Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R!ck4 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 29036

Na ez az, csak lehetőleg ne az jöjjön mögöttem aki leszarja: :D

Előzmény: BluElefantino (29035)
BluElefantino Creative Commons License 2013.02.11 0 0 29035

Így van valaki egy árából vesz kettőt mert úgy gondolja hogy bőven jó a másik megveszi a drágábbat mert abban hisz van aki meg leszarja......  :D

Előzmény: R!ck4 (29034)
R!ck4 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 29034

Ezzel én is így vagyok, viszont nem szórom a pénzt felesleges dolgokra. A Brembo és az LPR között az égvilágon semmi különbség sincsen, mindkettő vasöntvényből van, és a méretei miatt pont felrakható a Puntora, egyik viszont kb fele árban van.

Előzmény: BluElefantino (29032)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 29033

Papírt nem tudok adni róla, de bevizsgálni betudom.

Előzmény: mrkevin (29030)
BluElefantino Creative Commons License 2013.02.11 0 0 29032

Ja és hogy MyKappa kedves szavait idézzem "az ilyen gagyi  régi autókhoz" ........azért szeretem ha a fékrendszerem toppon van!

BluElefantino Creative Commons License 2013.02.11 0 0 29031

Nekünk mióta 13 éve megvettük sőt még volt Punto a családban mindig Brembo féktárcsát vettünk és mindíg bevált és ezért sem váltok, de ez olyan hogy másnak a Bosch jön be a harmadiknak az Delphi és sorolhatnám.............Sosem lesz egyöntetű válasz ilyen kérdésekre hogy kinek milyen márka jött be!

mrkevin Creative Commons License 2013.02.11 0 0 29030

Azt mondták, 1 év gari van rá, csak vizsgáltassam be egy szervízben, és ott adnak papírt. Te is be tudod vizsgálni? Mert akkor átdobnám :) Az újat megrendeltem, úgyhogy ma este ki is cserélem.

Előzmény: Törölt nick (29016)
R!ck4 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 29029

Én mikor elkezdtem 2 éve európai autózni, utánaolvastam az alkatrészgyártóknak, és az olcsó de jó nálam az LPR lett. Vettem is már több mindent, hátra fékdobot két garnitúrát is, rendben vannak. Persze ez normál felhasználásra van, minden ettől eltérő használat komolyabbat kívánhat, viszont hiába van fúrt tárcsád, ha a lényeg az a fékezésnél, hogy állj bele a fékbe, és majd az ABS szabályozza. A fúrt tárcsa egyébként is eszi a betéteket... Nekem az LPR fékcucock  bevált dolgok kedvező áron, én nyugodt szívvel ajánlom. Európai, (sőt, olasz) cégről beszélünk, 1952 óta létezik, és már akkor az olasz autógyártók fék beszállítója volt, 2001-től pedig TÜV minősítéssel rendelkeznek...  Egy ilyen LPR tárcsa most pl a  forensis-nél pedig 4600Ft, ami a tények tükrében több mint kedvező.

Előzmény: Gyozi2 (29022)
mrkevin Creative Commons License 2013.02.11 0 0 29028

Köszi, de az autó 1-2 km-nél többet nem igazán akar megtenni :) Most veszek egy új AC-t, az előzőt meg visszaviszem, hátha garis még...

Előzmény: Törölt nick (29016)
mrkevin Creative Commons License 2013.02.11 0 0 29027

Nekem is ez volt a tippem. Csak azért tettem fel a kérdést, mert kb 4 hónapja volt cserélve az AC vadonás új Magneti Mirellire, és mielőtt kiadok megint 17 pénzt, előtte azért jobb alaposabban átgondolni a dolgokat... számomra kicsit hihetetlen, hogy 4 hónap alatt megpusztul egy AC, mikor a 20 éves mercimben még a gyári volt és vígan dalolt. Jó tudom, ez nem egy mercedes, de akkor is kicsit fáj. Ha 5 pénz lenne, nem érintene ennyire.

Előzmény: PeeWee33 (29014)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29026

Én pár hete vettem Punto 1.2 16V cabrio-t, de szerenencsére még újszerű tárcsák vannak rajta. Az viszont biztos, hogy ha cserélni kell, akkor olasz CAR ( http://intercar.org) típusú HPD fúrt- mart sporttárcsákat veszek rá erősen jóárusítva az Unixnál.

Régen a néhai Lancia Kappámon volt először CAR, mert akkor viszonylag olcsó volt a kínálatban, de soha semmi bajom nem volt vele - sőt.. Aztán a kappa utódra már fúrt-mart kivitelben vettem és nagyon meg vagyok vele elégedve azóta is ( https://picasaweb.google.com/103220166446302840291/ChryslerPTCruiserProject#5721315562010679474 )

A punto előd Lancia Y10-re elől-hátul brembo-t vettem, mert nevetséges áron volt - de őszintén szólva abban sem vagyok biztos, hogy az ilyen gagyi  régi autókhoz való  tárcsákat egyáltalán maga a brembo gyártja és nem csak átcsomagolja..

Előzmény: Gyozi2 (29022)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29025

Ha nincs a Bárdi/Unixnál ismerősöd, akkor érdemes megnézni pl az http://alkatresz.vezess.hu/ -t. Nekem olyankor is segítettek, amikor máshol nem találtam az adott autóhoz egy alkatrészt jó áron. Ha írsz nekik Bárdi vagy unix cikkszámot, arra is szoktak jobb árat adni.

