1.4-es, 2002-es Renault Thalia autómmal olyan gondom van, hogy amikor elér a motor egy bizonyos hőmérsékletet, akkor leáll. Rövid úton, vagy hidegebb időben nincs probléma. A hűtővíz nem forr fel, a ventilátor működik. A szerelőm bevizsgálta, de nem mutatott a műszer hibakódot. A próbaúton minden rendben volt, a motort felforralták, akkor is. A hiba a múlt héten jelentkezett először, amikor a 35 fok melegben egy halmozott karambol miatt csak lépésben tudtam haladni az M3-on. Kérdésem, hogy találkozott-e valaki ilyen jellegű hibával, milehet az oka?
Ha rokonom lennél, azt mondanám hülye vagy, de mivel nem ismersz, én sem téged, idegennek csak annyit, hogy buta...látod rozsda kibújtál a zsákból....:D
"Nem az olaj csak a probléma, van más is, de csak a csapágyakat cserélitek."
Beszélsz össze-vissza, korábban csak az olajról volt szó ami miatt cseréljük a csapágyakat....mi pedig, akik más véleményen vagyunk mint te, mindig szinte azonosat.
Az csak elégedetté tesz, hogy elsajátítottad amit mi mondtunk neked sokx:
"Ne vezessél félre az ostobaságoddal más laikusokat, mert ezzel csak plusz kiadásba vered a fórumozót,"
Ha nem vagdalkoznál én szívesen elbeszélgetek veled is, mint bárki mással, bármiről a fórumon.
Az hogy véleményünk nem egyforma engem nem zavar téged annál inkább.
Ha akarsz normálisan beszélgetni, írj, de ha nem azt is jelezd és mivel én már elmondtam mindent neked, ezt a gittet rágni már nem érdemes, el fogom rejteni a hozzászólásaid.
Mert volt egy széria, talán 2006-2008 között, akik "hibás" hajtókar csapágyakkal jöttek. Szerviz akció is vollt rá, nem volt sosem titok. Szerintem ha visszakeresném, itt is van nyoma...
Elsősorban a nagyobb teljesítményű verziókat érintette, ezekből kevés volt Thaliaban egyébként. 80-100-105 LE.
Kb. 150e km volt a kifutás, ezt lehetett jó olajokkal kicsit tolni, de az alap problémát nem oldottad meg.
Látod, hogy nem tudod !? Nem tervezési hiba ! A fehér foltokkal inkább te küzdesz, mert itt a fórumon írtok rengeteg badarságot össze és azt hiszitek, hogy ti értetek hozzá. Nem értesz hozzá te sem és sokan mások sem. Nem az olaj csak a probléma, van más is, de csak a csapágyakat cserélitek. Az van elkopva, tehát ott a hiba. Ne vezessél félre az ostobaságoddal más laikusokat, mert ezzel csak plusz kiadásba vered a fórumozót, de a hiba oka nem lesz megoldva.
Nem vagy szerelő, csak azt gondolod, hogy értesz hozzá, de én most kimondom az igazságot NEM ÉRTED A PROBLÉMA igazi okát, így nem kell hülyeségekkel traktálni a hiszékenyeket.
Az, hogy évek óta itt vagy nem ad neked semmi okot arra, hogy másokat a tudatlanságod miatt becsapjál, mert ez becsapás amit te csinálsz.
Elfordítom a kulcsot, kiírja, hogy oil ok. Megnyomom a kilóméteróra-nullázó gombot és az oil ok szöveg fölött megjelenik 6 kis karika. Gondolom ez azt jelzi, hogy tele :)
totalcar-on találtam egy ilyet, de nem értem mit és hol kell megnyomni :)
„A fordulatszámmérős műszeregyüttes hibátlan. Egy éjszakán át autózhatunk csak azért, hogy gyönyörködhessünk a kezelőszervek hangulatos piros derengésében, hallottam már ilyenről. Indítás után egy gombnyomással a folyadékkristályos kijelzőn ellenőrizhetjük az olajszintet, ez a kis extra még belefért. A pillanatnyi fogyasztás, a külső hőmérséklet és a hasonló nélkülözhető információk kijelzője viszont kimaradt.”
