Az állófűtést nem kell feltölteni semmivel? (mire gondolsz? meleggel? :-) vagy mivel szeretnéd feltölteni?)
Az állófűtés dízel üzemű ahogyan az autód is. Áll az autó alján lévő kályhából , vezérlőből és egy távirányítónak is kellene hozzá lennie.
Ha megírod, hogy helyileg merre vagy, és esetleg közel hozzám akkor tudok segíteni. Van itt jó szaki. Minden javítható és van mindene az állófűtésekhez.
Ez a funkció mindössze annyit csinál, hogy a program használata esetén elrejti-e a felső értesítési sávot, amin az óra, akku töltöttség, stb látható. Tuti nincs köze ahhoz, hogy látja-e a Multit vagy sem. Nem lehet, hogy érkezett egy programfrissítés, és onnantól megy?
Sziasztok! Én új vagyok itt és a multiplám is az. Jelenleg egy autószerelőnél van és ma alánéztem és láttam, hogy a webasto állófűtés szerkezeti egysége benne van az autóban. Azt is láttam a műszerfalon, hogy a szabályzó csatlakozója is lóg. A szabályzó nincs meg az állófűtéshez.
Azt szeretnem kérdezni Tőletek tapasztalt fórumtagok, hogy milyen egységekből áll az állófűtés és hogy valakinek szabályzó elektronikája van-e hozzá? Föl kell-e tölteni és ha igen, mivel? Illetve érdemes-e foglalkozni a dologgal vagy felejtsem el.
Minket is utolért (ismét) a csomagtérajtó zár probléma. Két éve Degeczi leírása alapján már egyszer szétszedtem a működtető gombot, kitisztítottam a jó sok port és sarat, majd egy védő gumidarabot ragasztottam fölé. Most látszott, hogy ez jó szolgálatot tett, mert már nem volt tele trutyival a mikrokapcsoló környéke, illetve azóta télen nem volt befagyva a gomb.
Most viszont - bár hallani lehetett a kattanást- a kapcsoló nem zárta az áramkört.
Eredetileg én is egérből akartam belerakni másikat, de mivel nem teljesen stimmelt a donor, inkább tovább bontottam. A kapcsolóban lévő billenő réz lapka egyik vége volt oxidálódva. Ez egyszerűen kiemelhető, egy kis letwasseres kezelés (esetleg. kontakt spray) hatására szinte újjá lesz, és ismét működik a kapcsoló.
Eladósorba került a multink.Én robogóval járok ,feleségem a sajátjával így csak áll a ház előtt.Lakáscserén gondolkodunk és inkább a pénz kéne ami benne áll.
Szerintem a dízel másféle ecu-t használ, ezért lehet, bár az elmúlt 3 hónapban már frissülhetett a torque tudása, de 3 hónapja még nem ismerte a benzines/ CNG-s computert.
Tegnap alámentem a kocsinak, alaposabban megnéztem. A két első gumi belső éle bizony eléggé kopott. A futómű nem kopog, viszont ettől még lehet, hogy a szilentek kimentek, valamelyik nap megemelem, és megrángatom a kerekeket, hátha kiderül, mi lóg...
Az normális amúgy, hogy a toronyszilentnél ha fent nézem, miközben lökdösöm a gépet, lágy mozgást látok?
Valóban, álló helyzetben teljesen nem sikerült elérni a 110 fokot, előtte 105 körül már ment a venti. Nyári melegben sűrű araszolgatással már elérte és ott villogott a lámpa is. Gombát már cseréltek, minden maradt a régi. Lehet hülyeség, de azóta csinálja mióta a hűtővíz le lett cserélve a vízhőfokmérő beszerelésekor. Ezzel akkor nem foglalkoztam, most nézem, hogy UNIX saját márkás hűtőfolyadék került bele.
Két Torque van a telefonomon, az egyik ismeri a Multiplát (2004-es dízelt)
Mondjuk nem sok mindent tud megmutatni, de az alap dolgokat jól (fordulatszám, sebesség, hűtővízhőmérséklet), és még tán a turbónyomást, terhelést, átlagfogyasztást (pillanatnyi fogyasztásként viszont mindig fals értéket írt ki), beszívott levegő hőmérséklete, ill. légtömegmérő adatait is.
A torque sajnos nem ismeri a Multiplát, viszont van a play-en egy alfaobd nevú program, azzal megy, csak egyre vigyázz, egy- egy alkalommal 5-6 percnél hosszabb ideig ne használd, mert akkor kidob a demó verzióból. Puntonál volt ilyen alapjárati lámpázgatás, olajgomba cseréje megoldotta. A 110°C az nem sok egy kicsit? Hogy csinálod, hogy felmegy egyáltalán addig? Jóval előtte kapcsolnia kellene a ventillátoroknak, és visza kellene hűtenie 100 alá. Bár ha jól tudom, 120°C körül villan ki a lámpa.
Amúgy egy érdekes dolog a hűtővíz körről:
A vízkörben van egy nyomásszabályzó, mégpedig a túlfolyó tartály kupakja, az 1.4 bar-nál nyit. Én jártam úgy, hogy autópályán becsülettel meghajtva, onnan 3 km-t legurulva, tehát rendesen visszahűtve is túlnyomta a vizet, engedte ki a sapka mellett, na mondom, hengerfejesre hajtottam. De érdekes, hogy a kupak adta meg magát, egy új kupakkal hibátlan lett.
Skacok létezik az, hogy bluetooth-os OBD2 a 2000-es benzinesemben nem látja az ECU-t? Torque programmal próbáltam, az OBD és az Android látja is egymást, de semmi több.
Más: korábban írtam, hogy meleg motornál villog az olajnyomás lámpa. Megmértük, 110 fok körüli vízhőnél stabil 0,9 bar alapjáraton. Fordulatra azonnal emelkedik.
Ha valaki ad a motorer 50-et a masik az ajtoker 50-et a harmadik az uleseker 50-et a tobbit kiarulva a sajat befekteteset csokkentve nincs turo a lo hatan
Ha telefonál, hogy elindul, akkor vár rá 2-3 órát, ha nem jön valaki addig pénzzel. :)
Nincs ezzel semmi baj. Akinek van pénze, akar venni, az vesz, aki nem, az így járt.
Zoli kiírásait nem értettem annyira. Nem egy zacskó cukrot cserélt volna egy zacskó ropira. Itt nem volt rá hirtelen vevő, pénz, összhang hát nem volt. Kicsit túl lett ragozva, nem volt ebben ennyi.