Keresés

Részletes keresés

Szaby27 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 9834
Sajnos elektronikus formában nincs több amit emailben el tudok küldeni.
Már csak könyv formájában van.
Van itt egy fórumozó igaz régen irt már de ő tud olcsón eredeti könyvet szerezni. Én is tőle vettem fél áron és eredetit, nem pedig fénymásoltat amit hirdetnek.
Tébéeger a felhasználó neve. Olvass vissza és vedd fel vele a kapcsolatot.
Előzmény: MTZ Betyár (9832)
Szaby27 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 9833
Akkor elég az előbb felsoroltak közül az 1,2,4,9-es pontokat csinálni.
Ha új alkatrészekből akarja akkor kb:
80-as komplett főtengely 70-80ezer Ft áfával
80-as 5gyűrűs dugó+hűvely garnitúra: 25-30ezer Ft áfával
80-as új komplett hengerfej: 60-65ezer Ft áfával
80-as porlasztók 4db 15-20ezer Ft áfával
Hengerfejre szelepház+fedél újba kb 12-15ezer Ftáfával
Szívótorkok több darabból áll kb 15 ezer Ft áfával
Motortömítés garnitúra 3ezer Ft
Adagoló átállítás ha csak állítani kell kb 5-10ezer Ft

Ez összesen kb 200-250ezer Ft. Ezt minimum cserélni kell, hogy 80 lovas legyen a gép.
Előzmény: MTZ Betyár (9831)
MTZ Betyár Creative Commons License 2009.10.27 0 0 9832
Az 552-esnek D-50-es blokkja van. Nem tudsz még kezelési utasításokat küldeni mint múltkor érdekelne akármilyen mtz tipus.
MTZ Betyár Creative Commons License 2009.10.27 0 0 9831
552-esről
Előzmény: Szaby27 (9830)
Szaby27 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 9830
Kisfülkés 50-esről van szó?
Előzmény: MTZ Betyár (9828)
MTZ Betyár Creative Commons License 2009.10.27 0 0 9829
Nem tudom mi a külömbség a 3 típus között de szerintem nem sok én még sose figyeltem pedig leszedtem már párszor. Lehet eltérés évjáratban, verzióban pl. erőszabályzó nélküli stb.
Előzmény: Szaby27 (9827)
MTZ Betyár Creative Commons License 2009.10.27 0 0 9828
Ha ezt mind elmondom neki égnek fog állni a haja. Jobban jár ha az 50-es blokkot felújítja. De ezt olcsóbban nem lehet megcsinálni, nem kell teljesen D-240-es blokkot csinálni belőle csak 80 körüli lóerőt.
Előzmény: Szaby27 (9826)
Szaby27 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 9827
Hidraulika vezérlőtömbnél mi a különbség a P80 3/1-222, a P80 3/4-222 és a P80 3/4-222G szelepes között?
A képen melyik látható?
Szaby27 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 9826
Üdv!

Ha D-50-ből akar D-240-est csinálni, akkor:
1., főtengelycsere ellensúlyosra
2., Hüvely+dugó csere 80-asra
3., Lendkerék csere 80-asra
4., Hengerfej csere 80-aséra kompletten( porlasztók, vezérmű keret és fedél stb)
5., Motorpajzs csere+motortartóbak
6., Adagoló fogaskerékcsere kompresszor meghajtásosra
7., Kompresszor vásárlás
8., Szívó torkok csere
9., Adagoló átállítás + adagolóban röpsúly csere
Kb hirtelen ennyi jut eszembe.
Az 5-6-7 pontok elhagyhatók ha van kompresszor a váltón.
Előzmény: MTZ Betyár (9825)
MTZ Betyár Creative Commons License 2009.10.27 0 0 9825

Szép napot mindenkinek!

