Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.08.15 0 0 4987

Három napig?

Na nem mitha valakit keresnék,csak fúrcsa.

 

Előzmény: KARESZ600 (4986)
KARESZ600 Creative Commons License 2006.08.15 0 0 4986

 

Lehet hogy motoroznak?

 

 

Előzmény: Törölt nick (4984)
takiz Creative Commons License 2006.08.15 0 0 4985
Lehet, hogy eladom a frissen full szervizelt xtz-tt és drz-t...  ha valakit erdekel kerdezzen ra... ztaki kukac nexus.hu
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.15 0 0 4984

Hát nem tom hajja kend,de akkora hancúrozás szokott itt lenni most mög sömmi.

Bolondok ezök a motorosok.

Előzmény: KT1 (4983)
KT1 Creative Commons License 2006.08.15 0 0 4983

 

 Fényt kaptak a viccedtől !

Előzmény: Törölt nick (4982)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.15 0 0 4982

mi van 3napja sehun senki...?

 

Törölt nick Creative Commons License 2006.08.12 0 0 4981

Az Úr megteremti Ádámot és Évát, azt mondá: -Sokasodjatok, szaporodjatok!
Ádám: -De nincsen rajta lyuk!
Az Úr odaküldi a gólyát, az becsippent Éva lába közibe, azóta van a puncin lyuk és azóta piros a gólya csőre.
Úr: -Sokasodjatok, szaporodjatok!
Ádám: -De nincsen rajta szőr!
Az Úr odaküldi a majmot, az odadörgölözik Éva lába közibe. Azóta szőrös az punci és azóta csupasz az majom feneke.
Úr: -Sokasodjatok, szaporodjatok!
Ádám: -De nem csúszik!
Az Úr odaküldi a halat, az befészkelődik Éva lába közibe. Azóta csúszik az punci és azóta büdös az hal.


 :)Sztív

Törölt nick Creative Commons License 2006.08.12 0 0 4980

Nálam a mitas e7 kibírt 50km üresgumivalmenést is úgyhogy nemolyan rossz termék az.

Sztív

gencsydani Creative Commons License 2006.08.11 0 0 4979

Nem a szintetikus olajtól csúszik a kuplung, hanem egyes olajadalékoktól. Ezért nem ajánlják autóba való olaj használatát motorba, mert azokban vannak ilyen adalékok - ott ugye nem számít, mert a kuplung szárazon van.

 

Amúgy egyik ismerős tett asszem Prolong-ot az EXC 525-ébe és neki nem eddig semmiféle problémát nem okozot a dolog.

Előzmény: KT1 (4975)
Kvéker2 Creative Commons License 2006.08.11 0 0 4978
Hát igen, ebben van valami hogy pl. miért nem a Castrol nyomja ezeket az adalékokat. Valószínűleg elég kockázatos a dolog, ezért nem adja a márkanevet hozzá. Nagy blama ha mondjuk minden 10. autónak mégse tesz olyan jót.
Olajsűrítő más téma, ráadásul a Valvoline adja is hozzá a nevét, ami öreg motorokhoz ajánl, és ez tudja is azt amit igér. Ezért mertem beletenni.
Előzmény: KT1 (4974)
Kvéker2 Creative Commons License 2006.08.11 0 0 4977
Ja értem, ez tényleg nem ugyanaz. A prolongról másik fórumon valahol az indexen megy a téma, de már nem tudom melyik az a topic. Amikor olvastam akkor abból az derült ki számomra, hogy valamit tényleg ér a dolog, tovább elmegy a motor, de ennek az az ára, hogy töltöd bele ezt az adalékot az olajcserék alkalmával. Tehát nem csak egyszer kell ilyet beletegyél.
Előzmény: Henro (4976)
Henro Creative Commons License 2006.08.11 0 0 4976
Köszi a tanácsot, de hál istennek nekem minimális az olajfogyásom és nem ezért gondoltam valamilyen adalék használatára.Élettartam hosszabbodás miatt szeretném kipróbálni valamelyiket a 3 leírt közül. Más fórumon írtak olyanok akik kipróbálták vagy gépkocsiban vagy ipari felhasználás során többek közt dugattyús kompresszoroknál és
nagyon jó tapasztalataik voltak .Egyébként állítólag ezek a szerek nem az olajat módosítják (sűrítik vagy higítják) hanem a fémekkel lépnek kémiai kapcsolatba és diffúzió során keményítik ki az erős igénybevételnek kitett alkatrészek felületét.
Viszont senki nem írta hogy olajos kuplunghoz lehet-e használni , úgyhogy továbbra is várom az észrevételeiteket.

