Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mccheese Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1435
Igazad van tegnap elfelejtette bevenni a fogalmazásgátlót. Viszont a hülyeséggátlót most sem vette be.....

Mcc

Halászkirály Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1434
Az egész úgy kezdődött, hogy Irvine visszaütött... :)

Na igen, Jenő tegnap is kevert-kavart, de lentebb nem is erre tettem célzást, hanem a közvetítés dinamizmusára, amely tegnap érte el Jenő kommentátori karrierjének csúcspontját.

Mogorva Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1433
Halászkirály!

Te melyik futamot nézted mikor Irvine megpofozta Sennát???? Merhogy az bizony éppen fordítva esett meg annó...
Persze úgy is nézhetjük, hogy Irvine arcal védte Senna tenyerét... :)

Csaby Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1432
Szerintem a Krézy saját magához képest, most egész jó volt. Már az is eredmény lenne, ha ennél rosszabb teljesítményt nem nyújtana többet. Ne akarjunk egyszerre túl sokat :)
felafel Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1431
Ugy tudom, hogy Senna adott egy pofont Irvine-nak!!
Knezy csak nehanyszor keverte ossze Hakkinent es Coulthardot,Salot es Irvine-t,Hillt es Frentzent...
Csülök Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1430
"Már akkor is bírtam, amikor '92-ben megpofozta Sennát a suzukai nagydíjon"
Hát.., valamivel ki kellett tűnni a mezőnyből! :(
Halászkirály Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1429
Imádom ezt a nagypofájú Irvine-t! Már akkor is bírtam, amikor '92-ben megpofozta Sennát a suzukai nagydíjon! Nagyokat mond, de azokat mindig be is tartja! Valóban qrvajó csapatjátékos! Sajnálnám, ha év végén lelécelne a Ferraritól!

Apropó, nektek nem tűnt föl, hogy Krézi Jenő tegnap milyen frappánsan és pergően közvetítette a futamot? Végre az első olyan közvetítése, ahol be nem állt a szája!

felafel Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1428
Irvine azert nem elozte meg Barrichellot, hogy sporoljon a kocsival.
Salo meg nyilatkozta is, hogy csak 90%-t tudja kivenni a kocsi teljesitmenyenek. Ne irjuk meg le a sracot!Remelem Hockenheimben mutat majd valamit.
Alexfux Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1427
Szoval:
Senna szerintem legalabb annyira eroszakos vezeto volt, mint M. Schumacher. Lattam vele egy riportot es be is vallotta. O nyerni akart es ezert mindent megtett, ugy ahogy Schumacher is. O is lokott ki palyarol ellenfeleket, ha erdekei ugy kivantak. Ez azonban semmit nem von le az o nagysagabol. Az azonban, hogy o lenne az abszolut F1 pilota, szerintem tulzo kijelentes. Szivesen megneznem Sennat, Schumachert, Hakkinent Prostot es a tobbi vilagbajnokot egy szezonon keresztul ugyanolyan autoban es akkor kiderulne ki a legjobb. Meroben folosleges mindenfele osszehasonlitas enelkul.
Jo verseny volt a zeltvegi. Hakkinen nagyon jol ment vegig, szepeket elozott. A baleset, ahogy valaki mar leirta, egy egyszeru verseny koccanas volt, ha mondjuk Takagi csinalta volna Zontaval, szot sem vesztegetnenk ra. Pech volt, Hakkinen el is szivta a bekepipat Coulthard-val. Irvine hibatlanul autozott, de a tankolason kivul nem volt semmi erdekes vele. Az azonban, hogy Barrichellot nem tudta volna megelozni, szerintem nem igaz. Valamiert mindig volt koztuk 3 mp es Irvine nem is akarta csokkenteni ezt a tavolsagot. A ferrari.it-en panaszkodik is valamire, egy jo angolos olvassa el, mert nem ertettem tisztan. Salo nem tudta megcsinalni azt a bravurt, amit Hakkinen kozel hasonlo kvalitasu kocsival es ez mindent elmond rola. Remelem nincs igazam vele kapcsolatban, mert szeretnem, ha a Ferrari lenne a VB. Hockenheim izgalmas verseny lesz, alig varom a vasarnapot!
Csaby Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1426
Szerintem Hakkinen megérdemelte Coulthardtól azt a "kis" lökést, mert igencsak ráhúzta az autóját a kanyarban. Hagyhatott volna helyet bőven. Vagy attól félt hogy megelőzik? Az egy másik kérdés hogy pont a saját csapattársa tett vele ilyet, de szerintem előzzön, ha lehetősége van rá. Nem kell meghunyászkodni, mert Ő csak a második számú pilóta. Gondolom, ezzel most sokan fognak vitatkozni, de én így láttam. Egyébként Coulthard nem értem, miért tökölt annyit a verseny vége felé, mert lenyomhatta volna Irvine-t.
Irvine-nak nagy mákja volt a jó boxtaktikával, Hakki kicsúszásával...stb. Mázlija van hogy nyert, mert így a nagy pofáját nem kell még befognia. (Mert Ő ugye megmondta, hogy lenyom mindenkit.) Ez azonban nem fog sokáig tartani, mert egyszrűen nem jobb. Mindenesetre azért a pontversenynek jót tett ez a verseny.
Hakkinen nagyot alakított, nem nagyon láttam még így versenyezni, ahol így belement az előzésekbe. Le a kalappal, nagyot domborított.
mccheese Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1425
A!

