Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zourban Creative Commons License 2014.04.07 0 0 1011

Köszi a tippet, kipróbálom :)

Előzmény: B.GY (1004)
Qkorica Creative Commons License 2014.04.07 0 0 1010

http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.html

 

Nekem már 7 éves az aksim.....

Előzmény: zeee1987 (1009)
zeee1987 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 1009

Sziasztok. Opel astra f imádott autom van! 1probléma van, a gyári központi zár motorok sorra felmondták a szolgálatot kb 4honap leforgása alatt történt elöször job, majd bal hátso, aztán a job elsö motor mondta fel a szolgálatot! Oka lehet az alacsony feszültség? Elég régi aksi van benne inditás elött 11,5 volt van rajta egy hoszab ut után megvan a 12,1 de ez egynap alatt visza esik 11-11,5v-ra.

Vagy más lehet a probléma?

Mal924 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 1008

Továbbjutottam, kiszedtem a kijelzőt, belevilágítottam telefonnal hátulról, hogy lássam mit ír (holnap veszek izzót.:)  ), beírtam a kódot, működik, de azt írja a kijelző, hogy CODE. Szól, meg minden, de akkor is. Eltűnik majd, vagy éljek együtt vele? :D

Mal924 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 1007

Sziasztok!

 

Lehet nem pont ide illő hiba, de ez a legpörgősebb fórum, ahogy nézem.

Egy F Astra-ban cserélnék rádiót, Car300-ról Car300-ra. Új rádió megvan, kódja megvan, de már jó ideje nem világít a magnó feletti kijelző (ettől függetlenül a régi magnó működött, persze). Hogyan lehet azt kiszerelni, megjavítani, akármi? Nem akarom annyira szétbarmolni a műszerfalat, és a rádión így elég bajos megadni a kódot... :)
Köszi!

Rozmer Gyorgy Creative Commons License 2014.04.04 0 0 1006

sziasztok.a segitsegeteket kernem.van egy astram 1.6 8v. a vizem felmegy ugy kb 88 fokosra es ekkor bekapcsol a ventillatorom, a muszerfalon pedig vilagit a motorhutest jelzo ikon.kerdesem hogy normalis-e az hogy 88 foknal bekapcsol a ventillatorom.

Alex_Aston Creative Commons License 2014.04.03 0 0 1005

Nekem minden ciripel már szinte benne...

Szokj hozzá, ez sajna ilyen. Gyenge, és recsegős műanyagokból van a bele.

 

Nekem meg úgy néz ki, nem működik a vízhőfok mérő jeladóm, mert nem jelzi a műszerfalon a lámpa, ha forr a víz.

2 éve vízpumpa hibánál is úgy tűnt fel, hogy gond van, amikor indulás után nem sokkal, már pörgött a hűtőventilátorom, aztán kiderült, hogy 107°C körül volt a hűtővíz, mert elfolyt.

Ma meg az ékszíj szakadt el, ezért nem ment a vízpumpa, fel is forrt megint a víz, és meg nem tudtam róla, csak amikor már enyhe szaga volt, és ment a ventilátor.

Ezek a problémák, nem az apró zörejek :)

Előzmény: zourban (1003)
B.GY Creative Commons License 2014.03.31 0 0 1004

A műszerfal teteján levő rács ciripel.Nekem is csinálja.A két vége kicsit feljön.Tegyél alá kétoldalas ragasztót.

Előzmény: zourban (1003)
zourban Creative Commons License 2014.03.31 0 0 1003

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. 2008-as Opel Astra G Caravánom van (1.4-es).

25 ezer km van benne szinte új, viszont már kisebb útegyenletlenség melett is ciripel a műszerfalam. Olyan mintha a középkonzol tetejéből jönne a hang, de az is lehet, hogy a szélvédő páramentesítő befúvó rácsának a környékéről. Mindenesetre valahonnan arról.

Sajnos nagyon zavaró :(

Van valami ötletetek, hogy hogyan lehetne orvosolni, egyáltalán másnál is jelentkezett ez a probléma? Esetleg tudtok valakit aki foglalkozik ezzel, vagy tudna segíteni Budapest környékén?

 

Előre is köszönöm

 

Üdvözlettel:

Zoli

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.30 0 0 1002

Igen elolvastam a cikket igen a kartelt is érdemes levenni kitakarítani a szűrőt is meg a csövet is ezt is megnézem majd.

