Egyébként teljesen igazatok van! De azért nekem sokat segítettek ám az "urak"! A topicokat sokkal többen olvassák, mint ahányan írnak is, és annyira föl voltak háborodva sokan, hogy írogattak nekem privát leveleket. No és lett is több vásárlóm innen! Olyan emberek kerestek meg, akik egyébként nem igazán érdeklődtek, de ezek a primitív kirohanások felkeltették az érdeklődésüket. Úgy látszik, tényleg igaz, hogy a negatív reklám is reklám!
De szívemből megértem az így reagálókat, mert én is ezeknek az alakoknak a hatására kezdtem el utánanézni az MLM rendszereknek, a hálózatépítésnek és a kereskedelemben elfoglalt helyüknek. No hát, messze nem olyan fekete az ördög, mint amilyennek festik! Csak hát belesünk olyan csapdákba, hogy azért állunk a dolgok ellenzői mellé, mert azt hisszük, a támogatóknak érdekük fűződik ahhoz, hogy jó színben tüntessék föl az adott dolgot. És ostobán túllépünk a tényen, hogy az ellenzőknek is érdekük fűződik ahhoz, hogy negatív véleményt terjesszenek!!!
Persze, ez nem csak az MLM rendszerekre vonatkozik, hanem mindenre!
A kifogáskezelés és a konfliktus-, vagy reklamáció kezelés két nagyon különböző dolog, te mint mindentudó igazán tudhatnád. Minden értékesítésben van kifogáskezelés: Pl az OTP úgy adja el a lakáshiteleit,- meg sok egyéb hitelintézet is-hogy az ügyfél kifogását, miszerint mi lesz, ha elveszíti a munkáját, egy beépített biztosítással ellensúlyozza. Minden olyan iskolában, ahol vmilyen szinten oktatnak értékesítést, ez tananyag. Nem MLM-ben, hanem mindenhol. Amiben szintén nem vagy képben: Van MLM ez vásárlói hálózat: Amway, Avon, stb A Zepter Direktértékesítéssel foglalkozik, ami értékesítői hálózat. De mindegy, nektek olyan kockafejetek van, hogy úgy sem értitek.
Érdekes, hogy azok, akik számukra ismeretlen emberek munkáját, becsületét kétségbe vonják, általános érvényű kijelentéseket tesznek, nem gondolnak arra, hogy magukat minősítik a hangnemükkel. Mindenkinek joga van a szabad véleményhez de senkinek nincs joga mást-ISMERETLENÜL-hazugnak, erőszakosnak, becstelennek nevezni. Fórumozó társam írta az AMC, Zepter edényes fórumon, hogy mennyit segítettetek neki, az írásaitok alapján RENDELTEK tőle edényt, mert sokan ismerik a Zepter és az AMC minőségét, és tudják, hogy a túlzott támogatás és a túlzott támadás is érdekgyanús. Miért nem támadjátok a "lábfürdő-méregtelenítő-lavór gyártóit, akik a bóvlijukkal mai napig verik át az embereket. Annyira szánalmasak vagytok, hogy csak sajnálni tudlak benneteket. Én ajánlottam referenciát is, az ügyfeleimből, erre persze nem reagáltatok, csak hajtogatjátok a hülyeségeket. A Zepterrel nincs baj, a panaszok munkatársakra vonatkoznak. Ha velem bunkó volt egy buszsofőr, azért még a többi normális, és a Volán sem fog bezárni. Arról egy szót sem szóltok, hány ember egészségét, életminőségét, akár életét mentette meg a fényterápia. Írhattok, amit akartok, mert abszolút inkorrektek vagytok, lehet, hogy ti jártok hagymázas meetingekre? Nagyon úgy tűnik.
Valami seggfej Zepter-guru mondhatott esetleg valami hasonlót egy hagymázas mítingeteken, te pedig azóta mantrázod, anélkül, hogy utánanéztél volna, mert magadból és a Zepterből indulsz ki.
Ez egy abszolút lehetséges magyarázat. :-D
Ezek a bevakított ügynökök úgy be tudják nyalni a "szponzor" által mondott hazugságokat, hogy már maguk is elhiszik. :-(
Nem láttam linket az állítólagos Zepter masszázságyra vonatkozóan (ami szerinted nincs is). szerintem meg maga a panasz nincs. :-D De jó a fantáziád, ezt be kell látnom. :-))
Szia! A kezelés egészségügyi kezelést jelent. (mint már írtam, de minek, ha nem olvastok) A kifogáskezelés pedig üzleti megbeszélések része. Reklamáló ügyfél esetén konfliktuskezelést alkalmaznak. Persze látatlanban eldönteni ki reklamál jogosan, ehhez már elég nagy méretű arc kell. A kifogáskezelés minden üzleti, értékesítési akadémia, főiskola, képzés anyaga. Mivel ez egy szakma, ha tudod mit jelent ez. Például az OTP is ezt alkalmazza: Ha tart a lakáshiteltől, mert nem biztos az állása, beépítik az erre szóló biztosítást is. Ezzel kezelik egy kifogását! Én elsősorban az ügyfeleim véleményére adok, az pedig pozitív. Sőt! Olvassatok bele a Zepter és AMC edényben főzők oldalába: A mocskolódásotok ellenetek fordítja az embereket.
