Nekem nem ég ki, benne a h4-es üvegbe a xenon csöve, enyhén foncsorozva, és rajta a sárga búra. Rendőr meg nézheti :) Múltkor megállított az isten esze azt keresgélte a trafót, kollégája meg mondja neki hogy nincs is sárga xenon, én meg kiröhögtem a két dinkát. Találják meg a trafókat, sok sikert hozzá..... Mondjuk az izzó lábait nem fogdosnám szívesen :) Még szerencse hogy van egy üvegtechnikás haverom.
3 autóban is van most ez az izzó, 2 túl van fél-egy éven, a harmadikba 3 hónapja tettük bele, az mondjuk erőltetve is van(13,9V körül kap az izzó), de még bírja.
Baloldali izzó GE(Tungsram férjezett neve) MPU+50%, ~500km után, jobboldali Osram Nightbreaker+50%, új.Párszáz km után mondjuk az is befeketedik, lehet nem bírja a lábain lévő 14V feszültségkülönbséget:-D
Most tettem bele GE MPU+90%-ost, meg 0,3V feszültségesést a tompítottrelé tápjába, megnézzük meddig bírja(H1-es a legszarabb élettartam szempontjából forszírozott üzemben, kicsi a búrája).
H4-es jobban bírja a növelt feszültséget, annak a legnagyobb az üvegbúrája(hőleadás).
Ja, az ilyen nagyon+%-os izzóknak nagyobb a felvett teljesítménye is olykor, hiába van ráírva, hogy 55W.
Olajat cseréltem,szűrőt is/knecht/,kicsit halkabb lett, de kellett a gazdának, majd jövő héten nekifutok még egyszer az olajjáratnak. Köszönöm a tippet!
Lehetne még egy amatőr kérdésem? Kell még az első kerékhez, a lengőkarokhoz szilent is, első - hátsó, tehát 4 db. összesen. Azt szeretném kérdezni, hogy az itt találhatók:
azok 1 db-ot jelentenek? Meg nem igazán értem a megnevezést sem, mert van első, , hátsó, jobb bal alsó első külső / belső..... Tehát ezek közül melyik kell nekem?