Na, akkor itt van róla "néhány" kép:
2005.10.04, 20:08 perc, közvetlen indulás után, Örs vezér terén a lámpánál.
Ugyanitt másik oldalról
20:50 perc, Kicsit bemozdulva, lehúzott ablakon keresztül autóból, menetközben az m5-sön fotózva (az autóért és a fuvarért köszönet TIÁN topiktársnak)
2006.05.18, 00:14 perc, Szegeden már felújítva jön ki a kocsiszínből
313+314-el csatolva visszafog kocsiszín elött.
00:22 perc, Somogyi utcáig végig helytelenben mennek, (vagyis a kép jobb oldala felé haladva) a 313-as (középen) kocsiból vezetve.
Szerelvény hátulja, a teherkocsin a repülő vágányok vannak. Még mindig helytelenben vannak, ezért nem értem miért ég a fehér lámpa.
00:42 perc, megérkezünk... :-)
A traktorral leveszik a kocsiról a vágányokat.
01:13 perc, hosszadalmas munkával összerakták a repülő vágányt, majd lehegeszették, nehogy elmozduljon.
01:23 perc, a 313+314-el rátolják a repülővágányra, mindenki a kereket nézi, hogy rámennek-e a vágányra
Miután a 313+314 rátolta a repülővágányra, a traktorral kezdték húzni a másik vége felé.
Idiág jutottunk, mivel rövid volt a vágány, meg kellett állni, hogy azt a vágányt, amin már átjött, szétszedjék, és áttegyék elé, hogy tovább tudják vinni.
01:45 perc, másik oldal, itt a vágány vége.
01:49 perc, felszedték a vágányt ami mögötte volt, áttették elé.
02:11 perc, már a Somogyi utcai vágányokon húzza a traktor a megfelelő helyére.
02:17 perc, végső lépésként felhúzták a szedőt.
Ezután a 313+314 a teherkocsival visszament kocsiszínbe, ezután az 1000-es tulajdonosa a jelenlévőket (nagyrész fotósok) beinvitálta a villamosba, és meghívott minket egy sörre vagy egy kólára, fél 4 ig beszélgettünk, utána szép lassan hazaindultak az emberkék, az a néhány kép amit először feltettem, kb fél 5-kor készült, mert addig nem sikerült ember nélkülit csináljak.