Szia! A kezelés egészségügyi kezelést jelent. (mint már írtam, de minek, ha nem olvastok) A kifogáskezelés pedig üzleti megbeszélések része. Reklamáló ügyfél esetén konfliktuskezelést alkalmaznak. Persze látatlanban eldönteni ki reklamál jogosan, ehhez már elég nagy méretű arc kell. A kifogáskezelés minden üzleti, értékesítési akadémia, főiskola, képzés anyaga. Mivel ez egy szakma, ha tudod mit jelent ez. Például az OTP is ezt alkalmazza: Ha tart a lakáshiteltől, mert nem biztos az állása, beépítik az erre szóló biztosítást is. Ezzel kezelik egy kifogását! Én elsősorban az ügyfeleim véleményére adok, az pedig pozitív. Sőt! Olvassatok bele a Zepter és AMC edényben főzők oldalába: A mocskolódásotok ellenetek fordítja az embereket.
Ennek nem sok értelme van. Ha egy becsapott fogyasztó perel, ügyvédet fogad, nem egyesületet. Aki persze részesül a kiharcolt kártérítési összegből, ha így állapodtak meg (és nem egyéb díjazásban, például ráfordított idő alapján számláz a jogász).
De ha maga az egyesület perel – lásd Zepter elleni perük –, és ezt általában teszi, nem egy konkrét vásárló nevében, kitől kap jutalékot?
#1776 lesz az, a #1777-ben egy exkollégád számolt zepteres karrierjének elképesztő részleteiről (nem dicsérte a céget).
Kérlek, szíveskedj valami linkkel bizonyítani, hogy az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület jutalékot kér a tevékenységért. Én csak annyit találtam, hogy e szervezetnek bárki tagja lehet. Az éves tagdíj alapesetben 1000 (Ft), a prémium tagság ára már borsosabb: 6 000 Ft, igaz, ez már magánban foglalja a Kosár magazin éves előfizetői díját is (A 6 000-ből adnak még 1000 Ft kedvezményt, ha egy összegben fizeted be.) De ez nem jutalék, ráadásul nem vadásszák a tagokat kamu közvélemény-kutatásokkal, kéretlen telefonhívásokkal, vagy utcán leszólítva, zaklatva őket. Meglepne, ha piramisba rendeznék magukat, és a felsővonal kiváltságosai szétdobnák maguk között a tagságtól kicsikart havi nyolcvanhárom, illetve négyszáztizenhat forintokat.
Valami seggfej Zepter-guru mondhatott esetleg valami hasonlót egy hagymázas mítingeteken, te pedig azóta mantrázod, anélkül, hogy utánanéztél volna, mert magadból és a Zepterből indulsz ki.
Ui. A kezelés Bioptron lámpás kezelést jelent, amivel ki tudja próbálni a készülék hatását a problémájára. Ha ennyire nem vagy képben, minek írsz hülyeségeket.
Szia! 1. Válaszoltam:1777-esben, talán olvass, mielőtt írsz. 2. Valakit azzal vádolni, hogy nem mond igazat, erős, még tőled is. Ha mindenképpen bunkózni akarsz, csak csináld, én nem fogok. 3. Engedd meg, hogy én döntsem el, hogy nevezem az ügyfeleimet, hiszen nem mindenki vásárló. A legtöbb cég Tisztelt Ügyfelünk megszólítást használ, és mivel te amúgy sem tartozol ebbe a kőrbe, és őszintén remélem, hogy nem is fogsz, nem kell foglalkoznod vele. 4.18 év szerintem jelent valamit a piacon. 5. Ezek után bocsi, de a te véleményed egyáltalán nem érdekel.
Az enyém Solingen anyagú szendvicstalpú készlet "Royal" névvel adták, de 14, vagy 15 éves. Nem "18/10"es, hanem kerámiabetétes talpú nemesacél kotlák. Tökéletes, rendkívül soká tartja a meleget, és ezzel számolni is kell, mert esetleg túlfő a kaja! A fedők érdekes kialakítású edény peremébe tökéletes fémzáródva enyhe túlnyomást hoznak létre főzés közben.
Dögnehéz minden darabja.
Sajna különleges alkalommal az utolsó Szegedi Ipari Vásáron vettem.
Több olyan eset van, amikor a cég az ügyfélnek ad igazat. Hidd el, hogy 16 milliárdos forgalmat nem lehet átverésekre alapozni. Annyit, hogy minden vitás esetben, amikor felmerült a kolléga felelősségének lehetősége, a Zepter elnézést kér, a kollégát büntetik, akár el is bocsátják.
Drága jó Királyhegyi Pali bácsit, a jeles írót és humoristát köszöntötték hetvenöt éves korában. Ő el volt keseredve, nem élte meg ünnepként a jubileumot, ezért a riporter arról győzködte: az öregkornak is vanna szépségei.
– Csak egyet mondj! – felelte erre K. P.
Erre kérlek téged is.
Csak egy ko9nkértét esete mutass fel itt, amikor a Zepter az ügyfélnek adott igazat.
Egyébként én nem "rendelkezem" merev állásponttal.
