Erdekes dolgokat muvel manapsag ez a kinezi fiu, de nem csak nektek van tele tole. De eleg kiakaszto hogy mindenki nevebe beszel sokszor. Azert ilyen benyogesekkel hogy mindenki sajnalja hogy schumi eltorte az egyik labat. Egy kicsit elkapott az ideg, aztan rajottem hogy telleg en is sajnalom. De en mondjuk azt sajnalom, hogy nem a gerincet meg a bordajat torte el. Aztan utana hajthatta volna tolokocsis Marborlo-sra festett ferrarijat. :) Bar valoban izgalmassabb lett volna a tovabbiakban a f1 ha mindenfutamon tori ossze a ferrarit de hat ne legyunk telhetetlnek. Sajnaltam szegeny knezit hogy elvette a hangulatat a futamtol, de nekem meghozta jol, csak a kozvetitese vetette vissza. Roviden ennyi lenne asszem.
bye
ezaz 1. hozzászólásom.
1.re nemis akarok sokat fecsegni csak annyi hogy gyógyulj meg Shumi! mert fika nagyszerü vezetését úgyis elrontják azok a tehetséges szerelők, mint azt nem egyszer megtették. úgyhogy nincsen semmi vészve
Hajráá ferrari !!
Szóról-szóra egyetértünk! Szegény Schumi... Ahogy most másodszor végignéztem felvételről, úgy gondolom nem dicsérték meg az események elemzése után Irvine-t. Nekem az a határozott véleményem alakult ki a sokadik megtekintés után, mintha vezetési hiba miatt következett volna be a baleset! Látható, ahogy Schumi már előtte is küzdött (!!) Irvinnel, aki egyrészt rerajtolta, majd miután Schumi megelőzte, a srác visszaelőzte őt. Ezután az ominózus kanyarnál is fej-fej mellett kakaskodtak és lassításban jól látható, hogy schumi ki akarta őt fékezni. Azonban akkor már vagy nem fogott rendesen a fék, vagy egyszerűen túlszaladt és pár méter fékút után a kavicson már esélye sem volt lassulni, mivel szinte végigrepült afelett. Valahogy határozottan ez az érzés alakul ki az emberben a képeket nézve, főleg a helikopteres lassításban szembeötlő a dolog. Persze tévedhetek, és ha esetleg igazam van sem valószínű, hogy a Ferrari valaha is elismeri, hogy vezetési hiba volt, lényegesen kisebb presztizsveszteség műszaki hibának beállítani. Csak az a 10-15m-es füstölgő vészfékezés... az nem hagy nyugodni. Ha egyik fék nem fog, úgy keresztbe fordul egy ekkora fékezésnék, mint a vattacukor... ha meg nem fog a fék, akkor mi füstöl... ha meg beakad a gázpedál, akkor még mindig ott a kuplung, mégha esetleg gyenge is.
Mindenesetre gyors felépülést Schumi!
Hakkinen kerekét inkább nem kommentálom... ez már túl durva. Az ismételt csere után is láthatóan érezte, hogy nem stimmel, szitáltatta is a boxutcából kifelé menet. Most olvastam egy külfölsi oldalon, hogy nem Ő akarta feladni a versenyt, hanem kiszólították a kerék vizsgálata után.
Pech...
Üdv Asztaltársak! Új vagyok a topicban. SZVSZ Häkkinen azért állt ki, mert átvillanhatott vezetés közben az agyán, hogy azt a kereket 300km/h-nál is elhagyhatta volna, és azt nem biztos, hogy olyan szerencsésen megúszta volna, mint az ausztrál balesetét. Az összetett első helyét pedig tényleg nem fenyegette veszély.
Jenőt, bár jobban elviselem, mint Palikot, de a mai kuvikolása idegesített!
Van-e valakinek ötlete, hogy a Honda miért a BAR-nak adja a motorját? SZVSZ a Williams jobb autót építene hozzá és Ralfban is több van, mint Jacques-ban.
Most olvastam az www.itv-f1.com-on, hogy Schumi az elkövetkező 3 versenyt biztos kihagyja, de az is lehet, hogy nemcsak 3-at de 5-öt, mindez attól füüg milyen gyorsan gyógyúl.
Én abszolute nem vagyok Schumi rajongó, de nagyon sajnálom ami vele történt. Nélküle a világbajnokság elég egyhangú lesz a továbbiakban. Jobban örültem volna ha Hakkinen szoros versenyben diadalmaskodott volna.
Az első hely tehát valószínűleg eldőlt (hacsak a McLaren megbízhatósága nem mond csődöt - ami nem valószínű), de a második helyért még érdekes csata alakulhat ki a Jordan és a Ferrari között.
Szeretem en is a Ferrarit. Igazan megerdemelnenek egy elso helyet, de '83 ota (jobb esetben is csak) masodhegedusok. Es nekem valami azt sugja, hogy igy lesz ez jovore is.
Valószínűleg a kormánya is beszart, mert nyílegyenesen beszáguldott a gumik közé. Egyébként ha fejreáll akkor még jobban is jár mert megtartja a bukócső.
Szerintem nem kell a Ferrárit félteni. Bár sokat "szenvednek", de az új gépeknek kell legalább 2-3 év, mire fel tudják venni a kesztyűt a mostani nagyokkal (mint pl. a Ferrári).
MS balesete miatt én is szomorú vagyok - bár nem tartozok a kedveceim közé. Fec -nek igaza van. Jövőre új motorok jelennek meg. A Ferrari eddig is erőlködött, nem tudom, hogy lesz e ereje felvenni a versenyt az újakkal, akik mellesleg régen nagyon nagyok voltak.
