Ma teletankoltam. Furcsálltam, hogy belement 59 liter, mert km és mutató alapján kb. 54-55 litert saccoltam. Mire kifizettem, és vissza mentem a kocsihoz, látom, hogy egy jó nagy tócsa van alatta. Nem csöpögött, hanem folyt belőle a gázolaj.
A tanknyílástól a tankig menő két cső, és a csatlakozásaik szárazak. Az ülés alatti csatlakozók, és a fedél száraz. Valahonnan a tank közepe környékéről, felülről folyt a gázolaj. Lehet ott ezeknél valami túlfolyószelep, vagy bármi, amin kifolyhat? Vagy kilyukadt a tankom?
A tank leszereléséhez le kell venni a kipufogócsövet? Nagyon úgy tűnik, hogy útban van.
Ma már volt időm rendesen megnézni az autót, tegnap csak egy diagra futotta. Akku feltöltve indító alig tudja megforgatni a motor, de akkor is kopogó hangja van. Főtengelyt csak nagyszárral lehet tekerni, megvan szorulva a motor. Úgynézki az adagoló hiba már csak másodlagos! :D
Megtaláltam a megfelelő szerszámot a visszaütéshez, elég könnyen kijött a seeger. A bendix hogy jön ki? Van egy lemez gallérja, ami felütközik a perselyen.
elvárt és valóst látok azt írtam is, a motor egy sima 1.9 jtd 100le 8V, 2001 bravo
a dózist értem hogy nem tudom mérni, igazából rosszul fogalmaztam a kérdést, a dózis ugrásszerű csökkenését, szerettem volna mérni, azaz mikor a paraméterben 60-ról 56ra ugrik, azt.
EGR ezen motoros, de most épp kikapcsoltam szoftveresen, azaz zártata kérek tőle egyfolytában, és ezt meg is csinálja.
Közben hazaértem vele és tudtam útközben diagolni, ami feltűnt hogy a jármű sebesség jel, dúrván ugrál, 110ről 90ig, úgymond pluszminusz 20at simán, de a óracsoport gondolom nem tudja lekövetni mert azon nem látszik, a hibatárba mikor megvettem volt is erre utaló hiba, na most keresek egy sebesség jeladót cikkszámot hozzá és reggel megrendelem, fura hogy egy ilyen öreg vezérlőnél ez okozná a hibát, de még is nagy a valószínűsége, ha meg nem így is úgy is szar a szenzor, a cumi csak az lesz ha az abs-ről jön a sebesség infó, de ehhez is öregnek tartom a technikát, meg a fiat nem bonyolít (máramikor)
Hogy tudnék két csatornás szkóppal, 100lovas 1.9 jtd-n befecskendezési dózist mérni?, van egy torpanás 2700nál minden sebességben terhelésen, vagy is 2től felfele, és nem akarok alkatrész csereberélősdit játszani, diaggal csak az látszik hogy 1070-ről 940re ugrik a légtömeg onnan épül fel, meg 60ról 54re a dózis, rail nyomáson nem látszik semmi, meg a nyomás szabályzó kitöltésijén sem.
Nekem a légtömegmérő vagy a turbó nyomás szabályzó szelep a sanszos, mert a turbó nyomáson is elkapható ez a mutatvány de egyrészt mérni is szeretnék, másrészt biztosra menni.
Bekerült ugye az új főfékhenger, de nagyon szar a fék, van rásegítés, de alig fog, taposni kell, hogy megálljon..
Illetve forrósodik a fék, de csak az első!
Munkahengerek olyanok, hogy kézzel vissza lehet nyomni!
Főfékhenger rásegítőstül ABS-szel kivéve, régi fékhenger detto ugyanolyan méretekkel rendelkezik, mint az új! Ennek ellenére próbáltam a fékpedál felől tekerni a nyomótüskét, de az nem állitható, illetve a főhengerbe menő tüske sem állitható, hiába tekergettem a tüskét, nem változott a hossza...
Amúgy olyan mintha befogna a fék, de épp annyira, hogy melegedjen.
Próbaképpen levettem a féknyerget és betettem a dugattyú elé egy darab fát, hogy éppen könnyen beférjen, elinditottam a motort de nem tolta ki a dugót, a fa könnyen kivehető volt, ráfékezés után könnyed erővel visszatoltam a dugattyút és kijött a fa.
Lehúzott vákuumcsővel is autókáztunk, de úgyis melegedik. CSAK az első fék!
Szóval arra akarok kilyukadni, hogy nem biztos, hogy rádolgozik.
Próbáltam a megnyitom a légtelenítőt történetet is, de épp hogy elkezdett csordogálni, mint amikor kiveszem a csavart és magától folyik.
Betétek újak, belevalóak, megreszelve, megzsírozva a nyergen felfekvő felületük!
Úszónyergek nem szorulnak!
ABS dolgozik, lehúzott csatival sem változik a melegedés..
Pl. az Unixnál a KingTony 3/4"-os fix szár teli áron 8350,- és abból még adnak 10%-ot. Az nem fog eltörni. Ott is kapható JW is, az picit rövidebb mint a KT, az 6400,- -10%. Tehetsz rá csőhosszabbítást is, azt is fogják bírni, én is így használom.
Üdv Urak! Nem autószerelő, de műhely kérdés. Kell vennem egy normális de nem túl drága hajtószárat amivel tudok pl féltengely anyát lazítani. 1/2"-os fejeim vannak. "A" verzió szerint vennék ilyet: http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=7841&cat=265&group=0 Elég lehet ez egy hobby szerelőnek? Esetleg más, elérhető áru márka?
"B" verzió szerint valami piaci 1"-os hajtószár, 1">1/2" átalakítóval.