Üdv Henro
Előzmény: Kvéker2 (4972)
KT1 Creative Commons License 2006.08.11 0 0 4975
olajfürdőskuplungos motorba csak olyan olajat szabad használni, amit pont ilyenre terweztek ! (gyári előírás!) A lamellákból lekopó részecskék az olajban úszkálnak ! A túl jó olajtól, pl.szintetikus, csúszni fog a kuplung !
Előzmény: KT1 (4974)
KT1 Creative Commons License 2006.08.11 0 0 4974
évekkel ezelőtt wót a motorrewüben 1 német teszt ezekről ! Tökegyforma Ducatikban -amikkel mindig együtt mentek, egyformán hajtották őket- tesztelték, a szétszerelés után az jött ki hogy semmi lényeges különbség nincs ! # Jó bíznísz a gyártóknak ! # Az olajsűrítő adalékok nem igérnek csodákat, de amire kitalálták őket be is tartják ! # Ha belegondolsz a nagy olajipari multicégek $milliókat forditanak fejlesztésre, miért nem ők találják fel a csodaszareket ? Amúgy a mai olajok már szinte csak adalékokból állnak, ha valamit hozzáöntesz, még jó ha nem bontja meg az olaj kémiai egyensúlyát !
Előzmény: Henro (4969)
Kvéker2 Creative Commons License 2006.08.11 0 0 4973
Akkor most megerősítettél. Nagyon jó kis motor terepezni, országútra kevés. Lehet hogy elférne egy a garázsban. :)
Előzmény: KARESZ600 (4956)
Kvéker2 Creative Commons License 2006.08.11 0 0 4972
Hali!
Nekem Valvoline olajadalék van benne. Az hasonló, mint a Finish nevezetű, de gondolom sok ilyen van még a piacon. Méz sűrűségű adalékról van szó, ami besűsíti az olajat, ezéltal jobban tömít és kevesebb lesz az olajfogyás. Öreg motorokhoz javasolják a használatát. Nekem érezhető különbség előtte és utánna, nyomatékosabb lett tőle. Annyit hozzá kell tenni, hogy nem csodaszer, de tényleg segít.
Szerintem télen kap új dugót, fúrás, de addig ezzel fogok közlekedni.
A Finish az ragadósabb, a Valvoline csúszósabb, nekem ez bevált. Start Autónál lehet kapni amúgy, fél liter 1700 ft körüli áron.
Zoli
Előzmény: Henro (4971)
Henro Creative Commons License 2006.08.10 0 0 4971
Nem pont az ilyen durva túlzásokra gondoltam ,de ez volna a legszebb.Valakinek azért csak van ismerőse aki már esetleg használta valamelyiket.
Előzmény: marci3_ (4970)
marci3_ Creative Commons License 2006.08.10 0 0 4970
Persze, és mennek lukas szelepfedél burkolattal is, még, ha homokot meg kavicsot is öntesz bele.
Előzmény: Henro (4969)
Henro Creative Commons License 2006.08.10 0 0 4969
Sziasztok. Feldobok egy témát remélem rámozdultok.Mi a véleményetek a következő olajadalékokról: Metabond,Pro long,militec-1.Hallott -e valaki ezekről véleményt 4 ütemű motorkerékpárban való felhasználás után. Nekem egy dolog kétséges csak.Hogy fog-e rendesen működni a kuplung vagy csuszni fog és akkor jöhet a lamella csere. Jó volna ha valaki tudná a választ. Sziasztok Henro
escort01 Creative Commons License 2006.08.10 0 0 4968

Üdv Mindenkinek.

 

Nos, hamár az új motoromról van szó esetleg beleszólnék.

