Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vendelzoli Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39648

Szia

Az állófűtést nem kell feltölteni semmivel? (mire gondolsz? meleggel? :-) vagy mivel szeretnéd feltölteni?)

Az állófűtés dízel üzemű ahogyan az autód is. Áll az autó alján lévő kályhából , vezérlőből és egy távirányítónak is kellene hozzá lennie.

Ha megírod, hogy helyileg merre vagy, és esetleg közel hozzám akkor tudok segíteni. Van itt jó szaki. Minden javítható és van mindene az állófűtésekhez.

Előzmény: multi peter (39644)
R!ck4 Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39647

Ez a funkció mindössze annyit csinál, hogy a program használata esetén elrejti-e a felső értesítési sávot, amin az óra, akku töltöttség, stb látható. Tuti nincs köze ahhoz, hogy látja-e a Multit vagy sem. Nem lehet, hogy érkezett egy programfrissítés, és onnantól megy?

Előzmény: emeletesauto (39645)
babarucu Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39646

Szia! A keresobe beirod allofutes van info boven kepalbum magyarazat egy vezerlokapcsolot 20 korul talalsz a neten ha csak az kell

Előzmény: multi peter (39644)
emeletesauto Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39645
Nézd meg a Torque álltalános beállitásában a status bar ki van-e pipálva.Ha igen szedd ki.Nekem azóta mükszik.Az enyém is 2000-es.
Előzmény: ritchie02 (39633)
multi peter Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39644

Sziasztok! Én új vagyok itt és a multiplám is az. Jelenleg egy autószerelőnél van és ma alánéztem és láttam, hogy a webasto állófűtés szerkezeti egysége benne van az autóban. Azt is láttam a műszerfalon, hogy a szabályzó csatlakozója is lóg. A szabályzó nincs meg az állófűtéshez.

 

Azt szeretnem kérdezni Tőletek tapasztalt fórumtagok, hogy milyen egységekből áll az állófűtés és hogy valakinek szabályzó elektronikája van-e hozzá? Föl kell-e tölteni és ha igen, mivel? Illetve érdemes-e foglalkozni a dologgal vagy felejtsem el.

 

Előre is köszönöm a segítséget.

gólyás Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39643

Sziasztok!

 

Minket is utolért (ismét) a csomagtérajtó zár probléma. Két éve Degeczi leírása alapján már egyszer szétszedtem a működtető gombot, kitisztítottam a jó sok port és sarat, majd egy védő gumidarabot ragasztottam fölé. Most látszott, hogy ez jó szolgálatot tett, mert már nem volt tele trutyival a mikrokapcsoló környéke, illetve azóta télen nem volt befagyva a gomb.


Most viszont - bár hallani lehetett a kattanást- a kapcsoló nem zárta az áramkört.

 

A kibontás leírását olvassátok Degeczinél (http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=131312860&t=9039639), csak amiatt írok, hogy megosszam a jó hírt: maga a mikrokapcsoló egyszerűen szétpattintható!

 

Eredetileg én is egérből akartam belerakni másikat, de mivel nem teljesen stimmelt a donor, inkább tovább bontottam. A kapcsolóban lévő billenő réz lapka egyik vége volt oxidálódva. Ez egyszerűen kiemelhető, egy kis letwasseres kezelés (esetleg. kontakt spray) hatására szinte újjá lesz, és ismét működik a kapcsoló.


S.

      

Előzmény: Degeczi (38817)
oros1 Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39642

Sziasztok!

Eladósorba került a multink.Én robogóval járok ,feleségem a sajátjával így csak áll a ház előtt.Lakáscserén gondolkodunk és inkább a pénz kéne ami benne áll.

2001 Benzin .http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/multipla/fiat_multipla_1.6_100_16v_sx-8326257

bojo Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39641

A dieselé az Bosch, míg a benzinesé Magnetti Marelli.

Előzmény: R!ck4 (39640)
R!ck4 Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39640

Szerintem a dízel  másféle ecu-t használ, ezért lehet, bár az elmúlt 3 hónapban már frissülhetett a torque tudása, de 3 hónapja még nem ismerte a benzines/ CNG-s computert.