Az irodai értékesítés valóban az egyik zepteres főnök fejéből pattant ki, és lehet hogy jó is. Én is irodai értékesítésben dolgoztam, és mégis mennem kellett kérdőívezni. Sőt amikor már hirdethettem és saját embereket toboroztam, akkor azokat is én vezettem be a "kérdőívezés rejtelmeibe". És igen, valóban az ügyfeleket behívod, de a telefonszámlát akkor is ki kellett fizetni, mert le osztják. Ha érdekel a Váci út 187-ben dolgoztam az Ambrus csoportnál. És a korrektségről annyit: egy nagyon jó barátnőm is ott dolgozott kb. 3 hónapja, amikor kitalálták neki, hogy Nagykőrösön nyissanak irodát még két legalább olyan tapasztalatlan emberrel. A felszerelést saját pénzen kellett megvenniük (íróasztal, székek, fogasok...stb.) a telefont is saját pénzen kellett rendezniük. Saját pénzen járt le Nagykörösre mindennap, és amikor szóvátette hogy kellene a benzinbe lóvé akkor csak hümmögtek az illetékesek. Ez egy nagy multi cég? Nevetnem kell.....
Légyszi küldjél nekem pontos átvert példát, konkrétnak utána tudok nézni. Az egyesület neve pedig:Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület, ők pereltek, de nem hatóság és főleg nem főfelügyelet. Egyébként szerintem a magyar ember előbb ragad billentyűzetet, ha panasza van, mintha elégedett. Ugye nem gondolod, hogy ez a fórum reprezentatív felmérés? Ennyire nem lehetsz naiv. Nekem vannak Zepter edényeim is, de nem kell hozzá indukciós főzőlap. Sőt a régebbi edények nem voltak alkalmasak erre a főzőfelületre, csak az újabb változatok. Olyan edénye nincs a Zepternek, ami kizárólag valamilyen főzőlapon használható, de tényszerű, hogy a legtakarékosabb az indukciós.Nekem gázom van, és szuperül lehet rajta főzni. Egyébként mosolyoghatsz, de a mi megyénkben összesen két olyan ügyfél volt, aki jelezte, hogy probléma lenne, mindkét esetben megoldódott a dolog, és nem marasztalták el a Zeptert. Egyébként a Zepter vitás esetben az ügyfélnek ad igazat. És tele vagytok a kötbérrel, amit nagyon kevés esetben hajt be a cég. A mi "rajongóink" egyébként nem dumában, hanem vásárlásaikkal, ajánlásaikkal mutatják ki a ragaszkodásukat! Tehát ajánlanak engem ismerősnek, rokonnak, stb. Tudom, hogy hiába írom le ezeket, mert ti merev állásponttal rendelkeztek, de nem is igazán érdekel. Én dolgozom, értékesítek, és szeretnek az ügyfeleim.Ennyi.
A Google által kidobott átvertek is a papírjaikat nézték, aztán rájöttek, hogy mire használhatják azokat. És nem kevesen vannak.
Gondolkoztál már azon, miért lehet az, hogy a legtöbb márkának van saját, elszállottságig megrendíthetetlen rajongótábora, a Suzuki Wagon R-től kezdve, a svájci bicskán és az NDK gyártmányú, kivehető ajtós turmixgépen át a kínai koppintású Beate Uhse vibrátotokig, csak te izmozol itt magányosan (és reménytelenül) a Zepter mellett? Miért nem siet segítségedre a megelégedett felhasználók és márkahű fanok elvakult tömege? Miért csak egy leány van talpon e topikban, amely egyébként pont azért indult, hogy egybeterelje a boldog Zepter-tulajdonosokat?
Azzal pedig, hogy nem neheztelsz az ügyvédekre és a jogsegély-szolgáltatókra, mert ők jutalékot kapnak azért, hogy klienseik megszabaduljanak az általatok megtévesztéssel rájuk mért méltánytalan anyagi terhektől, amelyek része a ti jutalékotok is, illetve hogy ezért kártérítést szerezzenek az ügyfeleiknek, megmosolyogtattál. Nem látok olyan párhuzamot köztetek, amely akár a végtelenben is találkozást eredményezne, főleg úgy, hogy ti nem vagytok egyenesek. (Egyébként a tűzoltók sem ingyen dolgoznak.)
Ezek után is érdekelne még a jutalékos rendszerben tevékenykedő fogyasztóvédelmi egyesület pontos neve. Nyilván ismered, ha perelni akarták a Zeptert is. (Egyébként nem perelni akarták, hanem elmarasztalták: de az nem egyesület volt, hanem hatóság, illetve főfelügyelőség.)
Nem Google-t nézem, hanem az edényeim garis papírját. Ha gondod lenne, bár én edényt nem árulok, de segítek szívesen. Az új egyesület pedig amivel televan a sajtó, akik akarták perelni a Zeptert is. Nincs bajom, hogy jutalékban vannak, én is abban vagyok, csak kiegészítésként írtam.
Mi a neve ennek az "új" egyesületnek? Nem mondom, hogy nem lehet ilyen, bár kételkedem, amennyiben közhasznú, nonprofit egyesületről van szó. De ha így lenne is: mi ezzel a baj? Az ügyvédek is százalékot kérnek/kapnak sok esetben, például munkajogi vagy kártérítési perekben. A károsultaknak így is megéri.