 

Ha véletlenül valami csoda  folytán pirosra szineződne,

asszem tudnám ki a tettes. Ádám, te meg kereshetnél új villanyszerelőt. ;-)

 

Szóval nem rossz a masina, bár lessz egy-két dolog amit az első szabadnapomon

eldobok róla, de ennyi pénzért még hobbi célra is nehéz XT találni nem hogy 2év műszakival és jó motorral. 

 

  Csá: Ádám.

Előzmény: mrfrizbi (4954)
onam Creative Commons License 2006.08.10 0 0 4967

Hát....sikerült. De majd fölül kerekedem rajta :-)) Ha nem jön be a Kenda eladom, és marad a Mitas. Vagy a Mitas csuszása esetén fölszerelem a Kendát.... Vagy tudom is én..... :-))) 

Előzmény: gencsydani (4963)
KARESZ600 Creative Commons License 2006.08.10 0 0 4966
Előzmény: mrfrizbi (4964)
KARESZ600 Creative Commons License 2006.08.10 0 0 4965

Hello Ádám!

 

A motor.hu-n van egy renszámos 200ért kecskeméten a tulaj vasárnap jön haza külországiából,nemtom aznap hányan mennek megnézni,de érdemes megcsörrenteni elötte......

 

üdv:Karesz

Előzmény: mrfrizbi (4964)
mrfrizbi Creative Commons License 2006.08.10 0 0 4964

azért csak van valami oka, hogy a régebbi turaendurok többsége mitason gurul, és nem kendán -- ha nem valami joval drágább tipuson, ami már pénz kérdése csak.

...de nekem sose volt kenda gumim :D

Előzmény: gencsydani (4963)
gencsydani Creative Commons License 2006.08.10 0 0 4963

Mondjuk az én tapasztalataim egy 100 kg körüli 2T versenyszúnyoggal nem biztos, hogy 100%-ban alkalmazhatóak egy nehezék 4T túratehénre, szóval lehet, hogy azon jól (jobban) működik a Kenda gumi. Meg még az is előfordulhat, hogy nekem valami ezeréves kővé szikkadt sz*rt sóztak el és egy friss gyártású gumival a lábtartóig döntöttem volna a gépet. Elég sokismeretlenes az egyenlet ebben a kérdésben.

Remélem, most még jobban összezavartalak!:))

Előzmény: onam (4961)
mrfrizbi Creative Commons License 2006.08.10 0 0 4962

hello,

 

szabin voltunk, de már itt vagyunk. szerezhetnél a haveromnak is egy ilyesmi árú rendszámos tehenet...

...

kluboldal? mi az?? :D

üdv

ad.

Előzmény: KARESZ600 (4959)
onam Creative Commons License 2006.08.10 0 0 4961

Most kicsit elbizonytalanodtam.... Akkor mégis talán a Mitas? Hát ha oda verem a vasat a Kendával , majd adjatok egy bontó cimet.

Elől nagyon megvagyok elégedve a Kendával, ezért vacillálok. Tudom hogy terepen kevés, de talán mégis jó.....Vagy mégse....?

Ha meglesz valamelik a kettő közzül akkor tudósitok :-)))

Előzmény: gencsydani (4960)
gencsydani Creative Commons License 2006.08.10 0 0 4960

Nekem volt az EXC-n utcai enduro (kb. E-08-hoz hasonló mintázat) Kenda, asszem 22e volt egy garnitúra 3 évvel ezelőtt. Terepre kb. 2x mentem vele, ott nem sokat ért (mondjuk nem is azért vettem). Aszfalton csak a legnagyobb kánikulában volt hajlandó tapadni, vizesen mintha jégen mentem volna, cserébe (125-ösön!!!) 8000 km alatt tökéletesen simára kopott a közepe.

Összefoglalva: jó nagy sz*r, ráadásul drágán (Mitas-ból 17e lett volna akkor egy első-hátsó)!

Előzmény: Kvéker2 (4949)
KARESZ600 Creative Commons License 2006.08.10 0 0 4959

Ja mez ügyben nem tud valaki valamit???

 

 

A kluboldalt már nem is kérdem...:)))

KARESZ600 Creative Commons License 2006.08.10 0 0 4958
E08-as gumi szerintem nedves vizes úton annyira jó hogy legyen gumi a vason mégse felnin kelljen menni:)Bár lehet,hogy a felni jobban tapadna...
Előzmény: KARESZ600 (4957)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!