Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

daty55 Creative Commons License 2017.01.06 -1 0 41822

Eszembe jutott valami.

Esetleg nincs a szivargyújtónak külön biztosítéka?

Hol lehetne megtudni a biztosíték doboz kiosztását?

A kézikönyvben nincs benne sajnos.

daty55 Creative Commons License 2017.01.06 -1 0 41821

Ja, ide a zord északra már ma reggel ideért a -20 fok, így az autó be sem indult, de ezen nem csodálkoztam, mert a tegnapi 50 km alatt nem töltött annyit, hogy ezt a hideget kibírja.

 

Ezért kérdeztem az akkut.

 

Bár... ha belegondolok, hogy ha minden nap nem megyek vele legalább 20 km-t, akkor az új is lemerül szerintem pár nap alatt ebben az időben.

Vagy nem?

daty55 Creative Commons License 2017.01.06 -1 0 41820

Sajnos ez egyenlőre nem jön össze, mert e szivargyújtó aljzat nem műxik.

Próbáltam kis 12V-os kompreszorral fújni a gumikba, de nem ment róla.

Benyomtam a gombot, nem izzította fel a szivargyújtót.

Vagy le van csúszva a saru, vagy nem érintkezik, vagy be sincs kötve.

Fura, hogy az izzó világít benne, de áram nincs benne.

 

Hogy tudok hozzáférni?

Mit kell lebontanom hozzá?

Előzmény: Bakancs4 (41745)
daty55 Creative Commons License 2017.01.06 -1 0 41819

Ha legközelebb beindítom, beviszem egy akkushoz, hogy jó e még az akku.

Ha nem, veszek újat.

Milyet vegyek?

Márka?

Méret?

Gondolom, zártat vegyek, amibe nem kell már a savat öntögetni?

A gyári 32 Ah-s.

Vehetek ugyan bele nagyobbat, de azt írják, felesleges nagyobbat venni, mert az akku a dinamóhoz/generátorhoz van méretezve, és hiába veszek nagyobbat, mert akkor a dinamó/generátor sosem fogja bírni teljesen feltölteni, és ez ugyan olyan mint ha állandóan kicsit lemerült akkuval járnék.

 

Szívesen meghallgatom a véleményeket!

 

 

 

 

daty55 Creative Commons License 2017.01.06 -1 0 41818

Úgy látszik, csak jó volt valamire a lefotózott cucc, amiről azt sem tudtam mi az!:-)

Előzmény: Bakancs4 (41812)
daty55 Creative Commons License 2017.01.06 -1 0 41817

Köszi a tippet, le fogom fotózni, hogy az alapján írd le, mert így nem igazán értrem.

Az alsó zsanérnál láttam 2 vékony fekete alátétet.

 

Nekem inkább lefelé lóg az ajtó vége, de szerencsére nem ér bele sehová.

A jobb oldali, az jó.

Előzmény: barnazol75 (41805)
daty55 Creative Commons License 2017.01.06 -1 0 41816

Szerinted el van törve?

 

Ha melegebb lesz, lefotózom.

Törést nem látok, tapogatva sem érzek törést sehol, sem a lenti, sem a fenti zsanérnál.

Előzmény: pál0123 (41799)
daty55 Creative Commons License 2017.01.06 -2 0 41815

De jó szemed van!:-)

 

A szerelmem, egy BMW F800 GT van ott.:-D

 

Te is motorozol?

Előzmény: Mnagy (41796)
oljeg12 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 41814

Köszönöm a tippet, de maradok inkább ennél a hosszabbítónál, amit csináltam. Maga a szegecsanya nem lenne drága, de a szegecshúzó 2500-2600 Ft. Szerintem a feladatát ellátja ez is. Egy ilyen kis autó, ha ütközik akkorát, hogy a 6x40 laposvas nem nem él túl, azt az autóban ülők, már akkor se élnék túl, ha nem lenne ez a toldás. 

Előzmény: Mnagy (41810)
daty55 Creative Commons License 2017.01.06 -2 0 41813

Ez az Isten háta mögött volt, ide rendőr sosem megy!:-)

Előzmény: Bakancs4 (41794)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 41812

 

Valakinek képe esetleg lombardini ldw 502 AC pumpáról szeretném kitisztitani .

