igen ezt a Renaultban meg is nézték, 200mA. (a kérdés nekem még itt hogy Miért??, a Renault argumentációja miszerint a riasztó meg a motortérzár nekem nem állja meg a helyét. 1 elvileg kevesebbet fogyaszt 1/20 -át elviekben, másrészt korábban miért nem volt baj ugyanezekkel) -> Ezek nem változtak mások igen a kocsiban.
Akksit idén tavasszal cserélte Renault Renault akksira.
2. Budapesten lehetőleg Budai elérhetőséggel tudtok jó elektroműszerészt ajánlani az alábbi témára?
Probléma: Akkumulátor gyorsan lemerül (Amennyiben nem használom, akkor max 2 hetet bír, de inkább kevesebbet. Ma is lemerült, úgy hogy előző hét csütörtökön mentünk vele rövidet.)
Budai Baumgartnerbe vittük de ott azt mondják, hogy ez normális, mert az utólagosan beszerelt eszközök miatt magas az áramfelvétel ~200mA (1 riasztó+1motortérzár ami elektronikus)
3. Lehet ez az áramfelvétel valós? (a riasztónál < 5 mA láttam.., motortérzár nem vesz fel áramot nyugalmi helyzetben)
Kórtörténet:
Klíma és ventilátor (nem fújt) problémák miatt többször is volt a nyár folyamán a kocsi a Budai Renault Baumgartnerben.
!!! Nagyjából szerintem ezen beavatkozás sorozat után volt hogy a kocsi akkumulátora lemerült érezhetően gyorsabban (a kocsit elég rendszertelenül használjuk, van hogy akár 1-2 hétig sem...) Pár alkalommal otthon rátettem töltőre és feltöltöttem.
2016.09.23 Feltételezés volt hogy a műszeregység (kijelző amiben a km óra állás is el van tárolva) okoz túlfogyasztást, ez után beszereztünk egy másik műszercsoportot, így a kocsi 158e helyett 115e km mutatott az új műszeregység végett (de természetesen a rendes km tudom és vezetem)..
Ezek után lehet lett egy kisebb javulás azaz kevésbé merült le, de ez szerintem nem igen észlelhető, lévén, hogy igyekeztünk sűrűbben használni, nehogy lemerüljön. No de mégis lemerül... (Tavasszal volt rajta egy akkumulátor csere de sajnos nem tudom felidézni hogy miért..)
+ Info Lehetséges ok:
Korábban már rendetlenkedett a két első ülés közötti könyöklő/tároló doboz elektromos kapcsolója. Többször kellet meghúzni (kicsit noszogatni), hogy kioldjon és előre-hátra pozíciót lehessen állítani rajta. Ez a legutóbbi Baumgartner látogatás óta nem mozdul (betolták a leghátsó pozícióba és ott van). Nyomogathatom a gombot nem csinál semmit és nem lehet mozdítani. Ennek lehet esetleg hatása a megnövekedett tartós áramfelvételre?
Köszönöm a segítséget!
Üdv:
Gergő
PS: Másik autónknál még több állandó fogyasztónál semmi lemerülés probléma nincs 2 hét nem használta után, ahogy ennél sem volt korábban...
Sziasztok!scenic 1.5 dci 2005 van. Ha két napig nem inditom be akkor leszivja az aksit semmi áram nem marad az aksi új.Ha tud valaki valamit kérem segítsen koszonom!!
Nyilván van ilyen, hogy a porlasztókat be kell vizsgálni, de azt előbb alá kell támasztani diagnosztikai vizsgálattal, résolajméréssel. Ha ezek egyértelműen azt mutatják, hogy bajos valamelyik porlasztó, akkor kell csak kiszerelni, és dieseles céghez elküldeni bevizsgáltatni, hisz ennek a bevizsgálásnak is van költsége. Normális szerelő ilyen előzetes vizsgálatokról szokott fényképet csinálni, vagy legalább a diagon látott eredményeket kinyomtatja.
szerelő hívott,porlasztókat elküldte valakivel bevizsgáltatni :( ;( szörnyű a helyzet. még ha akarnám,akkor sem tudnám elhozni a kocsim :( azt mondta,hogy holnap tud mondani valami,mert lehet,hogy zárlat van a fedélzeti komputerbe. De legalább nem kell kifizetnem a légtömeg mérőt,mert visszaküldi az üzletbe,hogy nem kell :( Szóval a mostani állás szerint: porlasztó, zárlat van komputerbe vagy valahol. (igaz délelőtt még magasnyomásút is akart vásároltatni :(
Ha szerelőhöz viszel kocsit, mindig határozz meg egy maximum összeget. Ha abba belefér a javítás, akkor kéred, ha nem, akkor álljon meg, mondja el a szitut, és csak utána lehet folytatni. Ez nekem eddig mindig bevált.
...nincs lemozdulva, kitörve valami gázolajcső a szivattyú, vagy a szűrő környékén?
felrakta gépre ,de semmi hibát nem ír(állítólag). delphi 150es programot használ.
diesel-em van.
régebben csinálta már az autót,vagyis fékbetét cserélt..az elején kérdeztünk az mennyi lesz,de azt mondta,hogy "mindig" csak a pénzt kérdezgetjük. (fékbetét 25 ezer ft-ér cserélt úgyhogy 11 ezer ft volt a fékbetét)
Nekünk is lenne a normális,hogy felhív,hogy gyertyákat,légtömegmérőt. stb. cserélne és hogy ennyi meg annyit lesz,mert lehet,hogy nincs is rá annyi pénzük. nem értem az ilyen embereket. de már csak 1-2 óra és felhív,hogy mi a helyzet. ha nemtudta megoldani,akkor megmondom neki,hogy vegye ki a légtömeg mérőt,mert azzal nem volt gond. :( aztán meglátjuk,hogy mit fog mondani. Megosztom veletek ;)
én nem tudom, de az a normális ha nem tudja mi a baja csinál egy hibamegállapítást majd egyeztet, hogy ezt kell cserélni ennyi lesz, nem az, hogy nekiáll a fél motort kicseréli számla fél misi, de a kocsi még mindig nem jó.
Nyílvánvaló egy olajcserére előre megmondja mennyi, egy fékjavításra egy sacc árat tud mondani, egy ilyenre nem várja el az ember hogy megmondja mennyi lesz, de ne is játsszon a te zsebeddel.
Tegye szépen vissza amit kicserélt a munkáját kifizeted és ennyi.
de lehet az én agyam van rosszul bedrótozva
ja még egy pesten a Novoth Tibi ő "imádja" az ilyen rejtélyeket jó cikkeket tud írni a TC-nek belőle
Köszi. mindegyiket végigpróbálom hátha valaki ráérne a napokban. :( összeveszés nem tudom,hogy lesz e,mert lehet hogy addig el sem hozhatom a kocsit amíg ki nem fizettem amit cserélt rajta. :(