"Az Amerikai Posta (USPS) döntése alapján 2015. október 1-től nem teszi közzé az USA-ba küldött ajánlott levélre vonatkozó nyomkövetési információkat a saját weboldalán. A nyomkövetési adatok a Magyar Posta számára nem kerülnek átadásra, ezért a posta.hu oldalunkon üzemeltetett nyomkövetési rendszerünkben nem szerepelnek, valamint az Ügyfélszolgálati irodánk sem tud bővebb információval szolgálni. Amennyiben küldeményeit továbbra is online nyomkövetési lehetőség megléte mellett szeretné feladni, vegye igénybe Nemzetközi EMS (PRINT) szolgáltatásunkat..."
Urak! Az usps.com már nem mutatja a mi levelünk útját? 19. Napja nem kapta meg azamcsi vevő a cuccát és az usps.com csak azt mondja hogy "not found" pedig év elején szépen nyomonkövethetők voltak az akkori levelek...
Lehet, hogy már itt is kérdeztem, de valahol már azt zallottam, hogy a postai biztonsági ellenòrzés visszaküldi a LiPo akkukat tartalmazó leveleket. Így van ez? Már 2 iyen rendelésem nem jött meg, az egyik feladó vissza is adta a pénzt, mert visszament a csomag az eBay-en. A másik a DX-nél még valószinüleg nem ért vissza mert 6 hete csend van. De akkor honnan szerezzek egy 18650 akkut az üres dobozomhoz? Ezért árulják üresen?
(ebay.com)Tudnátok segíteni hogy hogy lehet ebayen egy új hirdetés feladásánál?Mert már kiválasztottam az adott országokban a megfelelő futárcéget(fürgefutár oldalon) de nem találom hogy külön-külön hol lehet beállítani a súllyal és mérettel együtt.Mert a beállításoknál a nemzetközi szállításnál csak fedex meg ups van.Meg standard és economy shipping de az megint más árkategóriájú. Tudnátok segíteni elmagyarázni hogy működik?Előre is köszönöm!
Egyik kedves vevő lenegázott. Egy szereld magad kitet vett, amit teljesen hibásan rakott össze. Rákérdeztem a negatív értékelésem okára, most küldött fényképet, hogy mi a baja, így egyértelművé vált, hogy az egyik alkatrészt fordítva tette bele.
Van valami lehetőség, hogy töröljük a negatív értékelést vagy ez már marad?
Amikor feladok hirdetést az eBay-en és beállítom, hogy mely országokba nem szállítok (Excluded shipping location), akkor a feladás után miért nem jelenik ez meg a shipping and handling pontban? Ott simán "Worldwide" marad a beállított kivételek nélkül.
Visszajött egy sima evélküldeményem, mert spanyolban megtaposta a kamion, vagy bekapta a futószalag, vagy valami hasonló, de rommá törve. A spanyol posta betette az egészet egy zacsiba, sérült kommenttel és hazaküldte.
Kérdezném, hogy ilyenkor mi van? Az itteni posta vállal valami kártérítést?
Ez a "reimbursment payment method" ugyanolyan beállítás, mint jutalékfizetéskor az "automatic payment method" viszont előbbire csak akkor van szükség ha belefut az eladó egy visszáruba.
Eladóként, egy visszáru kapcsán futottam bele egy komolyabb problémába és ennek kapcsán szeretnék tanácsot, illetve segítséget kérni:
Még nyáron történt az eset, hogy belefutottam egy olyan vásárlóba, aki nem olvasta el a termékleírást és egy olyan vasútmodellt vásárolt tőlem amire nem lett volna szüksége. (Német ebayen meghrdetett áru, angol vásárló, dollár számlázás) Mivel a termékleírásban minden esetben meg szoktam adni, hogy terméket nem fogadok vissza, így most is erre hivatkozva utasítottam vissza az eBay rendszerében elindított "return case"-t. Igen ám, csak közben kiderült, hogy mindezt az eBay felülírhatja abban az esetben ha az aukciós oldal a vevő javára dönt, így gyakorlatilag kényszerhelyzetbe hoztak amit mai napig nem nem tudok lenyelni mivel számomra egyértelmű volt hogy nem én voltam a figyelmetlen. Az eBay kártalanította a vásárlót, már csak a címem kellett, hogy visszajöjjön az áru. Én ezt nem adtam meg, húztam halasztottam az ügy meg már rég le volt zárva. Csodálkoztam is, hogy eBay nem kopogtatott még hogy behajtsa rajtam ezt az összeget. Erre múlt héten került végül sor, de már abban a formában hogy a rendszerüzenet olvasását követően blokkolták a teljes ki- és bejövő forgalmat, se licitálni se counteroffer-re válaszolni nem tudtam és nem is tudok még mindig.
PayPal-en rendelkezésre áll már az az összeg amivel az eBay-t kárpótolnom kell, ehhez ő kérte egy visszatérítési fizetési mód (reimbursment payment method) beállítását, úgymint kártyás fizetés vagy PayPal. Na ezzel van bajom pár napja. Sokadik alkalom után sem sikerül befizetnem ezt az összeget, mert nincs is hol. Beállítom a PayPal-t mint fizetési módot, és ahogy elfogadom a feltételeket és kiírja hogy minden OK, visszaküld a Resolution Center-be és ott megint azzal az URGENT kategóriájú üzenettel találom szembe magam mint mikor nekikezdtem az egésznek. Ezt eljátszottam kb tíz alkalommal az USA, UK és német felületeken is. Az email customer service nálam csődöt mondott, válaszleveleikben 80%-ban sablon üzenetekkel és instrukciókkal bombáznak, step-by-step mit kell tennem és hiába küldök nekik egy csokorra való képernyőmentést és leírást hogy mi a bajom, érdemben nem tudtak segíteni. Odáig jutottunk, hogy a problémák miatt nem számítják fel a késedelmi kamatot és elvileg látják hogy én ezt a visszatérítési fizetési módit már beállítottam. Én viszont nagyon nem látom se itt, se a return case-nél, linket sem kaptam ami közvetlenül arra a felületre irányítana vissza ahol ezt be tudnám fizetni.
A UK eBay chat ügyfélszolgálatos srácok mondták ez emiatt van mert blokkolva vagyok, írjak e-mailt az instrukciókért. Nem lettem okosabb, ennek a funkciónak minden esetben működnie kellene. Olyan mint egy glitch/bug. A telefonos ügyfélszolgálaton gondolkodom de nem tudom van-e itthonról olyan szolgáltatás amivel ezt ingyen felhívhatom.
Van-e tapasztalatok ezzel kapcsolatban? Tudna-e valaki segíteni? :/ Küldjek-e képernyőmentést?
Japánba, csomagként, Magyar Postával 4 nap. Nem semmi. Hétfőn 17 óra körül feladtam, csütörtökön jelzett a vásárló, hogy köszöni, megkapta.
Moszkvába több mint egy hónapja feladtam az ajánlott tértivevényes levelet, követésben semmi nem látszik azon kívül, hogy célországba elküldve. A vevő nem jelez vissza, hogy megkapta, igaz, amiatt sem, hogy nem. Értékelést meg úgy tapasztaltam, hogy csak külön könyörgésre adnak. Van aki arra sem.
Mennyi idő után tekinthető lezártnak egy adásvétel ilyen esetben?