Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

*Steve Creative Commons License 2014.03.12 0 0 12193

igaza lesz a lakatosnak el kéne adni 

 

azt se tudod hogy állj neki ebből csak barmolás lesz  szarabb lesz mint volt

Előzmény: Mindenváró Ádám (12192)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.03.12 0 0 12192

Még valami... arra gondoltam, hogy bontóban kivágok jobb állapotú autóból komplett darabot, amin esetleg csak a külső küszöb javítandó...  ez használható elgondolás?

IsuVF Creative Commons License 2014.03.12 0 0 12191

Sziasztok!

 

Egy utánfutót szeretnék átfesteni kívülről. 40 cm x 4,5 m körbe a felület.

Kb. hány deci festékre és lakkra lenne szükségem hozzá?

 

A válaszokat előre is köszönöm.

 

Üdv István

Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.03.12 0 0 12190

Köszi.

A kimerevítést hogyan..? Hegesszek be az A-B oszlop közé valami zártszelvényt?

Előzmény: Liviati (12188)
ksyy Creative Commons License 2014.03.11 0 0 12189

Áááá,ez nem vészes. Jó nagy lelkesedés és türelem kel.

Előzmény: Mindenváró Ádám (12187)
Liviati Creative Commons License 2014.03.11 0 0 12188

Ha nem veteránvizsga a cél egy jó lakatos is megcsinálja ezt. Nem tudom mik a céljaid az autóval a továbbiakban. Ha csak egy-két évig marad meg akkor bizonyos helyekre akár a folt is megteszi, bár kontárság.

A bitument addig kell leszedni amíg rozsdás. A bordákat is reprodukálni kell, különben huppogni fog a lemez. Vigyáznod kell ha elvágod merevítsd ki, mert megrogyhat a kasznid.

Előzmény: Mindenváró Ádám (12187)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.03.11 0 0 12187

Jó estét Mesterek,

 

Napokban jártam még egy lakatosnál, hogy nézze meg az autómat mennyibe kerülne vele megcsináltatni.

Jószándékúan azt mondta nem érdemes megfizetni, inkább adjam el.
De azt nem lehet, nem kell senkinek ha elmondom milyen állapotban van.

Szóval ma nekiláttam komolyabban felmérni a tennivalókat.  A jobb küszöbbel kezdtem, letakarítottam az alvázvédőt. Aztán látszott, hogy nem csak a küszöb beteg, így kiszedtem az üléseket, a szőnyeget is.

Eléggé csúnyán fest a dolog, a taposólemez és küszöb belső oldala is tropa. Valahol  folyamatosan kis víz jutott a kabinba, az ette meg ilyen szépen. :-(

Kicsit ijesztő nekem így első feladatnak, de most már nincs más hátra, mint előre.

 

Képek:
http://www.habfarago.hu/egyebek/mazda/jobbkuszob.jpg

http://www.habfarago.hu/egyebek/mazda/belsokuszob.jpg

 

Kérdés:
A taposólemez belülről vastag bitumenes lemezzel van szigetelve. Azt milyen távolságig kell eltávolítani, mennyire tűzveszélyes ha hegesztgetem mellette a foltot? Eleve inkább belülről hegesszem vagy inkább kívülről?


Jól gondolom-e, hogy először a küszöb belső felét kéne megcsinálni, majd ahhoz illeszteni belülről a taposólemezt, kívülről meg az új küszöb borítást?

A taposólemez gyárilag nem sima, hanem ilyen merevítőbordák vannak nyomva bele. Azokat a bordákat nekem is reprodukálnom kellene?

ksyy Creative Commons License 2014.03.11 0 0 12186

Akkor elvileg ha csak a frontot fújódik ezzel a festékkel, a küllők közé csak bepereg és ott sötétebb marad. ?

Előzmény: RM 66 (12185)
RM 66 Creative Commons License 2014.03.11 0 0 12185

Az R-M-böl ,ha egy vékony réteget fulysz akkor még jobban "króm" hatásu.Minnél több vagy vastagabb a réteg annál ezüstösseb lessz.Lehet variálni.

Előzmény: ksyy (12184)
ksyy Creative Commons License 2014.03.11 0 0 12184

Kb az, Ez is elég fém színű,de a küllők között szinte fekete és csak "beperegve" látható ez az ezüstös -krómos valami.

 

Előzmény: RM 66 (12183)
RM 66 Creative Commons License 2014.03.11 0 0 12183

Képröl nehéz megmondani,hogy hassonlóak e.Feltettem az indafotóra a felnikhez,ott meg tudod nézni,de elég "fém" szinü lett.

Előzmény: ksyy (12182)
ksyy Creative Commons License 2014.03.11 0 0 12182

Itt nem tudták megcsinálni,fényezőre bíztam. Sőt még a Standox-ba se tudtak színt adni hozzá. Egy halom pénzbe van és nem jó. Adtak hozzá feketét és finom szemcsés ezüstöt,de köze nincs hozzá.

