Ez a topik a magyar villamosok képes topikja. Számos villamosos topik van, de itt a magyarországi villamosok képi megjelenítése kap hangsúlyt. Legyen az a villamos régi vagy új, jelenleg is üzemben levő vagy régebbi/nosztalgia (akár lóvasúti kocsi is), nappali vagy éjszaka készült fotón… olyan, amelyik tetszik, azért örökíted meg, vagy éppen különösnek ill. furcsának találtad, azért fényképezted le. Lényeg, hogy korábbi vagy jelenlegi magyarországi villamos legyen rajta :-)
Tudom nem ide tartozik, de a Bejárt topikok oldal reklám sávjában van egy link a 4-es metró új oldalára. Frissítették a látványterveket, éremes megnézned.
teljesen igazad van! Mikor belinkeltem a képet, és visszanéztem, ugyanezt a kritikát fogalmaztam meg!! Viszont olyan tömeg volt akkor és ott, hogy ennek a fotónak is örülnöm kell(ett). :-)
Ha egyet hátrébb lépsz, akkor még a szedő is látszana. (Tudom ez nem az a topik) Szerintem úgy egy picit jobb lett volna ez a kép. ;-) (így is nagyon jó)
A T6A2 "B" végről engedélyezni tudja az összes ajtót (és amelyiknél a leszállásjelzőt megnyomták ki is nyitja).
A KT4DM-en (200, 201, 202) csak a negyedik ajtót lehet kinyitni ami pár másodperc múlva visszazáródik (mert a közbezárásvédelmi fotocella aktív) -> ezeken a kocsikon ezután a negyedik ajtó melletti "peronkulcsos zár" segítségével lehet lentről feljutni.
A KT4DME kocsikon aktív "B" pultnál a negyedik ajtó tetszés szerinti ideig nyitva tartható (ameddig a kapcsolót alapállásba nem helyezik)
Nem elég az? Rengeteg a futómű. A sokkal alacsonypadlósabb ULF egyértelműen tágasabb. mindenesetre nagyon örülök, hogy nam kell naponta használnom a Combinót...
Hiába sok előny, érv (amelyek igazak: gyors utascsere, idősek/babakocsik könnyebb mobilitása, halk, stb.) én mint átlagutas nagyon nagy visszalépésként, visszafejlődésként élem meg, hogy rosszabb körülményekközött, tolongva, szardíniaként fogok utazni.
Lehet azt mondani, hogy korszerűtlenül gondolkodom, de nahgyon kér, hogy a Ganzokat lecserélik Kombinékra!