Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Merazolaszautókattudnikellvezetnikéremszépenakineknemmegynevegyenolaszautótmerminekisneki!:))) Az akksi az fontos, anélkül nem megy a batár, azér' nehéz a parkolófényt bekapcsolni. A váltó meg a vezetőé, tegye oda, ahova akarja, Ő tudja mit akar.
Majd megjönnek a tapasztalatok.:) Olasz autó más mint francia autó. Meg német autó. Meg japán autó.
Bellamákkina. Ha nem tudsz vagy nem szeretsz vezetni: véged: Ha nem imádod: véged. Ha nincs pénzed rendben tartani: véged. Ha nincs türelmed kivárni a javítást: véged.
Vannak ilyenek, és egyiket sem ítélem el, sőt, nyilván nálam racionálisabb, az életben jobban eligazodó emberek, akik semmi pénzért nem ülnének olasz autóba.
De ha mindez másként van, akkor megtudod, milyen az autós Paradicsom, amikor egy eszeveszetten gyorsuló olasz gép hörög, és sivít alattad vagy éppen néma csendben, fullos luxusban utaztat óránként közel kétszáz kilométeren át.
Akinek ez nem számít, jobb ha otthagyja. Vegyen franciát. Németet. Japánt. Ámerikait.
Nekem akkor ütött fel (szintén patakhídon, Pinkamindszenten), mikor visszajöttünk a határon, s nem számoltam azzal, hogy ezek az utak már nem azok az utak, ami a határ túl oldalán vannak, pedig a táj elég egyértelművé tette, olyan kontrasztos különbség van még mindig a határ két oldala közötti utcák, földek látványa között.
1et értek. Pl. éppen mész ezerrel, amikor a belsőn Kimi az SLR McLarennel hasít a Balatonra csajozni és "nem pont" 90-es tempóval kénytelen vagy a buckás belsőre menekülni. Aztán van nagy meglepetés, még 1 Kappának is, mert a futóműve, valljuk be, jó úton kényelmes, de eléggé kemény, nekem pl. Sümeg felé egy falu előtti patakhídon úgy felütött mint atom.
Igen, ezután a "hajtós" 8-ason való kipróbálás után maximálisan meg vagyok elégedve a Kappával, mert végig csak én mutattam a hátsómat a többieknek - de ez csak egy egyszeri alkalom volt, tényleg csak a kipróbálás kedvéért...
Ez a direkt így van, ez elég érdekes egy ilyen pitiáner dolognál, amikor az automataváltónál meg nem csinálták direkt meg azt, hogy D-ből ne lehessen véletlenül N-be rakni... (Nem úgy, mint a pözsóknál)
Én is így jártam, tegnap tanulmányoztam át alaposabban a manual erre vonatkozó részét, s csak ezután mertem elfordítani, mert tényleg amíg az ember nem próbálta, olyan, mintha letörné a kapcsolót. Ezekben az átkozott olasz-magyar online szótárakban egy csomó idevonatkozó szó nincs meg, így kénytelen vagyok olaszból angolba, s néha még angolból magyarba is fordítani a manualt.
Direkte így van, hogy ne tudd véletlenül bekapcsolni. Majdnem olyan, mintha eltörnéd. Én is csak a könyv után próbáltam ki, de óvatosan: ha rosszul fordítottam németből, az 1 db villanykapcsoló... Reccsent, de bírta.
Látom szép helyeken "járatódik be" a mákkina:)) A vitézkedőkkel meg a sógoroknál (majd) vigyázz, az emelkedő végén a bokorba' figyel a Han Solo a lézerpisztollyal, leginkább H-jelzésű birodalmi cirkálókra vadászva, sok eurót határozottan bevételezve. Nem beszélve a falusi rendőrlámpákba épített radarokról.
A nyócason + mindenki álat, múltkor elengedtem egy puntóst, nyomta bő kilóhatvan fölött... De csak a belső sávon járható gyorsan, a külső nagyon zötyög.
Ha már a fényszórók szóba kerültek, akkor megkérdezném, hogy a fényszóró kapcsoló elfordítása balra 0-ból P-be csak nálam jóval nehezebb, mint a jobbra forgatása, vagy így van gyárilag mindegyik Kappában?
