Én is ugyanilyen felnin gurulok nyáron, én gumi nélkül 180eHUF/4db áron nem szabadulnék tőle, de rég nem néztem már az árakat - és mondjuk én nem akarom eladni.
A váltóolaj cseréjét én megcsináltatnám a helyedben. Nekem tavaly csinálta Steeef. Keresd meg, biztosan kapsz egy normális árat.
Sziasztok. Eladó lesz a 18 -as M -es felnim 245/40 -es defekttűrő gumikkal. Szerintetek ha csak a felnit nézzük mennyi lehet a reális értéke?
17 -es felnit szeretnék majd helyette.
Más...vacilálok a automataváltó olajcseréjén. Van aki azt mondja nem kell, de van aki azt mondja igen. Én is inkább afelé hajlok. Ha valaki cseréltette akkor meg tudná mondani mennyibe került?
A szoftverfrissítés óta sajnos újra aktív a menet közbeni tv/dvd tiltásom. Szeretném feloldatni... Tudnátok Bp. és közelében ajánlani valakit, aki megbízhatóan tudja orvosolni a problémám?
biztosan lesz itt is, aki tud segiteni a szakik kozul, de ajanlom a 3-as BMW forumot, ott a tipus specifikus dolgokat kapasbol kiszurjak.
ami nekem az 1. autonal feltunt, az a napfenyteto problema, ez az e60/61 nel is koltseges moka lehet, gondolom a nemet dealer sem veletlenul nem akarta megcsinaltatni eladas elott.
koszi...nem megyek lejjebb, ezt is csak a fent emlitett surgossegi telek ugylet miatt ...no meg azert, mert aug 25 ugye elegge kozelit es ha visszamegyek akkor mar kisse bonyolultabb az ugyintezes minden felnek...de az arat vissza fogom tenni az eredetire, azan csak lesz olyan, aki meg akarja kimelni magat a vasarlas utani "meglepi" szazezrek kifizetesetol.
kezdetben mindjart javaslom a " magyarorszagon ujonnan uzembe helyezett" pont kereskedes altali ertelmezeset tisztazni, az sokat elarulhat a cegrol is, kocsirol is.
gyakorlatilag mindenre kell figyelni, de leginkabb a valos km re/ toresmentessegre, papirok rendezettsegere..., kereskedes arulja es valoszinu kinti kereskedestol vettek meg. ennyi idos autok realis atlag futasa kb 250-400 e km korul van, ezeket a torok - arab - orosz stb kereskedok 6-8000 euro korul aruljak, tobbe kevesbe kikozmetikazva...minden szempontbol;) . ha ez a helyzet, akkor igen igen ovatosan vagj bele..pl. Dpf szuro allapota, van e benne, csereltek- e , vagy tisztitottak, szamla van e, vagy gumik allapota...szoval ezek mind 2-300 ezres tetelek egyenkent is...
ha viszont bizonyithato az eloelet, szakszervizben allapotfelmerest csinaltattal es minden rendben van , akkor korrekt arnak latszik.
igertem a fejlemenyeket eladas ugyben. egyelore a "harom millaer' F 10 et hozok fullost, nagyzenevel... dumaju/szintu erdeklodok dominaltak. csak tudnam, akkor miert telefonal?? mert ha rakerdezek az ajanlatara , akkor " haat, meg a nissant el kene adnom " ize...
Lényegébe azért írok, hogy megkérdezzem mi a véleményetek róla illetve mire kell odafigyelni. Például a képen friss rendszám van, én arra következtetek, hogy külföldről lett behozva. Szervízkönyvet nem látok a leírásban így a km is csalfa lehet.
Van, 2005.-ös, de már a 218 LE-s motor, viszont kézi váltós.
Nem rakéta, de ha tolom neki azért lehet vele haladni.
5 és fél éve hoztam kintről, 85ezer km van benne most, hibátlan.
Kopó dolgokon kívül soha semmi nem romlott el, olajat nem eszi, két olajcsere között (15ezer km) 2 zöld kockányi megy le a monitoron a szintből (olajpálca nincs már ebben).