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=142305220&t=9147790

Előzmény: Bakancs4 (41811)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 41811

Valakinek képe esetleg lombardini ldw 502 AC pumpáról szeretném kitisztitani .

 

 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=142305179&t=9147790

 

Mnagy Creative Commons License 2017.01.06 0 1 41810

Írd be a keresőbe  szegecsanya  van mindenféle méretben, hasonlóan működik mint a popszegecs.Az aixamban sok helyen ilyet használnak. A képen az a pont látszik ahol az átalakítást végezted, ezzel a módszerrel hosszabbítás nélkül megtudod oldani, csak lejjebb befúrsz egyet.

Előzmény: oljeg12 (41797)
WooDoo Creative Commons License 2017.01.06 0 0 41809

Még valami a fogyasztással kapcsolatban...

A modern diesel motoros autók az autópályán vannak elemükben, a hibridek meg a városban verhetetlenek. Ezért gondoltam, hogy majd az autópályán 140-es tempónál a mi autónk fog jobban fogyasztani, de a Prius még ott is kevesebbet evett.

De a városban van igazán nagy különbség. Országúton hiába van 5 liter alatt a diesel motor fogyasztása, ha túlnyomórészt városban használjuk, akkor 7-8 liter között fogyaszt lábtól függően. A Prius viszont a városban bőven 4 liter alatt fogyaszt, szerintem sok olyan mopedautó van, ami többet eszik nála. Ja és a Priusnál nem kell kuplungolni, váltogatni, ha dugó van és araszolni kell, akkor a benzin motor be se kapcsol. 

Előzmény: BIGYO4 (41798)
bobo1975 Creative Commons License 2017.01.06 -1 0 41808

Valakinek képe esetleg lombardini ldw 502 AC pumpáról szeretném kitisztitani .köszi

oljeg12 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 41807

Nem akadályozza semmi az elfordulás ellen. Miért kéne megakadályozni? Eredetileg is úgy van, hogy el tud fordulni, hogy be tudjon állni irányba az öv. Ahol pedig a toldóval csatlakoztattam össze az eredeti fület, ott menet van a laposvasba és a csavar végére kontra anyát tettem. Így az a része fix.

Előzmény: zylo. (41803)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.06 -4 0 41806

No igen,miért is lenne olyan egyszerű az élet?A "zsebinditók" csak benzines gk hoz javasoltak

a nagyobbak dieselhez is.Korai volt a lelkesedés.Azért még normál gk hoz érdekes lehet,ami a mopedautó mellett sokatoknak van 

Előzmény: Törölt nick (41804)
barnazol75 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 41805

Nézd meg, hogy meg vannak-e húzva a csavarok. Az ajtót pedig a kis lapkákkal lehet állítani, amik a zsanér alatt vannak. Nekem is lógott nagyon, de az alsó zsanér csavarja alól kivettem két lapkát és betettem a zsanér alá, most két ujjal záródik, pedig a keret beleért a hátsó ablakba.

Előzmény: daty55 (41792)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.06 -3 0 41804

kieg: Nem töltő,a legyengült akksi inditásának segitésére,bikázására alkalmas a drágábbak,nagyobbak kombinált töltők is..

Előzmény: Törölt nick (41802)
zylo. Creative Commons License 2017.01.06 0 0 41803

De mi akadályozza meg ezt a toldást az elfordulásban? Mert ha elfordul, akkor olyan, mint ha ott sem lenne.

Előzmény: oljeg12 (41797)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.06 -3 0 41802

Lehet hogy már tárgyaltátok .:)Nekem új! Inditásrásegítő-gyorsinditó kis készülék/Mercator/ pláne téli nehézségekhez 14-15.000 -től Nézzetek utánna a neten /Árgép katalógus/

A bátyám Suzuki -Ignise nem indult egy reggel,egy öregúr a zsebéből vette elő és lőn!

