Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.02.19 0 0 29105

csánat'!  Valvoline.

 

Azt nem tudom, mit használok.... :-)))))))))))))))))))))))

 

Előtte évekig fuchs, szintén 50-es.

Előzmény: Törölt nick (29104)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.19 0 0 29104

...és ez milyen valami? Mobil1 nem gyárt ilyen olajat.

Előzmény: GYURMA 944 (29103)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.02.19 0 0 29103

Mobil 1.  15-50 5L 6E FT.

Előzmény: footy84 (29100)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.19 0 0 29102

Azért találni szerintem ...

 

Nálunk is egyre szűkül a Selénia olajat kérők köre, talán a túlárazás miatt. Pár fanatikus még kitart, de a nagy többség vált más márkára.

A Petronas már nem érdekelt a fejlesztésben, kicsi falat ez az eladási palettáján. Egyik-másik gyártásával már le is álltak, folyik a készlet kiárusítása.

Előzmény: BluElefantino (29101)
BluElefantino Creative Commons License 2013.02.19 0 0 29101

A normális 5W40-es olaj sem olcsóbb!

Előzmény: footy84 (29100)
footy84 Creative Commons License 2013.02.19 0 0 29100

A Selenia kicsit drága mulatság egy ilyen értékű autóhoz. Van esetleg alternatíva? 5W40-re azert gondoltam, mert naponta 2X4km-t megy az autó, a motor alig melegszik fel.

Előzmény: Törölt nick (29097)
A6 1.9tdi Creative Commons License 2013.02.19 0 0 29099

Ehhez keresnék turbót, ha tud valaki, jelezzen: pipamocsok888@freemail.hu

 

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi/fiat/fiat_punto_1_7_td_1715320817.html

 

BluElefantino Creative Commons License 2013.02.19 0 0 29098

Teljesen felesleges 5W-40-es olajat beleönteni és 10-12e km-nél érdemes cserélni......

Előzmény: footy84 (29095)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.19 0 0 29097

A gyári könyv szerint 10W40 Selenia 20K, de itt felreppentek más vélemények is. A csereperiódus 20.000 km, szerintem meg a fele elég neki, annyi alatt is megfárad.

Előzmény: footy84 (29095)
pajti0912 Creative Commons License 2013.02.19 0 0 29096

Sziasztok!

 

Eladó bontásból megmarat össze alkatrészem egyben, nagyon kedvező áron!!! ;)

Az összes dolog ami a képen látható!

3ajtós 1.1-es 99-es volt

 

3db komplett ajtó (paintben kisatíroztam a feliratot ami rajta van...leszedhető!)

lökhárító

 

Ablaktörlő motor rudazattal

Hátsó lámpa

Emelő

Kerékkulcs szett

Duda

Index

Szélvédő előtti műanyag

Injektor (Weber)

Ablaktörlő kar

Bal első lámpa törött füllel

Hátsó lengéscsillapító

Jobb oldali index

Gépháztető nyitó

Gólyaláb

Vízhűtő

Gyújtástrafó

ajtók 3 db

lambdaszonda

stbstb

 

 

35e Ft

pajti0912@freemail.hu

nullahat harminc/30-15-675

 

 

footy84 Creative Commons License 2013.02.19 0 0 29095

2002 1.2 8V Puntoba mehet 5W40-es olaj? Van valami ami kulonosen ajanlott?

vjjv Creative Commons License 2013.02.18 0 0 29094

Szia,

 

írtam e-mailt az adatlapodon megadott freemail-es címedre.

 

Üdv,

 

vj

Előzmény: Jameson81 (29093)
Jameson81 Creative Commons License 2013.02.18 0 0 29093

Szia!

 

Engem a gumigarnitúra érdekelne. Részletekkel szolgálnál (ár, hol nézhető meg)?

 

Köszi

J

Előzmény: vjjv (29092)
vjjv Creative Commons License 2013.02.18 0 0 29092

Sziasztok,

 

eladó:

  • egy pár gyári Valeo első lámpa, 2000-es évjáratú Punto II-ből, picit matt felülettel (polírozható!)
  • gyári mélyhangszóró (100W, Punto II és III)
  • gyújtáskábelszett (1,2 16V benzineshez)
  • alufelni garnitúra (gyári, 14", 2003-as, kék logós Fiat kupakkal, kerékőrrel)
  • nyári gumi garnitúra (Semperit, 175/65 R14, alig futott, DOT 1111)
  • pár apróság még

üdv,

 

vj

Előzmény: vjjv (28949)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.17 0 0 29091
Az egyik bowden a végén állitható, ott tudud állítani, hogy hol legyenek a karnál oldalra a fokozatok. Van egy rögzítő pöcök rajta, azt kioldva tudod odébb tenni.
Előzmény: projekt P50 (29090)
projekt P50 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29090

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni váltóhiba ügyében.Kuplungot kellett cserélnem punto 1-nél.1,1 benzines,99-es évjárat.Leszakadt a betét a tárcsáról.Szétszedtük rendben ment minden.Összeraktuk és mindent ugyanoda raktunk vissza ahogy volt.Viszont egyszerűen nincs 1. és 2. sebbesség.3,4,5 és rüki van,de az egész váltókar balra tolódott.Nem tudok rájönni mi a fene lehet vele.Arra gondoltam ,hogy a váltó tetjén lévő kulissza tengelye átfordult valahogy.Csak egy állásban tudom összerakni,de ez kifeszíti a váltókart balra.Lehetséges ,hogy ez a kis tengely el tud fordulni?Nem akar jó lenni sehogy sem.Esetleg nem lehet valahogy elfordítani a tengelyt valamelyik fokozatba állítva?