Nem kellene az elkeseredés miatt más versenyzőket pocskondiázni...

Én mostanában Sch rajongó vagyok. Korábban nem volt nagy kedvenc, de mikor beült a teljesen használhatatlan Ferrariba akkor vált rokonszenvessé. Mellesleg úgy érzem, nyilatkozataival ügyesen manőverezik a jogos büszkeség, és a beképzeltség eléggé keskeny határán. Nincs értelme összehasonlítani Sennával, ő ugyanolyan legenda lesz, ha befejezi, és remélhetőleg nem úgy mint Senna. Most nem azért írtam, mert Mansellt, és Prostot szerettem Senna ellenében....

Üdv: Mcc

Csülök Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1424
Kedves Ayrton!
Nem akarom én szegény Sennát bántani, nagyon szerettem, abban pedig igazad van, hogy ha ma versenyezne, akkor nem igen jutnának szóhoz a mai "menők".
De.
Mikor Sch. egy pályán versenyzett Sennával, akkor Ayrton (az igazi), már világklasszis volt Michael meg tök kezdő, ezért őket így összemérni mindenképpen igazságtalan.
Még valami. Abból az időszakból Sennán kívül még három pilóta volt extraklasszis, akik jó autóval leiskoláznák a mai mezőnyt. Közülük Senna csak egy volt, aki fájdalmas halála miatt lett a többieknél nagyobb legenda.
Piquet, Mansell, Prost.
Velük Senna "partiban" volt, hol ő nyert, hol valamelyik másik nagy. Mert ugye a Senna érában lett 3x világbajnok Piquet, 2x Prost (ő ráadásul már előtte is kétszeres világbajnok volt Fittipaldi, Lauda, Villenuve, Mario Andretti ellen) és 1x Mansell, padig Ayrton is ott ment a mezőnyben...
Ayrton Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1423
Nem gyalazok en senkit, csak nem kell elszallni S.-tol. O is ott volt a mezonyben, amikor Senna 1993-ban Donningtonban az esoben ugy otthagyta a komplett mezonyt a kis Ford-Cosworth-szal, hogy Prostek kopni nyelni nem tudtak, s ott volt valahol a mezonyben az istenkiralycsaszarESOMENO S. is.

Ma kimagaslik a mezonybol, de csak azert, mert Dinizek meg Genek veszik korul, s ahol mar egy Frentzent is sztarolnak. Es mindig mondom, hogy Mika nagyon ott van mogotte, csak nem lokdosodik, ha a vb-cimrol van szo.

Tehat S. az adott korulmenyek kozott jo pilota, de meg nincs ott ahova gyakran emelik. Persze majdnem odakerult, s akkor jokat gokartozhattak volna a Szent Peter Ringen.(remelem S. hivek szerint nem volt tul eros)

Belolem csak az elkeseredes szolt, hogy Senna nelkul hova sullyedt az F1, hiszen legendak nelkul nem F1 az F1. Persze a friss husok talalnak maguknak ma is kedvencet, de a regi motorosok csak a fejuk bubjat simogatjak: persze kisfiam, neked jo lesz a S.,meg Hakkinen meg Irvine.

