Ha rám hallgatsz nem nyúlsz hozzá. Ha van féktisztítód, tartsd úgy a kaszát, hogy a szívónyílás lefelé legyen, és fújd ki vele . Ha nincs, akkor légszűrő nélkül pörgesd addig, amíg észhez nem tér . Esetleg cserélhetsz vagy pucolhatsz gyertyát . Csak beszívta azt a trutyit, nincs más baja .
Van 3 állítócsavar rajta. T gondolom az alapjárat. Másik kettő a H és L. Melyikkel tudok adni neki levegőt, vagy egyáltalán miért van kettő?
Illetve, a másik, h ehhez honnan lehet ilyen speckó szerszámot vásárolni? Mert fogóval sem férni hozzá, csak ez a sok fogú, rátoltós speci fogó jó hozzá.
Igaz most nem láncfűrész probléma miatt írok, de biztosan van itt szaki, aki tudja esetleg mi lehet a probléma.
Adott egy 2011-es gyártású, Husqvarna 122C, hajlított szárú szegélyvágó.
Nagyon kevet volt használva, abszolút újszerű, használtan vettem.
Történt; amint megvettem, gondoltam a légszűrőjét a motoromhoz, és a motorfűrészhez is használt Igol légszűrőspray-vel befújom, h jobban fogja a port.
Másnap indítottam, és gyanúsan dadogott a motor, nem is forgott ki. Kivettem a légszűrőt, úgy remek is volt, ki is forgott.
Gondoltam ez így nem mehet tovább, szépen kimostam vagy 3x a légszűrőt, kifújattam, visszraktam, de újra szar volt. Nem forgott ki.
Aztán kivettem megint a légszűrőt, de utána már szűrő nélkül sem forgott ki. :-(
A benzinszűrőjét már néztem, gyakorlatilag hófehér, szóval azzal biztosan nincs gond.
Alapjárat hibátlan, hidegen 3.-ra, melegen elsőre indul, és tartja is. De, egyszerűen hallani a hangján, h nem forog ki, hanem dadog.. így a dami sem forog fel annyira.
Néztem, h van rajta H és L jelzésű speckó állítható "csavar" is, de nekem ilyen szerszámom nincs.
Szép estét! Szerintetek egy gyújtótekrcset, komplett egybe öntött verzió, hogy lehet leelenőrizni, anélkül hogy be lenne építve, multiméterrel lehet valamit mérni rajta ami árulkodó lehet?
Szerintem nincs.A gyári filc szűrőlapot kell tisztán tartani és mindig körültekintően pontosan a helyére visszarakni.Ennyit tehet az egyszerű ember és ez elég is.Ha lerakódás tapasztalható a torok belsejében azt is tisztára kell törölni.Kb.ennyi. Azt hiszem.
érdeklődnék, h stihl ms170hez létezik-e másik légszűrőház a gyárin kívül? mert a gyári pont ott nem szűr ahol kellene :( vagy meg lehet-e oldani a problémát vmi utólagos kiegészítő szűrővel, stb.?
Van egy Sachs Dolmar 105-ös láncfűrészem, ami (valószínű) gyújtáshibás lett, ezért a többi részét eladnám alkatrésznek láncvezető és lánc nélkül. A csillagkerék, ami kicst elnyűtt, de a többi viszonylag normális állapotban van. A fedelek kicsit kopottak, a karburátor jónak tűnik, de nem tudtam kipróbálni. A hátsó gyertyatakaró műanyag fedél és a légszűrő hiányzik. Leginkább egyben adnám el. Elsősorban Pécelen lehet átvenni, de Bp-i átvétél és posta is megoldható. Ez utóbbi esetben a postaköltség és a felelősség is a vevőt terheli.
Képeket kérésre küldök.
Akit érdekel, privátban és az alábbi telefonszámon is elér:
Kérdezz rá pontosan ere a víz témára, mert nem mindegy meddig engeded fel.Szokott az órán lenni színskála, de a digitálison is van valami tájékozódási jelölés.(Normális gépeken szokott lenni, persze ha nem egy számot ír csak ki.)Én a 110 fokot nem várnám meg, de minden motor más hőmérsékleten dolgozik.Hamar meg van egy tömítéscsere, pláne ha egész nap túlterhelve van a gép. Szerintem!
Sziasztok! Van egy husqvarna340-em pöcre indul, de az a baj vele hogy berántom és hagyom hogy járjon akkor jár is magátol ,de ha mehuzom a gázt akkor még megy meg minden de ha elengedem a gázt akkor leáll nemtudom hogy mi lehet a baja . Ha valakinek van tippje hogy mi lehet a baja akkor ide küldje nekem légyszi kovihusqvarna@citromail.hu köszi
azt sejtettem, hogy van közük egymáshoz, csak nem gondoltam, hogy ilyen nyilvánosan felvállalják. a régi partneren nyoma nem volt a husinak. szar is volt, 1816-os típus volt
Értem, tehát a túlnyomás a lényeg, nekem azt mondták, hogy 110 fölé is szokott menni, majd meglátjuk, hogy nyáron meddig megy fel.
Az elektromos rendszert majd megpróbálom megnézetni, de sajnos nehéz jó szerelőt találni, főleg, hogy leginkább csak márkaszervizest hívnak, agrolánc :-(
Már vettek bele új akkumulátrot is, aztán jöttek rá, hogy nem azzal van gond.