Ennek nem sok értelme van. Ha egy becsapott fogyasztó perel, ügyvédet fogad, nem egyesületet. Aki persze részesül a kiharcolt kártérítési összegből, ha így állapodtak meg (és nem egyéb díjazásban, például ráfordított idő alapján számláz a jogász).
De ha maga az egyesület perel – lásd Zepter elleni perük –, és ezt általában teszi, nem egy konkrét vásárló nevében, kitől kap jutalékot?
#1776 lesz az, a #1777-ben egy exkollégád számolt zepteres karrierjének elképesztő részleteiről (nem dicsérte a céget).
Kérlek, szíveskedj valami linkkel bizonyítani, hogy az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület jutalékot kér a tevékenységért. Én csak annyit találtam, hogy e szervezetnek bárki tagja lehet. Az éves tagdíj alapesetben 1000 (Ft), a prémium tagság ára már borsosabb: 6 000 Ft, igaz, ez már magánban foglalja a Kosár magazin éves előfizetői díját is (A 6 000-ből adnak még 1000 Ft kedvezményt, ha egy összegben fizeted be.) De ez nem jutalék, ráadásul nem vadásszák a tagokat kamu közvélemény-kutatásokkal, kéretlen telefonhívásokkal, vagy utcán leszólítva, zaklatva őket. Meglepne, ha piramisba rendeznék magukat, és a felsővonal kiváltságosai szétdobnák maguk között a tagságtól kicsikart havi nyolcvanhárom, illetve négyszáztizenhat forintokat.
Valami seggfej Zepter-guru mondhatott esetleg valami hasonlót egy hagymázas mítingeteken, te pedig azóta mantrázod, anélkül, hogy utánanéztél volna, mert magadból és a Zepterből indulsz ki.
Ui. A kezelés Bioptron lámpás kezelést jelent, amivel ki tudja próbálni a készülék hatását a problémájára. Ha ennyire nem vagy képben, minek írsz hülyeségeket.
Szia! 1. Válaszoltam:1777-esben, talán olvass, mielőtt írsz. 2. Valakit azzal vádolni, hogy nem mond igazat, erős, még tőled is. Ha mindenképpen bunkózni akarsz, csak csináld, én nem fogok. 3. Engedd meg, hogy én döntsem el, hogy nevezem az ügyfeleimet, hiszen nem mindenki vásárló. A legtöbb cég Tisztelt Ügyfelünk megszólítást használ, és mivel te amúgy sem tartozol ebbe a kőrbe, és őszintén remélem, hogy nem is fogsz, nem kell foglalkoznod vele. 4.18 év szerintem jelent valamit a piacon. 5. Ezek után bocsi, de a te véleményed egyáltalán nem érdekel.
Az enyém Solingen anyagú szendvicstalpú készlet "Royal" névvel adták, de 14, vagy 15 éves. Nem "18/10"es, hanem kerámiabetétes talpú nemesacél kotlák. Tökéletes, rendkívül soká tartja a meleget, és ezzel számolni is kell, mert esetleg túlfő a kaja! A fedők érdekes kialakítású edény peremébe tökéletes fémzáródva enyhe túlnyomást hoznak létre főzés közben.
Dögnehéz minden darabja.
Sajna különleges alkalommal az utolsó Szegedi Ipari Vásáron vettem.
Több olyan eset van, amikor a cég az ügyfélnek ad igazat. Hidd el, hogy 16 milliárdos forgalmat nem lehet átverésekre alapozni. Annyit, hogy minden vitás esetben, amikor felmerült a kolléga felelősségének lehetősége, a Zepter elnézést kér, a kollégát büntetik, akár el is bocsátják.
Drága jó Királyhegyi Pali bácsit, a jeles írót és humoristát köszöntötték hetvenöt éves korában. Ő el volt keseredve, nem élte meg ünnepként a jubileumot, ezért a riporter arról győzködte: az öregkornak is vanna szépségei.
– Csak egyet mondj! – felelte erre K. P.
Erre kérlek téged is.
Csak egy ko9nkértét esete mutass fel itt, amikor a Zepter az ügyfélnek adott igazat.
Egyébként én nem "rendelkezem" merev állásponttal.