Én asszem azt írtam, hogy koppanásig tekerve ad hangot. Menetközben is így van, beparkolásnál pl. hatékonyan csökkenti az irigyeim számát:)) (Nézd má' a vén nyikorgó digót!) Na de hogy mennyivel jobb terelni vele a gépet, mint egy sima szervóval (Lancia Y pl.!!)
A ritkulással semmi gond, előre jelzem én is T. kartársaknak, hogy a következő héten valszeg egyéb elfoglaltságaim lesznek (pl. fényszórók és ajtókeret-gumik tisztítása-ragasztása), de e héten még megy a gálya, jelen.
Most olvasom a kérdésedet, igen, a szervo-nak van hangja, ha állóhelyben tekergeted. Ez a servotronic rendszer átka. Mondjuk, nem "nyikorog" vagy "sír" mint egy rossz kisbuszban, de kétségtelenül hangot ad.
Ez nem baj. Szerintem inkább az lenne baj, ha nem lenne hangja, mert akkor nem szervotronic-ot tekergetsz.
De mivel nem szeretek a levőge beszélni: ez akkor igaz, ha 1998 előtti automata 3.0-as kiadásod van. Ennek gyárilag hangot ad a szervotronic-ja. A 1996-98 között gyártott más (tehát turbó, dízel..) kiadások NEM ezzel a kormányrásegítéssel készültek, azokról tehát nem tudok nyilatkozni.
Bocs, hogy ilyen töredezetten válaszolgatok csak a kérdéseidre, csak hát hetente jó, ha egyszer idetévedek.
Bocs, lehet, hogy kicsit túl határozott voltam. Tehát csak annyit akartam mondani, hogy: nekem már kicseréltünk mindent amit lehetett, ezerszer átnézték, és nálam a kormányműből jön.
Nálad lehet, hogy más a gond..
Lehet esetleg a stabilizátor-rúd végein levő szilent is (csak egyben cserélhető, rúddal együtt, kb. 45eFt a rúd...) De ha az is, akkor is csak kopogjon inkább..
Most úgyis aszfaltoznak mindenütt, majd sima utakon járunk inkább, nem?
Ez pedig később Güssing (Németújvár, Burgenland), oda-vissza az átlag fogyasztás volt 9.9 l a 8-as úton – egy kicsit meghajtottam a gépet, hadd lássam mit tud. Nem gondoltam volna, hogy egy jó meredek hosszú emelkedőn lehagyok egy vitézkedő Audi A6 2.5 tdi-t.
Hihetetlen, de szombaton 150 km szakadó esőben történő autózás után, ahogy megérkeztünk a Jeli Arborétumba, kisütött a nap és láss csodát: ez az aranymetál olyan szín, hogy alig látszik meg rajta az út mocska.
Szia! Az abs-t aszfalton nem igazán érezni vagy csak olyan helyen ahol csuszika az út murvás uton vagy földúton,no de majd télen fogg majd dobolni a lábad alatt a pedál:)
Szia kswturbo! Hogyan szedtedd széjel a hátsó ablaktörlöt?Vagy kompletten cseréltedd?Mert nekem is ez volt a hibám elkopott a gumi és összekarcolta a hátsó szélvédőtt.Venni akartam rá lapátott azt mondták hogy csak egybe lehet cserélni,és csak gyári van hozzá.Most igy megint gyári van fent de néztem ez az új ablaktörlö is majdnem eléri az üveget.
Tegnap, mikor szereltem a hátsó rendszámtáblát, vettem észre, hogy a csomagtér világítás bizonyos idő elteltével kikapcsol, amennyiben hosszabb ideje nyitva a tető.
Kíváncsi lennék, vajon ezt miként oldották meg?
Nálam a szervizkönyv szerint 44e km-rel ezelőtt volt vezérműszíjcsere, de azért gondolkodom egy idő előttin...
Na ez megy túl az adattáramon... Elvileg 5 hengereshez annyira nem kell, de attól még lehet. Az alap Lancia-topikban talán valaki tud és akar segíteni...