Előzmény: tangerine (1000)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.30 0 0 1001

A következő a helyzet mivel hidegen indításnál és utánna nem kopog amint elkezd melegedni utána van ez a kopogás a következő volt az ötletem mivel hidegen több az olaj nyomás nálam 4.5 bar volt alapjáraton üzemmeleg motornál 2.2 bar Ami az érdekes a rosz hidrótőke hidegen szólna leginkább és elhalkulna alkár meg is szünne.Az olaj szivattyún van egy nyomás szabályozó szelep ez szabályozza a hengerfejben a nyomást ezt érdemes megnézni nincs a olaj sár alatta egy rugó és mögötte egy dugattyú az én esetemben nem volt alatta olaj sár viszont a dugattyű egyik oldalán kopást találtam meg a rugó is gyengűlhet kicserélem aztán kiderül.Ha ez nem hoz eredményt akkor valami dugulásra tudnék gondolni hogy nem kap elég olajat vagy a szelepek van egy tarcsi hengerfejem a vége az lesz ha semmi nem hoz eredményt hogy belesznek csiszolva a szelepek sikolva lesz és azt ráteszem!

Előzmény: tangerine (1000)
tangerine Creative Commons License 2014.03.27 0 0 1000

Ugyan nem Astra, hanem Corsa, de ugyanez a hiba van mindenféle Opelnál. Teli vannak a külföldi fórumok is ugyanezzel a jelenséggel. Az én Opelem (Astra G) is dettó.

 

Ezt fogom most kipróbálni, hátha: http://www.bargainspares.com/vauxhall-corsa-misfire-detected-p0304-p0302-p0301-p0300-fix-and-solve-rattling/

 

 

Előzmény: Törölt nick (995)
gedikart Creative Commons License 2014.03.27 0 0 999

2004-es Opel Astra G (motorkód Z14XE) nagyobb fogyasztói terhelésre (bármely nagyobb fogyasztó kapcsolásakor, pl ventilátor, fűtőszál, stb) lerántja az alapjáratot. Az ECU próbálkozik visszaállítani a normálisra az értéket (nyitogatja a fojtószelepet). Középmeleg motornál még képes 1 fordulatszám-esés után visszaállni, de üzemmeleg motornál inkább csak próbálkozik (és ezért fuldokol a motor) - billeg az alapjárat (750-->510-->750-->510...).  Gázpedál érintésre visszaáll a normál 750 ford/percre.
 
Az eddig elvégzett diagnosztikák:
- sem jelen lévő, sem tárolt hibakód
- fojtószelep tiszta
- fojtószelep csere (próba erejéig)
- generátor szíjat levéve nincs fordulatesés
- generátor csere Delco 100A (próba)
- új akkumulátor csere (próba)
- MAF és IAT szenzor lekötése
- vákuum csövek épek
- fojtószelep csövei/vákuumfurat nincs eltömődve
- gyárilag nincs EGR szelep (2004-es kiadás jellemzője)
- motor hűtő ventilátor 92 fokon kapcsol
- lambda szonda lekötése
- benzinnyomás 3,8 bar
- generátor szíjtárcsa kisebbre (54mm-->48mm) cserélése, hogy alapjáraton nagyobb áram leadására legyen képes a generátor. (nincs változás)
- vákuumcsőnél fals levegőt engedve a rendszerbe kb 900-as alapjáratnál már nem érződik a generátor terhelése
- olajfogyasztás 1,3 dl/1000 km
Kompresszió mérés eredményei:
1. henger: 16,8
2. henger: 16,4
3. henger: 16
4. henger: 15,5 bar
 
Amit még észrevettem, hogy üzemmeleg motornál van egy kis szelep/hidrotőke hangjelenség (1000-2000 fordulat között leginkább), mely analóg műszer szerint 80 C-os motornál még nem hallható.
 
valakinek ötlete?

DrMx Creative Commons License 2014.03.24 0 0 998

Sziasztok!

 

Segítségeteket, tanácsotokat szeretném kérni.

 

Van nekem egy 1999-es OPEL F ASTRA 1.6 8V X16SZR gépjárművem, melynek hibatárolója az alábbiakat tartalmazza.

