhat a szerencsés uborka szeletelő, késélező, gázgyújtó között. Ha nyílt nap van akkor beleeshet egy-egy pezsgősüveg lezáró, selyemsál, tálca. Tehát nem beszélünk több tízezres tételekről. Ja és arról nem beszélve, ha jól akarsz keresni akkor a jéghegy csúcsán kell lenni.
Ha bp-i vagy, nagyon ajánlom a régi bevált :-) VASEDÉNY boltokat, érdemes ott is szétnézni. Pl. az Urániával szemben lévőben nemrég láttam, hogy minden rozsdamentes edényt 30-40% engedménnyel árultak. Van ott sok noname áru is, de még azok között is lehet jó minőséget találni. Legyen vastag, szendvicstalpa! A súlyán meg fogod érezni, hogy rendes réteges-e, nemcsak üreges...
Ennél jóval kedvezőbb árú a Fissler, a minőség szerintem tökéletes.
A KIKA egész biztosan árulja (szinte mindig van Fissler lábas-fazék akciós áron, 3-4 db-os készletben), de asszem van webáruház is, ahol meg tudod nézni az árakat.