Nagy bejelentést tett a legnagyobb német és lengyel távolsági buszcég: ahelyett, hogy megtámadnák egymást, a Polskibus és a Flixbus inkább együttműködik, és jegyeket értékesítenek egymás járataira. Elképzelhető lenne ugyanez a Ryanair és a Wizzair között?
431-es[...] Bővebben!Tovább »
Miért, a te autód letilt 130-nál? A régebbi buszokban semmi tiltás nincs, ott a motor maximális fordulatszáma, illetve az áttételek határozzák meg a legnagyobb sebességet.
Az "engedélyezett 90" egyébként nem tudom hogy jött ki, mert ami nem tempo 100-as, az hivatalosan 80-al mehet.
Mert annak semmi értelme nem lenne. A kilométerórák egyébként általában mindig többet mutatnak a valós értéknél, de az is lehet, hogy ez még el is volt kalibrálva.
Utaztam már több esetben is Volános vonatpótlón és összességében nem ez volt a legtökéletesebb ami elsősorban a MÁV hibája is.
Maga az út 30 perccel hosszabb erre jön rá a 10-30 perc késés.
3731 pótlása este igen gyalázatos volt. Amíg az első buszok már már 5 perc körüli késéssel beértek az utolsó ami bement Dunaharaszti vasútállomáshoz az 30 percet késett. Ugye 1-4 busz pótol egy egy vonatot mikor mennyi...
Életem első vonatpótló buszos élménye a Gysev Csorna és Kapuvár közti vonatpótlása Ik-266 os Kisalföld Volán Vállalat üzemeltette kocsikkal 1986.08.28-án.
Akkor 5 darab vonatpótló busz volt, mindenki kényelmeseb elfért nem volt szervezetlenség, se káosz.
Az utóbbi időkben a 2015-ös hegyközi Szerencs-Sátoraljaújhely vonali Borsod Volános pótlás volt a legjobban megszervezve.
Ott a menetidő is jól lett lemérve, a vonatok nem késtek a vonatpótlók miatt minden profi volt.
Így van nem páva hanem papagály2.0, a régi második generációs távolsági flottaszínre gondoltam, örültem is neki, mert az egyenfehér nem tetszik kifejezetten.A kép Soroksár állomás előtt készült.....
Az, hogy késés, káosz stb van az annak is betudható, hogy Kunszentmiklós és Kiskunlacháza közti út igen kátyús úton a buszok nem mennek azzal a sebességgel amit a Kresz megenged 70 helyett jó ha 40 km/h val.
Az, hogy a sofőröket nem vitték el egy "vonalismereti" útra , hogy ne a kalauzcsajokat kérdezzék nos szerintem illet volna még a Máv kontójára is kifizettetni egy vonalismereti utat.
Az összes járat késik 10-30 percet ez betudható a túl optimista menetrendnek is ami nem a Volánbusz hanem a MÁV Start illetékesének sara aki az íróasztalnál túl optimistán álmodott....
Tegnap Taksonynál lerobbant egy kocsi, illetve késő délután láttam egy nem saját hanem egy VB alvis buszt is...
Árokba csúszott és az oldalára borult egy autóbusz a Noszlop és Bakonypölöske közötti úton, Noszlophoz közelebb vasárnap délelőtt, közölte honlapján a katasztrófavédelem.
Egy sérültet, aki a buszban rekedt, a tűzoltók szabadítottak ki. Az első információk szerint hárman súlyosan megsérültek, a többi utas könnyebb sérülést szenvedett.
Az utat teljesen lezárták arra az időre, amíg a hatóságok dolgoznak.
Az esetről a rendőrség is kiadott közleményt, aszerint a baleset 10 óra 10 perckor történt a 8402-es számú főút 10. kilométerszelvényénél, az okok egyelőre tisztázatlanok. A rendőrség hat sérültről ír.
Tudom, hogy kissé körülményes tíz évvel ezelőtti hozzászólások kapcsán vitázni, de akkor most hogy is van ez? Van egy ACC-s rendszáma, amit kapott 1990-ben, majd később egy MTV-s egyedi rendszámot, és utána a filmeseknél megint ACC-s rendszámmal közlekedett?
Ma Volánbuszos kocsikkal zajlik a vonatpótlás Soroksár és Kunszentmiklós-Tass között.
A buszok késnek, el eltévednek néha, vagy épp nem tudják , hogy magasságkorlátozás van , ha nem a pont kijelölölt útvonalon mennek. 395 Scania pávatollas is felbukkan HHY812? vagy az egyenfehér LLB 712 a MAN tipusból.