Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vilmos a gázos Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39708

" kettőstömegűt nem nagyon cserélt talán egy valaki"  ennél azért többen szerintem...

babarucu Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39707

Ezzel nem értek egyet, szar autót be lehet vállalni benzinest is, kettőstömegűt nem nagyon cserélt talán egy valaki, egr a bontóba 10rugó tokkal vonóval az újabb kicsivel több, turbóhalál nem jellemző inkább a szabályzók és vezetékei csövei

anno napi 9-9km-t is használtam hosszú ideig télen-nyáron 

szerintem a dízel ugyanúgy alkalmas rövid és városi közlekedésre

Előzmény: bojo (39681)
babarucu Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39706

bocs az enyém ugyanez 2001 110 elx 70-es belefér

Előzmény: motorosvekker (39700)
babarucu Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39705

exide-t is kerüld 2 évesen nem vitte az állófűtést amivel nem vagyok itt egyedül szintén exide, sőt a 70ah-t megfogja egy szaros 8 lovas fűnyírómotor, míg egy új nevenics metrós 30ah-s  tekeri mint atom

exide classik szar

Előzmény: motorosvekker (39703)
juhaszmarton Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39704

Köszönöm, még csak megrendeltem, ha a kezemben lesz kiderül...

Előzmény: pillerbalazs (39699)
motorosvekker Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39703

köszönöm a gyors választ

Előzmény: R!ck4 (39702)
R!ck4 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39702

Célszerű akkorát venni, amekkora épp még belefér. Nem vicc, tényleg a méreteket kell nézni. Akksikból én kettőről tudok nyilatkozni pozitív értelemben, egyik  a Johnson Control által gyártott Gigawatt, másik a jászplasztik által gyártott Electric Power, mindkettő szépen tette a dolgát. Ellenben a Varta Black-kel nincs jó tapasztalatom, két év után, a gari lejárta után nem sokkal megadta magát. Lehet csak nem volt szerencsém, és belehúztam, de ezek az olcsó akksik nagyon beváltak. 

 

Ja, ha a régi akksit leadod egy méh telepen, 1000-1300Ft körül adnak érte.

Előzmény: motorosvekker (39700)
rnagy8 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39701

Köszönöm a választ. Az az igazság, hogy nem jártam annyira utána, csak egy gyors kérdezés volt a várható kts-ről behozásnál.

 

Mikortól, melyik motorok Euro 4-esek?

Előzmény: omniahd (39691)
motorosvekker Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39700

Sziasztok!

 

Most került hozzánk egy 2001-es 1.9 JTD ELX Multipla (örülünk neki nagyon), viszont csak egy 45Ah akksi van benne, amit le kellene cserélnem. Nem igazán tudom, hogy milyen típusú és mekkora kapacitású akkut vegyek bele. Amennyiben valaki tudna segíteni os tanáccsal, azt nagyon megköszönném.

 

 

pillerbalazs Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39699

Ilyesmi való bele igen. Nekem hidegvágóval szét kellett ütnöm a konzolját, hogy ki tudjam venni az egészet a helyéről. Mókoltam vele egy kicsit a műhelyben, hogy normálisan össze lehessen rakni, és már ment is bele a kocsiba.

Előzmény: juhaszmarton (39697)
R!ck4 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39698

Ez a kisebbik baj, mostmár csak azt kellene tudni, hogy a problémamentes működés mi okból jött össze? Alfaobd-vel amúgy simán működik, amire kell, tökéletes.

Előzmény: emeletesauto (39689)
juhaszmarton Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39697

Előzmény: juhaszmarton (39695)
juhaszmarton Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39696

a kép lemaradt:

juhaszmarton Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39695

Sziasztok! Tudom volt már sok bejegyzés a stabilizátor rúd szilentjeiről, de engem az ára érdekelne. Elképzelhető, hogy 700Ft-ért lehet kapni? (Láng katalógusban 620Ft) Ez jó hozzá? (2004 1,9 D, 85kW 115LE)

köszöni: Marci

pillerbalazs Creative Commons License 2014.10.10 0 0 39694

Szia!

 

Ha lehúzod a légtömegmérőt, egyből dobni fogja a hibakódot, ahogy visszadugod akkor viszont eltűnik a valós idejű közül, és csak a tároltban lesz ha lesz, de az sem biztos. Persze a műszerfalon ebből semmit nem fogsz látni. Használj a kocsihoz fiat ecu scant, a többi csak dísz az ingyenesekből, google tudod...... :)

Nekem ez az egy ami tökéletesen működik, és egy halom mindent tudsz nézni vele, ki be kapcsoltatni, rajzoltatni stb. Nekem van egy állandó P0404 kódom, egr lefalazva (de nem ettől lett a kód) ha lesz időm kiszedem azt az egr szabályzó kütyüt az meglátjuk mi lesz a szitu. 1.9 105Le az enyém. A csatiját már lehúztam, így nem tudom pontosan milyen értéket ír, de ha jól emlékszem akkor 5% ír így a rendszer folyamatosan a nyitásra, ha visszadugom akkor pedig 0-70% között ugrál magától gáztól függetlenül alapjáraton. Ergó lehet kicserélem majd.

 

Üdv: Balázs 

Előzmény: szg75 (39679)
omniahd Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39693

Igazából én nem a magyar árak alatt akartam egy autót, hanem egy "jó" állapotú vasat szerettem volna. Az én vásárlásommal egyidőben volt a Hahun egy 2005-ös ezüst a IV.kerületben, de az drágább volt picit, mint amit én vettem odakint. Az sem lett volna rossz vétel akkor, de engem a német hírdetett autó színe nagyon megfogott, meg hát évjáratban is fiatalabb volt  majdnem 2 évvel...

