Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2012.02.21 0 0 22467

Már pedig vannak ilyenek. Lehet, nem itt, de a Rottenbiller utca - Dohány uca sarkánál nem egyszer láttam már, hogy az ipse / nő bejött szembe a forgalommal,  (jött 20-30 métert,) vagy megpróbált bejönni.

Előzmény: Törölt nick (22365)
BringasLevy Creative Commons License 2012.02.21 0 0 22466

Ne add fel ilyen könnyen! Menni fog az... :-)

Előzmény: M.Sanyi (22458)
BoGar Creative Commons License 2012.02.21 0 0 22465

Hát khm. Ott volt. Nem véletlenül kezdtem az Erzsébet körúttal. De ha így nézzük, a Wesselényiből se lehet mindenfelé menni. A másik oldalon ugye egyáltalán nem, hiszen onnan ki sem lehet hajtani a körút irányába. Szóval most belesétáltál a saját csapdádba!

Előzmény: M.Sanyi (22364)
BoGar Creative Commons License 2012.02.21 0 0 22464

"Hát, én pont forditva gondolom"

Veled szemben én is. Akármennyire ismerjüük a jogszabályokat, azok azért vannak, hogy betartsuk őket. Pont annak illik a legjobban betartania, aki a legjobban ismeri. Pl Ügyvédek. Az olyanok inkább példamutatással kell, hogy elől járjanak!

Előzmény: Pitrinkó (22361)
BoGar Creative Commons License 2012.02.21 0 0 22463

Blaha felé is ugyanez a helyzet. Fizikailag bemehetne, a forgalomnak megfelelő irányba tudna menni, mégis tilos.

Előzmény: Macika (22359)
BoGar Creative Commons License 2012.02.21 0 0 22462

Jaj nd jó, hogy megszólaltál, csak értelmezni nem tudod, amit leírtam! Erszébet krt- Wesselényi utca sarokról írtam, nem Wesselényi utca - Erzsébet krt-ról. A különbség annyi, hogy én az Erzsébet krt-i táblákról beszélek, ezért említem meg azt előbb. Csak értelmezni kellene megtanulni, amit í másik leír, nem rögtön kötekedni egy más iránnyal, mint amiről beszélek.

Előzmény: Törölt nick (22356)
M.Sanyi Creative Commons License 2012.02.21 0 0 22461

Megfejtettem !!!

Így akarta kezdeni, csak eltoszta az írásjelet:  Tömény hülyeség, mint általában:

:))

Előzmény: Törölt nick (22460)
M.Sanyi Creative Commons License 2012.02.21 0 0 22458

Elolvastam egyszer, majd még egyszer. Nehéz a felfogásom nna.

Ha jól olvasom, akkor mindannyian jobban járunk, ha a billentyűk helyett mást versz.  :))

Előzmény: BringasLevy (22455)
BringasLevy Creative Commons License 2012.02.21 0 0 22457

Én nagyon támogatnék egy ilyen rendszert, de csak akkor, ha egyúttal rendet teremtenének a túlszabályzott utak értelmes szabályzásán. 

Semmi bajom a KRESZ szabályaival. De bosszantóan sok és felesleges tábla övezi az utakat. Nem csak a tiltó és utasító táblákra gondolok, de a legtöbb kanyar előjelzőt is teljesen felesélegesnek ítélem. Aki nem ismer fel egy kanyart, az ne vezessen! 

 

Csak oda kellene tábla, ahová valóban indokolt, de ott és minden egyéb helyen a szabálytalanságok leglább 40-50%-a járjon valamilyen következménnyel! Annak volna elrettentő ereje, bár azért dolgozni kellene a rendőröknek. Ami még "rosszabb", a döntéshozók is fennakadnának a rostán. Így ilyen egy darabig nem lesz.

Előzmény: Byk001 (22452)
BringasLevy Creative Commons License 2012.02.21 0 0 22456

Abban nincs is vita, hogy a birságolás semmi más, mint egyfajta adó fajta. De bár minden adó olyan volna, aminek az adóalannyá vállása önkéntes! 

 

Nem helyes, mert a közlekedés biztonság javítása kellene a cél legyen. De közvetve mégis hat oda is, ha csak annak kell fizetnie bírságot, aki vét a szabályok ellen! Aki nem akar fizetni, annak egyszerűen be kell tartania a szabályokat és nem járúl ezen úton is hozzá a politikusok gyarapodásának. 

Mutass ennél igazságosabb adó fajtát! 

Előzmény: Törölt nick (22454)
BringasLevy Creative Commons License 2012.02.21 0 0 22455

Tömény hülyeség, mint általában.

