Látom te már találkoztál ilyennel, ma szedtem szét az órát és láttam van még 3sor szám, gondoltam kireszelem. Kérdésedre válaszolva nem adom el mert ez van a gépembe és fölösbe nincs még egy. A voltmérőröl csinálnál képet, meg kérdezhetem hogy hol vetted és mennyiért?
Üdv! Igen találkoztam már ilyen órával. Alapból mindegyik ilyen csak az utolsó 3 számjegy nem látható csak ha szétszeded az órát. Én már jó párat szétszedtem és mindegyiknek a belsejébe ennyi számjegyet találtam. Amúgy ilyen típusszámú /TX-114/ órát keresek. Nem adod el vagy adok helyette t-25-ös üzemórát.
A porlasztókat egy öreg mester állította be 175 bárra, 4 új porlasztócsúcs lett berakva. Én raktam vissza a fejegységeket a helyükre (természetesen előtte jól kipucoltam ronggyal a helyét),új rézalátéteket raktam mindenhova !! A motorban az olajszint valóban megnőtt, ((minden indítás előtt ellenőrzöm )) a felső nívónál szokott lenni ,most pedig fölötte van kb. 1 cm-rel. Mintha hígabb is lenne,színre nem változott !! Ahogy már írtam a kormányszervótól NEM hiányzik olaj . Picit jobban füstöl a motor és kékes árnyalattal. Röviden ennyi. Mi lehet ???
Biztos jól be lettek lőve és jól visszarakva azok a porlasztók? Mondjuk ha az adagoló átenged és bekeveri az olajjal,attol még nem kéne neki igy füstölni. Próbáld meg ujra megnézni jók e a porlasztóid ( ha kiveszed a szinén rögtön meglátod,ha valamelyik nem frankó) Az olajszinted valóban emelkedett,vagy csak feltételezés? Mennyit emelkedett a pálcán? Ha leveszed az adagolót,rögtön megérzed,ha átenged alulra.
Vagy még a következő lehet! Az uj porlasztók jó magas nyomáson nyitnak ha jól be lettek lőve és az adagolód kopott elemei alá becsurog a gázolaj és befolyik motorba az összetételnél. Eddig ez azért nem volt ,mert a régi csúcsoknak nem kellett akkora nyomás.
Ha nincs gázolaj,víz a motorolajban,meg a szervóból se fogyott,szerintem nyugodtan hazahordhatod a fát igy is vele,valamelyik porlasztód behugyozik. Pláne ha porlasztócsere előtt jo volt minden.
Üdv. Kormányhidraulikából nem hiányzik az olaj , motorolaj nem fehéres színű . Nemrég cseréltem olajat ,állagra nincs feltűnő változás (talán hígabb). Porlasztócsúcsok lettek cserélve,beállítva pár napja,esetleg ott valami ? ((Rosszkor jött ez nekem ,mert kint van még 50 köbm. fám .))
kékes füst azt jelenti eszi az olajat..... vagy valamelyik olaj lehuzógyűrű sült meg vagy ragadt meg vagy vmelyik kompresszió gyűrű. megemelkedett az olajszint lehet hogy az adagolón vagy a tápszivattyún keresztül gázolaj ment bele vegyél ki egy kicsit és gyújtsd meg ha belobbanik akkor gázolajos, ha nem akkor lehet hogy a szervóból ment le az olaj, ha meg szürkés akkor a hűtővíz ment bele