Sajnos elektronikus formában nincs több amit emailben el tudok küldeni. Már csak könyv formájában van. Van itt egy fórumozó igaz régen irt már de ő tud olcsón eredeti könyvet szerezni. Én is tőle vettem fél áron és eredetit, nem pedig fénymásoltat amit hirdetnek. Tébéeger a felhasználó neve. Olvass vissza és vedd fel vele a kapcsolatot.
Akkor elég az előbb felsoroltak közül az 1,2,4,9-es pontokat csinálni. Ha új alkatrészekből akarja akkor kb: 80-as komplett főtengely 70-80ezer Ft áfával 80-as 5gyűrűs dugó+hűvely garnitúra: 25-30ezer Ft áfával 80-as új komplett hengerfej: 60-65ezer Ft áfával 80-as porlasztók 4db 15-20ezer Ft áfával Hengerfejre szelepház+fedél újba kb 12-15ezer Ftáfával Szívótorkok több darabból áll kb 15 ezer Ft áfával Motortömítés garnitúra 3ezer Ft Adagoló átállítás ha csak állítani kell kb 5-10ezer Ft
Ez összesen kb 200-250ezer Ft. Ezt minimum cserélni kell, hogy 80 lovas legyen a gép.
Nem tudom mi a külömbség a 3 típus között de szerintem nem sok én még sose figyeltem pedig leszedtem már párszor. Lehet eltérés évjáratban, verzióban pl. erőszabályzó nélküli stb.
Ha ezt mind elmondom neki égnek fog állni a haja. Jobban jár ha az 50-es blokkot felújítja. De ezt olcsóbban nem lehet megcsinálni, nem kell teljesen D-240-es blokkot csinálni belőle csak 80 körüli lóerőt.
Az érdekelne hogy ha egy D-50-es blokkot akarok D-240-re csinálni tehát 50 lóból 80-at akkor a hengerfej maradhat előkamrás? Ezt nem tudom mert még ilyen átalakítást nem csináltam. De az biztos hogy főtengely ellensúlyok kellenek, adagolón fordulatot felvinni. Az egyik falubéli illető akarta átalakítani de nem voltam benne biztos pontosan milyen alkatrészek kellenek.
Még nem tudom pontosan ,h milyen turbó legyen.gondolkodtam gyárin hallottam a zetor turbós verziót is de még nincs kizárva ,h vmilyen autó turbó lesz. Ti milyet ajánlanátok? vezérlésen nem kell állítani?és hány bar lehet a turbónyomás?
És hogyha valami szimmeringfélét kivesznek, akkor???? Mert nekem van régi 50-es adagolóm, és nagyon rég öntöttem bele olajat. Viszont nagyon egészségesen küldi kifelé a gáztengelynél... Szerintem már be kellett volna állnia. Vagy beállás előtt mik a tünetek? (csak szükségmegoldásnak van fent most)...
Jóregelt ! Délután megyek adagolóshoz ,viszem az adagolót,a porlasztó fejegységeket ne is vigyem azt mondta a fickó,mert azt Ő már beállította és biztos benne hogy jók ! Majd kiderül .
A 9793 -as hozzászólásban az alsó képen ott látszik a túlfolyó, akkor nem lehet központi olajzású. Amit a nyillal jelöltél, az a furat csak a fogaskerék bronzperselyéhez vezeti az olajat .