Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2016.06.16 0 2 62343

Hát azért kamionsofőrként (a magyar átlaghoz képest) azért jelenleg is igen jól lehet keresni.

 

-------------------

 

Háááát.

 

Természetesen jól hangzik egy alsós tantó néninek a kamionos (valóban) netto havi 450.000 forintos jövedelme.

 

de ha azt a tanítónénit elküldöm elsején tanítani, majd 21-ig (nem elírás) minden nap tanít 9 órát, majd pihen 9 órát, majd megint tanít 9 órát, majd megint pihen 9 órát, majd megint tanít 9 órát, majd megint pihen 9 órát, majd megint tanít 9 órát, majd megint pihen 9 órát, ................természetesen éjszaka is, ha úgy jön a 9 óra a tanításra, pihenő napok nélkül, a családjától, gyermekeitől 1000 km-re,

 

.............................nos akkor - szerintem - az a tantó néni is megkeresi azt a havi 450.000 forint nettot.

 

Különösen ha hozzáteszem neki, hogy 150.000 forint minimálbérre jelentem be, és a többi pénzt különböző pótlékokként kapja,  a katedrára való fellépés pillanatától (ezt majd egy műszer méri neki) a katedráról való lelépés pillanatáig.

 

Természetesen sok-sok egyéb tanítási/osztályfőnöki és más feladatot is elvárok tőle a katedrán kívül, külön juttatást azokért nem kap.

 

Majd a 22. napon hazautazhat a családjához és csak a 30. napon kell visszautaznia (saját költségén) és kezdheti újra az új 21 napot.

 

 

torqmatic Creative Commons License 2016.06.15 0 1 62342

Hát azért kamionsofőrként (a magyar átlaghoz képest) azért jelenleg is igen jól lehet keresni.

Előzmény: Racilaci (62330)
MCA-001 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 62341

Tényleg.

Bocs:)

Előzmény: Dante001 (62340)
Dante001 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 62340

Mótvá.

Előzmény: MCA-001 (62339)
MCA-001 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 62339

Tavaly nyereséget termeltek a KK-k.

 

A hét KK. összesen 3,8 milliárd forintot meghaladó nyereséget termelt.

 

Adózás előtti szinten a hét társaság együttesen 

Az élen az  Északnyugat-magyarországi Közlekedési Központ (ÉNYKK) Zrt. áll, amelynek értékesítésből származó árbevétele 33 milliárd forint volt, amit 31 milliárd forinttal a Volánbusz Zrt. követett. A Volánbusz üzemi eredménye megközelítette a 2,3 milliárd forintot, az ÉNYKK pedig egymilliárd forint körüli üzemi eredményre tett szert.

 

http://www.vg.hu/vallalatok/jol-ment-a-volan-tarsasagoknak-471180

FOMA Creative Commons License 2016.06.15 0 0 62338

"Hosszú távolsági járatokon?"

 

Hazai kamionos cégnél dolgoztak a volt volánosok, és elvárás volt a manipulálás a valóban közel félmilliós fizetésért. Nagyon nem szerettek így nyugat-Európába járni, mert tudták, hogy mit kockáztatnak. A német cégnél magasabb fizetésért dolgoznak, szabályos körülmények között.

Előzmény: f_k (62337)
f_k Creative Commons License 2016.06.15 0 0 62337

Más kártyájával is vezetniük kellett, mert túllépték volna a vezetési időt?

 

Hosszú távolsági járatokon?

Előzmény: FOMA (62333)
v_peti Creative Commons License 2016.06.15 0 0 62336

Hol buknak el a legtöbben?

Előzmény: torqmatic (62329)
Dante001 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 62335

....ráadásul kénytelenek visszavenni sok, korábban xy vétség miatt elküldött sofőröket.

