Pár napig nem olvastam a topikot, de előtte is megírtam volna: ha a paypal-ban megnézve a tranzakciót, "Seller protection - eligible" írás van, akkor az eladóvédelem alatt ez értendő:
Protection for items not received
When you ship to the address on this page and provide proof that the item was delivered and signed for, you're protected against claims for items not received. For complete requirements, see terms.
Protection for unauthorized payments
When you ship to the address on this page and provide proof that the item was delivered and signed for, you're protected against claims for unauthorised payments. For complete requirements, see terms.
Én is jártam már így régebben kétszer is. A vevők nem engedélyezett fizetést használtak (pl. bank valamiért nem engedélyezte stb.), aztán ügy nyílt (már nem emlékszem, ki nyitotta), a pénzt lefoglalták tőlem egy időre, majd a javamra döntöttek, PP kártérített. Bár egyik ügy jó sokáig tartott, már a pénzről is lemondtam, és örültem, mikor visszakaptam.
Most jött az email a PP-tól, hogy your case has been resolved menjek a resolution centerbe az eredményért.
Belépek a PP-ra és látom, hogy visszakaptam a lóvét.
Bemegyek a resolution centerbe view close cased és ezt látom:
"Status Details: Because this transaction is covered by our Seller Protection Policy, PayPal will refund the buyer the full amount of the unauthorized activity claim. This case is now closed."
Én az eladó vagyok és visszakaptam a lóvét.
Akkor miért a buyer-t írja, hogy refundot kap?
Case closed címszó alatt ez olvasható:
"A PayPal Fraud Specialist reviews the information submitted by the receiving party to determine whether the transaction is qualified for SPP coverage. If the receiving party meets SPP requirements, they will not be held liable for the unauthorized transaction(s)."
Express Checkout Payment Received.
Magyarán minden f*sza de szerintük a buyer kapta vissza a pénzt holott én?
Jogos? kifizeted (pp egyenleg vagy kartya) es maris ok. Persze ettol nem biztos, hogy nem hagynak rajtad valami limitet. En is ezt tennem, mert nem vagy megbizhato.
Az Ebaynak nemrég volt egy reorganizációs programja. Bizonyára a sok tartozó miatt megnőtt a kintlèvőségük is a bevételek csökkenése mellett...szigorítottak, mi van ezen furcsàlni való?
értem... köszönöm... csak azért furcsállottam, mert mikor 1-2 éve volt tartozásom simán engedte, hogy aukciót indítsak, pedig már egy éve ott volt... persze azután kifizettem... ezek szerint bekeményítettek... így az ünnepek előtt nem akartam beletolni már pénzt (nem kis összeg) pedig árulni meg kéne... ördögi kör... köszi azért
üdv! van egy kis számlatartozásom az ebay felé így nem enged terméket feltölteni, illetve azt mondja hogy nincs automatische zahlungsmethonde mert a kártyám nem tudták megterhelni fedezethiány miatt... ilyenkor mi van? régebben valami másfél évig húztam egy összeget és vígan tudtam árulni mellé.... vagy állítsak be bank transfert automatischénak és jó vagyok (levonni akkor se tudja majd)?
Kinek mi a tapasztalata a december eleji forgalommal, eladással? Mi lehet az oka annak, hogy hirtelen, egyik napról a másikra megállnak az eladások? Ebay végez "láthatóság" korlátozást, ha igen, miért?
Nemhogy nem oldották fel de péntek hajnal óta még válaszra sem méltattak.
Nem történik az égvilágon semmi.
Az összes változás, hogy ha rámegyek a being reviewed by paypal ikonra akkor ott nem az van ami eddig.
Eddig azt írta: "Step 3 - Seller Protection Program eligibility
If the receiving party is eligible for PayPal's Seller Protection Program ("SPP”), they will have 7 calendar days to respond to the claim. The receiving party's response helps determine their Seller Protection coverage."
Most meg ezt:
Fogalmam sincs mit jelent ez paypaléknál.
De nekem úgy tűnik mintha szándékosan nem reagálnának semmit hátha kifutunk az időből.
Persze a statusnál a tracking elküldése óta ez olvasható:
"You recently provided tracking information that will help PayPal investigate this unauthorized activity claim. PayPal is currently reviewing the case."
Meg ez: "PayPal has placed a temporary hold while we're reviewing it. We'll contact you shortly with further information."
Erre egyszer azt hallottam, hogy a megoldás, hogy valamit mellé kell csomagolnod. (pl. egy 5 forintos kávédarálót adsz ajándékba vagy vmi háztartási gépet, ami nagy és sok fém van benne)
Ez attól függene, hogy honnan veszik meg. EU-n belülre DPD, ott legalább alapból 100ezer a csomag biztosítás. Nem radarozás, hanem röntgenezés van és ha kiszúrják, nagy eséllyel lenyúlhatják akár a dolgozók is. Szerintem, az ilyesmire rááll a szemük, de ne legyen igazam!