Ha tudtok valami ötletet,vagy segítséget adni ,azt megköszönném.Nagyon kellene a kocsi,de így nem lehet használni.

horvathbalu2 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29089

Sziasztok. Köszönöm a tegnapi segítséget ,mind szóban és írásban. Üléshuzatot hol érdemes keresnem. Sajnos a csomagtér kárpit elég szutykosan néz ki. Hogyan lehet tisztitani vagy újat hol keressek?

mrkevin Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29088

Még annyit, hogy Magneti Marelli alatt egy Walbro ESS 452-t értettek, most megnéztem a feliratokat. Már csak azt kell kiderítenem, hogy ez valóban egy Fiat Punto I 1.2 benzin 75Le Motorkód: 176.A8.000 -hoz való-e...

Előzmény: mrkevin (29084)
BluElefantino Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29087

Én csak annyit tudok segíteni hogy a légzsák hátuljából kell kihúzni a csatit, egy határozott mozdulat és siker!

Előzmény: horvathbalu2 (29085)
horvathbalu2 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29086

Ha valaki tud csörgessen meg és visszahívom! 20/2641854

horvathbalu2 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29085

Sziasztok. Ki kell cserélnem punto classicon a kormánykapcsolót mert letörött. A 3 5ös imbuszt ki tudtam venni de a légzsák csatijával nem jutottam dűlőre. Melyiket kell kivennem? Ami közvetlen a légzsáknál van vagy ami közös a duda csatlakozójával.? És hogyan? Nyomtam húztam csakis óvatosan de nem mozdul.

 

mrkevin Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29084

Mármint a pumpa adatainál írják, hogy 3bar nyomást tud.

Előzmény: mrkevin (29083)
mrkevin Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29083

Ok, beiktatok valahova egy nyomásmérőt. Azt írják a műszaki adatoknál, hogy szabályozott nyomás MPI: 2,5 +- 0,05 bar. A pumpánál azt írják elvileg, hogy 3 bar. Megmérem, és kiderül.

Előzmény: kacagógerle (29081)
mrkevin Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29082

Minden esetben mechanikai hiba lépett fel. Szét még nem szedtem, hátha a garit el tudom intézni. Ha viszont sehogy se veszik vissza, akkor szétkapom.

Előzmény: kacagógerle (29081)
kacagógerle Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29081

Pl. megnézném, hogy az érintkezők nincsenek-e nagyon összeégve. Lehet nem engedi át a megfelelő áramerősséget, emiatt le is éghet az AC motorja. Egyáltalán mi ment tönkre a rossz AC-ban? Mechanikai hiba, vagy a motor égett le?

Az üzemanyagnyomást egy egyszerű manométerrel is lemérheted, én azzal szoktam mérni.

Előzmény: mrkevin (29078)
R!ck4 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29080

a Punto I -ben van az üzemanyag vezetéken nyomásmérő az ECU-nak? Mert akkor OBD-n tudnám nézni elvileg.

 

Szerintem ilyen még egy Porsche Panamera-ba se építettek soha, az autó működéséhez egész egyszerűen nincs szükség rá. Viszont ha mérni kell a nyomást, akkor egy alkalommal megméred és kész.

Előzmény: mrkevin (29078)
mrkevin Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29079

Motor alatt az AC-t értem

Előzmény: mrkevin (29078)
mrkevin Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29078

Egész pontosan mit néznél a relén?

Az IAW ecu scan-ben a relé tesztet lenyomtam, meg a gyújtás ráadásakor hallom, hogy kattan, elindul a motor, majd picivel később (mikor elvileg elérte a nyomást) leáll a motor, relét visszakattan.

 

Azt most fejből hirtelen nem tudom, hogy a Punto I -ben van az üzemanyag vezetéken nyomásmérő az ECU-nak? Mert akkor OBD-n tudnám nézni elvileg.

Előzmény: kacagógerle (29077)
kacagógerle Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29077

Üzemanyagnyomást kellene mérni. Én azért körülnéznék az elektromos részen is, pl. az AC relét megvizsgálnám.

Előzmény: mrkevin (29075)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29076

Ezt nem tudtam - a régebbi fiat konszernesek jellemzően mind ilyen gumiányasak voltak tudtommal. Legalább is amivel én találkoztam..

Előzmény: mrkevin (29074)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!