 

Én is jöttem már haza olyannal, aki úgy remegett mint a kocsonya. Nem voltam benne biztos hogy hazaérünk. Valszeg alkesz volt :/

Előzmény: Racilaci (62330)
v_peti Creative Commons License 2016.06.15 0 0 62334

Mit mágneseznek? A tachografot? Vagy?

Előzmény: FOMA (62333)
FOMA Creative Commons License 2016.06.15 0 0 62333

Sajnos sokan úgy keresik meg ezt a pénzt, hogy közben a munkáltató csalásra ösztönzi őket. Van pár ex-volános ismerősöm, akik azért mentek ki német céghez dolgozni, mert nem voltak hajlandóak mágnesezni.

Előzmény: trizs77 (62332)
trizs77 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 62332

Talán ha megemelnék a sofőrök bérét, nem volna szükség ilyen képzésekre és mégsem lenne munkaerőhiány.......

 

-------------------

 

Most valóban megkeresik (3+1-ben) a havi nettó 450.000-t.

De így is hiány van.

Előzmény: Racilaci (62330)
kbn Creative Commons License 2016.06.15 0 0 62331

Kár volt megírni ezt a cikket... egyetlen fontos dolog derül ki belőle: az állam betartja a közszolgáltatási szerződést, és megtéríti a társaságoknak a veszteségüket.

 

Volánbusznál ez potom 6,8 milliárd Ft.

Előzmény: trizs77 (62328)
Racilaci Creative Commons License 2016.06.15 -1 2 62330

Talán ha megemelnék a sofőrök bérét, nem volna szükség ilyen képzésekre és mégsem lenne munkaerőhiány...

Előzmény: torqmatic (62329)
torqmatic Creative Commons License 2016.06.15 0 0 62329

http://mno.hu/gazdasag/sokan-allnanak-sofornek-1347260

 

"Eddig harmincezren jelentkeztek az állam által indított sofőrképzésre, de csak ezerötszázan feleltek meg a szigorú követelményeknek, és alig háromszázan végeztek"

trizs77 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 62328
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.14 0 0 62327

Valaki le tudná írni hogy hány darab Prágás kocsi van még forgalomban, és hogy merre felé járnak?

Rendszámmal együtt ha lehetne kérnem.

 

Köszönöm!

htibor Creative Commons License 2016.06.10 0 0 62326

A bizottsági előterjesztések között még nincs fent "hivatalosan", pedig oda van címezve.

Google rákereséssel lett meg a dokumentum :)

Előzmény: trizs77 (62325)
trizs77 Creative Commons License 2016.06.10 0 0 62325

Nem maradtak le a mellékletek ?

 

Csak az 1.sz. melléklet látszik.

 

 

 

Előzmény: htibor (62324)
htibor Creative Commons License 2016.06.09 0 1 62324

Elnézést, rossz a link, helyesen:

Link

Előzmény: htibor (62323)
htibor Creative Commons License 2016.06.09 0 0 62323
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 62322

Köszönöm!

Előzmény: kbn (62320)
trizs77 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 62321

9 perce kezdődött :

 

II. Magyar Közlekedés Piacnyitás előtt a helyközi személyszállítás Aquaworld Resort Budapest


2016. június 8.

 

Tervezett program, felkért előadók

 

1./ 9.05–9.20 Győri Gyula, a Nemzeti Közlekedési Hatóság elnökének köszöntője

 

2./ 9.20–9.50 Közösségi közlekedési beruházások EU-forrásból
Előadó: Szalóki Flórián, közlekedési operatív programokért felelős helyettes államtitkár, Nemzeti Fejlesztési Minisztérium

 

3./ 9.50–10.20 Közszolgáltatási tender a helyközi buszközlekedésben, Budapest környéki tarifaközösség
Előadó: Somodi László, főosztályvezető, Nemzeti Fejlesztési Minisztérium

 

4./ 10.20–10.50 Az utasjogok érvényesíthetősége a közösségi közlekedésben
Előadó: Menich Péter, főosztályvezető, NKH Piacfelügyeleti és Utasjogi Főosztály