Előzmény: Gyozi2 (29023)
BluElefantino Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29024

Nekem elől-hátul Brembo van Textar betéttel, nekem ez eddig a legjobb párosítás.

Előzmény: Gyozi2 (29022)
Gyozi2 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29023

Brembot 6901-ért kapnám és az van is.

Az 14ezer a kettő.

?

 

Előzmény: Gyozi2 (29022)
Gyozi2 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29022

2-es puntó 1,2 16V. (257-es átmérőjű tömör tárcsa)

Nem találtam ennyiért sehol, mint írod.

Van tipped?

 

Lángon néztem én is, ott van 20% kedvezményem, meg nem kell futárt fizetnem, van helyben.

(Bárdi meg unix is van, de jó árast nem találtam)

 

Azt írjátok kérlek milyen márkát javasoltok, amivel nem fürdök be?

Ti mit használtok?

Vagy punyesz nem kényes a tárcsákra?

(off autóm nagyon az, hullámosodás stb)

 

Előzmény: R!ck4 (29021)
R!ck4 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29021

Milyen autó ez pontosan? Punto2-eshez 3-4 ezresért már a jobbak vannak.

Előzmény: Gyozi2 (29018)
BluElefantino Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29020
Előzmény: BluElefantino (29019)
BluElefantino Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29019

A www.langauto.hu weboldalra regisztrálj és kapásból mindenből lesz 25% kedvezményed, a Delphi tárcsa 8100Ft a Brembo is csak 8600Ft kedv.nélkül!

Előzmény: Gyozi2 (29018)
Gyozi2 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29018

Srácok milyen féktárcsát szabad megvenni a punyeszbe?

Nem tudok rá sokat költeni, de a selejtet se akarom megvenni.

Roadhouse meg starline felejtős?

Delphi?

Ezek az olcsóbbak, amit találtam.

(257mm átm, 12 vastag)

Esetleg javaslat?

R!ck4 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29017

Totál feleselges, ugyanis  az akksi csak és kizárólag a motor beindítására szolgál, arra tökéletes a gyári is. Ha zenét akarsz, ahhoz kellhet másik generátor, másik akksi, kondi, de az teljesen más tészta. Normál esetben felesleges.

Előzmény: horvathbalu2 (29002)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29016

Ez alapján az ac-d kuka.

De ha látni is akarod, hozd el Pest/Újpestre, ránézhetek..

Előzmény: mrkevin (29013)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29015

Persze, az ellenőrzés fél óra, a beállítás kissé több, ha cserélni kell, ki kell mérni, előtte a motor lehűljön....

06 20 5030894

Előzmény: mrkevin (29013)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29014

Ehhez nem kell nagy tudomány, már meg ne haragudj.

 Cseréld ki az AC-t. Nem kell körbenyálazni a problémát. CSERE. Hazavágta a több éves szivattyúdat a "tej".

 

  B.

Előzmény: mrkevin (29013)
mrkevin Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29013

Végre eljutottam oda, hogy nekiessek az autónak. Kiszedtem az ac-t, kitakarítottam a tankot, mert valami tejszerű fehér izé volt benne... csodálatos magyar üzemanyagok... utána visszatettem, próba.
Ment egy darabig rendesen, aztán elkezdte, hogy nem megy 4000 fölé a fordulat, majd újra rángatózik és leáll. De közben figyelmes lettem egy fura hangra az ac felől. Az elején zúg, ahogy kell, majd megáll. Indít, megy, majd elkezd hátulról fura nyekergő/sípoló hangot adni, ami egyre magasabb hangon és egyre hangosabban szól, majd az autó rángatni kezd, a pumpa még mindig sípol, az autó leáll, a pumpa még mindig sípol majd leáll. Ezután nem is lehet újra beindítani, csak ha várok vele kicsit...

 

Előszörn azt hittem, hogy valahogy nem jut benzin a pumpához, mert pl eldugult a múanyag tartón a luk, ami felszívja és ettől üresben pörög, de nem.

 

Valakinek valami ötlet?

Előzmény: GYURMA 944 (28944)
Jameson81 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29012

Ellenőrzés/beállítás kapcsán megkereshetnélek valamikor?

Előzmény: Törölt nick (29009)
BluElefantino Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29011

...nem 190mm hosszú hanem 207mm hosszú

Előzmény: BluElefantino (29010)
BluElefantino Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29010

Tudom, a gyári méret az 175mmx175mmx190mm

Nekem egy picit hosszabítva van a tartó hogy a 190mm hosszú akku is beférjen

Előzmény: Törölt nick (29008)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29009

Lapkás, harmincakárhányas lapkákkal, szabványos.

A könyvben pedig bennevan, emlékszem rá, ahézag is benne.

Előzmény: Jameson81 (29007)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29008

Bár nem sokkal, de ez azért nagyobb a gyárinál.

Előzmény: BluElefantino (29006)
Jameson81 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 29007

Köszönöm! Ebben a motorban egyébként csavarral állítható, vagy hézagoló korongokkal? A Haynes-ben elsőre nem találtam erre infot.

Előzmény: Törölt nick (28999)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!