Ha a TFSI guruk nem jelentkeznek, szvsz inkább keress rá a különböző, téged érdeklő szavakra itt a topicban. Régebben volt itt jócskán pörgés, s mindenről minden meg lehetett tudni. MInden infó itt van a korábbi évek hsz-aiban. Megéri szánni rá időt...
Szia! A kiszemelt autó benzines, 2.0. T FSI motoros. Erről nincs véletlenül tapasztalatod? Jó motor ez? Mennyire megbízhatóak ezek a fajták, sok velük a gond, sokat kell szervizelni? Köszönöm.
PD TDI-t ne vegyél, az az egyik legfontosabb. Én személy szerint hivatalos márkaszervizes átvizsgálást kérnék a kiszemelt példányra a végleges döntés előtt.
Sziasztok! Skoda Octavia RS vásárlásán gondolkodom. Az autó 2007-es évjáratú. Kérlek, hogy segítsetek a döntés meghozatalában. Vannak-e típushibák, mennyire megbízható a motorja, mire kell odafigyelni a vásárlásakor. Előre is köszönöm a segítő hozzászólásokat.
segítségeteket szeretném kérni. van egy Octavia Faceliftem és olyan a gondom, hogy nagyobb sebességnél, vagyis már 80 km/óra felett elkezd valami sípolni. olyan aerodinamika féle hang jon elolrol. el legjobban olyankor, mikor 20C° folé megy a homérséklet és szembe fúj a szél.
Lehet ezt most rossz helyre írom, de bocs, új vagyok itt és sajnos tanácstalan.
Az tény, hogy az optika így rendben van - nekem is így tetszik - az ültetéssel és még vesekövünk sem lesz :) Prius? nekem bejön párom azt mondta haza ne merjem vinni, bár azóta változott a véleménye az újabbak már nem néznek ki rosszul. Majd egyszer írhatsz pár sort használati tapasztalatot, mert nekem továbbra is bejön.
A felnik bírják, bár mostanra, hogy már sajnos több helyen meg van sérülve, így sajnos kezd pattogni a festés, de nagyon szép a színe ;)
A fekete rács ok semmi baja, nekem már nem volt rajta VRS logó - én pótoltam. Most szervízben van, éppen ma vittem, javítják a januári idős hölgy nyomait a hátsó lökösön - álltam a zebránál és belém jött :( A féknyergek vannak nagyon lekopva meg egy klassz polír, apró karc javításokkal ráférne, hogy megszépüljön, meg egy új szélvédő, mert az nagyon karcos. igazából ennyit kellene apránként rákölteni és még sokáig szép és jó autó lenne. A szélvédőt meg is csináltatom nem ügy, a többit is, ha találok valakit, aki vállal ilyesmit és szépen dolgozik.
Összességében nem ezt terveztünk venni, de Davidnak pénz kellett, nekem autó, és tényleg jó vele autózni, valamint így már tényleg nagyon sok infó van róla annak ellenére h használt. Én megbízhatónak tartom és ha rajtam múlik az is marad míg nálam van.
Az a Bilstein marhára nem gyári :) Már nem emlékszem, nekem milyen rugóm volt (lehet hogy Dávid lecserélte), de az ültetőrugó volt, egyszer összemértem egy gyári autóval, 6.5 centit(!) ült lejjebb a gyári RS-hez képest (ami szintén lejjebb ül a sima Octaviánál, asszem 2 centivel). Én amúgy így vettem, ültetve. Szóval nem csoda hogy minden szaron leér az alja, ha ez megnyugtat, a Prius is ilyen (gyári futóművel). Vissza akartam alakíttatni gyárira amúgy, már keresgéltem a cikkszámokat, mikor mellém parkolt egy csont olyan RS (színre is stimmelt), csak az gyári futóműves lehetett, és annyira de annyira dögösebb volt az ültetett kocsi, hogy azt mondtam, üsse kavics, marad lent a földön. :)
A felnik hogy bírják? Még én festtettem le, innen a topikból nyúltam az ötletet, megláttam RS Ödön autóját, ő pedig segített nekem Egerben lefújatni a szettet. Szintén innen nyúltam az ötletet a fekete maszkra, az hogy bírja? Annó a fényező azt mondta, nem ígér hosszú életet neki, újra kell majd időnként fújni. (A mű-króm miatt, amire ráfújta)
Igen Davidtol van, bilstein van alatta emlitett valami koni t, de annyit mondott az nem tul jo es nem is adta vele. Mondta ez a gyari, nem eroskodtem gondoltam ugy sem tudom, nincs viszonyitasi alap, igy az mar nem kerult hozzam. Gondolom probalt meg penzt csinalni valamibol, mert jo lenyomtam az arat :) Ami teny hogy nalunk meg nincs terhesseg, de a nem letezot is kirazza :) ez hosszu tavon nem lesz jo, bar par evet tervezek, addig mindent elkovetek, h az allapotat vigyazzam, de ilyen beruhazasba nem megyek bele. Jo lenne, ha kicsit komfortosabb lenne, a rugo jo kerdes talan zold, de ebben nem vagyok biztos - pedig most neztem, mert uj gumikat kapott - ami viszont tuti h mindenhol oda verjuk az aljat :) nekunk mellette van 1.5dci clio, nekem az a hetkoznapi, parom az rs sel jar munkaba. Legenda is a ferfi kollegak kozott.
