Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pitkin56 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131619

Alapba persze, hogy nem de kint is csak akkor marad

ha a fenékszelep nem enged vissza.

Csak van, hogy kicsit visszahúzódik egy dugó, de nem csak egy van.

Sok kicsi sokramegy.

 

A féknyereggel mi van? Ha a csúszkák müködnek nem tud huzamosan

akorát félre nyomni?

Mi van ha szoros a fék és túlhevül, majd ütni kezd a tárcsa?

De ez is kicsit necces, az, hogy töbször szétbontjátok és nincs meg

a hiba elég xar. 

 

sz.t a féktárcsa meglibbenésnek van köze a hőfokhoz.

Mértétek órával és ütött a tárcsa a helyén?

Előtte nem, nem vékony ám? Érdekes,

Előzmény: 409 (131610)
w.lacika Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131618

esetleg egy cikszámot nem tudsz?

én sehol nem találok pedig valahol nemrég olvastam ,hogy létezik és nem is drága...

de a punto fórumban sem találom  pedig úgy emlékeztem..

 

Előzmény: csipy312 (131608)
cam aro Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131617

jaaa.. hogy szo szerint ertendo az elhajlitas.. :D 

Előzmény: 409 (131611)
409 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131616

"Pedig egyszerű: jobb egy blokkol, két hátsóval együtt. Ekkor a hátulja megindul, mint akit megrúgtak oldalról."

 

 Ilyenkor kell a pedált elengedni és újra nyomni..........  :-))

Előzmény: LyPapa (131602)
409 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131615

Az Mk1-ben gyárilag Eberspacher D3W-Z kályha van, kiegészítőfűtésként.

Előzmény: BMWKRAFT (131590)
409 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131614

"amúgy gumi fékcsövet cserélj elsőnek, el van dugulva."

 

???  Az hogyan hajlítgatja a tárcsát?

Előzmény: csipy31 (131594)
409 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131613

Azért szalad ezekből néhány millió, és nincs velük ilyen gond......

Előzmény: LyPapa (131597)
409 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131612

"Féltengely csukló.?"

 

 ??? Az meg hogyan?

Előzmény: pitkin56 (131596)
409 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131611

A felsorolásból pont az hiányzik ami ilyet képes okozni....a féknyereg.

Előzmény: Geri082 (131593)
409 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131610

"Vedd le a dobot és nyomd vissza a munkahengert és meglátod mekkora

utat kell megtegyen üressen."

 

Ugye nem azt akarod mondani, hogy amikor elengeded a féket, a munkahenger visszamegy alaphelyzetbe???  Mert az elég nagy szamárság lenne.

Előzmény: pitkin56 (131595)
cam aro Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131609

A leállítószelep cseréjével megszűnt a felpörgés."" 

Kivancsi lennek mi okozhatja. 

 

A légtömeg különbség (Kivánt-valós) megmaradt, elképzelhető hogy a lefalazott EGR miatt van...""

 

multkor valamin kivezerles tesztel pont ezt neztem. 

zart EGR-el megnol a valos MAF. a kivantat meg nyilvan nyitott EGR-el kalkulal. 

logikus., nyitott egr elvesz az inlet aramlasbol. 

Előzmény: skorpio3 (131607)
csipy312 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131608

szia, pesten itt, van telcsijük!

http://www.pinkauto.hu/

Előzmény: w.lacika (131606)
skorpio3 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131607

Sziasztok!

 

Nagyon köszönöm a hozzászólásokat az Audi  A4 TD AFN témában!

 

A leállítószelep cseréjével megszűnt a felpörgés.

A légtömeg különbség (Kivánt-valós) megmaradt, elképzelhető hogy a lefalazott EGR miatt van...

Viszont a kocsi a próbán jó teljesített, rendesen megy, hibakódot nem ír be.

 

Műszerfal probléma is megoldódott, hiába nulláztam a szervízjelzést. át volt állítva long life olajra a szervizjelző...

Tény hogy az első kiolvasáskor átvert az "olaszint jelző" hibakód. (hogy került bele? )

 

M.Jocó!  angol nyelvű licences csatolóm van, ebben az AFN motorhoz nincs label file, a Te változatodban viszont OK ! Köszönöm!

 

Előzmény: robika1 (131583)
w.lacika Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131606

sziasztok nem tudja valaki hol lehet beszerezni sos punto2 1,2 benzin 2002' ezüst

hátsó fék automata kitámasztót

 

LyPapa Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131605

A véleményt adó (szak)embert húznám ki valami nyugodt helyre, a többit el tudod képzelni :) 

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: cam aro (131604)
cam aro Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131604

a (szak)szerviz szerint a nővérem autóján tökéletesen működött a fék"" 

 

HA csak egyet huzhatsz ki.. .? :D 

Előzmény: LyPapa (131598)
cam aro Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131603

kerekagy ? 

Előzmény: Geri082 (131593)
LyPapa Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131602

Én meglehetősen érzékeny vagyok fék kérdésekben ... Lehet, hogy a két hölgynek is csak az az egy eset volt - a felségemnek meg épp akkor volt az utolsó két hét a terhességéből, ő ült a jobb egyen, és a gyermekülésben ott ült a kisebbik lányom, hátsó ülésen. Kell ennél több ? Aligha. 

 

Kettőből kettő ... Én megkérdeztem a hölgyet, hogy sikerült ez a mutatvány - és nem tudta :(  Pedig egyszerű: jobb egy blokkol, két hátsóval együtt. Ekkor a hátulja megindul, mint akit megrúgtak oldalról. Fékerőszabályzó szabadságon ... 