 

Alkalmazkodni a mindenkori jaárműparkhoz és az azokat vezető emberek jellemző képességeihez kell. Amíg több 30éves Ifa van az utakon, mint 300LE -s autó, addig igenis afelé kell súlyozni az alkalmazkodást. A cég a közlekedők közötti sebességkülönbség minimalizálása. 

 

Attól, hogy egy autó 300LE-s, még nem biztos, hogy a soförje képes is uralni a ménest. Nem biztos, hogy képes sávon belül tartani a kocsit egy kanyargós úton. Nem ritkán látni, hogy a 300+LE-s Olasz, német, stb sportkocsik a kanyarokaban ugyan gyorsabbak, mint egy Jaris, de nem is férnek el a sávukban. Mindig csodálom, hogy nem akad egyiknek egy társ szemből. Annál is inkább, mert láthatóan vagy totál alkalmatlan a sávban maradásra a pilóta, vagy nem is törekszik erre. Nem is beszélve arról, hogy egy kisebb teljesítményű autó ezeknél a rakétáknál lényegeysen keskenyebbek. Meg kockáztatom a kijelentést, hogy a 300LE és erősebb autók a hétköznapi közlekedésre inkább alkalmatlanok, mint alkalmasak. Aki ilyen autüt vesz, az vagy hobbiból tartja sokadik autüként, vagy eleve nem is célja a szabályok betartása. Ez utóbbiakra meg kár is szabályokat hangolni. Így megint csak ott tartunk, hogy a 30éves IFA-ra kell írni a szabályokat. :-)

Előzmény: Törölt nick (22448)
BoGar Creative Commons License 2012.02.21 0 0 22453

Csűrheted, csavarhatod, attól ez még tiltás, mert nem hagy más lehetőséget. Azért, mert nincs benne a tiltás szó, még ott van, hogy más felé menni tilos.

Előzmény: nopánick (22349)
Byk001 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 22452

Ez az emberi természetből adódóan nem megy. Mindig lesznek, akik nem törődnek másokkal, nem gondolkodnak érett fejjel. Ezt lehet nem szeretni, de el kellene fogadni.

 

Egyébként meg a "szarrá büntetés" pont az olyan ország kialakítására próbálkozás, amit te szeretnél. De a kialakításnak az a lényege, hogy valamilyen módon "rákényszeríted" az emberekre a rendet. Jobb esetben elmondod, mit miért szeretnél, megértik, elfogadják, és úgy cselekszenek. Rosszabb esetben meg büntetsz, mert abból értenek (vagy nem).

Előzmény: Macika (22447)
Macika Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22449

Nem mese.

Azzal saját magadrál állítod ki a bizonyítványt, ha úgy gondolod, a 300 lovas autóknak van csak létjogosultsága a magyar utakon, azokat kellene etalonna ktekinteni.

 

Ha eddig nem tudtad, hogy emiatt van kint az érdi emelkedőnél a 100-as tábla, akkor mostmár tudod.

Hogy elhiszed-e vagy sem, az már nem az én dolgom, sőt nem is érdekel.

 

Nekem meg úgy tűnik, hogy sorban futunk bele olyan dolgokba, amikről nem tudtál, én megmondom, mi az oka, te pedig betámadsz a "mesével", mert akkor nem égő, hogy te nem tudtál róla.

 

Szerintem érdeklődj utána a megfelelő helyen, mi miatt tették ki oda a 100-as táblát az emelkedőhöz és ha vagy annyira tökös csávó, akkor utána tedd be ide, ami választ kaptál.

Ha egyezik azzal, amit én mondtam most, akkor meg esetleg azt is beláthatnád, hogy nem mese volt.

 

 

 

Na persze tudom, hogy nem fogsz utána járni.

Előzmény: Törölt nick (22448)
Macika Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22447

Miért kell szénné bírságolni?

Az nem megy, hogy midnenkinek lesz előbb-utóbb saját gyereke és érett fejjel nyomogatja a pedálokat?

Csak a "pofánvágásból" lehet érteni? Miért nem lehet egy olyan országot kialakítani, ahol érett fejjel gondolkozó emberek vezetnek? Rajtunk múlna...

Előzmény: Pitrinkó (22440)
Macika Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22446

Nézd, az a baj, hogy komolyan vettelek (nem lett volna szabad), amikor azt írtad, fölösleges ott a 100-as korlátozás.

Ezek szerint te is nagyon jól tudod, miért van ott, csak unatkozol...

