Há ja, Tibor barátomnak (aki Lajos nevet kapta a körösztségben) tényleg szépen fejlett csőre van, de azzal is végigkárogta azt a 400 méter behúzási műveletet a tükörjégen. Ráadásul elszakadt a hevenyészett kötél (amikor beindult a gép) és beba...ta az egyedi irányjelzőt.
Egen, húzni kellett. Csakmert ha emlékszel még, te kannából, egyetemi opponens fizetésből összekuporgatott 4 liter gázolajjal frenkiztél, aztán amikor Lajossal elmentünk h...zni, fellopóztál a trélerre és visszanyúltad a kannát. Nekünk az üzemanyagtartályban maradt narancssárga vizes szar maradt, ami ugye erőteljesen be volt fagyva. Így mi is kannáztunk. Így beindult az erőteljes 70 ló, még úgy is, hogy később csavarhúzóval böktem át a koxot a hengerfej porlasztólikában. De ugye ajándék lónak nem áll fel elsőre, így is nagyon jót szórakoztunk a mínusz 23-ban.
Hát ilyetén sikerült baráti alapon fasza CX-et szerezni...
Itt sajna nem tudsz más megoldással hozzáférni, ki kell bontani az egészet!
A PUG405-ből simán ki lehet húzni a pedálok felé, fél óra az egész.
A Thalia-ban is pont úgy fektetve van, csak nem fér ki, azt is szét kell szerelni!
A nyáron írtam is, hogy egy cimbinek az 1éves radiátora felrobbant, mindkét lábát leforrázta!
(mert a Thalia-ban még csak takarva sincs a műanyag fedlapja)
A xantiban ha esetleg kinyílna akkor sem éget meg, mert fedett helyen van az egész!
Esetleg vízcsobogás nem hallható belőle?
Mert szokott a benne lévő spirál a kedves és okos szerelők által ide-oda bedolgozott klassz loctite meg hasonló tömítőpaszták miatt eldugulni!
Hűtő tömítőt nem javasolnám...az idővel mindent "eltömít", a víz meg trágyalének néz majd tőle...ha csak gyorsan piacra kell dobni akkor az is megoldás, de magadnak ne!
Kussojjá, amúgy a BX-ben tényleg nem láttam. Viszont Berlingoban igen. A Xantia ahhoz képest ujjgyakorlat volt (Nodetényleg. Hát kell egy kicsit szerelni, nem egy Fiat, hogy ott van, egy csavar, kihúzod, visszatolod, aztán kész. De legalább kicseréli az ember a kiégett műszerfalizzókat, kitakarítja a beragadt mozgatóelemeket, így is megvan 4-5 óra alatt).
Node ezt vesse az a szememre, aki nem húzgált végig két megyén egy olyan CX-et, amit én előző nap a fenyőfa alá befagyva be tudtam indtani.:) Aztán azt csiripelték a verebek, legalábbis az, aki Tiborra hasonlított, hogy még be sem indult.
Adjatok léci ötletet. Ketyeg a kis 220 as állófűtésem nagyon jól. Szeretném a 220 as kábelt a csomagtartóban felszinre hozni, mert ott kényelmes a hosszabbítóval szórakozni és vízmentes. Hogyan tudom az utastérbe behozni a kábelt a motortérből???? Szinte lehetetlennek tűnik.
Na ha nincs meg a válasz, megmondja az én számítógépem:
Szóval ez a kötekedő dúvad a Tanárúr, de ne mondd meg neki!
Amúgy nem olyan veszélyes a helyzet, mert jobbára kedves ellenségeim vannak, akik a jópofa tulokságukkal önkéntelenül segítenek a kiszámíthatatlan életben eligazodásban. Ha nem lennének, elvinnének az ufók, olyan naiv lennék.
Aztán vannak rendes ellenségeim is, de igazából nem nagyon tudok a létezésükről, mert nem tudnak kárt okozni (ugyanis direktben nem nagyon érnek el, a közvetett próbálkozás meg fennakad a már vázolt kedves ellenségeken, vagy a nem létező barátokon).
Ezért is nem félszbukolok, több opponens nem kell.
Egyébként megpróbálhatnád a céikszes módszert, és szépen beszámolhatnál róla, mert hamarosan rám is vár egy ilyesmi művelet és nincs kedvem atomjaira szedni az autót...
Bár a szantiának elég jó műanyag cuccai vannak, kibírják, csak mégis nahát.
Esetleg '86- ból megmaradt kétmillió BX radiátor és másfélmillió kerékcsapágy, meg valami hatvankétezer Et40-es felni. Hát csináltak egy Xantia gyártósort.
Szó,szó van egy kis fagyis szag , nem állandóan az igaz.A radiárot valszeg eredeti .Osztrák volt a tulaj nincs infóm rólla.15 éves az ótó.A cx . ben ilyenkor radiátor csepegett.Szar kicserélni?
T. Urak! Párásodik az elsö szélvédöm, inkább a jobb oldali részen.Viz nem fogy , lehet radiátor szivárgás?Vagy ? xantia 1.9 TD. 1998 -as .Klimával le lehetne fujni , de nem jó a kompressorom.
Sziasztok.Eladó egy xantia kombiról való tetőcsomagtartó teljesen jó ,marha erős nem csukló-nyeklő kínai gagyi,számomra feleslegessé vált,ha valakit érdekel,akkor megtekinthető békés megyében,érdeklődi a petya0915@freemail.hu-n lehet.
Esetleg ha valakit érdekel, eladó 4db 195/65/15 téligumi 4x108 6J R15 -ös lemezfelnin. Xantia X2 -őn volt. Centírozottak. Képek nemsokára a két hirdetési oldalon!
Számomra nem. Plusz egy köcölle amit hurcolni kell, és több kábelezéssel is jár. Egyébként ha nekiállok a projektnek van még pár dolog ami nem tetszik az autón, pl jobb oldali ablak nem automata, nincs benne áramfigyelés, odacsípés elleni védelem.