Előzmény: RM 66 (12181)
RM 66 Creative Commons License 2014.03.11 0 0 12181

Mult héten javítottam hassonló felniket,mint a tied.Én az R-M  ULTRA FLASH "króm" hatásu szinével  csináltam.Az egyiket telibe a másikat belefulyással oldottam meg. Lényeg a fényes fekete aláfujó.

Előzmény: ksyy (12179)
Mafia05 Creative Commons License 2014.03.10 0 0 12180

Pattog fel róla a króm rész is mi?

Előzmény: ksyy (12179)
ksyy Creative Commons License 2014.03.10 0 0 12179

2 nap szívás után ott tartunk a felni fényezéssel,hogy nem tudtuk megcsinálni. Mint kiderült "króm" festék,vagy valami olyasmi.

Előzmény: Mafia05 (12173)
Mafia05 Creative Commons License 2014.03.10 0 0 12178

Én ilyet használtam csak keskenyebb kivitelben:  http://www.tesa.hu/industry/autoipar/ideiglenes_rogzitesek/feluletvedelem/7382351,i.html  abban nem vagyok biztos hogy ez a márka de ilyen volt kinézetre. Akkor kell leszedni mikor végeztél a festéssel ne várd meg még megszárad.

Előzmény: ksyy (12177)
ksyy Creative Commons License 2014.03.09 0 0 12177

Sziasztok.  Melyik gyártótól tudnátok ajánlani kb 5-6mm széles maszkoló szalagot,ami íves részre is hajlik és lakkozás után nem tépi fel,nem szaggatja meg a festék-lakk szélét. Köszönöm.

RM 66 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 12176

Bitumenes alvázvéddőre ne fujj semmit,csak alvázvédőt.

Előzmény: Csaszu (12175)
Csaszu Creative Commons License 2014.03.07 0 0 12175

Nagy dilemmában vagyok. 

Gyári alapozásra szerintetek lehet fújni Body 989 epoxy alapozót ? 

Foltokban volt rozsdás az alváz, a bitumenes alvázvédőt nagynehezen levakartam, az alsó réteg viszont nagyon nehezen jönne le. A rozsdás részeket visszacsiszoltam fémig, csak ide fújjak alapozót, vagy mehet telibe is ? 

ksyy Creative Commons License 2014.03.05 0 0 12174

Szinte minden küllőnél hiba van és nem is lehet javítani csak belefújással,a fekete alaptól változik az ezüst. Nem csináltam még ilyet,megoldom valahogy. Az ezüst bázis-Chromind meg egy halom szám. :)

Előzmény: Mafia05 (12173)
Mafia05 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 12173

Szerintem felesleges volna nem olyan nagy felület.

Előzmény: ksyy (12172)
ksyy Creative Commons License 2014.03.05 0 0 12172

A terv az volt,de így már módosult és telibe kel fújnom.

Előzmény: Mafia05 (12171)
Mafia05 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 12171

Bele akarsz csak fújkálni?

Előzmény: ksyy (12169)
Mafia05 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 12170

Oké akkor jövőhét elejére kitalálom mik kellenek és küldheted.

Előzmény: RM 66 (12168)
ksyy Creative Commons License 2014.03.05 0 0 12169

Azóta kiderült,hogy nem elég a belejavitás,fekete alapozó és utána az ezüst 1-2 rétegben és összehasonlítás,hogy kb az legyen.Majd a lakk rá. Szép szórakozás lesz.

Előzmény: Mafia05 (12167)
RM 66 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 12168

Szia.

Most jött az RP-hez a levegő oszt. gyürű. 1500ft.

Előzmény: Mafia05 (12167)
Mafia05 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 12167

El kell csiszolni a lakk széleket hogy sima legyen az átmenete.

Előzmény: ksyy (12166)
ksyy Creative Commons License 2014.03.05 0 0 12166

Rendben. Belejavitásnál is kb ugyanaz? Lakk felpattogzás van küllök tövénél,de a szín is sérült alatta.

Előzmény: Mafia05 (12164)
vw_golf1.6TD Creative Commons License 2014.03.04 0 0 12165

Üdv !

 

Ajtóél javításban kérnék egy kis segítséget. Sajnos már rozsdásodik is a vezető ajtó éle. A többi ajtó is itt ott meg volt ütve, de azok hála az égnek nem rozsdáltak, rájavítottam sima javító festékkel, viszont a vezető ajtót hogy tudnám a lehető legkisebb javítással helyrepofozni ? Milyen csiszolópapírral álljak neki, milyen alapozót javasoltok rá ?

Mafia05 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 12164

Ugyanaz a menete mint a hagyományos fényezésnek csak arra kell figyelni hogy olyan anyagokat kell használni ami tapad az alura.

Előzmény: ksyy (12163)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!