Irvine lehet, hogy meresz, de ez csak a jo pilota egyetlenegy tulajdonsaga. Mar 91-ben latszott mi lesz belole, amikor kapott egy csatanos pofont Sennatol (rogton hozzateszem elegge elitelheto modon), hogy valaki mar vegre helyretegye. Sennanak is voltak elitelheto cselekedetei, s nyilatkozatai, de nem olyan idosen, mint mondjuk Irvine-nak.

Es tegyuk a szivunkre a kezunket, s ugy gondoljuk vegig, hogy kit akarna szerzodtetni a Ferrari (meg barmelyik mas csapat) ha Senna meg koztunk lenne, s egy olyan pilotara lenne szukseguk, aki megmondja mit kell csinalni az auto beallitasaval, aki tuzbe hozza nemcsak a tifosi-kat, hanem az egesz vilagot es aki meg elozott normalisakat is, s nemcsak a Ferrari boxstrategiaja miatt nyer evek ota egy-ket futamot, hogy eselye legyen a vb-cimre, s nem csuszik ki azonnal, ha egy kis nyomas van rajta. S emellett felneznek ra a pilotatarsak is, mint emberre. Segitek S-sel kezdodik, de nem nemet.

Meg egy dolog: Senna is szerepelt a TV-ben, de nem azert, mert a birosag kenyszeritette. (S.- tv - biztonsagreklam - 1997)

Ez nem a S. szurkoloknak szolt, hiszen sokan kozuluk sosem lattak Sennat versenyezni,azaz nem is tudjak mirol szolt az F1 in the good old days.Tehat keretik nem magukra venni. (Kerdezzek meg David bacsit meg Frankl Andrist)

bufi Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1422
Irvine bekepzeltsegehez a magam reszerol annyit tennek csak hozza: van mire. Lehet, hogy nem kivalo pilota, de el kell ismerni hogy vakmero egy ficko. Olyan hajmereszto elozeseket lathattunk az evek soran tole amiket meg a profik sem nagyon mernek megcsinalni. Es abban is igaza van, hogy o a legjobban fizetett masodpilota (hasonlot nyilatkozott).

Hakkinenrol pedig annyit, hogy ismet eloadta az en-kocsim-a-gyorsabb-es-kifekezlek-a-kanyarban cimu eloadast csakhogy itt nem igazan jon be. Idonkent, mikozben neztem a versenyt, elgondolkodtam, mit mondanek ha nekem kellene kozvetiteni. Valami ilyesmit: "Igen, jon az a bizonyos kanyar, H mar lahtatoan huzodik a kulso ivre, mert a kovetkezo fordulonal igy kerul belso ivre es fekezi ki a masik versenyzot. Kedves nezoink ezt nem mondom el tobbet, minden korben gondoljak ide mert H. nem tul valtozatos pilota." En nem latok semmi fantasztikusat abban hogy elorejott a harmadik helyre: ilyen kocsival illett volna elsonek lenni, plane Sch-mentes versenyen.

Ja es megvalami: nem artana tartozkodni a flamelos megjegyzesektol mert ez a forum ismet nem arrol szol hogy fuj fuj x harja y.

bufi

mozso Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1421
Szia!

A koccanásról is találsz 2 képet nálunk, a többit majd ma délután rakom fel.

mozso Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1420
Örömmel láttam, hogy Mogorva legutóbbi hozzászólásában, az idézett szöveg a Tivi'sextremE - A Magyar FORMA 1 magazin hasábjairól lett leemelve. Pontosabban az általam írt "Vasárnapi sajtótájékoztató" hírből. Ezek szerint az itt levők közül is olvasnak minket!

Akit a többi hír is érdekel, látogasson el a http://w3.swi.hu/tivi/index.html címre.

Sz Tamas Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1419
Sajnos nem láttam a versenyt.
Amint látom, izgalmas bvolt, de nem annyira, mint az előzőek.
De az eredménynek örülök! Hajrá Pacik! Hajrá Eddie & Salo!
No meg Michael Schumacher!

Hogy volt a koccanás? Nincs meg valahol a neten? Megnézném, mert anélkül nem tudok véleményt mondani.

