Ezzel nem értek egyet, szar autót be lehet vállalni benzinest is, kettőstömegűt nem nagyon cserélt talán egy valaki, egr a bontóba 10rugó tokkal vonóval az újabb kicsivel több, turbóhalál nem jellemző inkább a szabályzók és vezetékei csövei
anno napi 9-9km-t is használtam hosszú ideig télen-nyáron
szerintem a dízel ugyanúgy alkalmas rövid és városi közlekedésre
exide-t is kerüld 2 évesen nem vitte az állófűtést amivel nem vagyok itt egyedül szintén exide, sőt a 70ah-t megfogja egy szaros 8 lovas fűnyírómotor, míg egy új nevenics metrós 30ah-s tekeri mint atom
Célszerű akkorát venni, amekkora épp még belefér. Nem vicc, tényleg a méreteket kell nézni. Akksikból én kettőről tudok nyilatkozni pozitív értelemben, egyik a Johnson Control által gyártott Gigawatt, másik a jászplasztik által gyártott Electric Power, mindkettő szépen tette a dolgát. Ellenben a Varta Black-kel nincs jó tapasztalatom, két év után, a gari lejárta után nem sokkal megadta magát. Lehet csak nem volt szerencsém, és belehúztam, de ezek az olcsó akksik nagyon beváltak.
Ja, ha a régi akksit leadod egy méh telepen, 1000-1300Ft körül adnak érte.
Most került hozzánk egy 2001-es 1.9 JTD ELX Multipla (örülünk neki nagyon), viszont csak egy 45Ah akksi van benne, amit le kellene cserélnem. Nem igazán tudom, hogy milyen típusú és mekkora kapacitású akkut vegyek bele. Amennyiben valaki tudna segíteni os tanáccsal, azt nagyon megköszönném.
Ilyesmi való bele igen. Nekem hidegvágóval szét kellett ütnöm a konzolját, hogy ki tudjam venni az egészet a helyéről. Mókoltam vele egy kicsit a műhelyben, hogy normálisan össze lehessen rakni, és már ment is bele a kocsiba.
Ez a kisebbik baj, mostmár csak azt kellene tudni, hogy a problémamentes működés mi okból jött össze? Alfaobd-vel amúgy simán működik, amire kell, tökéletes.
Sziasztok! Tudom volt már sok bejegyzés a stabilizátor rúd szilentjeiről, de engem az ára érdekelne. Elképzelhető, hogy 700Ft-ért lehet kapni? (Láng katalógusban 620Ft) Ez jó hozzá? (2004 1,9 D, 85kW 115LE)
Ha lehúzod a légtömegmérőt, egyből dobni fogja a hibakódot, ahogy visszadugod akkor viszont eltűnik a valós idejű közül, és csak a tároltban lesz ha lesz, de az sem biztos. Persze a műszerfalon ebből semmit nem fogsz látni. Használj a kocsihoz fiat ecu scant, a többi csak dísz az ingyenesekből, google tudod...... :)
Nekem ez az egy ami tökéletesen működik, és egy halom mindent tudsz nézni vele, ki be kapcsoltatni, rajzoltatni stb. Nekem van egy állandó P0404 kódom, egr lefalazva (de nem ettől lett a kód) ha lesz időm kiszedem azt az egr szabályzó kütyüt az meglátjuk mi lesz a szitu. 1.9 105Le az enyém. A csatiját már lehúztam, így nem tudom pontosan milyen értéket ír, de ha jól emlékszem akkor 5% ír így a rendszer folyamatosan a nyitásra, ha visszadugom akkor pedig 0-70% között ugrál magától gáztól függetlenül alapjáraton. Ergó lehet kicserélem majd.
Igazából én nem a magyar árak alatt akartam egy autót, hanem egy "jó" állapotú vasat szerettem volna. Az én vásárlásommal egyidőben volt a Hahun egy 2005-ös ezüst a IV.kerületben, de az drágább volt picit, mint amit én vettem odakint. Az sem lett volna rossz vétel akkor, de engem a német hírdetett autó színe nagyon megfogott, meg hát évjáratban is fiatalabb volt majdnem 2 évvel...
Ja azt elfelejtettem, hogy P-s rendszámmal hoztuk haza legálisan, de annak az ára is benne volt a korábban említett végösszegben...
Hogyan lenne 250 ezres a papírozás??? Euro 4-es és 2005-ös évjárattól elég olcsócska már a regadó...nekem 101 ezer volt a 2006 nyarán forg.helyezett benzines.
Igen, erre még rájön azért némi aprópénz...Én lábon hoztam haza, ennek volt utiköltsége ugye, plussz a regadó 101 ezres, plussz a műszaki átírása, mert friss német műszakival vettem, forgalmi, törzskönyv, rendszám...ezeket ki tudod számolni, nem nagy tétel...
De odakint is szerencse kell. Én emailen és telefonon beszéltem le a kereskedővel-Fiat márkaszervíz volt-és aztán egy sráccal kimentem fuvarba és hazahoztuk lábon a verdát...
Én Nagyon olcsón ( 2200 euro ) vettem februárban, azóta a kötelező vezérléscsere, szíjak, szűrők, olajok, plussz gyertyák, kábelek, gyújtáselosztó és egy injektor volt cserélve. Az injektorcsere nem volt tervezett. :)))
Plussz vettem rá 4 nyári gummát és ez mindösszesen volt 1.245.000 ft vételárral, utiköltséggel, regadóval, összes említett szervizzel! 2006-os benzines nagyon jól felszerelt és megkímélt, tényleg leinformált tulajdonossal és szervizmúlttal rendelkező Multit hoztam...Nekem eddig bejött.Ezt nem dicsekvésképpen írom, csak azért, hogy ezzel esetleg bátorítsak másokat is a lehetséges külföldi autómustrához...
Nézegettem bazar.at-t és mobile.de-t, de közben felébresztettek, hogy kb 250.000 plusz a lepapírozás, erre rájön -ha lábon hozom 300EUR, ha tréleren akkor kb 160ft/km...
Így akkor már nem vagyok a magyar árszínvonal alatt - és marhára semmi tapasztalatom a behozatallal.
Ez így van, ezért is fontos hogy ne km órát vásároljon, hanem állapotot. Ha hozzáértővel vesz egy jó állapotút és ő is rendesen megad neki mindent akkor nem lesz baja sokáig. Ez igaz mind diesel mind benzinre is.
De azért bármit is vesz, átírás után is maradjon egy százasa, hogy tényleg rendbe rakjon egy 10 év körüli autót, akkor is ha nincs baja neki.
Én meg meg vagyok elégedve a sima benzinessel. A diesel valóban kevesebbet fogyaszt, de ha beválaszt egy hamvaiból föltámasztottba, akkor az üzemeltetési költségei simán elviszik az üzemanyag megtakarítást. (kettőstömegű, EGR szelep, turbo stb.)