Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

skorpio3 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131601

Szia!

 

Nem kell azért túlzásokba esni!  :)))

Most cseréltem Suzuki Swift 2006-os gyártásún ABS egységet, Ha a tulaj hirtelen rálépett a fékre, a pedál tövig szaladt, az ABS "eldarálta" a fékolajat a rendszerből. Mindezt csak havonta talán egyszer, de ugye ez életveszélyes...

Mégsem mondanám hogy ez a kocsi ugy szar ahogy van...

 

Előzmény: LyPapa (131597)
kolcsar Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131600

Tibike:))

 

Mi baj volt?:)) Úgy álltál be a képhez mint egy beijedt kisgyerek aki akkor eresztete tele a nadrágját ijedtébe:)))

Előzmény: novothauto (131592)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131599

Ha már így is gondolod, a fotóst cseréld le egy legalább szkópod árába kerülő géppel fényképezőre.. :-)

 

Előzmény: novothauto (131592)
LyPapa Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131598

Még egy apróság: a (szak)szerviz szerint a nővérem autóján tökéletesen működött a fék ... A másikról nem tudok.

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: LyPapa (131597)
LyPapa Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131597

A kocsit cseréld ki - két, durva tapasztalat is azt mutatja, hogy egy rakás szemét van beépítve, fékrendszer helyett ... Az egyik a nővérem 206-osa volt, úgy tette magát keresztbe, hogy lebombázta az előtte menő autó hátulját, a másik, jól figyelj: kb. 30 km/ó sebességnél tette magát keresztbe, és szép, merőleges szögben nyomta telibe a saját Mazda 6-osunk bal B oszlopát ... Szerencsére személyi sérülés nem történt. Minkét 206-os állítólag rendszeresen karbantartott, egyáltalán nem lelakott autó volt.

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: Geri082 (131593)
pitkin56 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131596

mindig elhajlítja a féktárcsát a bal oldalon.Mindent kicseréltettem

 

 

Nem mondod, hogy az új féktárcsát elhajlitja??

Nem a régi agyonszabályzott és rosszúl szabályzott

tárcsárol van szó?

 

Valameik munkahenger szorul.?

Féltengely csukló.?

Előzmény: Geri082 (131593)
pitkin56 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131595

Gabika21!

 

Szerintem már nagyon is túlvannak szabályozva a dobés tárcsa.

Sajnos a fékpedál megnyomásákor sok utat kell megtenni a

munkahenger dugattyúinak mire elérik céljukat.

Ez az út viszont több fékolajszükségletet jelent, ami nyilván

bentfogó fékpedált eredményez.

Vagy a nem megfeleleő hátsó fékpofák /Méret/ miatt nagyot

kell nyisson a munkahenger.

Állítsd ki az autómatával a pofákat mind addig míg érik a dobot.

Vedd le a dobot és nyomd vissza a munkahengert és meglátod mekkora

utat kell megtegyen üressen.

Olyan volt már,hogy a fékpofa alsó, vagy felső része ahola munkahenger

hez csatlakozik rövidebb volt mint kellene.

 

De olyan is volt már ,hogy annyira túlvolt szabályozva a dob,

hogy féknyomásra egyszerűen nyúlott.

 

nehéz igy elmondani mit kellene csinálni, a lényeg a sok üress utat kell

megszüntetni  a munahengerek és a fékbetét/fékpofa közt.

 

Sok sikert, 

 

Előzmény: Gabika21 (131569)
csipy31 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131594

Én kocsit cserélnék :) amúgy gumi fékcsövet cserélj elsőnek, el van dugulva.

Előzmény: Geri082 (131593)
Geri082 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131593

Helló!

 

Van egy Peugeot 206 1.1-es"kocsim"Az lenne vele a gondom,hogy mindig elhajlítja a féktárcsát a bal oldalon.Mindent kicseréltettem már,lengőkar,kormányösszekötő,stabilrudak,szilentek,csapágyak,fékbetétek,tárcsák,fékolaj,de ennek ellenére max.1500 km-t tudok elmenni vele és újra kezdi a pedálrugdosást és a rezonanciát.Lövésem sincs mi lehet a baja a szerelők szerint minden ok a kocsival.Lenne esetleg valami tippetek mit kellene még cserélnem?

 

Válaszotokat előre is köszönöm!

novothauto Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131592

Off.

 

Mivel az autójavítás nehéz kenyér és egyébként is meg vannak hozzá az adottságaim, modellkedésből fogok meggazdagodni :)

 

Amikor a japánok mókáznak

Minden viccben van egy morzsányi komolyság, attól lesz húzása. Ha a japánok áramot vezetnek a kabátba, annak oka van. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

 

novothauto Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131591

Hello!

 

Nem látom jól, de ilyet simán csinál injektornyitás nélkül is a rezgőkör a konditöltés miatt.

 

Kell az árammérés.

 

 

Előzmény: diagnet (131564)
BMWKRAFT Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131590

1996-os.

