Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mutual Friend Creative Commons License 2016.06.28 0 0 64301

Párszor magam cseréltem az olajat itthon és nem cseréltem alátétet a leeresztő csavar alatt mert eszembe sem volt hogy azt is kell.

 

Kaptam olyat érte itt a fórumon hogy milyen gondatlan ember vagy hogy az csak na ... :)

Előzmény: Törölt nick (64298)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.28 0 0 64300

Jobb elején a kocsidnak a szárítószűrő deresedik le, arról folyik:D

Előzmény: Törölt nick (64279)
Mutual Friend Creative Commons License 2016.06.28 0 0 64299

Én az egzakt dolgokban hiszek ami mérhető a többi csak feltételezés.

 

Na de nekem teljesen mind1 hogy mit és mennyit vesz a kocsijába ...

 

Előzmény: Törölt nick (64298)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.28 -1 0 64298

 

Te nem, de a motor igen. Az a fontosabb.

Előzmény: Mutual Friend (64294)
tefi Creative Commons License 2016.06.28 0 0 64297

Mondjuk úgy,hogy a lapátkezűeknek nem kicsit,hanem nagyon nehéz hozzáférni! :)

Nekem nem is sikerült még,pedig látom,hogy hol van!

Előzmény: Papalac (64292)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.28 0 0 64296

Tisztelt Fórumozok!

1.4-es, 2002-es Renault Thalia autómmal olyan gondom van, hogy amikor elér a motor egy bizonyos hőmérsékletet, akkor leáll. Rövid úton, vagy hidegebb időben nincs probléma. A hűtővíz nem forr fel, a ventilátor működik. A szerelőm bevizsgálta, de nem mutatott a műszer hibakódot. A próbaúton minden rendben volt, a motort felforralták, akkor is. A hiba a múlt héten jelentkezett először, amikor a 35 fok melegben egy halmozott karambol miatt csak lépésben tudtam haladni az M3-on.
Kérdésem, hogy találkozott-e valaki ilyen jellegű hibával, milehet az oka?

Mutual Friend Creative Commons License 2016.06.28 0 0 64295

Egyszer tönkrement az alapjárati motorom.

 

Cseréltettem műszakival összekötve.

 

"Sopánkodott" a szerelő hogy drága volt az "eredeti" és utángyártottatt tett bele.

 

Az erdeti kinai volt benne es rakott beje egy utángyártott jappót ... :)

 

 

Sok esetben azt érzem hogy egy cég gyárt mindent csak a drága alkatrészt ellenörzik darabonként az olcsóból megy minden tízezrediket.

Előzmény: Mutual Friend (64294)
Mutual Friend Creative Commons License 2016.06.28 0 1 64294

Neked írom de mások véleménye is érdekel !

 

Valaki, vett már észre valami eltérést azonos jelzésű olajok között?

 

Olajcsere 1-2 év periódus 10K-15K km alatt ?

 

Ez nem csak HIT kérdése hogy mit öntök bele, vagy milyen gyertyát teszek bele?

 

Lehet hogy én falábú vagyok de én ebben semmi eltérést nem látok ....

Előzmény: Törölt nick (64286)
dragobin Creative Commons License 2016.06.28 -1 0 64293

Teljesen egyet értek!!!!!!!!!!

Előzmény: Törölt nick (64279)
Papalac Creative Commons License 2016.06.28 0 0 64292

Ne higgy a kijelzőnek,nézd meg a nívópálcán!

Ott van a sárga pálca a motor elején, lent. Kicsit nehéz hozzáférni, de nem vészes.

Az én kijelzőm állandóan max értéket jelez, még akkor is amikor félig van.

Előzmény: kocsma2 (64284)
Precíziós Creative Commons License 2016.06.28 0 0 64291

Ja, a rossz élmény is élmény!

Előzmény: Törölt nick (64290)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.28 -1 0 64290

 

Az a legédesebb élmény, ha magától jön rá az ember gyereke.

Előzmény: Precíziós (64287)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.28 0 1 64289

Ha rokonom lennél, azt mondanám hülye vagy, de mivel nem ismersz, én sem téged, idegennek csak annyit, hogy buta...látod rozsda kibújtál a zsákból....:D

 

"Nem az olaj csak a probléma, van más is, de csak a csapágyakat cserélitek."

Beszélsz össze-vissza, korábban csak az olajról volt szó ami miatt cseréljük a csapágyakat....mi pedig,  akik más véleményen vagyunk mint te, mindig szinte azonosat.

Az csak elégedetté tesz, hogy elsajátítottad amit mi mondtunk neked sokx:

"Ne vezessél félre az ostobaságoddal más laikusokat, mert ezzel csak plusz kiadásba vered a fórumozót,"

 

Ha nem vagdalkoznál én szívesen elbeszélgetek veled is, mint bárki mással, bármiről a fórumon.

