Köszönöm a tippet. Résolajcsöveket végignéztük, egyik vége picit repedezett volt, azt visszavágtuk. Szóval azok hibátlanok. Üvegből (mint ejtőtartály) is próbáltuk járatni, közvetlenül az adagoló elé kötve.
Opel zafira 2004 1.6 16V. Csepeg a hűtő alul az ékszíj felőli oldalon, kérdés, hogy lehet e javítani, és mennyibe kerül, vagy csak a hűtőcsere a megoldás. Esetleg hűtőtömítő folyadékról mik a vélemények tapasztalatok?
Találkoztazok már olyannal, hogy gázolajszűrő csere után a belevegősödött rendszer kinyírja az adagolót?
A szűrőcserét követően első két indítás után szépen járt a motor, de aztán belevegősödött és soha többet nem indult el... Légtelenítettük kézi pumpával. Amíg fékfolyadékkal spricceljük, addig beindul, de utána leáll. Porlasztóknál már átfolyt rendesen a gázolaj szépen, ott már nem lehet levegős. Éőadat szerint van befecskendezés, de nem megfelelő nyomáson - az adagoló nem dolgozik megfelelően...
2001-es B Vekiről van szó, 2.0 DTI, Y20 DTH, elektromos adagoló.
A fékbetétet, tárcsát kopóalkatrésznek gondolom, nem tragédia a cseréjük. A futómű már véleményes. Sok autópályázás lesz, azok meg annyira nem rossz állapotúak.
Bosch rexroth hidroszivattyúk, és hidromotorok beállításában nincs véletlenül otthon valamelyikőtök? Egy A4V56DA szivattyút, és egy A6Vm107 hd1 motort kellene összehangolni. Kb. munkaképesre sikerült beállítani, de kellene még rajta finomítanom kicsit. A vezérlőnyomások mindkettőnél be lettek állítva. A vezérlő tolattyúk beállításával akadtam el.
Szóval azt az 50bar-t tartania kellene. Ez úgy esik le nullára, mint a kő.
(Nem zár a nyomásszabályozó, vagy visszaenged a magasnyomású pumpa. A pulzáló tápnyomás az utóbbit valószínűsíti)
"Kidebaszott drága."
Ezt a nyomásmérőt lehetne építeni is. Egy nyomásmérő és valami nyomáshatároló szelep kellene hozzá. Nyomáshatároló nélkül már próbáltam mérni régebben, de indítózásra szétnyomta az 1000bar-os órát.
Van ilyen teszt basz a hozamszelep vizsgálatára is, de az is színaranyból készülhetett.....:-/
Érdeklődöm, hogy mit lehet tudni VW 3.0 V6 TDI motorról? Érdemes ilyen motorral szerelt autót venni, vannak típushibái, stb.? Az adott darab elvileg tuningmentes, keveset futott (20 ekm körül).
Ford Fiesta 1.4TDCI 68LE, Forgalomba helyezés 2003/11. hónap, motorkód F6JA
Nemrég vettük, a hibajelenség az volt, hogy nehezen indul és 1500-as fordulat alatt rángatott és borzalmas gázolajszag volt az utastérben.
Kiderült, hogy a kézipumpás üzemanyagcsőrendszer egyik műanyag csöve lyukas volt. Szereztem bontóból egy jót, ez nem lyukas. Azóta jól indul és nincs büdös, erősebb is lett alul, de még mindig nem tökéletes.
Alapjáraton nincs fuldoklás, szépen elindul, alapjáraton 1-2 fokozatokban simán jár a motor, nincs rángás.
De amint óvatosan nyomom a gázpedált 1-4-ig minden fokozatban 1100-1200 ford.szám között érzem a rángatást, mintha egyszer kap üzemanyagot, egyszer nem lenne a jelenség.
Találkoztatok ilyennel? Gázolajszűrőt még nem cseréltettem, ezzel kezdem majd, ez segíthet rajta, vagy inkább diagnosztika? Esetleg gázpedál állás érzékelő kontakthibás lehet?
Ki tud valami biztosat mondani,mert mindenki mást mond.
Suzuki Swift 1.3-as 8v. Mi a különbség a lemez szelepfedeles,és az aluminium szelepfedeles motor vezérműszij méretébe? Van aki azt mondja semmi,de többen meg azt mondják,az aluminium fedelesnek erösebb szélesebb a szij mérete.