Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Me30 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 51447

még nem rakta össze,mert nem kapta vissza a porlasztókat.  :( 

ha eltudnám vinni az autót jó lenne,de nem megy: ( bp-től vagyunk kb. 30 km-re,de egyik szerelő sem ér rá. 

Előzmény: gesszti (51446)
gesszti Creative Commons License 2016.12.07 0 0 51446

Váltó gondot ne vesd el teljesen. Akár még lehet is. Látni, próbálni kéne az autód.

Mi lett a porlasztókkal? Van már eredmény? Esetleg összerakta a szerelő?

 

Vargamunka

Stefi mester

Zoltán

 

Itt a fórumban, vagy google-vel megtalálod az elérhetőségüket. Legtöbben hozzájuk hordjuk az autónkat.

Előzmény: Me30 (51445)
Me30 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 51445

5 autóvillamosságit hívtam. 4nek nincs ideje megnézni. :( 1 pedig azt mondta,hogy váltó gond :(

Előzmény: Me30 (51444)
Me30 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 51444

kézi váltós. tudnátok mondai valaki aki autó "villamosságival" foglalkozik és tudja,hogy hol keresse a hibát? 

Előzmény: gesszti (51438)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 51443

amíg nem cseréled húzd le róla a csatlakozót, elég kellemetlen egy tolatólámpa mögött menni

Előzmény: plexy1 (51441)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.07 0 0 51442

váltóba a kapcsoló valószínű cserés

Előzmény: plexy1 (51441)
plexy1 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51441

A következő problémára szeretnék megoldást/segítséget kérni: 1.5 dci scenic II folyamatosan világít a tolató lámpa, indítás után a tolató radar is pittyeg mintha R-be lenne.

 

köszönöm

gesszti Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51440

Egyszerű a történet. Ideiglenesen ki kell kötni a gyanús cuccokat, és mérni...

Előzmény: kelger (51437)
gesszti Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51439

Ráakasztasz egy áramerősségmérőt, és szépen egyesével elkezded kiszedegetni a biztosítékokat. Előbb-utóbb meg lesz.

Előzmény: Istvanka1234 (51431)
gesszti Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51438

Ha nem a rükverc jeladó, akkor vezeték kidörzsölődést, és érintkezési hibát keressetek.

 

Amúgy kézi váltós, és nem automata, ugye?

 

Előzmény: Me30 (51428)
kelger Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51437

Szia,

 

igen ezt a Renaultban meg is nézték, 200mA. (a kérdés nekem még itt hogy Miért??, a Renault argumentációja miszerint a riasztó meg a motortérzár nekem nem állja meg a helyét. 1 elvileg kevesebbet fogyaszt 1/20 -át elviekben, másrészt korábban miért nem volt baj ugyanezekkel) -> Ezek nem változtak mások igen a kocsiban.

 

Akksit idén tavasszal cserélte Renault Renault akksira.

 

??

Előzmény: bnorci71 (51436)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51436

egyszerű egy műszer kell a az aksi kábelre ami mutatja az átfolyó áramot és rögtön látod mennyi a fogyasztás

 

egy mélymerített aksi hamar megadja magát nem tesz jót neki elindul a szulfátosodás benn

 

konzol szerintem ha rögzített nem fogyaszt áramot

 

Előzmény: kelger (51435)
kelger Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51435

Sziasztok,

 

1. Hogyan látjátok az alábbi problémát?

2. Budapesten lehetőleg Budai elérhetőséggel tudtok jó elektroműszerészt ajánlani az alábbi témára?

 

Probléma: Akkumulátor gyorsan lemerül (Amennyiben nem használom, akkor max 2 hetet bír, de inkább kevesebbet. Ma is lemerült, úgy hogy előző hét csütörtökön mentünk vele rövidet.)

 

Budai Baumgartnerbe vittük de ott azt mondják, hogy ez normális, mert az utólagosan beszerelt eszközök miatt magas az áramfelvétel ~200mA (1 riasztó+1motortérzár ami elektronikus)

3. Lehet ez az áramfelvétel valós? (a riasztónál   < 5 mA láttam.., motortérzár nem vesz fel áramot nyugalmi helyzetben)

 

 

Kórtörténet:

Klíma és ventilátor (nem fújt) problémák miatt többször is volt a nyár folyamán a kocsi a Budai Renault Baumgartnerben.

2016.08.08 Klímaolaj, klímagáz csere +pollenszűrő

2016.08.29 Fűtés ellenállás csere + kábelvég cserék

2016.09.01 Klíma nyomáskapcsoló csere

!!! Nagyjából szerintem ezen beavatkozás sorozat után volt hogy a kocsi akkumulátora lemerült érezhetően gyorsabban (a kocsit elég rendszertelenül használjuk, van hogy akár 1-2 hétig sem...) Pár alkalommal otthon rátettem töltőre és feltöltöttem.

2016.09.23 Feltételezés volt hogy a műszeregység (kijelző amiben a km óra állás is el van tárolva) okoz túlfogyasztást, ez után beszereztünk egy másik műszercsoportot, így a kocsi 158e helyett 115e km mutatott az új műszeregység végett (de természetesen a rendes km tudom és vezetem)..