 

 

5./ 11.20–11.50 A BKK beruházási és fejlesztési tervei
Előadó: Dabóczi Kálmán, vezérigazgató, Budapesti Közlekedési Központ

 

6./ 11.50–12.20 Városi közlekedési fejlesztések hatósági szemmel
Előadó: Alscher Tamás, főosztályvezető, Nemzeti Közlekedési Hatóság Vasúti Főosztály

 

 

7./ 13.20–13.35 A gázüzemű hajtás lehetőségei a közösségi közlekedésben
Előadó: Domanovszky Henrik, elnök, Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület

 

8./ 13.35–13.50 A Mercedes gázüzemű busza
Előadó: Uray Dóra, értékesítési vezető, EvoBus Hungaria

 

9./ 13.50–14.05 Elektromos hajtású közúti járművek a városi közlekedésben
Előadó: Molnár Attila, ügyvezető igazgató, Erpico

 

10./ 14.05–14.35 A Szeged–Hódmezővásárhely/Makó tram-train
Előadó: Majó-Petri Zoltán, ügyvezető igazgató, SZKT Szegedi Közlekedési Kft.

 

11./ 14.35–15.05 A MÁV-START nemzetközi közlekedési stratégiája
Előadó: Feldmann Márton, értékesítési vezérigazgató-helyettes, MÁV-START Zrt.

 

12./ 15.05–15.35 Low-cost buszos szolgáltatók a nemzetközi személyszállításban

 

kbn Creative Commons License 2016.06.05 0 0 62320

Nyíregyháza-Balsa

Előzmény: Törölt nick (62317)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.05 0 0 62319

Bp, Déli pu. - Zalaegerszeg. Volt már kismilló neve az évek alatt. Gratis Bus vagy minek írják volt a legismertebb ezek közül.

Előzmény: siófoki35 (62318)
siófoki35 Creative Commons License 2016.06.05 0 0 62318

És a G-Busline az mi? :D

Előzmény: kbn (62316)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.04 0 0 62317

A Trans-Vonal Kft. milyen járatot közlekedtet? A másik kettőhöz tudok járatot kötni.

Előzmény: kbn (62316)
kbn Creative Commons License 2016.06.04 0 0 62316

Maszekok:

 

G-Busline Kft.

Menetrend szerinti közlekedés árbevétele 21.932 eFt (előző év: 20.955 eFt), személyszállítás után járó fogyasztói árkiegészítés 22.743 eFt (előző év: 26.885 eFt), egyéb bevétel 24.373 eFt (előző év: 15.613 eFt).


Összes ráfordítás 68.253 eFt (előző év: 62.660 eFt), leosztva 310-320 Ft/km.


Adózás előtti eredmény tavalyhoz hasonlóan gyakorlatilag nullszaldó: 147 eFt.

 

Trans-Vonal Kft.


Értékesítés nettó árbevétele 229.144 eFt (előző év: 235.180 eFt), egyéb bevételek 52.227 eFt (előző év: 64.454 eFt).


Adózás előtti eredmény 18.489 eFt (előző év: 58.526 eFt).

 

2015-ös ráfordítások: 269.770 eFt, leosztva 320-325 Ft/km.

 

Trans-Tour '90 Kft.


A számviteli beszámolókban nincs szétválasztva a menetrend szerinti és különjárati üzletág.

Előzmény: Snake-Mojzi (62314)
trizs77 Creative Commons License 2016.06.03 0 0 62315

?????

 

semmit se mutat, csak Igazságügy Minisztérium honlapját.

 

 

Előzmény: Snake-Mojzi (62314)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.06.03 0 0 62314

http://e-beszamolo.im.gov.hu/oldal/kezdolap

A kiegészítő melléklet című dokumentumok tartalmazzák az "izgalmas" infókat.

Előzmény: Tourismo (62311)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!