Az hogy véleményünk nem egyforma engem nem zavar téged annál inkább.

Ha akarsz normálisan beszélgetni, írj, de ha nem azt is jelezd és mivel én már elmondtam mindent neked, ezt a gittet rágni már nem érdemes, el fogom rejteni a hozzászólásaid.

Előzmény: Törölt nick (64286)
Garfield007 Creative Commons License 2016.06.28 0 0 64288

Mert volt egy széria, talán 2006-2008 között, akik "hibás" hajtókar csapágyakkal jöttek. Szerviz akció is vollt rá, nem volt sosem titok. Szerintem ha visszakeresném, itt is van nyoma...

Elsősorban a nagyobb teljesítményű verziókat érintette, ezekből kevés volt Thaliaban egyébként. 80-100-105 LE.

Kb. 150e km volt a kifutás, ezt lehetett jó olajokkal kicsit tolni, de az alap problémát nem oldottad meg.

Előzmény: Precíziós (64287)
Precíziós Creative Commons License 2016.06.28 0 0 64287

A "tudatlanok" még mindig nem tudják mitől lesz csapágyas!(ez titok?)

Előzmény: Törölt nick (64286)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.28 0 0 64286

 Látod, hogy nem tudod !? Nem tervezési hiba !  A fehér foltokkal inkább te küzdesz, mert itt a fórumon írtok rengeteg badarságot össze és azt hiszitek, hogy ti értetek hozzá. Nem értesz hozzá te sem és sokan mások sem. Nem az olaj csak a probléma, van más is, de csak a csapágyakat cserélitek. Az van elkopva, tehát ott a hiba. Ne vezessél félre az ostobaságoddal más laikusokat, mert ezzel csak plusz kiadásba vered a fórumozót, de a hiba oka nem lesz megoldva.

Nem vagy szerelő, csak azt gondolod, hogy értesz hozzá, de én most kimondom az igazságot NEM ÉRTED A PROBLÉMA igazi okát, így nem kell hülyeségekkel traktálni a hiszékenyeket.

Az, hogy évek óta itt vagy nem ad neked semmi okot arra, hogy másokat a tudatlanságod miatt becsapjál, mert ez becsapás amit te csinálsz.

Előzmény: WebNeo (64278)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.28 0 1 64285

Ha jól értettem nincs felhasználói kézikönyved, itt letöltheted:

http://www.renault-local.hu/pdf/kezelesiutmutato/kezelesiutmutato_thalia.pdf

 

Ez egy karbantartási segédlet:

http://www.meganeklub.hu/sites/default/files/tk_doc/gs2_m.pdf

Az olaj mostanság piros posztó volt itt, de érdemes elolvasni a 18. oldaltól a különleges használati részt is.

 

Előzmény: kocsma2 (64282)
kocsma2 Creative Commons License 2016.06.27 0 0 64284

Megtaláltam :)

Elfordítom a kulcsot, kiírja, hogy oil ok. Megnyomom a kilóméteróra-nullázó gombot és az oil ok szöveg fölött megjelenik 6 kis karika. Gondolom ez azt jelzi, hogy tele :)

Előzmény: nagya2 (64281)
kocsma2 Creative Commons License 2016.06.27 0 0 64283

totalcar-on találtam egy ilyet, de nem értem mit és hol kell megnyomni :)

 

„A fordulatszámmérős műszeregyüttes hibátlan. Egy éjszakán át autózhatunk csak azért, hogy gyönyörködhessünk a kezelőszervek hangulatos piros derengésében, hallottam már ilyenről. Indítás után egy gombnyomással a folyadékkristályos kijelzőn ellenőrizhetjük az olajszintet, ez a kis extra még belefért. A pillanatnyi fogyasztás, a külső hőmérséklet és a hasonló nélkülözhető információk kijelzője viszont kimaradt.”

Előzmény: nagya2 (64281)
kocsma2 Creative Commons License 2016.06.27 0 0 64282

16v igen, de a műszerfalon nem jelzik a szintet, csak egy olajos kanna ikon van ugye. Rosszul gondolom? Múlt hónapban járt le a 2 év és 13 000 km telte el az utolsó csere óta. Augusztusban műszaki vizsga lenne, azt szeretném megnézni, hogy addig kibírja-e. 

Előzmény: nagya2 (64281)
nagya2 Creative Commons License 2016.06.27 0 1 64281

HAli!!

Ha 16V akkor azért nem mert nagyon jól eldugták, szinte lehetetlen hozzáférni, helyette a müszerfalon mutatja az olajszintet.

Üdv Nagya

Előzmény: kocsma2 (64280)
kocsma2 Creative Commons License 2016.06.27 0 0 64280

Sziasztok! Egy 2004-es 1,4-es renault thalia motorházában kerestem a nívópálcát, mert meg szerettem volna nézni az olajszintet, de nem találtam. Más autóban megtalálom a sárga pálcát ugye, aminek a végén egy „karika” van aminek a segítségével ki tudom húzni. Na ilyet nem találtam, miért? köszi

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.27 -1 1 64279

Nagy taps ! Nem Thalias vagyok, de Renaultos. 