 

Ezek után lehet lett egy kisebb javulás azaz kevésbé merült le, de ez szerintem nem igen észlelhető, lévén, hogy igyekeztünk sűrűbben használni, nehogy lemerüljön.  No de mégis lemerül... (Tavasszal volt rajta egy akkumulátor csere de sajnos nem tudom felidézni hogy miért..)

 

+ Info Lehetséges ok:

Korábban már rendetlenkedett a két első ülés közötti könyöklő/tároló doboz elektromos kapcsolója. Többször kellet meghúzni (kicsit noszogatni), hogy kioldjon és előre-hátra pozíciót lehessen állítani rajta.  Ez a legutóbbi Baumgartner látogatás óta nem mozdul (betolták a leghátsó pozícióba és ott van). Nyomogathatom a gombot nem csinál semmit és nem lehet mozdítani. Ennek lehet esetleg hatása a megnövekedett tartós áramfelvételre?

 

Köszönöm a segítséget!

 

Üdv:

Gergő

 

PS: Másik autónknál még több állandó fogyasztónál semmi lemerülés probléma nincs 2 hét nem használta után, ahogy ennél sem volt korábban...

 

 

bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51434

neked talán van a padlórekeszbe is világítás lehet az is pl ha rosszul van lezárva vagy rossz a kapcsoló

 

próbáld ki levett aksisaruval ha úgy OK akkor tényleg leszívja valami

Előzmény: Istvanka1234 (51431)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51433

develooper

 

a fórum felhasználó keresőjébe >> e-mail

Előzmény: chefr (51429)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51432

jeladó hiba nem állítja le a motort balesetveszély

én zárlatra tippelnék kidörzsölődött kábelre, vagy elszakadtra, ami amikor a motor megmozdul hátrafelé kontakthibás lesz

ezért tudsz hátrafelé menni mert akkor előre mozdul a motor

érdemes lenne beindítani majd rángatni a motort kézzel

Előzmény: Me30 (51428)
Istvanka1234 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51431

Sziasztok!scenic 1.5 dci 2005 van. Ha két napig nem inditom be akkor leszivja az aksit semmi áram nem marad az aksi új.Ha tud valaki valamit kérem segítsen koszonom!!

gabocsiga Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51430

Ami hátrafelé megy annak a motornak semmi baja nincs szerintem...

Előzmény: Me30 (51424)
chefr Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51429

Üdv!

 

Tud valaki segíteni, hogy a beépített gyári navigációba milyen írott új térképet lehet beletenni ami működik is?

 

Me30 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51428

esetleg lenne tipp,hogy melyik jeladó okoz ilyen hibát? (mert ha sikerül elhozni,akkor megpróbáljuk itthon orvosolni...)

 

Előzmény: bnorci71 (51426)
Me30 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51427

;) autószerelő legalább 10-15 éve. mindenképp megírom hogy mi volt a probléma,ha valaki megtudja oldani :(

Előzmény: gesszti (51425)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51426

én kifogytam a tanácsból

egyet kérünk ha meggyógyult az autó egy hozzáértőnél írd meg nekünk mi volt a baj

Előzmény: Me30 (51424)
gesszti Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51425

Zárlatosak... Csak hátrafelé? Talán szivattyú, talán légtömegmérő, talán porlasztó... Nyugtass meg, hogy nem varrógépszerelőhöz vitted a kocsit. :-(

Előzmény: Me30 (51424)
Me30 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51424

rákérdeztem újra,hogy miért kellett kiszedni a porlasztókat(és elvitetni): azért mert lehet,hogy azok zárlatosak.

 

 

De akkor hátra felé miért megy a kocsi? :( ;( elszomorító a találgatás

Előzmény: bnorci71 (51422)
Me30 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51423

köszi. :( én sem bzok most már benne. remélem holnap visszarakja a porlasztókat és eltudom hozatni

Előzmény: bnorci71 (51422)
bnorci71 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51422

ajajjjj

 

ha egy autó megy hátramenetbe de előre nem az nem befecskendező probléma

 

ez a szerelő csak találgat és fogalma nincs róla mihez nyúljon

hozd el onnan mihamarabb mert drága lesz a vége és nem lesz jó az autó ezt most borítékolom

Előzmény: Me30 (51417)
gesszti Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51421

Nyilván van ilyen, hogy a porlasztókat be kell vizsgálni, de azt előbb alá kell támasztani diagnosztikai vizsgálattal, résolajméréssel. Ha ezek egyértelműen azt mutatják, hogy bajos valamelyik porlasztó, akkor kell csak kiszerelni, és dieseles céghez elküldeni bevizsgáltatni, hisz ennek a bevizsgálásnak is van költsége. Normális szerelő ilyen előzetes vizsgálatokról szokott fényképet csinálni, vagy legalább a diagon látott eredményeket kinyomtatja.

Előzmény: Me30 (51419)
grandscenic Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51420

Szia! Köszönöm válaszod de azóta már "meggyógyult".

Másnap inditottam minden úgy működik mint azelött.

Èrdekes ez a Renault elektronika.

Előzmény: leedeero (51386)
Me30 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51419

állítólag azért,hogy gépre tegyék tesztelés szempontjából :( de én nem értem,mert nőből vagyok ;) 

Előzmény: gesszti (51418)
gesszti Creative Commons License 2016.12.06 0 0 51418

Sajnálom... ha van diagja, minek küldözgeti a porlasztókat? :-( 

Előzmény: Me30 (51417)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!