Ugyan nem kedvencem a nagy Schumi, de nagyon sajnálom. És a baleset következtében még az is megtörténhet, hogy nem ő, hanem Irvine lesz versenyben a világbajnoki címért. Vajon hogy fog dönteni a Ferrari, ha azon múlik Irvine végső győzelme, hogy Schumi elengedi-e? Ő ugyanis képes lehet még megszorongatni a finnt.
Ne szomorkodj Beuci! Schumi gyorsan felepul es (remeljuk) jobb lesz mint valaha :)
Viszont telleg nem artana csapatot valtania. Az en uveggombom ugyanis azt mondja hogy ha nem lesz gond a pilotakkal, akkor a kovetkezo ev a Honda-e lesz :)
Regota olvasom a topicot, de eddig meg sosem szoltam hozza (bocs, hogy ekezetek nelkul irok, ha valakit zavar, szoljon). Lany letemre nagyon szeretem a F1-et, es elso szamu kedvencem M.Schumacher. Nagyon elkeseredtem a mai baleset lattan. Ezentul mar nem is lesz erdekes az idei verseny...Hakkinen biztos gyoztes, kevesen tudjak majd megszorongatni.
Gyogyulj meg Schumi minel hamarabb!
Egyebkent meddig kotott szerzodest a Ferrari es Schumi?
Schumi éppen, hogy csattant, amikor KNÉZY már közölte:
"- az angolok most örülnek..."
Jenő hamar felmérte a helyzetet megint....rá 10 percre - gondolom szóltak neki, vagy az angol nagyközvet tiltakozott - már így beszélt
"- az angolok sport emberek, biztosan nem örülnek...döbbenet az arcokon"
Majd halálesetekről anekdótázott, meg terroristákról, néma gyászról ...
Jean Todt
"Michael Schumacher had an accident on the opening lap because of a problem with the rear brakes. We are investigating the cause. Michael has broken the tibia and fibula of the right leg. He is currently undergoing an operation in Northampton General Hospital."
Schuminak mindkét lábszárcsontja eltört. A ferrarisok szerint fékhiba volt. Azt nem értem, miért nem próbált meg egy kicsit félrekormányozni... Esetleg attól tarthatott, hogy a kavics miatt fölbukfencezik?
Annyira nagyon igazad van, azt vártam már,ki veszi végre észre: ez egyszerően felhaborito, mennyire dilettans a csavo!A Schumit egyébként nem szeretem, de azért nem örülök, hogy így veszti el a világbajnokságot.Frentzen negyon jó, reméltem, nem kell nekik kiállni második kerékcserére, és elverik az egész mezönyt.
01 David Coulthard McLaren 60 laps
02 Eddie Irvine Ferrari +1,8
03 Ralf Schumacher Williams +27,4
04 Heinz-Harald Frentzen Jordan +27,7
05 Damon Hill Jordan +38,6
06 Pedro Diniz Sauber +53,6
07 Giancarlo Fisichella Benetton +54,6
08 Rubens Barrichello Stewart +68,5
09 Jarno Trulli Prost +72,0
10 Alexander Wurz Benetton +72,1
11 Alessandro Zanardi Williams +77,1
12 Johnny Herbert Stewart +77,7
13 Olivier Panis Prost +80,4
14 Jean Alesi Sauber 1 lap
15 Marc Gene Minardi 2 laps
16 Tora Takagi Arrows 2 laps
osztan a vebe allasat:
01. Mika Hakkinen 40
02. Michael Schumacher 32
02. Eddie Irvine 32
04. Heinz-Harald Frentzen 26
05. David Coulthard 22
06. Ralf Schumacher 19
07. Giancarlo Fisichella 13
08. Rubens Barrichello 10
09. Damon Hill 05
10. Johnny Herbert 02
11. Pedro Diniz 02
11. Pedro de la Rosa 01
11. Olivier Panis 01
11. Jarno Trulli 01
11. Jean Alesi 01
11. Alexander Wurz 01
01. Ferrari 64
02. McLaren 62
03. Jordan 31
04. Williams 19
05. Benetton 14
06. Stewart 12
07. Sauber 03
08. Prost 02
09. Arrows 01
A legutobbi hirek szerint a nagy Schuminak legalabb harom versenyt ki kell hagynia. Utana viszont valoszinu, hogy a kozben elhuzo Eddie Irvine mogott kell majd masodhegedulnie a csapat erdekeit szem elott tartva. Lehet, hogy ezt belatva az iden mar vissza sem jon???
De szerencseje volt Scumachernek!!!
Persze, nehany futamot ki kell hagynia, de biztosan visszajon, mint Lauda tette 23 evvel ezelott.
Izgalmas marad a VB! Majd a McLaren csapat gondoskodik az eselyegyenlosegrol! Mansellnek is ilyenforman szallt el a kereke 87-ben a Hungaroringen es azutan Piquet lett a vilagbajnok! Most is elkepzelheto egy kesoi Coulthard hajra. Irvine meg eszmeletlenul jo! Es akkor ott van meg Frentzen is! Meg Ralf Williamse is meglepoen gyors lett! Vajon Badoer helyettesiti Schumit?
Szerintem ecceruen feladta. Tul hatul volt, es Schumi mar kiesett. Nem az a kozdos tipus SZVSZ.
SirContact
1. Coulthard McLaren Leads
2. Irvine Ferrari +0"400
3. Schumacher R Williams +4"400
4. Frentzen Jordan +10"500
5. Barrichello Stewart +11"100
6. Hill Jordan +13"100
7. Herbert Stewart +14"900