 

Csúnyán elbántatok Vele. Egy vélemény volt az Övé is. Mégsem volt becsülete.

Meg aztán igen jó ötletei is voltak...

Előzmény: Törölt nick (64275)
WebNeo Creative Commons License 2016.06.27 0 0 64278

 Éppen a minap olvasom, hogy valaki már mentegetőzik, hogy ő nem anyázott és cigányozott.

Látod téged is sültlennek kel nevezzelek😂

Ha vetted volna a fáradságot, a visszaolvasáshoz, s nem csak vagdalkoznál láthatnád, hogy a 21 hsz-ben soha nem anyáztan, cigányoztam. Szóval lukra futottál....  egy

ébként ha kell kérd meg a modikat, adjanak részleteket abbol ahogy rozsda haverod alpari modon beszelt tobbekkel, itt, vagy más topikokban, olvastam, ezek szerint te nem.

Amennyiben kicsit is erenel a hkcs temahoz tudhatnad, hogy gyarilag volt tévesen tervezve, a felhasznalt olajak, legyen az Elf vagy barmi alapvetően nem tettek tonkre, visszahivas is volt rajuk. Rozsda csa azert irtam ezeket, hogy satirozzam tudatlansagod fehér foltjait 😅

Előzmény: Törölt nick (64275)
soltibalazs Creative Commons License 2016.06.27 0 0 64277

És elérve!

soltibalazs Creative Commons License 2016.06.27 0 0 64276

:-)

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.27 -1 0 64275

Ha suhanórozsdára gondoltál, hát most mellé fogtál. Nem én vagyok, de személyesen ismerem és egy nagyon jó szerelőnek tartom.

Régen olvasom a fórumot, nekem is Renaultom van, már írtam korábban. Majréztok suhanórozsdától. A múltkor már elkente a szátokat, pedig vagy négyen betámadtátok őt. Éppen a minap olvasom, hogy valaki már mentegetőzik, hogy ő nem anyázott és cigányozott. Megjegyzem, hogy suhanórozsda biztosan nem tette. A végén, mert nem bírtatok vele elszaladtatok a Big Brother felügyelőhöz és kitiltattátok a fórumból. Nem értem a görcsös ragaszkodásotokat az imádott olajotokhoz, viszont lelkesen cserélitek a hajtókarcsapágyakat és olyan buta információval traktáltok márkatársakat, amit a laikusok el is hisznek nektek, sajnos. Arról persze fogalmatok sincs, hogy mi a csapágy kopás  tényleges oka.

Jó lenne ha megbékélnétek és elfogadnátok más véleményét is acsarkodás és anyázás nélkül. mert van itt olyan ember aki gyakorló autószerelő és nem a fórumról szerzett sok esetben badarságok alapján javít autót. 

 

fórumozzatok, de békességben  én nem óhajtok a továbbiakban belebeszélni a dologba, lévén van éppen elég munkám.

Előzmény: Törölt nick (64267)
Papalac Creative Commons License 2016.06.27 0 0 64274

Egy érdekes dolgot "fedeztem fel" tegnap. Rádugtam az ODB kiolvasót mert ABS hibát jelzett, de hibakódot nem talált. Ha már bedugtam megnéztem a fogyasztást és egyéb adatokat.

Az érdekes az volt, hogy mást jelez a kilométeróra és más értéket ad ki a ODB.

Kb. 5%-al többet mutat az óra a valóságnál. Mondjuk ezt eddig is tudtam, de ha egyszer az autó tudja, hogy mennyivel megyek, akkor miért nem lehet pontosabb a kijelzés?

Téli gumi van rajta, ez tudom, hogy eltérő értéket ad, de szerintem csak egy sebesség jeladó van az autóban. Hogy adhat egy érzékelő kétféle értéket.

Na kíváncsi leszek mit mutat egy GPS.

 

DGabee85 Creative Commons License 2016.06.27 0 0 64273

http://www.vezess.hu/magazin/2014/02/11/sporolas-amitol-meghal-az-auto/

 

Csak még az olajokhoz és az olaj adalékolásához!

Vidor75 Creative Commons License 2016.06.26 0 0 64272

Szia, nekem is ilyen van, mivel nincs a fordulatszámmérőn piros zóna így amíg le nem dadog! :)

Komolyabban nekem már volt probléma hogy az asszony nem forgatta, így lett egy hibakód és fojtószelep tisztítás.

Azóta ha lehet pályán forgatom, ami 4.000 fordulatnál 130km/h-át jelent.

Bár akkor már van hangja de ártani szerintem nem árt.

Üdv. M

Előzmény: vilk (64268)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!