Előzmény: Degeczi (39635)
babarucu Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39639

Az egér kajakra rajta van a motoron szerintem a csatlakozó vagy előtte a vezetékhalmaznál van érintkezési hiba

Előzmény: juhaszmarton (39629)
Bodrobert Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39638

Tegnap alámentem a kocsinak, alaposabban megnéztem. A két első gumi belső éle bizony eléggé kopott. A futómű nem kopog, viszont ettől még lehet, hogy a szilentek kimentek, valamelyik nap megemelem, és megrángatom a kerekeket, hátha kiderül, mi lóg...

Az normális amúgy, hogy a toronyszilentnél ha fent nézem, miközben lökdösöm a gépet, lágy mozgást látok?

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39637

Próbáld meg Alfaobd-t, 20 percig megy alap dolgokkal. Már tud megyarul is, bár van még mit javítanom rajta.

 

Előzmény: ritchie02 (39633)
ritchie02 Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39636

Valóban, álló helyzetben teljesen nem sikerült elérni a 110 fokot, előtte 105 körül már ment a venti. Nyári melegben sűrű araszolgatással már elérte és ott villogott a lámpa is. Gombát már cseréltek, minden maradt a régi. Lehet hülyeség, de azóta csinálja mióta a hűtővíz le lett cserélve a vízhőfokmérő beszerelésekor. Ezzel akkor nem foglalkoztam, most nézem, hogy UNIX saját márkás hűtőfolyadék került bele.

Előzmény: R!ck4 (39634)
Degeczi Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39635

Két Torque van a telefonomon, az egyik ismeri a Multiplát (2004-es dízelt)

 

Mondjuk nem sok mindent tud megmutatni, de az alap dolgokat jól (fordulatszám, sebesség, hűtővízhőmérséklet), és még tán a turbónyomást, terhelést, átlagfogyasztást (pillanatnyi fogyasztásként viszont mindig fals értéket írt ki), beszívott levegő hőmérséklete, ill. légtömegmérő adatait is.

Előzmény: R!ck4 (39634)
R!ck4 Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39634

A torque sajnos nem ismeri a Multiplát, viszont van a play-en egy alfaobd nevú program, azzal megy, csak egyre vigyázz, egy- egy alkalommal 5-6 percnél hosszabb ideig  ne használd, mert akkor kidob a demó verzióból. Puntonál volt ilyen alapjárati lámpázgatás, olajgomba cseréje megoldotta. A 110°C az nem sok egy kicsit? Hogy csinálod, hogy felmegy egyáltalán addig? Jóval előtte kapcsolnia kellene a ventillátoroknak, és visza kellene hűtenie 100 alá.  Bár ha jól tudom, 120°C körül villan ki  a lámpa.

 

 

Amúgy egy érdekes dolog a hűtővíz körről:

A vízkörben van egy nyomásszabályzó, mégpedig a túlfolyó tartály kupakja, az 1.4 bar-nál nyit. Én jártam úgy, hogy autópályán becsülettel meghajtva, onnan 3 km-t legurulva, tehát rendesen visszahűtve is túlnyomta a vizet, engedte ki a sapka mellett, na mondom, hengerfejesre hajtottam. De érdekes, hogy a kupak adta meg magát, egy új kupakkal hibátlan lett. 

Előzmény: ritchie02 (39633)
ritchie02 Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39633

Skacok létezik az, hogy bluetooth-os OBD2 a 2000-es benzinesemben nem látja az ECU-t? Torque programmal próbáltam, az OBD és az Android látja is egymást, de semmi több.

