Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gesszti Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51439

Ráakasztasz egy áramerősségmérőt, és szépen egyesével elkezded kiszedegetni a biztosítékokat. Előbb-utóbb meg lesz.

Előzmény: Istvanka1234 (51431)
gesszti Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51438

Ha nem a rükverc jeladó, akkor vezeték kidörzsölődést, és érintkezési hibát keressetek.

 

Amúgy kézi váltós, és nem automata, ugye?

 

Előzmény: Me30 (51428)
kelger Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51437

Szia,

 

igen ezt a Renaultban meg is nézték, 200mA. (a kérdés nekem még itt hogy Miért??, a Renault argumentációja miszerint a riasztó meg a motortérzár nekem nem állja meg a helyét. 1 elvileg kevesebbet fogyaszt 1/20 -át elviekben, másrészt korábban miért nem volt baj ugyanezekkel) -> Ezek nem változtak mások igen a kocsiban.

 

Akksit idén tavasszal cserélte Renault Renault akksira.

 

??

Előzmény: bnorci71 (51436)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51436

egyszerű egy műszer kell a az aksi kábelre ami mutatja az átfolyó áramot és rögtön látod mennyi a fogyasztás

 

egy mélymerített aksi hamar megadja magát nem tesz jót neki elindul a szulfátosodás benn

 

konzol szerintem ha rögzített nem fogyaszt áramot

 

Előzmény: kelger (51435)
kelger Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51435

Sziasztok,

 

1. Hogyan látjátok az alábbi problémát?

2. Budapesten lehetőleg Budai elérhetőséggel tudtok jó elektroműszerészt ajánlani az alábbi témára?

 

Probléma: Akkumulátor gyorsan lemerül (Amennyiben nem használom, akkor max 2 hetet bír, de inkább kevesebbet. Ma is lemerült, úgy hogy előző hét csütörtökön mentünk vele rövidet.)

 

Budai Baumgartnerbe vittük de ott azt mondják, hogy ez normális, mert az utólagosan beszerelt eszközök miatt magas az áramfelvétel ~200mA (1 riasztó+1motortérzár ami elektronikus)

3. Lehet ez az áramfelvétel valós? (a riasztónál   < 5 mA láttam.., motortérzár nem vesz fel áramot nyugalmi helyzetben)

 

 

Kórtörténet:

Klíma és ventilátor (nem fújt) problémák miatt többször is volt a nyár folyamán a kocsi a Budai Renault Baumgartnerben.

2016.08.08 Klímaolaj, klímagáz csere +pollenszűrő

2016.08.29 Fűtés ellenállás csere + kábelvég cserék

2016.09.01 Klíma nyomáskapcsoló csere

!!! Nagyjából szerintem ezen beavatkozás sorozat után volt hogy a kocsi akkumulátora lemerült érezhetően gyorsabban (a kocsit elég rendszertelenül használjuk, van hogy akár 1-2 hétig sem...) Pár alkalommal otthon rátettem töltőre és feltöltöttem.

2016.09.23 Feltételezés volt hogy a műszeregység (kijelző amiben a km óra állás is el van tárolva) okoz túlfogyasztást, ez után beszereztünk egy másik műszercsoportot, így a kocsi 158e helyett 115e km mutatott az új műszeregység végett (de természetesen a rendes km tudom és vezetem)..

 

Ezek után lehet lett egy kisebb javulás azaz kevésbé merült le, de ez szerintem nem igen észlelhető, lévén, hogy igyekeztünk sűrűbben használni, nehogy lemerüljön.  No de mégis lemerül... (Tavasszal volt rajta egy akkumulátor csere de sajnos nem tudom felidézni hogy miért..)

 

+ Info Lehetséges ok:

Korábban már rendetlenkedett a két első ülés közötti könyöklő/tároló doboz elektromos kapcsolója. Többször kellet meghúzni (kicsit noszogatni), hogy kioldjon és előre-hátra pozíciót lehessen állítani rajta.  Ez a legutóbbi Baumgartner látogatás óta nem mozdul (betolták a leghátsó pozícióba és ott van). Nyomogathatom a gombot nem csinál semmit és nem lehet mozdítani. Ennek lehet esetleg hatása a megnövekedett tartós áramfelvételre?

 

Köszönöm a segítséget!

 

Üdv:

Gergő

 

PS: Másik autónknál még több állandó fogyasztónál semmi lemerülés probléma nincs 2 hét nem használta után, ahogy ennél sem volt korábban...

