Keresés

Részletes keresés

csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 272
Nem találom. benyomhatnád a linket ide!
Előzmény: bgabor86 (270)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 271
Köszi. Egyébként pedig belefér a topikba :-)
Előzmény: bgabor86 (270)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 270
Tudom nem ide tartozik, de a Bejárt topikok oldal reklám sávjában van egy link a 4-es metró új oldalára.
Frissítették a látványterveket, éremes megnézned.
Előzmény: csufi.rulez (267)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 269

Rákosszentmihályi lóvasút (HÉV pótló :-)) Forrás: Vígh András

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 268
Ez meg a HÉV-pótLÓ.
Előzmény: csufi.rulez (267)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 267

Lóvasút Rákosszentmihályon.

 

 

(kép: terasz.hu)

csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 266

Igen. Üzemanyag: széna/szalma :-)

Előzmény: bgabor86 (264)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 265
lócasút = LOVASÚT
Előzmény: bgabor86 (264)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 264
Az nem lócasút, hanem korabeli metrópótló.
;-)
Előzmény: csufi.rulez (262)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 263

Nem tudjátok, hogy a Kossuth hídon járt valaha villamos? (asszem nem, de nem vagyok bizti)

 

 

csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 262

Lóvasút a Deák téren.

 

 

csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 261
Hát igen... én a saját érdekemet nézem, az pedig elsősorban a kényelem. Ez nem szükségszerűen esik egybe az üzemeltető véleményével...
Előzmény: Fzolee (257)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 260
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 259

teljesen igazad van! Mikor belinkeltem a képet, és visszanéztem, ugyanezt a kritikát fogalmaztam meg!! Viszont olyan tömeg volt akkor és ott, hogy ennek a fotónak is örülnöm kell(ett). :-)

Előzmény: bgabor86 (258)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 258
Ha egyet hátrébb lépsz, akkor még a szedő is látszana. (Tudom ez nem az a topik)
Szerintem úgy egy picit jobb lett volna ez a kép. ;-)
(így is nagyon jó)
Előzmény: csufi.rulez (255)
Fzolee Creative Commons License 2006.07.03 0 0 257
Ezt ne nagyon hangoztasd az üzemeltetőnek. :)
Amúgy a kerekek ívbeállásával bolt valami elektronikai probléma. (De asszem meg lettek már csinálva.)
Előzmény: csufi.rulez (254)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 256

Az első villamos Magyarországon/Budapesten.

 

 

csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 255

Ez is magyar villamos :-)

 

 

csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 254
Hát akkor bocsánat és tényleg nem kötekedni akarok. De szvsz egyértelműen a utasok szempontjai az elsődlegesek!
Előzmény: bgabor86 (252)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 253
Zolle = FZolee
Előzmény: bgabor86 (252)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 252
szerintem Zolle nem az utasokra gondolt, hanem a karbantartókra.
Előzmény: csufi.rulez (251)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 251
Miért sz.pnak a bécsiek? Az, hogy nincs forgóváz, az mennyiben kényelmetlen(ebb) az utasnak?
Előzmény: Fzolee (250)
Fzolee Creative Commons License 2006.07.03 0 0 250
Talán mert az ULF-on nincs forgóváz, ami elvegyen az utastérből. Egész más technika, sz.pnak is vele a bécsiek rendesen.
Előzmény: csufi.rulez (244)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 249
Be tudnál rakni fotókat is ilyen sorrendben (T6A2, KT4DM, KT4DME)?
Előzmény: n-misi (247)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 248
Köszi a felvilágosítást.
Előzmény: n-misi (247)
n-misi Creative Commons License 2006.07.03 0 0 247

Ne keverjük a dolgokat kérem!

 

A T6A2 "B" végről engedélyezni tudja az összes ajtót (és amelyiknél a leszállásjelzőt megnyomták ki is nyitja).

 

A KT4DM-en (200, 201, 202) csak a negyedik ajtót lehet kinyitni ami pár másodperc múlva visszazáródik (mert a közbezárásvédelmi fotocella aktív) -> ezeken a kocsikon ezután a negyedik ajtó melletti "peronkulcsos zár" segítségével lehet lentről feljutni.

 

A KT4DME kocsikon aktív "B" pultnál a negyedik ajtó tetszés szerinti ideig nyitva tartható (ameddig a kapcsolót alapállásba nem helyezik)

 

misi

Előzmény: Peti817172M (246)
Peti817172M Creative Commons License 2006.07.03 0 0 246
Engedélyeztetni tud.
Előzmény: bgabor86 (239)
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 245
nahgyon kér= nagyon kár
csufi.rulez Creative Commons License 2006.07.03 0 0 244

Nem elég az? Rengeteg a futómű. A sokkal alacsonypadlósabb ULF egyértelműen tágasabb. mindenesetre nagyon örülök, hogy nam kell naponta használnom a Combinót...

 

Hiába sok előny, érv (amelyek igazak: gyors utascsere, idősek/babakocsik könnyebb mobilitása, halk, stb.) én mint átlagutas nagyon nagy visszalépésként, visszafejlődésként élem meg, hogy rosszabb körülményekközött, tolongva, szardíniaként fogok utazni.

 

Lehet azt mondani, hogy korszerűtlenül gondolkodom, de nahgyon kér, hogy a Ganzokat lecserélik Kombinékra!

Előzmény: bgabor86 (243)
bgabor86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 243
De csak a futóműveknél.
Előzmény: csufi.rulez (242)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!