Mi van, Knédli Eugén nem volt most olyan szar? Alig volt pár "dicsérő" szó!

Sz Tamas

szajha Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1418
Szeretnéd tudni, mi?
De most ez az eredeti.
Meglep, mi?
rOver Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1417
"Hehe.. Coulthard lazán leidiótázta Zanardit."
Magyarazza a bizonyitvanyat. Ennek ellenere neki kellett volna nyernie, ha mar Hakkinent elintezte. Ezt a versenyt, es sajnos ezt az evet altalaban nagyon elcseszte, es ettola nagy akarastol csak rosszabb lesz.
Mogorva Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1416
Na, idetaláltál kisbogaram?

Tójjad szépen elfele a biciglit, mert aztán csodálkozol nagyokat, ha pár küllő ki lesz rugdosva...
Séta vissza az antifeminista topicba, aztán ott sziporkázz!

Itt a bácsik komoly dolgokról beszélgetnek, nem illő belepofázni, hacsak nem a témához akarsz hozzászólni.
Mellesleg miért nem eredeti nickeden gyökérkedsz??? Bunkó vagy Bugsy!!!!

szajha Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1415
Uncsi a téma, de látom, hogy Mogorva még mindég Forma-1 buzi.
Ennyi meg elég is egy feminácinak, mint én.
Mogorva Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1414
Hehe.. Coulthard lazán leidiótázta Zanardit.

Miután a kezdetekben elég nagy előny építettél fel, egyre többet vesztettél el ebből, ahogy közeledett a kerékcsere ideje. Mi volt ennek az oka? Egy kör alatt sok időt vesztettél

David Coulthard: Igen, soknak egy része maga Zanardi volt. A verseny már elveszett, de ma reggel is beszéltem vele, mert szerintem nem elég körültekintő a pályán. Nem tudom, miért ment nagyon lassan a hatos kanyarban, a pálya közepén, de nekem és az előttem lévő versenyzőnek is, csak nagy kerülővel, a padkán autózva sikerült csak megelőzni. Aztán a kanyar kijáratánál megállt. Ebben a körben két és fél másodpercet vesztettem. Ez a versenyzés, néha idiótákkal találkozik az ember az úton

Herold Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1413
Haver, nem zavar, hogy hülyeségeket beszélsz?
alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1412
Na ez a Michigan500 nem volt semmi: Kanaan szinte vegig kozepen autozott, azutan egy jol idozitett tankolassal a masodik helyre ugrott, majd varatlan szerencsevel az utolso 10 meteren megelozte az addig uralkodo Max Papist! Yeah!!!
Persze ehhez az is kellett, hogy a Rahal csapat nehany decivel kevesebb alkoholt pakoljon szerencsetlen olasz kocsijaba.
Itt azutan vannak izgalmak! .....arcu Bernie-nek ezt a rendszert kene bevinnie az F1-be:

3-fele palya: epitett kanyargos (a maiak egy resze jo), varosi es oval,

Legalabb 5-fele szabadon valaszthato alvaz,

min. 4-fele, szinten szabadon valaszthato motor es

legalabb 2 gumimarka, amik kozul megintcsak evente lehetne valasztani.

Lenne izgalom az F1-ben is.

Es barmilyen meglepo is, a Forma-1 korai eveiben voltak ilyenek: S. Moss pl. neha elpaholta a penzett vett Lotus-aval a gyari menoket, stb. Csak azutan B. Ecclestone egy sotet napon 1971-ben spekulalni valo telek, vagy hasznalt kocsik helyett megvette a Brabham csapatot. Es az F1 lassan, de biztosan elindult az unalom fele. Talan meg megmenekul...

Viva CART!

rOver Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1411
Koszi az infot. Ha erdekes lesz lehet, hogy vegignezem a VB-t, bar szerintem aki a CART-ban versenyez az egy eletre elassa magat. Ettol persze meg futhat erdekes versenyeket. Na jol van en Montoyanak drukkolok. Hatha lesz meg o jo F1-es versenyzo
rOver Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1410
Hehe azert lassan bujnak elo a Hakkinen szurkolok. Ha nem is ertek mindenben egyet Ayetonnal, ugy erzem eleg jol ellensulyozza nehany fanatikus Schumacher szurkolo megszolalasait.
Igaz te kerdezted a multkor, hogy miert jo mas kedvenceit gyalazni. Szerintem probald ki. ;)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1409
SZVSZ Hakkinen, Coulthard, Barrichello es Irvine egyarant megerdemelte volna a gyozelmet, a koccanas egyszeru versenybaleset volt.
Hakkinen es a masik 3 pilota bizonyithat Hockenheimben es a Hungaroringen. Nezzuk meg es ne pocskondiazzunk senkit.
MaCS Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1408
Halihó!