 

WooDoo Creative Commons License 2017.01.06 0 0 41801

Szerintem a Prius hajtáslánca sokkal egyszerűbb szerkezet, mint a common rail diesel motor+kettőstömegű lendkerék+váltó a Corollában. A közös nyomócsöves diesel motornál letérdel az ember, amikor kezdenek előjönni a hibák, márpedig nálunk 250e km-nél szinte minden egyszerre kezdte el bedobni a törölközőt. Injektorok, railcső, nagynyomású szivattyú, kéttömegű lendkerék, horror árban van minden. Ráadásnak még a kábelköteg is leégett, kész csoda, hogy nem gyulladt ki az autó...

 

Ezzel szemben a Priusban alig van valami ami elromolhat, az atkinson ciklusos benzinmotor is nagyon tartós konstrukció, a villanymotorok meg sose romlanak el. Az aksiktól sem kell félni, cellánként is lehet cserélni ha szükséges, 8000 Ft darabja a bontóban, de nem jellemző hogy tönkremennének, sokkal tartósabbak, mint azt gondolták. 

 

Nekem a Prius formája nagyon tetszik, de vannak hagyományosabb formájú hibridek is, akinek az tetszik. Az Auris és a Yaris ára hasonló hibrid és diesel változatban, a kérdés az, melyiket érdemes venni. Én nem kedvelem a közös nyomócsöves dieseleket, se a kis turbós benzineseket, ha új autót kellene venni, akkor egyértelműen hibridet vennék. De azt a pár évet kibekkeljük már a régi Fiattal, amíg megjelennek a megfizethető elektromos autók...

Előzmény: BIGYO4 (41798)
kiggyo Creative Commons License 2017.01.06 0 0 41800

Ezt csak azok állítják akik nem láttak ilyet közelről. Akinek van az sose ülne vissza nem hibridbe. Van egy pár a környezetemben, valóban működőképes dolog.

Bár nem kell cserélni, de ha kellene cellánként cserélhető a prius akksija.

Ha az egészet megveszed újonnan, 500eFt környéke lenne a Toyota szervizben, bár még senki se vett ilyet.

Az pont annyi mint 4 porlasztó egy mai dízelbe. Vagy egy dpf szűrő, vagy lendkerék, vagy sorolhatnám....

Előzmény: BIGYO4 (41798)
pál0123 Creative Commons License 2017.01.06 -3 0 41799

 

 

Kotyog az egész ajtó az A oszlopnál is a zsanéroknál )

 

Vedd fel a kapcsolatot Ívfény"kollégával, zsanér hegesztés ügyben...

Előzmény: daty55 (41792)
BIGYO4 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 41798

Ezt nézhetjük úgy is, hogy egy nem agyonbonyolított 7 személyes kocsi csak 1 literrel evett többet egy 5 személyesnél. Megérte-e a hibrid? Hasonló kasztnival az sem enne kevesebbet. Szervizelés akkor lesz érdekes, ha az akksikat kell cserélni. Az eladó hibridek zöme 2017-ig "garanciális" akksikkal rendelkeznek.

Előzmény: WooDoo (41772)
oljeg12 Creative Commons License 2017.01.05 -1 1 41797

Az Aixamba a biztonságiöv magassága nem állítható és nem az én méretemre határozták meg a felső rögzítési pont magasságát, ezért kénytelen voltam 5 cm-el lejjebb hozni a rögzítést. A hosszabbítót 6x40 laposvasból csináltam. Valószínű, hogy nem szabályos ez a módszer, de zavart, hogy a nyakamnál volt az öv. Ha akkora ütközés lenne, hogy ez a toldás végett nem tudná ellátni a biztonságiöv a feladatát, akkor már amúgy is mindegy lenne.

 

Mnagy Creative Commons License 2017.01.05 0 0 41796

A második képen belóg egy motorkerék....azmiaz?

Előzmény: daty55 (41792)
Lawicska Creative Commons License 2017.01.05 0 0 41795

Ezt nem tudtam. :) Mindig tanul valamit az ember.A relét már láttam mikor a fékfolyadék mennyiségét néztem gilera van ráírva.

Előzmény: Bakancs4 (41757)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.01.05 -5 1 41794

daty55 Creative Commons License 2017.01.05 -4 1 41793

Így száguldottam ma!:-)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!