 

 

bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51434

neked talán van a padlórekeszbe is világítás lehet az is pl ha rosszul van lezárva vagy rossz a kapcsoló

 

próbáld ki levett aksisaruval ha úgy OK akkor tényleg leszívja valami

Előzmény: Istvanka1234 (51431)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51433

develooper

 

a fórum felhasználó keresőjébe >> e-mail

Előzmény: chefr (51429)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51432

jeladó hiba nem állítja le a motort balesetveszély

én zárlatra tippelnék kidörzsölődött kábelre, vagy elszakadtra, ami amikor a motor megmozdul hátrafelé kontakthibás lesz

ezért tudsz hátrafelé menni mert akkor előre mozdul a motor

érdemes lenne beindítani majd rángatni a motort kézzel

Előzmény: Me30 (51428)
Istvanka1234 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51431

Sziasztok!scenic 1.5 dci 2005 van. Ha két napig nem inditom be akkor leszivja az aksit semmi áram nem marad az aksi új.Ha tud valaki valamit kérem segítsen koszonom!!

gabocsiga Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51430

Ami hátrafelé megy annak a motornak semmi baja nincs szerintem...

Előzmény: Me30 (51424)
chefr Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51429

Üdv!

 

Tud valaki segíteni, hogy a beépített gyári navigációba milyen írott új térképet lehet beletenni ami működik is?

 

Me30 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51428

esetleg lenne tipp,hogy melyik jeladó okoz ilyen hibát? (mert ha sikerül elhozni,akkor megpróbáljuk itthon orvosolni...)

 

Előzmény: bnorci71 (51426)
Me30 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51427

;) autószerelő legalább 10-15 éve. mindenképp megírom hogy mi volt a probléma,ha valaki megtudja oldani :(

Előzmény: gesszti (51425)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51426

én kifogytam a tanácsból

egyet kérünk ha meggyógyult az autó egy hozzáértőnél írd meg nekünk mi volt a baj

Előzmény: Me30 (51424)
gesszti Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51425

Zárlatosak... Csak hátrafelé? Talán szivattyú, talán légtömegmérő, talán porlasztó... Nyugtass meg, hogy nem varrógépszerelőhöz vitted a kocsit. :-(

Előzmény: Me30 (51424)
Me30 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51424

rákérdeztem újra,hogy miért kellett kiszedni a porlasztókat(és elvitetni): azért mert lehet,hogy azok zárlatosak.

 

 

De akkor hátra felé miért megy a kocsi? :( ;( elszomorító a találgatás

Előzmény: bnorci71 (51422)
Me30 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51423

köszi. :( én sem bzok most már benne. remélem holnap visszarakja a porlasztókat és eltudom hozatni

Előzmény: bnorci71 (51422)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51422

ajajjjj

 

ha egy autó megy hátramenetbe de előre nem az nem befecskendező probléma

 

ez a szerelő csak találgat és fogalma nincs róla mihez nyúljon

hozd el onnan mihamarabb mert drága lesz a vége és nem lesz jó az autó ezt most borítékolom

Előzmény: Me30 (51417)
gesszti Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51421

Nyilván van ilyen, hogy a porlasztókat be kell vizsgálni, de azt előbb alá kell támasztani diagnosztikai vizsgálattal, résolajméréssel. Ha ezek egyértelműen azt mutatják, hogy bajos valamelyik porlasztó, akkor kell csak kiszerelni, és dieseles céghez elküldeni bevizsgáltatni, hisz ennek a bevizsgálásnak is van költsége. Normális szerelő ilyen előzetes vizsgálatokról szokott fényképet csinálni, vagy legalább a diagon látott eredményeket kinyomtatja.

Előzmény: Me30 (51419)
grandscenic Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51420

Szia! Köszönöm válaszod de azóta már "meggyógyult".

Másnap inditottam minden úgy működik mint azelött.

Èrdekes ez a Renault elektronika.

