Drótos kerekek??? Ez nem sok mindent mond nekem.Tettem fel még képeket róla,de ha tudnál küldeni vagy linkeli képet egy eredeti állapotúról akkor összeszedném hozzá az eredeti cuccokat.A szegecsek közti távolság pedig pontosan 48 mm többször megmértem.
Üdvözletem mindenkinek.Segítségeteket kérem ennek a biciglinek az azonosításában.Én nem sokat tudok a régi bicajokról,ezért az lenne a kérdésem hogy mi eredeti rajta és mi nem,és mikori gyártmány lehet?Szeretném gyári állapotra visszaállítani amennyire tudom.Előre is köszönöm.
hááát...a középrészt szétszedtem....vagyis a jobboldali részt legyógyítottam simán, a baloldala viszont nagyon durván szét van....jah, és azért hegesztették be mert el van benne nyalva a menet....majd arról is rakok fel képet, csak most töltöm a telefonomat...amúgy köszi a választ...a vázszám lehet egy kiindulás, vagyis az elhelyezkedése...szerintem ritka...és sztem osztrák gép lehetett anno
Sajnos nem tudom, mifélefajta lehet, de majd jönnek jártas szakik talán és megmondják. Nem fog vigasztalni, de a hegesztéses módszer sajnos elég elterjedt dolog, nekem is van egy gyönyörű kerékpárom, aminek azon kívül hogy nagyon durván be van hegesztve az egész hajtókar-köréprész - semmi baja nem lenne. De így sajnos elég macerás bármit is kezdeni vele. Persze nem lehetetlen, egyelőre félre van téve, majdcsak alakul egyszer belőle valami.
annyi változás történt, hogy találtam vázszámot, csiszolás közben a homlokcső tetején helyezkedik el....."036170".....biztos hogy ennyi...tökéletesen kirajzolódik, majd teszek fel képet....eredeti színe talán a fehér lehetett...találtam belőle több helyen is festékmaradványokat
Sziasztok! múltheti lelet anno fixi vagy országúti lehetett se vázszám, se beütő, se nyaktábla, se nyaktáblafurat, semmi kiindulópont képek itt: https://drive.google.com/folderview?id=0B4grR1Hi6vdMWGpYN0xhLUREWWM&usp=sharing így került hozzám ahogy ez a képeken is látszik itt-ott rozsdás, de az előző tulaj lekente iylen ocsmánysággal(ecsettel) a váz több sebből vérzik: - az alsócsövön van egy (sztem) javítás, de lehet az egy odagányolt váltókarnak a helye is - valamint a középcsapágyház be lett hegesztve (miért istenem??!!? kinek ártott ez a bicikli, hogy így kell vele bánni?!?!?)
a középcsapágyházban össze volt ragadva a zsír a pedálkupakok végén styria felirat található bárki, bármit tud erről a vasról az ne tartsa magába
Köszönöm szépen, így már megvan, csak nem tudtam hogy milyen gyártónál kellene keresnem. Van még mit elraktároznom a fejembe, de fejlődök folyamatosan, és nagyon örülök neki, hogy egyre nagyobb tudásanyaggal rendelkezem a veteránkerékpárok terén. Most ez is egy plusz volt.
Laci, Pisti , Gabi, meg a veterán kerékpárosok! Szeretném, hogy amit hozzá tudnátok adni, azt megvásárolnám és cserélgetném!!! Szép lenne, ha segítenétek!!!
Üdv. Segítséget szeretnék kérni kühne dáma 2 csíkos muffos 54-55 mm szegecstávolságú ..( szerintem dáma, sajnos nyaktábla hiányzik )...ha esetleg van valakinek ilyen kerékpárja, akkor pár képet tegyen fel vagy küldjön mailba ...előre is köszönöm üdv
Érthető:) hiheteten mik kerülnek még elő! És mostanában mintha egyre gyakrabban, na nem mintha naponta találnék hasonlót de már 15 évvel ezelött úgy éreztem, hogy kifújt a veteránlelések misztériuma. Mostmeg szabadulnak fel a bedugult gyüjtis darabok- gondolom...