Ja ami a normalist illeti mar tul vagyunk egy subaru wrx en, en azon eltem ki magam, nyomtam ahogy birta, nyelte is a lovet. Az utan nekunk sem volt eros auto, ezt sem terveztuk, bar palyaztam egy gti golfra, de ezzel valahogy mar tudunk egeszen jol kozlekedni es lehet is fogyasztasban is sokkal jobb mint anno a subaru volt.
Dávid nevű sráctól vetted? Mert akkor tényleg 3 gazdás (te vagy a negyedik). :) Én annó vettem mellé egy kisautót (Twingo) hogy ne az RS-t nyúzzam a városban. Nem akarok hülyének tűnni, de azért adtam el, mert nem bírtam vele normálisan közlekedni, kész csoda, hogy nem lett semmi baj. Lett is helyette egy 110 lovas dízel egyterű, azzal nem volt gond az 50/90/130, azóta se volt erős autóm, most meg egyenesen egy Priust hajtok. Azt mondd meg nekem, most milyen gátlók vannak benne? Én Bilsteinekkel vettem (+ültetőrugók), de az akkor terhes feleségem panaszkodott hogy kiesik belőle a gyerek, így vettem alá Koni FSD-ket, de Dávidot az a szerelő aki átnézte a kocsit eladáskor, nagyon lebeszélte a Konikról hogy hamar tönkremennek, így ajándékba odaadtam a Bilsteineket is neki (amúgyis hiába hirdettem már ezer éve, a kutyának se kellettek :) ).
Igen az lesz az, beleolvastam néhány korábbi bejegyzesbe. Én tavaly év végén vettem az autót, sztem az általad mondott ár alatt. Nem ezt terveztük, de igy alakult, ismerem a sracot akitől vettem, nem árult zsákbamacskát, egymástől függetlenül két szerviz is ua mondta az autóról. Nem az első hasznalt autóm, nem újat vártam egy tíz éves, háromgazdás autótól. Nálunk is napi használatban van. Műszakilag jó állapot, itt-ott volt javítva, mit tudok csinálni vele, Bp, csak januárban kétszer mentek neki hátulról a parkoló autónak, akkor mit varjunk tíz év alatt. Jó h itt össze futottunk, így mégtöbb az infóm.
Fekete hűtőmaszk, szürke felnik? Mert ez akkor az ex-autóm, '11 nyarától '12 teléig volt az enyém. Tavaly láttam a hahun, pont annyiért árulták mint amennyiért én annó eladtam.
Sziasztok, technikai kérdésem lenne, mégpedig hogy melyik kis csavarral kell állítani a fényszóró magasságot? Egy 2011.12. RS Octaviarol van szó. A probléma ugyanis az, hogy közel vízszintesen világít a fényszóróm, és kisebb uthibaknal is látványosan belevilagitok a szembejövő szemébe, ami nem jó.
Látok 4 darab fehér csavarszerű valamit a lámpáknál a motorháztetőalatt, 2 a refinél, kettő a fenyszoronal. Mivel nem akarok kísérletezni, csak néhány millimétert lejjebb állítani, hátha valaki már csinált ilyet és tudja , hogy Melyiket, milyen irányban és kb mennyire kell eltekerni.
Igazad van, de qrvára meg van kímélve. Csak én használtam. Idő előtt cserélve mindig minden. Egy hónapja volt gépen, semmi. Amikor nem füstöl simán elhiszed hogy 70ezer van benne. Tip-top kívül belül. 2010-es de belül 2016-os. Nem vicc, ezt csak azért írom hogy milyen szinten óvtam.
5-6kiló. Bontott 140körül megy, garantáltan 40ezer km-el :-) Ja kiszeltünde meg 35éves. Kutya legyek ha egy 10ezer euros autóba 2000-ért szűrőt veszek. Akkor se ha nullától én használom, és szeretem :-)
Honnan tudod, hogy nem érdemes? Jó lenne kiolvasni egy regen után közvetlenül a tömöttséget. Nem fut le rendesen, vagy szép tiszta lesz, de hamar megtelik újra?
Amúgy vajon az autóval minden rendben? Ebben se lehetsz biztos. Nem örülnél neki szerintem, ha a következő szűrőt is eltömné hamar.
Azt gondolom sejted, hogy a gyári lenne (lesz) az ideális megoldás (lehet hogy magas az összeg, de ha elosztod 260000 km-re, akkor is?). Talán tud valaki ajánlani fasza utángyártottat. Ismerősöm az off autójával ment bele a tisztíttatásba, jól meg is bánta (első helyen történt "tisztítás" nem lett jó, elvitte máshova, egy darabig jó volt aztán teljesen beszart a DPF, lehetett újat venni, a két simlis banda meg egymásra mutogatott, számla ugye nem volt...).
CR dízel egyre többet /sűrűbben/ regenerál /DPF/. Nagy füst büdös stb. Nem mérettem még ki a bemenőnél, illetve a kimenőnél, tehát nem tudok értéket, de mivel 260ezer van benne, nyilván előbb-utóbb csere. Tisztítani szerintem nem érdemes, csere kellene, de a gyári horror, bontott ki tudja, utángyártott nem tudom. A kontroll lámpa még egyszer sem jelzett, de kib.szottul idegesítő.
Feri, te sem hiszed el, hogy egy ilyen hirdetés viszonyítási alap lenne. :) Nálunk is hirdetnek 20 éves A8-at 4,1 millióért, mégis csak 1-et érnek kivételes esetben. :)
De ha szeretnéd magadat jól érezni, meghirdetek egyet 2 éves RS-t 15 millióért. :))))