A!
Elárulnád, hogy konkrétan mi a bajod Michael Schumacherrel?

MaCS

Mogorva Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1407
Csak a becsület és tisztesség kedvéért, mielőtt minden fórumon elkönyvelnék Hakkinen 3.-ik helyét kizárólag az "ezüstnyil"-nak, kérem tegye fel a kezét, aki 3-nál több izomból előzést látott a mai futamon Hakkinentől. Nem a lekörözésekről, hanem előzésekről beszélek! Én úgy láttam csak a mezőny végén poroszkálókat tudta tisztán megelőzni, a többiekkel rendesen meg kellett küzdeni. Lásd Frentzen, aki néha az egyenesekben még gyorsabb is volt. Ez az A-1 mégiscsak egy relatíve lassú pálya, akár a Hungaroring. Itt, ha csak a kocsid erős, nem jössz fel a 20.-ikról a 3.-ik helyre.
Az tény, hogy a Mekkláren kiegyensúlyozott konstrukció, ami nagyon fontos. De magába még nem elég.
alejandro_magno Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1406
Akiket en ismerek:

Papis - sotetkek-feher tarka Reynard
Andretti es Ch. Fittipaldi - fekete Swift
Montoya es Vasser - piros Reynard (Vasser-e kek Superman-betettel,
Unser jr. - Marlboro-McLaren-ruhas Penske
Franchitti es Tracy - feher-zold kocsi
Fernandez - zold-feher-piros auto.
Az ev eleji lista:

Michael Andretti F/S/F  6  Newman/Haas Racing
Alex Barron T/E/G 36  All American Racers
Mark Blundell M/R/F 18  PacWest Racing Group
Patrick Carpentier M/R/F 33  Player's Forsythe Racing
Helio Castro-Neves M/L/F  9  Hogan Racing LLC
Cristiano da Matta T/R/F 25  Arciero-Wells Racing
Gil de Ferran H/R/G  5  Walker Racing
Adrian Fernandez F/R/F 40  Patrick Racing
Christian Fittipaldi F/S/F 11  Newman/Haas Racing
Dario Franchitti H/R/F 27  Team KOOL Green
Luiz Garcia Jr. F/R/F 71  Payton-Coyne Racing
Robby Gordon T/R/F 22  Team Gordon
Mauricio Gugelmin M/R/F 17  PacWest Racing Group
Naoki Hattori H/R/G 15  Walker Racing
Shigeaki Hattori M/R/G 16  EPSON Bettenhausen Motorsports
Richie Hearn T/S/F 10  Della Penna Motorsports
Bryan Herta F/R/F  8  Team Rahal
P.J. Jones F/R/F 20  Patrick Racing
Michel Jourdain Jr. F/L/F 19  Payton-Coyne Racing
Tony Kanaan H/R/F 44  McDonald's Championship Racing
Juan Montoya H/R/F 4  Target/Chip Ganassi Racing
Greg Moore M/R/F 99  Player's Forsythe Racing
Max Papis F/R/F 7  Team Rahal
Scott Pruett T/R/F 24  Arciero-Wells Racing
Paul Tracy H/R/F 26  Team KOOL Green
Al Unser Jr. M/P/G  2  Marlboro Team Penske
Jimmy Vasser H/R/F 12  Target/Chip Ganassi Racing
Dennis Vitolo F/R/F 34  Payton-Coyne Racing

A serult Blundellt Moreno helyettesiti,
Barron a 2-es Penskeben ult, mig ki nem allt,

A motorok: T oyota, F ord, H onda, M ercedes,
a sasszek: R eynard, S wift, P enske, L ola, E agle,

A gumik: F irestone es G ood year.

Folyt. kov.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!