 

A Check lámpa járó motornál csak és kizárólag akkor világít/jelez, ha a motor fordulatszáma gázadáskor tartósan meghaladja a 2000-et, ekkor megtorpan egy picit és elkezd világítani a sárga lámpa...

 

Az alábbi kódokkal csak annyi a bajom, hogy nem tudom minek érdemes nekiállni, cserélgetni, nem szeretnék lukra futni az alkatrész vásárlással, szereléssel...

 

A gyújtó modul szekunder oldalát kimértem (ha jól tudom ez DIS-es), elvileg az 1-4 és 2-3 között (ha jól írom a kiosztást) 6kOhm-ot mérek, mely a könyve szerint megfelelő. Gyújtókábelek átmeneti ellenállása 3 Ohm körüliek - ezt is megfelelőnek tartom... A primer oldallal bajban vagyok, mivel oda egy 4 pólusú csati megy rá, melynek csatlakozópontjai 1, 2, 3, 4-es és nem vagyok teljesen biztos, hogy ott mit és hogyan kell mérni - írása szerint a 15-öshöz képest kellene mérni, de itt nincs 15-ös - ha csak nem a kapcsolt plusszra gondol, de nem hinném... Elvileg a testelést is jó lenne ellenőrizni...

 

Előre is köszönöm az építő jellegű hozzászólásaitokat, tanácsaitokat!

 

Magyarul:
0325 Kopogás érzékelő

0351 Gyújtótekercs 1. és 4.

0352
Gyújtótekercs 2. és 3.

1405 Kipufogógáz recirkulációs (EGR) szelep

1602 Kopogás modul

1640 Kopogás vezérlőegység vagy quad-meghajtó modul


Angolul:

0325     Knock sensor

0351     Ignition coil 1 and 4

0352     Ignition coil 2 and 3

1405     Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve

1602     Knock control module

1640     Knock control unit or quad drive module

kbrusy Creative Commons License 2014.03.18 0 0 997

Sziasztok!

Azóta a motor szétszedésre került, de semmit nem találtak ami a hibát okozhatta volna. A szelepek nem szorulnak, nem kokszosak, a rugók nincsenek eltörve. Az öszes szimering cserélve lesz,valamint a hidrotőkéket is kicserélik,mert azokat nem látják. Remélem összerakás után működni fog minden és nem lesz vele újra gond!

gyvelholm Creative Commons License 2014.03.17 0 0 996

Keresek 1 db Barum Polaris2 185/65 R15 téli gumit. A múlt héten valami "jóakaró" kiszúrta a bal hátsóm oldalát, javíthatatlanná tette. Gumis honlapokon csak Polaris3 típust látok mindenütt. 

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.15 0 0 995

Én is szerelő vagyok de ez is lehet amit írtál !Én azért kezdek kompresszió méréssel mert nem kerül semmibe!De valóban ez mind okozhatja!Hidrótőke hiba szelepkokszosodás kopás.Trafó.De akár z motorkódnál előfordúl a vezérlőegység hiba is.Nekem egy z14xe van ennek a hibája kopogás alapjáraton csak alapjáraton.120e km.Amíg nincs vele gond nem szedem szét!Nem hidrótőke sajnos!Inkább szelep!Ugyanerre a hibára cseréltettek velünk 16db hifrótőkét és a hiba utánna is fenn állt tehát az én esetemben sajnos nem segít.Mértem rajta olj nyomást hidegen alapjáraton 4.5 bar melegen 2.2 ami elég.Érdemes ezt is megnézni ha valakinek hidrótőkés kopogása van.

Előzmény: matuka10 (994)
matuka10 Creative Commons License 2014.03.14 0 0 994

Szerelő vagyok és egyben G Astra tulajdonos. Nem az első opelt csináltam már ilyen hibával és a sajátomat is . kompressziómérés nem mutat hibát ,általában hidrotőke baja szokott lenni ,de írtam az is,hogy a  szelepet le kell nyomni ,hogy nem e szorul a vezetőbe.

Előzmény: Törölt nick (993)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.14 0 0 993

Én mérnék abban a hengerben egy kompressziót.Nem a hidrótőkékkel szokott gond lenni inkább szelepkokszosodás vagy szelepszár/Szelepvezető kopás!

https://www.youtube.com/watch?v=JZhUboT2pdU

Előzmény: matuka10 (992)
matuka10 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 992

Ez tipikus 16 szelepes ecotek hiba .