Előzmény: leedeero (51386)
Me30 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51419

állítólag azért,hogy gépre tegyék tesztelés szempontjából :( de én nem értem,mert nőből vagyok ;) 

Előzmény: gesszti (51418)
gesszti Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51418

Sajnálom... ha van diagja, minek küldözgeti a porlasztókat? :-( 

Előzmény: Me30 (51417)
Me30 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51417

szerelő hívott,porlasztókat elküldte valakivel bevizsgáltatni :( ;( szörnyű a helyzet. még ha akarnám,akkor sem tudnám elhozni a kocsim :( azt mondta,hogy holnap tud mondani valami,mert lehet,hogy zárlat van a fedélzeti komputerbe. De legalább nem kell kifizetnem a légtömeg mérőt,mert visszaküldi az üzletbe,hogy nem kell :( Szóval a mostani állás szerint: porlasztó, zárlat van komputerbe vagy valahol. (igaz délelőtt még magasnyomásút is akart vásároltatni :( 

Előzmény: gesszti (51416)
gesszti Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51416

Ha szerelőhöz viszel kocsit, mindig határozz meg egy maximum összeget. Ha abba belefér a javítás, akkor kéred, ha nem, akkor álljon meg, mondja el a szitut, és csak utána lehet folytatni. Ez nekem eddig mindig bevált.

 

 

...nincs lemozdulva, kitörve valami gázolajcső a szivattyú, vagy a szűrő környékén?

Előzmény: Me30 (51415)
Me30 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51415

felrakta gépre ,de semmi hibát nem ír(állítólag). delphi 150es programot használ.

diesel-em van.

régebben csinálta már az autót,vagyis fékbetét cserélt..az elején kérdeztünk az mennyi lesz,de azt mondta,hogy "mindig" csak a pénzt kérdezgetjük. (fékbetét 25 ezer ft-ér cserélt úgyhogy 11 ezer ft volt a fékbetét)

Nekünk is lenne a normális,hogy felhív,hogy gyertyákat,légtömegmérőt. stb. cserélne és hogy ennyi meg annyit lesz,mert lehet,hogy nincs is rá annyi pénzük. nem értem az ilyen embereket. de már csak 1-2 óra és felhív,hogy mi a helyzet. ha nemtudta megoldani,akkor megmondom neki,hogy vegye ki a légtömeg mérőt,mert azzal nem volt gond. :( aztán meglátjuk,hogy mit fog mondani. Megosztom veletek ;)

Előzmény: bnorci71 (51414)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51414

semmi köze hozzá

 

kel egy élő diag mitől áll le ott látszani fog mi szakítja meg a 'gyújtást'

 

ez diesel vagy benzines egyébként?

Előzmény: Me30 (51412)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51413

én nem tudom, de az a normális ha nem tudja mi a baja csinál egy hibamegállapítást majd egyeztet, hogy ezt kell cserélni ennyi lesz, nem az, hogy nekiáll a fél motort kicseréli számla fél misi, de a kocsi még mindig nem jó.

Nyílvánvaló egy olajcserére előre megmondja mennyi, egy fékjavításra egy sacc árat tud mondani, egy ilyenre nem várja el az ember hogy megmondja mennyi lesz, de ne is játsszon a te zsebeddel.

 

Tegye szépen vissza amit kicserélt a munkáját kifizeted és ennyi.

 

de lehet az én agyam van rosszul bedrótozva

 

ja még egy pesten a Novoth Tibi ő "imádja" az ilyen rejtélyeket jó cikkeket tud írni a TC-nek belőle 

Előzmény: Me30 (51411)
Me30 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51412

beszívott levegő hőmérséklet érzékelő hiba miatt nem lehet,hogy leáll? vagy ennek semmi köze hozzá? (elvileg akkor tolatni sem tudnék vele,nem?)

Előzmény: bnorci71 (51410)
Me30 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51411

Köszi. mindegyiket végigpróbálom hátha valaki ráérne a napokban. :( összeveszés nem tudom,hogy lesz e,mert lehet hogy addig el sem hozhatom a kocsit amíg ki nem fizettem amit cserélt rajta. :( 

Előzmény: bnorci71 (51410)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51410

merre van az autó?

pest és környéke

vargamunka gugli

stefimester gugli

zoltán1967 balra a keresővel megtalálod a számát

Nyíregyen a Debreceni úton a Borbély Imre

Miskolcon a Deli Motors

 

gyors ez a javítás sehol nem lesz, hacsak nincs szerencséje a szerelőnek, ráadásul az ünnepek is jönnek lassan

Azt hogy összeveszel vele neked kell eldönteni na meg a zsebednek. De én nyugodtan összevesznék vele többet ehhez úgy se menj :)

 

Amikor ennyi hiba jön egyszerre ami szinte független egymástól az elektromos szokott lenni

Előzmény: Me30 (51409)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!