Ez a topik a magyar villamosok képes topikja. Számos villamosos topik van, de itt a magyarországi villamosok képi megjelenítése kap hangsúlyt. Legyen az a villamos régi vagy új, jelenleg is üzemben levő vagy régebbi/nosztalgia (akár lóvasúti kocsi is), nappali vagy éjszaka készült fotón… olyan, amelyik tetszik, azért örökíted meg, vagy éppen különösnek ill. furcsának találtad, azért fényképezted le. Lényeg, hogy korábbi vagy jelenlegi magyarországi villamos legyen rajta :-)
Nem elég az? Rengeteg a futómű. A sokkal alacsonypadlósabb ULF egyértelműen tágasabb. mindenesetre nagyon örülök, hogy nam kell naponta használnom a Combinót...
Hiába sok előny, érv (amelyek igazak: gyors utascsere, idősek/babakocsik könnyebb mobilitása, halk, stb.) én mint átlagutas nagyon nagy visszalépésként, visszafejlődésként élem meg, hogy rosszabb körülményekközött, tolongva, szardíniaként fogok utazni.
Lehet azt mondani, hogy korszerűtlenül gondolkodom, de nahgyon kér, hogy a Ganzokat lecserélik Kombinékra!
Topiknyitónk kedvencei (Bengák) mikorra tűnnek el a Szegedi sínekről? - - - Vadasparknál és Fonógyári útnál hogy lehetne megoldani a fordítást? (Se delta, se hurok nem fér el)
A 207-es LCD-monitorain mi lesz látható a későbbiekben? Megállók és reklám? - - - Tegnap az első 4-es Tatrával utaztam Kecskés felé. A Kecskeméti utca előtt elég sokat állt egy jelzőnél (kb. utascserényit). Ha itt ilyen hosszú a tilos, akkor miért nem a jelző előtt van a megálló?