 

Más: korábban írtam, hogy meleg motornál villog az olajnyomás lámpa. Megmértük, 110 fok körüli vízhőnél stabil 0,9 bar alapjáraton. Fordulatra azonnal emelkedik.    

juhaszmarton Creative Commons License 2014.10.06 0 0 39632

Köszönöm, igen próbáltam, de teljesen nem lehet levenni a hangját – jogos tulajdonképpen hibaüzenet :-)

Előzmény: Vilmos a gázos (39630)
bombahoppa Creative Commons License 2014.10.05 0 0 39631
Vezeti a kocsit eleget az asszony? Add a kezébe a kormányt, oszt el sem engedi többet!
Előzmény: juhaszmarton (39629)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2014.10.05 0 0 39630

Első körben ki lehet kapcsolni a csipogást azt hiszem, akkor az "asszonyt" nem irritálja.. ;) Többit majd a hozzáértők..

Előzmény: juhaszmarton (39629)
juhaszmarton Creative Commons License 2014.10.05 0 0 39629

Segítsééég! Kezdek egyedül maradni a Multipla szeretetével a családban, mert az EGR nem hagy békén.

2004 1,9 JTD motor. Ami már megtörtént: EGR tisztítás, légtömegmérő csere, testkábel csere, generátor csere.

A sípolás újra előjött, most egy kátyúnál faluban. Lehet ezen segíteni, vagy olyan mint egy hímestojás?

Csak a gyerekek élvezik a sípolást, de már kórusban kérdezik: EGR? 

Szóval ha van valami ötlet, javaslat, hálás lennék, mert hozzájárulna a családi békéhez!

Köszöni: marci

 

czm73 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 39628

Szia!

 

Majd egy éve szerencsésen működik már új kulcsokkal, a régi meg megmaradt tarcsinak.

Azért kössz az infot!

 

Üdv!

Előzmény: multidroid (39619)
babarucu Creative Commons License 2014.10.05 0 0 39627

Ha valaki ad a motorer 50-et a masik az ajtoker 50-et a harmadik az uleseker 50-et a tobbit kiarulva a sajat befekteteset csokkentve nincs turo a lo hatan

Degeczi Creative Commons License 2014.10.05 0 0 39626

túrt

Előzmény: M.Sanyi (39625)
M.Sanyi Creative Commons License 2014.10.05 0 0 39625

nem vészmadárkodás, de a végén majd moshatjátok a túrót a lónak a hátáról.

bombahoppa Creative Commons License 2014.10.05 0 0 39624

legközelebb már lesz 5 nevünk akit érdekel, és nem az összegyűjtésükre megy el két hét

 

 

Előzmény: babarucu (39623)
babarucu Creative Commons License 2014.10.05 0 0 39623

Legközelebb kell csinalni egy táblázatot kinek mi kell konkrét összeggel mit ad érte összeg nélkůl komolytalan vágyálom

M.Sanyi Creative Commons License 2014.10.04 0 0 39622

Ha telefonál, hogy elindul, akkor vár rá 2-3 órát, ha nem jön valaki addig pénzzel. :)

 

 

Nincs ezzel semmi baj. Akinek van pénze, akar venni, az vesz, aki nem, az így járt.

Zoli kiírásait nem értettem annyira. Nem egy zacskó cukrot cserélt volna egy zacskó ropira. Itt nem volt rá hirtelen vevő, pénz, összhang hát nem volt. Kicsit túl lett ragozva, nem volt ebben ennyi.

Előzmény: ritchie02 (39621)
ritchie02 Creative Commons License 2014.10.04 0 0 39621
Akkor most félrerakás vagy előbb ideér?
Előzmény: R!ck4 (39620)
R!ck4 Creative Commons License 2014.10.04 0 0 39620

Egyetértek, félrerakás max 2-3 órára, aki előbb ideér, és előbb fizet, azé a cucc.

Előzmény: vendelzoli (39617)
multidroid Creative Commons License 2014.10.04 0 0 39619

Szia!

Biztos, hogy kivan ütve?

A régi kulcsodat használod, vagy egy sima újat?

Találkoztam olyannal ami "kivanütve" aztán mégsem volt. Meg lett csinálva a sima kulcs és nem indult.

Mondjuk ezt nem Pécsen csinálták.

Üdv.:multidroid

Előzmény: czm73 (39615)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!