Előzmény: RÉMES (131589)
RÉMES Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131589

Szia

 

Szerintem Eberspacher D5W Hydronic 1-es.  ( évárat? )

 

De az "Állófűtés" topicban sok mindent megtalálsz.

 

Ezt szoktam mutogatni: ( nem én csináltam )

 

http://www.tami.hu/wiki/kocsi:seat:alhambra:kalyha

 

 

Előzmény: BMWKRAFT (131588)
BMWKRAFT Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131588

Jó reggelt!

 

Seat alhambra 1,9tdi vételen töröm a fejem, ebben kellene egy kis segítség.

Milyen kiegészítő fűtéssel szerelték ezeket?

Tulaj nem teljesen tisztán tudta elmondani, hogy mi van benne. "van kipufogója, de nem gázolajos kályha, csak a víz felmelegítésére segít rá".

Ha van kipuja, akkor az nekem kályhának tűnik.

409 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131587

Maga az elve az VE, de a szabályozása az elektronikus (EDC). A VE szabályozásából egyedül a szabályozógyűrű maradt meg, amit itt a HDK mozgat. "Ennyi" az egész.

Előzmény: cam aro (131585)
diagnet Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131586

A finomjarasi korrekciora gondolok. Azt injektor nyitasi idovel szabalyozza. Ezen minden injektor ugyanazt a jelet kapja csak eltero idoben. Utoljara olyan v6 tdi-n mertem ilyet amin elment a vezerles. De az nem gazolajat nyomott hanem sima fustot.

kell egy referencia meres vagy egy masik ecu probara.

Előzmény: 409 (131579)
cam aro Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131585

az data VER 638-as pumpat hozott fel. 

ebbol ugy gondoltam még VE pumpa van rajta. :/ 

----------

nem kell leszerelni a feket. .

csak fogoval finoman elszoritani a fekcsovet, es igy ra pumpalni. 

Előzmény: 409 (131584)
409 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131584

"A hunday pedig gyertya nélküli ,kompresszios gyújtásu benzinessel kisérletezik."

 

 

 A Bosch már vagy egy évtizede dönti ebbe projektbe a pénzt, de kevés eredménnyel.

---------

 

Ha a kéziféket behúzod, akkor sem lesz jelentősen feljebb a pedál?

Ha nem, próbáld az elsőket (leszerelve) kijjebb pumpálni, majd óvatosan csak annyira visszanyomni, hogy éppen a helyére menjen. (cam is erre célzott a sokat visszahúzó karmantyúval)

Előzmény: Gabika21 (131569)
robika1 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131583

Szia
Leállító mágnesszelep az adagolóban.Cseréld ki megszűnik a felpörgés.

Előzmény: skorpio3 (131553)
409 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131582

Nem tudom, nem kérdeztem.

Előzmény: Quattroman (131580)
409 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131581

""olajszint szenzor szakadás , zárlat a pozitívhoz"

Sehol nem látok ilyen érzékelőt."

 

 Az azért lehet, mert nincs is.

Előzmény: skorpio3 (131553)
Quattroman Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131580

az öreg csak nyugdíjazta magát, vagy...?

Előzmény: 409 (131578)
409 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131579

"Mint ha nem szabályozna semmit."

 

Mármint a nyitvatartási időre gondolsz és ezzel a mennyiségre? Azt a nyomással szabályozzák általában a CR motorok az ilyen szűk tartományban.

Előzmény: diagnet (131564)
409 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131578

Igen, az ifjabbik.  :-)

Előzmény: Quattroman (131565)
409 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131577

Nincs abban semmi centrifuga.

Előzmény: cam aro (131576)
cam aro Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131576

szerintem /!/ az alapjarat szabalyzas mechanikus abban a pumpaban.

igy vagy a centrifugaja szorul. vagy APP jelet kuld neki az ecu. 

egyiket sem tartom valoszinunek.

 

de.  

keves olaj megall valahol. azt kapja fel ? 

Előzmény: skorpio3 (131567)
CAN BUS Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131575

01237 04-00 ezt a szelepet cserélnem kell, bár talán nincs köze a felpörgéshez.

 

 

 

A leállítószelep csere után nem lesz felpörgés és fekete pamacs inditás után.

Előzmény: skorpio3 (131567)
cam aro Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131574

forum meg valtot nem vett le. :DD 

 

 

Előzmény: anonym1s (131551)
cam aro Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131573

ha valamelyik kor nem fog, akkor ugye. 

ha az osszes kor fog, .csak lent. .akkor egy tipp. 

lehet sokat huznak vissza az elso munkahengerek. 

ja varjal. es kellene a f.f.munkahengernek holtjatek is. 

Előzmény: Gabika21 (131569)
M.Jocó Creative Commons License 2014.03.28 0 0 131572

A VCDS-HGJ tartalmaz jó címkézést erre a motorra, ami az angol verzióban nincs. Töltsd le és mérd azzal

Ha nincs HGJ licenszed, akkor is mérhetsz de csak korlátozva.

http://www.vcds.hu/downloads/VCDS-HGJ-12120-Installer.exe

 

Előzmény: skorpio3 (131567)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!