Előzmény: Törölt nick (22438)
Macika Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22445

Közvetelnül a BudaPlaza előtt van egy zebra.

Aki akarta, eddig is megértette, miután kijavítottam a helyszínt.

Persze megint megy a maszat...

Előzmény: Törölt nick (22437)
BringasLevy Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22444

Ez pontosan így van. Minden szabálytalanságot egy kockázat elemzés előz meg. A szabálytalankodó mérlegel, hogy mit nyer a szabálytlansággal és mit veszít. Ha a lebukás esélye minimális, akkor a kockázat is minimális. A büntetés mértéke csak bizonyos lebukási esély felett nyom a latba. 

Előzmény: Pitrinkó (22385)
Pitrinkó Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22441

Ja nem neked akartam irni, sorry.

Előzmény: Pitrinkó (22439)
Pitrinkó Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22440

De, felmerült bennem, hogy lehetne olyan ország, ahol mondjuk reggel az ovodánál aki 30-nál többel megy azt szénné birságolják - azonnal, helyben - de minthogy 9-15 között senki  se mászkál, ott lehetne akár 200-zal is menni, mert senkit se zavar - na aztán felébredtem.

Előzmény: Macika (22434)
Pitrinkó Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22439

?

Előzmény: Törölt nick (22433)
Macika Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22436

Nem teljesen feleslegesen.

Mivel a kamionok nem képesek megfelelő sebességgel felmászni.

Nem volt pénz, lehetőség 3 kapaszkodósáv építésére, ezért gyakran lesz olyan, hogy a 40-nél többel kapaszkodni képtelen kamion mögül a középső sávba beelőz 60-nal egy másik dinoszaurusz.

marad egyetlen sáv, a belső, amibe a 130-cal és a 70-nel jövők is belekényszerülnek.

Ez balesetveszélyes.

Előzmény: Törölt nick (22431)
Macika Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22435

Nem, ott nincsenek.

Előzmény: Törölt nick (22433)
Macika Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22434

És az nem merült fel még benned, hogy esetleg az is megoldás lenne, hogy nincs büntetés, nincs órás szopatás, amúgy nemes bosszú gyanánt, hanem érett felnőtt emberek felfogják, hogy hol mennyivel szabad?

Te miért vagy képes 30-cal menni suli mellett? Mert szénné bírságoltak, ha nem mentél annyival? Aligha hiszem.

 

Nos?

Előzmény: Pitrinkó (22428)
Macika Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22432

Kicsit le vagy maradva, úgy egy jó évet...

Előzmény: Pitrinkó (22427)
Macika Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22430

És kibaszott sok adót fizetek, lehet havonta többet, mint amit te egy évben keresel. 

 

Szeritnem nem kéne belemenni, kinek van hosszabb, vastagabb és keményebb.

Mert nagyon nem tartozik ide, no meg attól (csak attól) nem lesz senkinek jobban igaza, hogy több pénze van.

Szóval szerintem ezt hagyhatjuk is.

 

De nyugtass meg, hogy megértetted, azt is, amire EZT írtam, a "csak" 300 lóerős autót tudod megengedni... A jobbágy-szint és hasonlók...

Előzmény: Pitrinkó (22423)
Macika Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22429

Bocs, rosszat írtam.

A BudaPlaza-ra gondoltam...

Előzmény: Törölt nick (22421)
Pitrinkó Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22428

Ha csak akkor és ott mérnétek, ahol értelme van, a népek komolyan vennék. De minthogy 1000 mérésből 990 olyan, hogy semmi értelme, a maradék 10-et se veszi komolyan senki.

 

Ha csak azon a 10 helyen mérnétek, de ott AZONNAL lenne komoly büntetés, megállitással, egy óra vesztegléssel - de csak ott - az jó lenne.

Ehhez dolgozni kéne, és nyilván kevés bevétel lenne, de kevesebb ovodást utnének el a zebrán.

Előzmény: Macika (22426)
Pitrinkó Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22427

hiszen máshogyan nem tudom

 

 

Hehe, nem te szoktál rendőrautoban "dolgozni"?

Előzmény: Macika (22425)
Macika Creative Commons License 2012.02.20 0 0 22426

Jól értem, hogy azt mondod, hogy azért hajtanak csakazértis a Fillér utcában agyatlanul, életveszélyesen, mert a Győri RK. mért az M1-esen 130-nál? Akkor is, ha tudják, hogy 30-45-60e Ft-ba kerülhet nekik a gyorshajtás!?

 

Mondd, hogy csak viccből írtad le ezt a hsz-t...

Előzmény: Pitrinkó (22420)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!