Ha már többször volt gyújtáshiba(égéskimaradás) a 2es hengerbe akkor  elsőként tegyetek az olajba hidrotőke (szelepemelő) tisztitó adalékot(WyNNS-eset) és utána magas fordulaton meg kell zavarni az autót ,ha ez nem segít akkor hidrotőkét kell cserélni abban a hengerben(mindent) és persze a szelep megnézni ,hogy nem e szorul a vezetőben.

 

http://olaj.shop.1.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/termekcsoport__olaj_shop_1__adalekok__hidrotoke_tisztito?cikkkod=WS76844%257CI

Előzmény: kbrusy (990)
fulop89 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 991

Sziasztok velemenyre vagyok kivancsi!!

G astra 98-99 es 1.6 8v jobb valasztas  mint a 1.6 16v ecotec motros?

A 8v fogyasztasara lennek kivancsi nem caravan simma 5 ajtos..

kbrusy Creative Commons License 2014.03.05 0 0 990

Nekem egy 2001-es Astra G van. Az utóbbi időben indulás után, mikor a motor még nem meleg mintha egy henger nem menne ránt egyet kigyullad motordiagnosztika lámpa. 2-es henger gyújtáskimaradást regisztrál a műszer. Már cseréltünk trafót,injektort,még ERG szelepet is.Sajnos a jelenség megmaradt! Ha valaki tud valami okosat mondani,segítsen Nekem!

Rónyai Creative Commons License 2014.02.20 0 0 989

https://www.facebook.com/groups/439265749479035/?bookmark_t=group   egy nagyon igényes facebook csoport !! csak ajánlani tudom!!

adren Creative Commons License 2014.02.16 0 0 988

Üdv tudós Opelosok!  95ös, isuzus kombim kulcsa elveszett,  a  gyujtàszárat kicseréltem, de a 3 ajtó zárját nem tudom használni ügyebár...  hol lamelláznak, vagy másolnak  kulcsot az ajtokhoz?

Igy keresve nem leltem céget.  Kérlek benneteket, segitsetek! Köszönöm. 

Qkorica Creative Commons License 2014.02.15 0 0 987

Az

Előzmény: szepszemu91 (986)
szepszemu91 Creative Commons License 2014.02.14 0 0 986

sziasztok. astra G 2,0 dti 101 lovas 1999-es vélemények? motor válto? adagolo? megbizható? 

Plague75 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 985

Helló, 

Én az alapjárati szervó-motor hibájára tippelek.

Előzmény: sznorbert95 (984)
sznorbert95 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 984

Sziasztok.

Új vagyok a fórumon.

 

Van egy kis gondom. Remélem tud valaki nekem segíteni.

 

Van egy Ople astra G-m. És kb  3-4 napja tapasztaltam egy problémát. 

 

A probléma:

 

- Az a gondom hogy ha hideg meg ha meleg a motor akkor alapjáraton ingadozik a fordulat és gondol egyet akkor meg ledobja elég rendesen. De itt meg is lehet nézi.

 

 

 

Remélem tud valaki segíteni nekem.

Előre is köszönöm.

 

sznorbert95

w.lacika Creative Commons License 2014.02.10 0 0 983

szia

ellenőrizd a vezérlést első lépésben...

Előzmény: Vikesz69 (982)
Vikesz69 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 982

Sziasztok. 

 

Valaki hasonló hibával találkozott már:

A járgány 1992 es C14NZ

280000 km van benne. Motorja frissen felújítva: értsd főtengely és csapágyai, hajtókarcsapágyak, hengerfej frissen összerakva, szelepek becsiszolva, új vezérlés új szimeringek tömítések elosztó gyertyakábelek gyertyák rotor elosztó mapszenzor folytószelepjeladó szűrők vákumcsövek olajak stb. Tehát full. Erő van benne. Alapjárat egyenetlen. De ha lehúzzuk a mapszenzor csatiját akkor jó. Visszadugjuk ugyanaz mint előtte: gyenge emelkedőn is csak nagyon nehezen tud fel menni. Erőtlen, gyenge, alapjárat egyenetlen. A benzin visszatérőjét elszorítva megjavul az alapjárat. Benzinnyomása papírforma szerint. PLEASE HELP. Ötletek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!