Tudom, nem évjáratot veszünk...

Előzmény: rnagy8 (39688)
omniahd Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39692

Ja azt elfelejtettem, hogy P-s rendszámmal hoztuk haza legálisan, de annak az ára is benne volt a korábban említett végösszegben...

Hogyan lenne 250 ezres a papírozás??? Euro 4-es és 2005-ös évjárattól elég olcsócska már a regadó...nekem 101 ezer volt a 2006 nyarán forg.helyezett benzines.

 

omniahd Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39691

Igen, erre még rájön azért némi aprópénz...Én lábon hoztam haza, ennek volt utiköltsége ugye, plussz a regadó 101 ezres, plussz a műszaki átírása, mert friss német műszakival vettem, forgalmi, törzskönyv, rendszám...ezeket ki tudod számolni, nem nagy tétel...

De odakint is szerencse kell. Én emailen és telefonon beszéltem le a kereskedővel-Fiat márkaszervíz volt-és aztán egy sráccal kimentem fuvarba és hazahoztuk lábon a verdát...

Én Nagyon olcsón ( 2200 euro ) vettem februárban, azóta a kötelező vezérléscsere, szíjak, szűrők, olajok, plussz gyertyák, kábelek, gyújtáselosztó és egy injektor volt cserélve. Az injektorcsere nem volt tervezett. :)))

Plussz vettem rá 4 nyári gummát és ez mindösszesen volt 1.245.000 ft vételárral, utiköltséggel, regadóval, összes említett szervizzel! 2006-os benzines nagyon jól felszerelt és megkímélt, tényleg leinformált tulajdonossal és szervizmúlttal rendelkező Multit hoztam...Nekem eddig bejött.Ezt nem dicsekvésképpen írom, csak azért, hogy ezzel esetleg bátorítsak másokat is a lehetséges külföldi autómustrához...

Előzmény: rnagy8 (39688)
bojo Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39690

Ezzel az a baj, hogy nem az a motor van benne amit ír, meg szerintem a fogyasztási adatok is irreálisak. 

Előzmény: omniahd (39686)
emeletesauto Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39689
Igazad volt!Ugytunik a probléma mentes müködés csak egyszeri alkalom volt.

Bocsánat mindenkitől az OBD-s dezinformációmért.
Előzmény: R!ck4 (39647)
rnagy8 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39688

Ez nagyon szépnek látszik.

Nézegettem bazar.at-t és mobile.de-t, de közben felébresztettek, hogy kb 250.000 plusz a lepapírozás, erre rájön -ha lábon hozom 300EUR, ha tréleren akkor kb 160ft/km...

Így akkor már nem vagyok a magyar árszínvonal alatt - és marhára semmi tapasztalatom a behozatallal.

Vagy tévedek?

Előzmény: omniahd (39686)
TixTide Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39687

99/10 havi gyártású 105lovas jtd-m van, hibakódot nem néztem, azóta is így használom, eddig minden jónak tűnik. 

Előzmény: szg75 (39679)
omniahd Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39686
Előzmény: rnagy8 (39685)
rnagy8 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39685

Köszi a válaszokat. Van esetleg konkrét meghibásodási hajlam, rozsdahely, amire figyelni kell vásárláskor?

Szokott-e gond lenni a napfénytetőkkel (beázik), elektromossággal, futóművel...

Alapból benzines felé hajlok, de kevés van a piacon a dízelekhez képest.

 

Van esetleg itt valakinek eladó?

Degeczi Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39684

Ja, a légtömegmérő adatai nélkül asszem vmi vészüzemmód lép életbe, nem igazán használható

Előzmény: szg75 (39683)
szg75 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39683

...én a légtömegmérő csati lehúzására gondoltam (nem EGR), merthogy annak a hibáját is ki akarnám szűrni... Ennek a csatiját Te próbáltad lehúzni ?!

Előzmény: Degeczi (39680)
erfeher Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39682

Ez így van, ezért is fontos hogy ne km órát vásároljon, hanem állapotot. Ha hozzáértővel vesz egy jó állapotút és ő is rendesen megad neki mindent akkor nem lesz baja sokáig. Ez igaz mind diesel mind benzinre is.

De azért bármit is vesz, átírás után is maradjon egy százasa, hogy tényleg rendbe rakjon egy 10 év körüli autót, akkor is ha nincs  baja neki.

Előzmény: bojo (39681)
bojo Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39681

Én meg meg vagyok elégedve a sima benzinessel. A diesel valóban kevesebbet fogyaszt, de ha beválaszt egy hamvaiból föltámasztottba, akkor az üzemeltetési költségei simán elviszik az üzemanyag megtakarítást. (kettőstömegű, EGR szelep, turbo stb.)

Előzmény: erfeher (39677)
Degeczi Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39680

Lehúzásra nem tudom, de lefalazásra még a 2004 őszi (115LE) változat sem ad hibakódot

Előzmény: szg75 (39679)
szg75 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 39679

TixTide !

 

Neked milyen évjáratú az autód?   És a légtömegmérő csati lehúzása után nem kaptál hibakódot?!

 

Ha én a magam 2000 105LE JTD-jéről húzom le a légtömegmérő csatit, akkor fogok vagy nem fogok hibakódot kapni ?!

Előzmény: TixTide (39410)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!