Az érdekelne hogy ha egy D-50-es blokkot akarok D-240-re csinálni tehát 50 lóból 80-at akkor a hengerfej maradhat előkamrás? Ezt nem tudom mert még ilyen átalakítást nem csináltam. De az biztos hogy főtengely ellensúlyok kellenek, adagolón fordulatot felvinni. Az egyik falubéli illető akarta átalakítani de nem voltam benne biztos pontosan milyen alkatrészek kellenek.

Kishinty Creative Commons License 2009.10.27 0 0 9824
Még nem tudom pontosan ,h milyen turbó legyen.gondolkodtam gyárin hallottam a zetor turbós verziót is de még nincs kizárva ,h vmilyen autó turbó lesz. Ti milyet ajánlanátok? vezérlésen nem kell állítani?és hány bar lehet a turbónyomás?
Előzmény: 892.2 (9801)
csoppika Creative Commons License 2009.10.27 0 0 9823
És hogyha valami szimmeringfélét kivesznek, akkor???? Mert nekem van régi 50-es adagolóm, és nagyon rég öntöttem bele olajat. Viszont nagyon egészségesen küldi kifelé a gáztengelynél... Szerintem már be kellett volna állnia. Vagy beállás előtt mik a tünetek? (csak szükségmegoldásnak van fent most)...
Előzmény: ferri72 (9810)
Atyus 77 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 9822
Jóregelt !
Délután megyek adagolóshoz ,viszem az adagolót,a porlasztó fejegységeket ne is vigyem azt mondta a fickó,mert azt Ő már beállította és biztos benne hogy jók !
Majd kiderül .
Előzmény: ferri72 (9803)
Atyus 77 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 9821
Üdv.
Ez a gép nekem is nagyon tetszik ,látszik hogy a részletekre is figyeltetek !!
GRATULA !

Előzmény: Kari80 (9806)
Kari80 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9820
Akkor nincs mese 8.-al kell tárcsázni:)
Ez nem valami jó hír.
Előzmény: Toni82 (9819)
Toni82 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9819
lehet valamelyik csapágy oda van azért dobja ki, nekem a 9.-et dobta ki, megcsapágyaztuk a váltót és elhagyta
Előzmény: Kari80 (9817)
Szaby27 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9818
Másik tárcsázós videóm:

videó
Kari80 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9817
Most jut eszembe az mitől van ,hogy kidobja tárcsázásnál a 7.-et?
A reteszelő rugók újak.
Szaby27 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9816
Videókat csinálhatsz.
Előzmény: Kari80 (9815)
Kari80 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9815
Majd rakok, úgyis aratás lesz és akkor tudok csinálni.
Előzmény: Szaby27 (9814)
Szaby27 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9814
Majd tegyél fel képeket is a trakiról.
Előzmény: Kari80 (9812)
Szaby27 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9813
Ok igazad van. Bocs hál Istennek rég láttam adagolót levéve. :)
Előzmény: ferri72 (9810)
Kari80 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9812
Volt vele munka rendesen de megérte. Még a fülkét kell lefesteni és majdnem olyan lesz mint az új.
Előzmény: Szaby27 (9811)
Szaby27 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9811
Szépen fel van újítva a gép. Szép munka!
Előzmény: Kari80 (9806)
ferri72 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9810
A 9793 -as hozzászólásban az alsó képen ott látszik a túlfolyó, akkor nem lehet központi olajzású. Amit a nyillal jelöltél, az a furat csak a fogaskerék bronzperselyéhez vezeti az olajat .
Előzmény: Szaby27 (9808)
Szaby27 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9809
Kukorica tarló tárcsázás. Ma készítettem a videót:

videó
Szaby27 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9808
A korábbi fényképén nincs bekötve az olajozás vagy csak én nem látom.
Előzmény: ferri72 (9807)
ferri72 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9807
Akkor nem lehetne rajta túlfolyó.
Előzmény: Szaby27 (9804)
Kari80 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9806
KB 40 üzemórásan.
MTZ-nk
ferri72 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 9805
Ha meg gyűrűtörés lenne , dőlne belőle a kartergáz.
Előzmény: Atyus 77 (9800)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!