16v igen, de a műszerfalon nem jelzik a szintet, csak egy olajos kanna ikon van ugye. Rosszul gondolom? Múlt hónapban járt le a 2 év és 13 000 km telte el az utolsó csere óta. Augusztusban műszaki vizsga lenne, azt szeretném megnézni, hogy addig kibírja-e.
Sziasztok! Egy 2004-es 1,4-es renault thalia motorházában kerestem a nívópálcát, mert meg szerettem volna nézni az olajszintet, de nem találtam. Más autóban megtalálom a sárga pálcát ugye, aminek a végén egy „karika” van aminek a segítségével ki tudom húzni. Na ilyet nem találtam, miért? köszi
Éppen a minap olvasom, hogy valaki már mentegetőzik, hogy ő nem anyázott és cigányozott.
Látod téged is sültlennek kel nevezzelek😂
Ha vetted volna a fáradságot, a visszaolvasáshoz, s nem csak vagdalkoznál láthatnád, hogy a 21 hsz-ben soha nem anyáztan, cigányoztam. Szóval lukra futottál.... egy
ébként ha kell kérd meg a modikat, adjanak részleteket abbol ahogy rozsda haverod alpari modon beszelt tobbekkel, itt, vagy más topikokban, olvastam, ezek szerint te nem.
Amennyiben kicsit is erenel a hkcs temahoz tudhatnad, hogy gyarilag volt tévesen tervezve, a felhasznalt olajak, legyen az Elf vagy barmi alapvetően nem tettek tonkre, visszahivas is volt rajuk. Rozsda csa azert irtam ezeket, hogy satirozzam tudatlansagod fehér foltjait 😅
Ha suhanórozsdára gondoltál, hát most mellé fogtál. Nem én vagyok, de személyesen ismerem és egy nagyon jó szerelőnek tartom.
Régen olvasom a fórumot, nekem is Renaultom van, már írtam korábban. Majréztok suhanórozsdától. A múltkor már elkente a szátokat, pedig vagy négyen betámadtátok őt. Éppen a minap olvasom, hogy valaki már mentegetőzik, hogy ő nem anyázott és cigányozott. Megjegyzem, hogy suhanórozsda biztosan nem tette. A végén, mert nem bírtatok vele elszaladtatok a Big Brother felügyelőhöz és kitiltattátok a fórumból. Nem értem a görcsös ragaszkodásotokat az imádott olajotokhoz, viszont lelkesen cserélitek a hajtókarcsapágyakat és olyan buta információval traktáltok márkatársakat, amit a laikusok el is hisznek nektek, sajnos. Arról persze fogalmatok sincs, hogy mi a csapágy kopás tényleges oka.
Jó lenne ha megbékélnétek és elfogadnátok más véleményét is acsarkodás és anyázás nélkül. mert van itt olyan ember aki gyakorló autószerelő és nem a fórumról szerzett sok esetben badarságok alapján javít autót.
fórumozzatok, de békességben én nem óhajtok a továbbiakban belebeszélni a dologba, lévén van éppen elég munkám.
Egy érdekes dolgot "fedeztem fel" tegnap. Rádugtam az ODB kiolvasót mert ABS hibát jelzett, de hibakódot nem talált. Ha már bedugtam megnéztem a fogyasztást és egyéb adatokat.
Az érdekes az volt, hogy mást jelez a kilométeróra és más értéket ad ki a ODB.
Kb. 5%-al többet mutat az óra a valóságnál. Mondjuk ezt eddig is tudtam, de ha egyszer az autó tudja, hogy mennyivel megyek, akkor miért nem lehet pontosabb a kijelzés?
Téli gumi van rajta, ez tudom, hogy eltérő értéket ad, de szerintem csak egy sebesség jeladó van az autóban. Hogy adhat egy érzékelő kétféle értéket.