Az jó ! Menni a benzintől megy ! ! ! Csodák nincsenek ! Lehet lefaragni a fogyasztásból, de ha szegényebbre veszik a keverékarányt: gyengébb lesz, lefulladásra hajlamos lesz, rángat, egyenetlen az alapjárat, melexik, és ha túl szegény a keverék elégnek a kipuffogószelepek ! Most ne állittasd mert a hidegebb levegő sürübb, több benzin igényel ! Mivel a superboci gyárilag kicsit sokat kap ki lehet cserélni a főfúvokákat a svájci kivitel méretére, a tűket a legalsó fokozatba tenni, de ez már biztosan meg van csinálva ! De ha sportléxűrőt és/vagy nyitott sport kéményt teszel fel dúsabbra kell állítani a karbikat ! Sajnos a kissé magas étvágy típus jellemző !
az én 750em 6.5-7liter körül mozog. ezért viszont lehet vele menni jó gyorsan. úgy tudom karburátor beállítással le lehet faragni belőle kb egy litert, de nemtom az mennyire befolyásolja a teljesítményt. ezt még ki kéne deríteni.
a 750 superténéré inkább aszfaltos túrákra,szerpentinre, könnyű száraz terepre való ! Jól megy, 71Le, 2 henger,vízhűtés. Gyári beállitással kissé magas a fogyasztás, de ez kb. 6-7 közé lehozható. A 600 és 660 1 hengeres, ezek jobbak terepre,könnyebbek.
Sziasztok! motorvásárlás előtt állok, lenne pár kérdésem, tudnátok segíteni megkönnyíteni a dolgom? XTZ750et nézegetek most (sok egyéb minden mellett) de érdekel még a 660 is. Valamennyire visszaolvastama fórumot, de már jojózik a szemem. Tudnátok mondani nekem átlagos fogyasztást erre a 2 masinára? most itt volt szó valami 6,5ről, de az milyen gépre vonatkozik? a többi hülye kérdésemmel majd jövök később, ha nem utáltok ki :D illetve még olvasgatok erősen, hátha meg sem kell kérdezni :) Üdv!
Alig bírom visszaolvasni 1 nap termését a fórumon... :) Ha lehet, akkor a kis XT-vel én is csatlakoznék a márkaklubhoz, mert az azonos ccm fórumon nincs élet, nemúgy mint nálatok... :)
U.I.: ha csatlakozhatok, akkor mind a klub, mind a Dakaros matrica érdekel :)
Másfél hete elloptak egy AT-t Bükkösd-Gorican (Pécs mellett). A motor adatai: Honda Africa Twin XRV 750 (1992) Azonosító: HMRD042103632 Rendszám: MP-XP-26 (sárga színű, holland rendszámtábla) Ha bárki látta volna, jelezze az info@africatwin.hu-n.
A kérdés ki mennyit terepezik. Most hogy sokkal többet megyek betonon Kenda. De ha valaki pl.50% terep akkor Mitas E-07.De ismét mondom 1.7re engedve a gumit, /kendát/ bámulatosan nő a terep képesség. Az 50km/ó pedig azért mondtam mert ha ilyen leengedett gumóval ér el egy darab téglát, vagy élesebb követ , a gumi teljesen védtelen, és a kord szövet megszakad benne./3× radiális kord szövet/
Szóval Kenda a város lakóknak, és Mitas a terep járóknak.
/fogyasztásba a Kenda 3dl -el veri a Mitast betonon/
megrendeltem a postaautonál, ők yamaha márkaszerviz is.
ez konkrétan 2db persely, meg két müanyag henger, meg két alátét (ááááá) japánbó', asszem 9k ért összesen. két hét alat bejön bármilyen alkatrész, csak hát az áraik.... :(
(előtte megvettem tévedésből a két láncvezető müanyagot is....)
Ádám hol és mennyiért vetted a láncvezetőt, szerintem az enyémen is zörög! Vasárnapot pontosítsuk a hét második felében ,én is megpróbálok menni! Matrica engem is érdelne 2-3 db.
Onam ! Most akkor kenda vagy mitas?? az előnyök és hátrányok szerint melyik használható jobban? ( Ne azért mond a kendát mert most már mindegy,amúgy olvastam a leírásod, de a válasz nem volt benne!)
Szalix1 ! Nagyon szép a mocid! Sok balesetmentes km-t hozzá! Majd egyszer csak sikerül egy nagyobb klubbos összeröffenés!!