 

Ettől még igazad is lehet - de a mai autók nem engedik, hogy a delikvens megtanuljon vezetni :) Azt sem igazán tudom értékelni, hogy a szalonokban az új autók átadásakor a T. eladó elénekli, hogy ebben ABS van, csak a féket kell nyomni. Lehetne folytatni, de felesleges.

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: skorpio3 (131601)
skorpio3 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131601

Szia!

 

Nem kell azért túlzásokba esni!  :)))

Most cseréltem Suzuki Swift 2006-os gyártásún ABS egységet, Ha a tulaj hirtelen rálépett a fékre, a pedál tövig szaladt, az ABS "eldarálta" a fékolajat a rendszerből. Mindezt csak havonta talán egyszer, de ugye ez életveszélyes...

Mégsem mondanám hogy ez a kocsi ugy szar ahogy van...

 

Előzmény: LyPapa (131597)
kolcsar Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131600

Tibike:))

 

Mi baj volt?:)) Úgy álltál be a képhez mint egy beijedt kisgyerek aki akkor eresztete tele a nadrágját ijedtébe:)))

Előzmény: novothauto (131592)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131599

Ha már így is gondolod, a fotóst cseréld le egy legalább szkópod árába kerülő géppel fényképezőre.. :-)

 

Előzmény: novothauto (131592)
LyPapa Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131598

Még egy apróság: a (szak)szerviz szerint a nővérem autóján tökéletesen működött a fék ... A másikról nem tudok.

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: LyPapa (131597)
LyPapa Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131597

A kocsit cseréld ki - két, durva tapasztalat is azt mutatja, hogy egy rakás szemét van beépítve, fékrendszer helyett ... Az egyik a nővérem 206-osa volt, úgy tette magát keresztbe, hogy lebombázta az előtte menő autó hátulját, a másik, jól figyelj: kb. 30 km/ó sebességnél tette magát keresztbe, és szép, merőleges szögben nyomta telibe a saját Mazda 6-osunk bal B oszlopát ... Szerencsére személyi sérülés nem történt. Minkét 206-os állítólag rendszeresen karbantartott, egyáltalán nem lelakott autó volt.

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: Geri082 (131593)
pitkin56 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131596

mindig elhajlítja a féktárcsát a bal oldalon.Mindent kicseréltettem

 

 

Nem mondod, hogy az új féktárcsát elhajlitja??

Nem a régi agyonszabályzott és rosszúl szabályzott

tárcsárol van szó?

 

Valameik munkahenger szorul.?

Féltengely csukló.?

Előzmény: Geri082 (131593)
pitkin56 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131595

Gabika21!

 

Szerintem már nagyon is túlvannak szabályozva a dobés tárcsa.

Sajnos a fékpedál megnyomásákor sok utat kell megtenni a

munkahenger dugattyúinak mire elérik céljukat.

Ez az út viszont több fékolajszükségletet jelent, ami nyilván

bentfogó fékpedált eredményez.

Vagy a nem megfeleleő hátsó fékpofák /Méret/ miatt nagyot

kell nyisson a munkahenger.

Állítsd ki az autómatával a pofákat mind addig míg érik a dobot.

Vedd le a dobot és nyomd vissza a munkahengert és meglátod mekkora

utat kell megtegyen üressen.

Olyan volt már,hogy a fékpofa alsó, vagy felső része ahola munkahenger

hez csatlakozik rövidebb volt mint kellene.

 

De olyan is volt már ,hogy annyira túlvolt szabályozva a dob,

hogy féknyomásra egyszerűen nyúlott.

 

nehéz igy elmondani mit kellene csinálni, a lényeg a sok üress utat kell

megszüntetni  a munahengerek és a fékbetét/fékpofa közt.

 

Sok sikert, 

 

Előzmény: Gabika21 (131569)
csipy31 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131594

Én kocsit cserélnék :) amúgy gumi fékcsövet cserélj elsőnek, el van dugulva.

Előzmény: Geri082 (131593)
Geri082 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131593

Helló!

 

Van egy Peugeot 206 1.1-es"kocsim"Az lenne vele a gondom,hogy mindig elhajlítja a féktárcsát a bal oldalon.Mindent kicseréltettem már,lengőkar,kormányösszekötő,stabilrudak,szilentek,csapágyak,fékbetétek,tárcsák,fékolaj,de ennek ellenére max.1500 km-t tudok elmenni vele és újra kezdi a pedálrugdosást és a rezonanciát.Lövésem sincs mi lehet a baja a szerelők szerint minden ok a kocsival.Lenne esetleg valami tippetek mit kellene még cserélnem?

 

Válaszotokat előre is köszönöm!

novothauto Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131592

Off.

 

Mivel az autójavítás nehéz kenyér és egyébként is meg vannak hozzá az adottságaim, modellkedésből fogok meggazdagodni :)

 

Amikor a japánok mókáznak

Minden viccben van egy morzsányi komolyság, attól lesz húzása. Ha a japánok áramot vezetnek a kabátba, annak oka van. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

 

novothauto Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131591

Hello!

 

Nem látom jól, de ilyet simán csinál injektornyitás nélkül is a rezgőkör a konditöltés miatt.

 

Kell az árammérés.

 

 

Előzmény: diagnet (131564)
BMWKRAFT Creative Commons License 2014.03.29 0 0 131590

1996-os.

Előzmény: RÉMES (131589)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!