Ez a 25 pacis volt.Benzinkút csak terepen kellett hozzá,országúton jól fogyasztott.A tempóval is csak annyi volt a gond hogy 90-100nál rövid egyenesbe nem lehetett vele kielőzni,vagy nagy bátorsággal:)Meg a tehén 90nél pöffen kettőt a dt pörög mint a barom így rövidebb az élettartalma ...........stb.
nekem a hátsó olyan volt, mintha nem is tapadt volna egyáltalán. az első sosem volt nekem 08... Aztán amikor 07 lett hátul, az sokkal jobb érzés volt :D nem is szolva most a dunloprol, ami meg aztán csaszter!
Az teljesen jó a kis DT-től. Ehhez is kell benzinkút?
A 90-100 as tempó szerintem nagyon jó, én az XT-vel is ilyen tempókat szoktam menni aszfalton. Ha ezt bírja hosszú távon is, akkor nagyon jó kis moci a DT.
125-ösből is van többfajta, vannak 15 meg 25 lóerősek is. Ez milyen volt?
Szerintem jól döntött, de majd kiderül. Én meg pont azon szoktam gondolkodni, hogy ki kellene próbálni a nagyvasak után valami 125-öset is. Amikor régebben a DT-vel jött a haver mennyire tudta tartani a tempót a Tenerével?
Jó nyilván kisebb a végsebessége, de úgy a nagy átlagot tekintve érdekel a dolog.
Valami jó kis 125-ös crossot ki kellene próbálni..
Na jó, bilibe lóg a kezem, tűnés vissza dolgozni! :)
Szerintem vegyél Kendát, mert itt mindenki konzervatív és Mitasozik, és így sosem tudjuk meg hogy milyen a Kenda. Amikor az RMC-ben voltam, ott megnézegettem a gumikat, és puhább - tapadósabb volt tapintásra.
Nekem most csak 1 hétre kellettek a cross gumik, így is elég nagy luxus ez hogy átgumiztatom erre a kis időre a motoromat, ezért döntöttem az olcsóbb mellett. De ha a Kenda ugyanannyi lett volna mint a Mitas, biztosan kipróbálom.
Amúgy a Mitas C10-es nagyon jó kis gumi, fülig ér a szám ha kimegyek vele motorozni. Aszfalton ha muszály menni, akkor kímélő 60-as tempó, gáz alapjáraton, de terepen ott nagyon jól érzi magát.
Kiváncsi vagyok mennyire fog majd kopni (törni) a bütyök, ha lesznek fejlemények majd megírom.
Na el is nyargaltam az itteni RMC be, és találtam Kendát. Van néhány napom mig pénzt látok, úgyhogy addig megálmodom, hogy Mitas vagy Kenda. Köszi az infót mindenkinek.
Tényleg az lenne az ideális ha két garnitura felni lenne.
Szerintem is E-07 a Mitasból a legjobb XT-re. A 8-as csak utcára való, a 9-es meg túlságosan terepgumi, aszfalton elég hamar elkopik, búg. Vegyes használatra 7-est vennék én is.
Kenda gumi az puhább mint a Mitas. www.kenda.hu -n vannak róla infók, itt a környékemen az RMC-ben szinte csak ez kapható. Gondolom akkor nem lehet rossz. Most a cross árakat néztem, 25%-kal drágább a Kenda a Mitashoz képest.
Az E-08 nekem aszfalton nagyon bevált, egy szilveszteri motorozáskor az EXC-vel egy hirtelen fékezéskor nyomtam vele véletlenül egy stoppie-t kb. 2 fokban!
Köszi mrfrizbi, akkor meg is beszéltük. Marad a Mitas 07, újonnan. Legfeljebb ha jobban állok anyagilag, veszek egy Metzeller, vagy Michelin garniturát.
Az igazság az hogy még a Kendát kerestem, mert elől az van ,és megvagyok elégedve vele, de nem találtam.
Valaki nem gondolta meg magát Tokajjal kapcsolatba?
Lehet hogy az enyém azért rossz, mert már elég használt és vsz. öreg is mert nagyon kemény a felülete. Még keresgélek a gumik közt , mert nekem mindennapi használatra kell, hó olvadástól , első fagyig.
XT550 van nekem, majdnem ugyanaz mint a 600-as XT, csak 3 mm kisebb a furat, meg ez még dobfékes. A többi ugyanaz.
Nálam a gumicsere nem azért volt, mert nem volt jó az E07, hanem egy hétre elmegyünk egy terepes túrára, és erre az időre kerültek fel a cross gumik. Utánna megy vissza az E-07.
Nekem volt már fenn crossgumi sokáig, hát aszfalton nagyon szar ezzel menni. De az E-09 is vegyes érzelmekkel volt nekem fenn. Az elvileg mindenes gumi, de nem hasonlítható össze egy cross-sal.
Egyelőre maradok az E-07 / C-10 párosnál, attól függően hogy hova is akarok menni. A legjobb az lenne, ha lenne két felni garnitúrám vagy két motorom.. :)
Nekem az E-07 amúgy nagyon bevált. Esőben eddig nem nagyon motoroztam, nem mindennapokra használom a motort, csak kirándulni.
Ird meg légyszi milyen mocid van, ugyanis az én 600 xt-m en is kellene gumót cserélni, és nekem is Mitas 07 van fönn. Nekem is az a tapasztalat ,hogy csak könnyü terepre alkalmas, és vizes betonon rosszindulatuan csúszkál. Bár az ára nagyon jó.
Tegnap feltettem a Mitas cross gumikat(c10-c11), eddig enduro (e-07) volt fenn. Használtam én eddig is terepen a régi gumikkal, de ezzel nagyon más ám közlekedni.
Az egyik az hogy szinte mindenhol jól fog, nem kell vigyázni füves helyeken, meg a sarasabb részeken.
De "fun-factor" az a legjobb benne!! Bárhol odahúzok neki, képes elpörögni a gumi, és utánna nagyon jókat lehet vele driftelni terepen. Ráadásul egész jól kontrollálható is gázzal a dolog, persze ezt még gyakorolni kell.
Egy ideig most ez a gumi lesz fent, mintha egy másik motorra ültem volna, nagyon király!
Sziasztok. Eladó egy hidraulikus motoremelő és egy tartó állvány, ez utobbi XT600 Z Ténéréhez való. Itt a forumon az ára 20.000 Fényképet tudok küldeni.