Az enyém már az újabb tipus kerek ködlámpa stb.ha erre gondolsz?Majd kiszedem és megnézem pontosan,nem tudod véletlenűl hogyan kell kiszedni?Mennyiért adod?
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a szabályzó elektronikám lehet a rossz ha a ventilátor utolsó 2 fokozata nem kapcsolható? BEHR klíma van az autóban, minden más jó. 2004-es SW, TU5JP4
Évek óta prémium dízelt nyomok a kocsiba. Legutóbb - bő fél tank óta - be kellett érnem "mezei" Shell dízellel, mert azon a kúton (Orosháza) nem lehetett extra üzemanyagot kapni. Tankolni meg legalább annyira sürgősen kellett, mint vizelni, szóval nem teketóriáztam. Kb. 61 liter bele is szaladt (meg kifelé is).
Szóval tegnapi Pesti út oda-vissza bő 500 km, és valahogy "kelletlenebbül" ment a verda. Valahogy erőlködve húzott, gyorsult. (Németország felé kerülve 170-ig rendben volt, de utána már nem nagyon akarózott a gyorsulás) A kérdés, hogy okozhatja-e szarabb üzemanyag, vagy kezdjek el problémát keresni? A fogyasztás normális volt, mint eddig (5,4-5,6), Pesti rohangálás, csúcsban araszolás után is 5,6 átlaggal értem haza és zártam a napot. Vagy ha kihajtom az üzemanyagot és újra extrával töltöm elválik, hogy esetleg ez okoz-e ilyen problémát?
Nem szoktam üzemanyag típust váltani (OMV extra megy bele télen-nyáron) , így nincs nagyon összehasonlítási alapom. Csak azt éreztem, mint ha kicsit erőlködne, korábban meg erőlködés nélkül suhant, gyorsult. Ami még infó lehet, hogy JenaTesót nem tudtam kivárni a vezérlés cserével, így azt helyben megcsinálták 2 hete. Már nagyon zavart az olajcserére figyelmeztető villáskulcs. Ez volt a második hosszabb utam, most tűnt fel, hogy kelletlenebb a verda. Vezérlés összerakással kapcsolatos dolog gondolom ilyet nem okozhat, illetve ha lett volna, akkor azt Gyula-Győr és vissza útvonalon csak észrevettem volna. (ékszíjak, vízpumpa, 2 szimmering gyűrű, olaj + szűrők, hűtővíz lettek cserélve) Hibaüzenet nincs természetesen.
Szóval ekkora különbség lehet prémium és sima dízel között?
Autót keresünk, és felkeltette figyelmünket a 307 SW tipusú modell, melyből 2003-2006 közötti modellt keresünk.
Benzines tipust, abból is az 1.6-osat, lehetőleg kevesebb mint 250e kilométerrel ha valakinek van normál állapotú eladó kérem jelezzen nekünk, mert már átnyálaztuk az összes oldalt, de eddig nem találtunk megfelelőt.
max 1 milliót tudunk adni érte
keresni a következő e-mail címen lehet: kiraly.mate.s@gmail.com
Nekem is volt ilyen problémám, nagyon sokáig nem jött rá senki hogy mi a probléma. Ahogy teltek múltak a hetek, már csattogott a motor is, akkor derült ki, hogy egy filléres 5-10cm-es turbócső hasadt ketté és ott szökött a nyomás. A conputer meg bem tudta mi a frász van. Ezt kellene még megnézni szerintem. Valahol alulról kell felnyúlni.
Ez az a csatlakozó akkor. Hát ez nekem teljesen egyben van, monjuk úgy, hogy sajnos. :-) Azért még lesz időn átböngészem a vezetékeket, hátha annyi a baj, ha nem lesz semmi falazom az egeret benne :-)
A 307-nél a nagynyomású tetején van az adó csatija.Nem tudom a 407-nél ugyanott van-e.Val.szinü csak ott van :) Nem rég volt nálunk egy 407-es tempobesz.prog.ügyben,megnéztem volna..... :)))
Én amit rendeltem hozzá 8ezerért, hibátlan. Tavasszal tettem be és most ezekbe a melegekbe is hibátlanul lehet látni. Ami még nagyon jó az újban, hogy polarizált lencsés napszemüvegben is látszik rendesen, nincs fényvisszaverése, az előző, amikor jó volt, sem lehetett látni napszemüvegben. :-)