Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
Hali, XC90 T6os ról szertenék tapasztalokat gyűjteni. Főleg a tartóssággal kapcsolatosan, mit bír a futómű, 4x4hajtás, motor, automataváltó, mikor kell bennük olajakat cserélni,mire figyeljek vásárlásnál, elektromos hibák, ilyenek. Amit most láttam az 2003as, 160.000km es. Mifelénk elég ritka a T6, D5 van sok.
Sziasztok ! En svajcban elek ! Ezt az autot szeretnemmegvasarolni . Az auto svajci es autopalyan hasznalt. Teljesen full extras es a belsejen sem igazan latszik ami a szekekt illet, hogy ennyi benne a meter. Ti mit gondoltok meger 2.3 milliot? mennyire tartosak ezek a v8-as motorok? Az autonak utana erdeklodtem elkuldtek ujkora ota csak markaszervizben szervizelt . Kotelezo szervizek mind megvannak a szervizkonyveben. Ti mit gondoltok?
Elnézést a "kissé" :((( megkésett válaszért, gondolom már abszolute nem aktuális. Beesett nálunk egy zűrös és igen elhúzódó lakásfelújítás, ami nagyon zsúfolttá tette az elmúlt hónapjainkat... :(
Igen, a 483 liter a hátsó ülések nélküli adat. Felhajtott 6-7. üléssel 249 liter. Nem sok, de azért valami.
Először is köszönöm, hogy csatlakozhattam a fórumhoz.
Régóta szemezgetek ezzel a számomra gyönyörű járgánnyal, az XC90-el. Úgyhogy elhatároztam megpróbálok beruházni egy ilyen gépkocsiba.
Az anyagiak nagyjából rendelkezésre állnak, már csak egy jó vétel hiányzik.
Egy szegről végről ismerősön keresztül eljutottam egy viszonlyag jó állapotban lévő 2008-as évjáratú csodaszép fekete diesel monstrumhoz. Nagyon tetszik, vezettem is már, egyszerűen fantasztikus érzés.
Azonban kocsivásárlásban elég óvatos vagyok, pláne hogy jártam már pórul, főleg külföldről behozott kocsival...
Szóval ismerősöktől érdeklődtem mire vigyázzak egy ilyen kocsi megvásárlásánál és az volt az első gondolat, hogy olvassam le az alvázszámot és a motorszámot és ellenőriztessem le a volvo márkakereskedésben..
Azonban a motorszámot nem találtam. A srác akié az autó volt elvált a feleségétől és a kocsit hátrahagyta. A szegény leányzónak fogalma sincs hol van a motorszám és a volt férjét meg nem akarja megkérdezni, pláne hogy külföldre költözött. Az autóban egyébként meglehetősen kevés, 60ezer km van..
Szóval a kérdésem az lenne hogy ebben az autóban hol található a motorszám? Illetve utána olvastam és talán már nincs is benne csak valami motorkód? Esetleg motorcsere volt az autóban azért nem találom?
Tudtok nekem ebben segíteni, hogy hol keressem?
Én hosszú évekre veszek autót és nem szeretnék pórul járni, pláne hogy ez lenne az első igazán családi autónk három gyerekkel.
Azért vásárlás előtt mindenképpen vidd el egy olyan márkaszervizbe állapotfelmérésre, ahol nem járt az autó. Elektronikusan is át kell nézetni, rá kell dugni a komputerre hibaolvasásra, ott is meglapulhatnak százezres javítások...
Mindenképpen előnye a biztonság, a minőség és a kényelem. Nem tudom, hogy miből ülnél át, de engem pl. megvertek egy céges totojával is, ami nem is annyira alja autó, de ebből átülni a sajátba, na az IGAZI különbség! Tényleg, valóságos felüdülés, és olyankor döbbenek rá, hogy mekkora különbségek vannak autó és autó között...
Kérj egy próbakört is, érezned kell, még akkor is, ha elsőre nyilván szokatlan lesz (mérete, tömege). Hamar megszokható ám (ezután rájön az ember, hogy nem ez nagy, hanem minden más kicsi! :) ), és pl. sokkal könnyebb vezetni, mint a totoját, ami azért nem semmi...
160e van a kocsiban, vezérlés megvolt, olaj+szűrők szintén, első fék+tárcsa megvolt, hátsó betét megvolt. Remélem váratlan brutál díjak nem jellemzőek!Jónak tűnik az autó, de még gondolkodom rajta. Sajnos kevés az ok, hogy miért vegyek ekkora autóüt, de "teccik" :-)
A 160.000 km-es szervizen aktuális a vezérműszíj csere. Ez kb. 200-300e HUF +az olaj és szűrőcserék. Ha ezt megcsinálták ( ezt mindenképp érdemes ellenőrizni !!!! ) , akkor elvileg innentől a következő 160.000. km-en nincs nagyobb kiadás ( mármint kötelező szervíz)
Természetesen a kocsi műszaki állapotától függően fékbetét, féktárcsacsere, új gumik, esetleg kerékcsapágyak és az összes egyéb hibalehetőség bejátszhat, ami nem tartozik a kötelező szervizek körébe.
A motorba olajat, szűrőket, stb, a gyár előírása szerint 30.000 km-ként vagy évente kell cserélni.